Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Jaros71
Tak ta cena je vtip roku...1.6 mega??? 😲 :-! :no: :no:
3_diamanty
Je uz touareg... a nie takato buginka s razvorom mensim ako golfik ... t roc ako taky je ok... ale tato verzia je fakt nezmysel storocia .. k tomu tie 4 ohyzdne koncovky vyfuku.. to ako dnes fakt este leti?
maca02
>> Vy však víte, že tenhle trend nemáme v redakci v oblibě, proto vás tím nebudu nudit a posuneme se dále.
Já myslím, že nás tím nenudíte.
Pokud nemáte nějaký trend rádi, je třeba na ty nešvary v interiérech e😜lititně upozorňovat! A stále a dokola! V každém článku, na každém vhodném místě. V opačném případě si můžu myslet, že už to redakci vadit přestalo, nebo že je vůči VW shovívavá! Obojí není dobré znamení a z pohledu (občasného) čtenáře, že je nerozlišitelné.
Proč máme všichni zavírat oči a ústa před něčím, co nás za volantem v podstatě ohrožuje? Navrhuju tomu věnovat VŽDY samostatný malý odstaveček.
Mimochodem ten displej uprostřed je ošklivý a do toho interiéru se nehodí. Auto má ostře řezané rysy a ten displej má zakulacené rohy. Vypadá jak z Hyundaie, má ošklivě tlusté okraje jak Mercedesí Command systém, za který jste zapomněli připlatit, nebo základní iDrive - to bývala taky interiérová hrůza.
Já myslím, že nás tím nenudíte.
Pokud nemáte nějaký trend rádi, je třeba na ty nešvary v interiérech e😜lititně upozorňovat! A stále a dokola! V každém článku, na každém vhodném místě. V opačném případě si můžu myslet, že už to redakci vadit přestalo, nebo že je vůči VW shovívavá! Obojí není dobré znamení a z pohledu (občasného) čtenáře, že je nerozlišitelné.
Proč máme všichni zavírat oči a ústa před něčím, co nás za volantem v podstatě ohrožuje? Navrhuju tomu věnovat VŽDY samostatný malý odstaveček.
Mimochodem ten displej uprostřed je ošklivý a do toho interiéru se nehodí. Auto má ostře řezané rysy a ten displej má zakulacené rohy. Vypadá jak z Hyundaie, má ošklivě tlusté okraje jak Mercedesí Command systém, za který jste zapomněli připlatit, nebo základní iDrive - to bývala taky interiérová hrůza.
Ostatne aj motor je presne ten istý ako v predošlom GR, 300k, kým nový GR má 320.
Rká najnovšej generácie (Golf R, Tiguan R, Arteon R) majú pohon všetkých kolies s dvomi diferákmi na zadnej náprave, takže dokážu variabilne posielať krútiak na jednotlivé kolesá zadnej nápravy. Svojím správaním sa teda dokážu priblížiť bavoráckemu xdrivu (pri autách na RWD platforme), teda ten pocit, že auto poháňa hlavne zadná náprava. Proste pocit, ktorý si v doterajších Volkswagenoch nemohol zažiť.