Testy
rohor
7
konstatuji, že se zde sešla BMW fosilní sekta. Nectnosti BMW přehlíží nebo bagatelizuje. Nevýhody fosilních aut svědek dodavatele motorek pro wehrmacht nechce vidět. Tak a máte to. 😄 😄 😄 😄
Přejít do diskuze
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
...já osobně nemám žádný zásadní problém. Podle mě má všechno tak akorát, co by mělo auto této kategorie a značky asi mít. Budu-li hledat něco, co není úplně na pochvalu, tak snad jedině hmotnost.
iudex
Za mňa Cayman nie je úplne alternatíva. Jednak je to koncepčne športiak so všetkými kladmi (vyváženejšie rozloženie hmotnosti a agilita) i zápormi (výhradne dvojmiestne, nepraktické bez kufra), jednak aby to bolo na podobnej cenovej úrovni, tak to musí byť štvorvalec v úplnom holobyte. Lebo M240i začína na 54t, kým Cayman na 60t. A ak si pozrieš konfigurátor, zistíš, že ten Cayman nemá sériovo nič, napr. parkovačky, tempomat, autoklíma, všetko priplácaš, kdežto 2ka to má v sérii. Takže ak dáš trocha výbavy, si niekde inde.
Teda zmysel tam vidím vtedy, ak to berieš ako puristický športiak, bez drahých príplatkov a blbostí, ale potom to je len víkendovka, v podstate nepoužiteľná ako daily. Kdežto M240ka je plnohodnotne použiteľná na dennodenné jazdenie.
Preto sa z môjho pohľadu tieto autá ako alternatívy nestretávajú.
Teda zmysel tam vidím vtedy, ak to berieš ako puristický športiak, bez drahých príplatkov a blbostí, ale potom to je len víkendovka, v podstate nepoužiteľná ako daily. Kdežto M240ka je plnohodnotne použiteľná na dennodenné jazdenie.
Preto sa z môjho pohľadu tieto autá ako alternatívy nestretávajú.
speedfred
Teraz loviť v týchto vodách tak by bola pre mňa jasnou voľbou súčasná M2 Competition možno aj jemne jazdená. Krásny exteriér/interiér (hlavne funkčný) veľa možnosti ladenia už osvedčenej a vykonej techniky. No a RWD + manuál je to čo sa už moc nevidí a časom si to bude určite držať cenu.
718 by bolo lákadlo ale M2 C je podľa mňa TOP cena vs technika.
718 by bolo lákadlo ale M2 C je podľa mňa TOP cena vs technika.
Mr.Murphy
... tak tohle bych vážně mohl... OK, barvu bych vzal jinou, zvenku mě to taky za srdce až tak nebere a v interiéru vidím nějaké kýčovité detaily.
Ale to jsou celkem podružnosti v kontextu dnešní doby. Cenovka mi připadá taky dost zajímavá. Dokonce si troufnu tvrdit že v případě omezeného používání a třeba schovávání přes zimu do garáže to má potenciál na velmi malý propad hodnoty a za deset let možná naopak i nějaké to zhodnocení.... 😉
Ale to jsou celkem podružnosti v kontextu dnešní doby. Cenovka mi připadá taky dost zajímavá. Dokonce si troufnu tvrdit že v případě omezeného používání a třeba schovávání přes zimu do garáže to má potenciál na velmi malý propad hodnoty a za deset let možná naopak i nějaké to zhodnocení.... 😉
pradeda777
Velká výhoda M2 je v tom, že bude dostupná s manuálem.... :yes: Ale ano....cenově to bude s pár cinkrlátkama klepat na 2 mil.... 😒
honziss
Ja byl 240ix zkusit, protoze jsem si myslel ze to bude pro me ideal a hned objednam. Ale jizda mne zklamala, jakoby tam tech 370k nebylo a tech 1.7t tam je rozhodne poznat. Oproti zakladni supre s 2l to nijak zvlast nejelo, celkove reakce na volant slaby.
Uplne levny to taky neni, protoze je tam potreba ten performance pack (nevim jak se to jmenuje), kterej je podminenej drahejma a zbytecnejma 19"
Dal interier - zakladni alcantara nevypada nicmoc. Za priplatek je umela kuze (v lete peklo) a nebo draha opravdova kuze.
A jinak v cerny s cernejma doplnkama zvenku to je vizualne nejmensi zlo.
Realna cenovka s dulezitejma priplatkama je kolem 1.5 s dani po slevach.
Uplne levny to taky neni, protoze je tam potreba ten performance pack (nevim jak se to jmenuje), kterej je podminenej drahejma a zbytecnejma 19"
Dal interier - zakladni alcantara nevypada nicmoc. Za priplatek je umela kuze (v lete peklo) a nebo draha opravdova kuze.
A jinak v cerny s cernejma doplnkama zvenku to je vizualne nejmensi zlo.
Realna cenovka s dulezitejma priplatkama je kolem 1.5 s dani po slevach.
maca02
Ano, nebo za mě ještě lépe stará původní M2 - s poctivým zvukem a za mě tak nějak lepším vzhledem - nevím, čím to je, že se mi líbí víc - je taková čistější.
Předzvěst nových modelů dává tušit snížení cen starých a nebude malý, bo ten "pokrok" je značný. Výhodou starých je, že to nejsou přeplácaný nesmysly, mají ergonomii, tlačítka, jsou jednoduchý a osvědčený.
Předzvěst nových modelů dává tušit snížení cen starých a nebude malý, bo ten "pokrok" je značný. Výhodou starých je, že to nejsou přeplácaný nesmysly, mají ergonomii, tlačítka, jsou jednoduchý a osvědčený.
iudex
2er je auto stojace na platforme 3er, teda malé auto na "dospelej" platforme. Naviac ono vlastne ani tak malé nie je, je dlhé 4,55m.
A zopakujem svoju konšpiračnú teóriu, že ten reálny rozdiel medzi tými autami nebude taký veľký, lebo v minulosti nebolo kóšer "chváliť sa" vysokou hmotnosťou, tak sa udávali tie minimá pre holobyty, naopak dnes kvôli emisiám je výhodnejšie udávať čo najvyššiu cifru (aby boli nižšie pokuty). Takže kľudne sa môže stať, že tá Tvoja jednotka bude mať cez 1,5 tony a reálny rozdiel M140ix vx M240ix bude napr. 180 kg.
A zopakujem svoju konšpiračnú teóriu, že ten reálny rozdiel medzi tými autami nebude taký veľký, lebo v minulosti nebolo kóšer "chváliť sa" vysokou hmotnosťou, tak sa udávali tie minimá pre holobyty, naopak dnes kvôli emisiám je výhodnejšie udávať čo najvyššiu cifru (aby boli nižšie pokuty). Takže kľudne sa môže stať, že tá Tvoja jednotka bude mať cez 1,5 tony a reálny rozdiel M140ix vx M240ix bude napr. 180 kg.
pradeda777
M240i je dostupná i bez 😁rive. Ušetří se 55 kg. Ale stále je to "touch" přes 1700 kg, což je na "menší" kupátko přece jenom dost. Moje 5DR M140i se stejným motorem váží "jen" 1445 kg. Kde se těch extra 250 kg asi vzalo?
iudex
Súhlas. Mňa osobne 2ka veľmi láka, M2ka už bude príliš hardcore (plus vysoká cena), M240i je ideálny kompromis medzi dynamikou a použiteľnosťou, viem si predstaviť denne s tým dochádzať do práce a cez víkend to zobrať na okruh.
Ale tá cena už nie je taká zaujímavá ako na začiatku, jednak od predstavenia už o pár tisíc zdražela, hlavne ale v BMW už nie sú zľavy, aké bývali. Dal som si ju nedávno naceniť a pri kombinácii všetkých možných zliav som sa dostal na 8%. Tí, čo kupovali BMW v minulosti vedia, že to je veľmi málo. A k tomu obvyklá situácia s dlhými dodacími lehotami (čipy a pod., naviac 2er sa vyrába v Mexiku).
Ale tá cena už nie je taká zaujímavá ako na začiatku, jednak od predstavenia už o pár tisíc zdražela, hlavne ale v BMW už nie sú zľavy, aké bývali. Dal som si ju nedávno naceniť a pri kombinácii všetkých možných zliav som sa dostal na 8%. Tí, čo kupovali BMW v minulosti vedia, že to je veľmi málo. A k tomu obvyklá situácia s dlhými dodacími lehotami (čipy a pod., naviac 2er sa vyrába v Mexiku).
Mr.Murphy
... ano, ta je brutální.... 😐 i když vezmu že mild-hybridní ústrojí něco váží (to už má teď každé fosilní BMW ne?) tak i kdyby to bylo 100kg, tak pořád je ta váha... na pováženou.... 😉 ale jako jo, tuhá kastle, silný motor a perfektní převodovka to zamaskují....
Freddka
Zrovna vcera jsem si to obchazel, presne tuto verzi vcetne barvy.
Moc pekny to neni. Barva taky ne.
Jezdit to bude nejspis paradne.
Chtel bych to, kdyBYCH chtel coupe? Asi jako 220i/230i proc ne.
Za 240i radsi zakladni porsche 718 cayman, klidne se ctyrvalcem.
Tak to mam ja.
Moc pekny to neni. Barva taky ne.
Jezdit to bude nejspis paradne.
Chtel bych to, kdyBYCH chtel coupe? Asi jako 220i/230i proc ne.
Za 240i radsi zakladni porsche 718 cayman, klidne se ctyrvalcem.
Tak to mam ja.
Manhunt.60
Jezdit to může dobře jak chce, ale když se na to nedá koukat a ještě je to poměrné drahé (ale co dnes není) .... asi si ten prodej M2C rozmyslím ...
Arese
...žádná hitparáda, ale při dnešní většinou katastrofální úrovni vzhledu ostatních baworáků to ještě vcelku ujde. Zcela neomluvitelné je ovšem to, že se tato verze nenabízí s manuální převodovkou. Proč by proboha něco tak základního mělo být luxusem, vyhrazeným jen superdrahé M2?!! U tak kompaktního auta nemile překvapuje i hmotnost 1,7 t. Já vím, je to čtyřkolka, ale i když metrák odečtu, pořád se tento baworák hmotnostně pohybuje někde poblíž revíru Fordu Mustang! 😲 A pak ještě zdánlivá drobnost na závěre - už několik let BMW slibuje, že ty odporné hranaté stupnice s protiběžnými ručičkami půjde přepnout na normální tradiční baworácké kulaté budíky. A skutek pořád utek! 😒 😒 😒 :no:
iudex
Áno, keď to berieš tak, že niekto bude chcieť z M240i spraviť M2, tak má väčší zmysel kúpiť tú M2 rovno, lebo aj keď do M240ky vrazíš kopec peňazí, tak M2ku z nej nespravíš. Ale to platí univerzálne.
Ja som to skôr myslel tak, že M240i má už dostatočný výkon na ostrú jazdu (ostatne je vyšší ako minulá M2) a ako RWD bude aj dostatočne zábavná, takže pre mnohých to ako lacnejšia alternatíva k M2 postačí. Naviac bude podstatne použiteľnejšia na každý deň.
A zase kto by to chcel mierne prikoreniť, tak nejaké lepšie brzdy, kratšie pružiny a lepšie gumy a auto bude jazdiť zase o level lepšie, a to bez veľkých výdavkov.
Ja som to skôr myslel tak, že M240i má už dostatočný výkon na ostrú jazdu (ostatne je vyšší ako minulá M2) a ako RWD bude aj dostatočne zábavná, takže pre mnohých to ako lacnejšia alternatíva k M2 postačí. Naviac bude podstatne použiteľnejšia na každý deň.
A zase kto by to chcel mierne prikoreniť, tak nejaké lepšie brzdy, kratšie pružiny a lepšie gumy a auto bude jazdiť zase o level lepšie, a to bez veľkých výdavkov.
.Rambousek.
Ani tak ne... Vezměte si, že na M240i potřebujete na startu minimálně😒br />
- tuning motoru
- kovaná kola + pneu (ne tahle fabrická)
- podvozek (např. snížené pružiny, aktivní tlumiče, stabilizátory, monobally dopředu, powerflexy)
- rozpěry nahoře, dole
- catback výfuk
...a pořád to nebude M.
- kovaná kola + pneu (ne tahle fabrická)
- podvozek (např. snížené pružiny, aktivní tlumiče, stabilizátory, monobally dopředu, powerflexy)
- rozpěry nahoře, dole
- catback výfuk
...a pořád to nebude M.
iudex
Presne tak, RS3 je bezpochyby skvelá a vydarená, takže niet divu, že je o niečo lepšia ako M240i, ale treba to brať tak, že RS3 je top of the range, vrcholný model, kdežto M240i je light model, topmodelom bude až M2. Teda že M light zvláda držať krok s RS3 je v podstate veľký úspech a dôkaz o kvalitách M240i.
webpaja
Plnortučné RS vs polotučné M není úplně relevantní, naopak překvapuje, jak je M240i blízko. To nijak nesnižuje kvalitu RS3. Jen příslib toho, jak by mohla být M2 skvělá, navíc s manuálem. :yes:
pradeda777
240i jsem ještě nejel (ale mám podobný motor B58 v mém M140i), ale RS3 je super svezení. O tom není pochyb. Ano, cena je problém. Škoda že není dostupná v manuálu. Ale to není ani 240i.
maca02
Doporučuji shlédnout toto: https😐/www.youtube.com/watch?…
RS3 je o 100k dražší (4k Euro), ale podvozek se borcovi v přímým srovnání líbil víc. Obecně na RS3 jsem zatím na podvozek slyšel jen ódy, nic jinýho. Zato interiér je opravdu mizérie, to se nedá nic dělat, VW interiéry jdou do kelu. Jediný, co je na BMW v iinteriéru horší, jsou ty "budíky" - to je příšernost a pro mě osobně zločin v podobě příluš tlustýho volantu, kterej je svou tloušťkou na hranici použití (jeden máme doma).
Ty dvě auta samozřejmě nejdou proti sobě, ale cenově si jsou tak blízko, že by případný zájemce jistě mohl zaváhat ...
RS3 je o 100k dražší (4k Euro), ale podvozek se borcovi v přímým srovnání líbil víc. Obecně na RS3 jsem zatím na podvozek slyšel jen ódy, nic jinýho. Zato interiér je opravdu mizérie, to se nedá nic dělat, VW interiéry jdou do kelu. Jediný, co je na BMW v iinteriéru horší, jsou ty "budíky" - to je příšernost a pro mě osobně zločin v podobě příluš tlustýho volantu, kterej je svou tloušťkou na hranici použití (jeden máme doma).
Ty dvě auta samozřejmě nejdou proti sobě, ale cenově si jsou tak blízko, že by případný zájemce jistě mohl zaváhat ...
iudex
Bude. Ale bude začínať odhadom niekde na 70t. A to je iná cenová než 54t za M240i.
kesumb
nejsem si tim mhev jistej u m550i, alpina diesel to mela, u m8 mi to tak prislo, ikdyz tvrdi ze ne. M2 a m3 to mit nema