Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai Staria 2.2 CRDi Luxury – Kdyby ufouni jezdili autem

29 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak zajímavé a vymakané auto a ty zadní sedačky jsou ještě horší překážka než budíky naopak v Peugeotu. Teda kromě Travelleru. U toho jdou sedačky vyjmout sklopením opěradla a potáhnutím za špagát a je hotovo. Vzadu je rozdělení sedaček 2:1 a to samostatné nevozím skoro vůbec. A pak se mi tam vleze kolo, lyže, stůl s IKEA a taky vyfouknutý člun a motor. Tohle je megapřešlap.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zadní lavicí jinak takřka dokonalé auto fakt dost zazdili. Celkově mám pocit, že Korejci asi vnímají 7 mistné MPV tak nějak jinak.

Je to škoda. Být tohle v klasické konfiguraci 2+3+2 se samostatnými sedadly v druhé a třetí řadě a nejlíp vše posuvné, byla by to pecka a totální Multivan killer.
kotzitzaq
Tak v nabídce jsou dvě varianty. Tohle je spíše taková rádoby velkoprostorová limuzína, ale v nabídce je ještě 9. místná varianta a ta má sedačky 3/3/3, příčemž ta variabilita druhé řady bude v tomto případě lepší, než dvě samostatná křesla. A i v té devítimístné variantě jsou přední sedačky pro dva pasažéry OK. Jen ten uprostřed vepředu má takový přílepek ke standardnímu sedadlu spolujezdce, takže tam reálně nikdo sedět nebude. Na webu mají i fotku, kde je už automaticky z předního prostředního sedadla cupholder a loketní opěrka.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jenže ani 9 místná verze neřeší problém třetí řady že.
jiriga
Ona ani neřeší problém druhé řady ,tam ty 3 sedačky nejsou zkrátka stejně Velek a prostřední spíš nouzovka.Velke zklamání.Jinak na Multivan stačí Véčko, mnohem lepší auto ve švech směrech.
Avatar - speedfred
speedfred
Ideál to není ale keď náradie pomôže tak no problém 2-3x do roka. Častejšie by už bol človek asi nás.raný.
Proace 180PS v takmer full bola za “jedničku” a žerie to isté.
Asi by som skúsil individual dovoz a počkal 3,5 benzín keby som chcel meniť.
Zaujimalo by ma koľko to má ešte na ťz.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Zásadní problém je , že jezdím s levým a středním zadním sedadlem. Staria má lavici pro 3 lidi vcelku.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak pre teba nepriechodné aspoň teraz, snáď sa chytia za rypák a časom (FL) to odstránia?
Ako som písal v inej diskusii tak aj Pacifica (jedine šedý import?) sa mi moc páči (motor, automat,4x4).
Ja budem už túto triedu skôr opúšťať ako vyhľadávať.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
PSA myslelo ještě více, nad přední nápravou je do 130 cm, výška 189, takže mýto je za osobák.
Avatar - speedfred
speedfred
Toto ale platí snáď iba v Slovinsku.
kotzitzaq
Ne...tohle pravidlo platí také v Itálii.
Avatar - speedfred
speedfred
Ťa zmerajú na mýtnej bráne?
adamzprahy
Co že platí v Itálii? Mýto se tam počítá podle hmotnosti. Do 3.5t všechno platí jako osobák.
kotzitzaq
Dělí se sice dle hmotnosti do 3,5 a nad 3,5 tuny, ale auta do 3,5 tuny se ještě dělí do kategorie A a B dle výšky karoserie nad přední nápravou (nad a pod 1,3 m) a každá kategorie má svou sazbu. Takže ne, nejsou všechna auta do 3,5 t za stejný poplatek.
adamzprahy
Hmm tak máš pravdu :yes: Zajímalo by mě jak to detekují ty brány, asi že když si vezmeš lístek z horního podavače?
Avatar - speedfred
speedfred
Tak ten rozdiel potom ale nejaký veľký nebude , pretože vč som sa vracal z I a oproti minulým rokom som neplatil extra naviac (menšie auto vs obluda).
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V Chorvatsku to fakt měří a já jedu za osobák.
kotzitzaq
Nemyslím si, že by byl nějaký zásadní technický problém to udělat pomocí kamery. Na kontroly čehokoliv se používají běžně. Někde jsem viděl, že vydávají Italové seznamy do které kategorie které auto spadá, ale to je spíše informace pro majitele aut.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...doživotní *unda je. Kdo si ho však nekoupí, ještě více prohloupí 😒] :-!
Avatar - Emel
Emel
"Konkrétně se bavíme o platformě N3 (Hyundai Tucson, Kia Sorento) "
To je divný... Sorento = SantaFe a Tucson = Sportage, ne?
Miorolo
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Plautus
Plautus
Nie je to divné, len to trochu divne (a možno zámerne) uviedli. Tucson i Sportage sú postavené na rovnakej platforme ako Santa Fe a Sorento.
Mig_35
jsem odpůrcem zatmavování oken, ovšem tady bych to, minimálně na úplně zadní okna, dával v sérii, to je prostě pojízdné akvárium.
Avatar - caliban
caliban
...aneb Borgská krychle na kolečkách.
Avatar - JFK
JFK
To vypadá jak další prototypy nástupce 1203 z BAZu ve spolupráci s moskvičem v 80.letech
Othello
... to nejlepší se děje zhruba do tří tisíc otáček. O moc víc (vyjma zvýšeného hluku) už toho výše stejně nedostanete....

Vůbec mi to nejde dohromady s informací v tech. datech, že nejvyšší výkon přichází až v 3800 ot.
Mispulda
Příspěvek podléhá schvalování.
adamzprahy
Zajímavá konkurence to určitě je, ale přijde mi že, článek to auto přehnaně glorifikuje. Když si některé věci dám do kontextu konkurence a ceny, tak mi to jako žádný zázrak nepřijde. Nejdříve jsem četl, pak se díval na obrázky. Asi ten interiér není moc fotogenický, protože jsem z textu čekal něco úplně jiného.

Spotřeba mi na malou dodávku přijde dost vysoká, přešlapy se sedačkami a malým počet isofixů i další věci mi to auto nestaví vůbec nad konkurenci, spíš mezi ní zapadá a nějakou cílovku si najde. Nic víc.

Samozřejmě otázkou jak jezdí, to nemohu od klávesnice hodnotit, ale zázrak v této tříde asi nelze očekávat.
Avatar - kuk
kuk
Ty ohromný zadní vokna co jsou z 30 % podél rámu začerněný jsou teda dost výsměch. Té fakt trapárna vozit furt tolik těžkýho skla navíc, který je mi úplně k hounu. Vyloženej fail. :no: :no: :no: