Musím uznat, že ten rozdíl oproti tomu, co nabízela v té době Evropa (a to i špičkové značky), byl velký. Měl jsem nedávno možnost projet se edselem kombi z roku 58, neskutečné auto, posilovač, el. řazení automatu, okna v elektrice, klima, posilovač brzd (i když ty byly na autě asi to nejslabší), navrch nádherný design. Když si uvědomím, že se u nás tehdy dělaly pořadníky na spartaka...
Ono se můžeš odívat i na auta na západ, francie, itálie, německo co měly modely v základu a mimo luxusní značky a vrcholné modely bys tam věci jako hydralicky/elektricky ovládaná okýnka, klimatizace, el. ov sklo 5 dveří, rádia, automatické převodovky atd hledal dost marně.
prostě tehdá bylo USA na vrcholu. Zlatý věk motorismu 40-60 leta. Začlo to upadat až s ropnou krizí
Petrolheadův sen a ráj.
časy, které se už bohužel nevrátí a proto je potřeba si užívat veterány a youngtimery, dokud to jde.
Objem nikdy nenahradíš. :yes:
prostě tehdá bylo USA na vrcholu. Zlatý věk motorismu 40-60 leta. Začlo to upadat až s ropnou krizí