Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Koncern VW bude sdílet více techniky. Auta se mají lišit hlavně designem

9 komentářů

PowerHouse
Tak ta unifikace bude probíhat za rámec VW.
Proto i Xiaomi bude schopné dodávat auta s High End pohonem, baterkami, SW, entertainmentem, autopilotem, ... .
Na to jedna automobilka nestačí.
VW taky spolupracuje s kým se dá - viz ty baterky CATL, LG, Samsung, QuantumScape, ... .
A stejné to bude i u dalšího SW a HW, pohonu.
Avatar - Anonym
Anonym
Co je divného na tom, že VW kupuje baterky od různých výrobců? Vstřikovací systémy na diesely taky nakupoval od Bosche, Delphi i Siemensu.
Xiaomi může být schopné dodávat, co chce, ale auta nejsou telefony. Je potřeba evropská homologace. Je potřeba prodejní a servisní síť. Je potřeba mít sílu značky.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Čínu nebrat! Je potřeba podporovat domácí výrobce nebo jednou skončíme jak s ruským plynem.... :no:
Avatar - speedfred
speedfred
Nebuď naivný v dobe globalizácie.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Čínské auto opravdu ne.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To platilo doteď. Vzhledem k tomu že Twsla udělala z auta neauto a VW místo toho aby dál vyráběli auta se snaží stát Teslou, tak tohle všechno jde do kytek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle prohlášení je na zlatý ventilek. Doteď jsem si opravdu nevšiml, že by VAG nesdilelo techniku a lišiilo se něčím jiným než designem. :-!

Třeba Born vs. ID.3 nebo Enyaq vs. ID.4 neno Enyaq Coupe vs. ID.5 atd. že...
Avatar - wakantanka
wakantanka
A u ostatných áut nezdieľajú všetko čo sa dá? A robia to tak už pekne dlho, dakto fakt objavil teplú vodu.
DonVito
Na zlaty ventilek jsi mozna ty.
Zjisti si, co vse se v MB vyviji. 😉