Jestli sháníte prémiový kompakt s 1.5 naftou a torzkou?
Ale jo, dobře, torzku má v základu i A-Klasse a Ravioli nevypadaj špatně... snad až na ty chromový kliky. Takovej francouzskej Formentor... tak asi proč ne.
Pokud vím tak u motorů do 110kW. A3 2.0TDI Evo 110kW DSG s víceprvkem je za 890.
Tohle je asi spíš konkurent Q3 Sportback, ten je (s tím dvoulitrem a automatem) za 1,09.
Viz já 13:51 leda kulový = popravdě snad nejvíc si z prémiovek s uložením motoru atd. ve ve třídě vyhrál Lexus. Za milion dostáváš OD VŠECH v prémii JEN ten základ = nejhůř vůbec asi ten odkaz a A1
To je fakt... GLA 200d má 110kW z dvoulitru a trošku jinou dynamiku, za necelý milion... zase nemá třeba matrixled. Ale taky bych se s DS svézt nešel :-)
Na tomhle kousku neni krom designu zajimaveho asi nic.
Spiš se zase vyznamenala redakce. Pohotovostni hmotnost je pouze bez nuly nebo je to uplně špatně ?
A taky mě docela zarazila vnitřni šiřka vzadu, kde udavana hodnota 1380mm je mimo kompaktni třidu a je někde na pruměru aut o segment niže.
NN, je to navoněná bída a jak jsem psal, dražší než prémie. MB A CDI 4M vyjde levněji. A to je jiná liga. BMW 120d taky, A3 za 1,1M umí taky výkonnou AWD.
Jak ceny nesleduji a neřešim tak musim uznat, že cena DS4 je přestřelena dost.
To by ta premiovost musela byt ve větši miře a ne snad jen ve stylovosti. Trvat na premii tak DS4 mě rozhodně nedostane na premiovou polevu.
Naživo vyzerá ešte lepšie ako na obrázku len ma zarazilo že pri rozmere kolies R 19 má pneu šírku len 205 mm a zozadu to vyzerá trochu smiešne.Ak DS 4 tak jedine s turbobenzínovým štvorvalcom PureTech 1.6 181 k.Za mňa :yes: až na tú cenu.
Vy ocásci ani nevíte pořádně proč, a pořád se s tím benzínem opakujete :-)
Ale nakonec, když to chcete platit, vaše volba. Diesel je tak tichý, že o něm ani nevíte.
Tak si připravte navíc 2x50 Kč na 100 kilometrů, nebo i víc.
1,6 benzín nenabízí opravdu nic, co by člověka přesvědčilo, aby ho koupil :-!:-!:-!
S týmto modelom som značku DS konečne začal akceptovať, že má svoje miesto pod slnkom. Jazdil som tú najsilnejšiu benzínovú 1,6-ku a fakt sa mi to páčilo. Hovorím to ako niekto, kto má rád francúzske autá, ale je preto na ne aj často prísny, lebo ho iritujú ich zbytočné prešľapy v porovnaní s nemeckou konkurenciou. Tu je najväčším nedostatkom odskakujúci zadok. Chýba viacprvková zadná náprava a tie veľké kolesá robia svoje. Ešte mi vadilo, že ručná brzda ostáva aj keď zaradím do D a chvíľu má človek pocit, že urve zadné brzdy ako si to auto kľakne, potom sa odbrzdí. Nič viac mi ale nevadilo, veľmi príjemne to jazdí, má výkon, podľa mňa super vyzerá a teda to spracovanie je fakt solídne. Rozhodovať sa medzi súčasnou Jednotkou od BMW a týmto, idem do DSka a myslím to úplne vážne. :yes:
DS4 je první model, o kterém se dá v rámci nabídky DS uvažovat a taky první, který se mi líbí. Interiér je bez debaty prémiový a stejně tak výbava. Cena je přiměřená nabídce a svoje kupce si to auto určitě najde :yes:
Môžeme si to pripomenúť raz keď skončí výroba, zatiaľ by si sa asi popálil. Veci sa majú tak, že Stellantis tlačí DS4-ky, lebo sú z jeho kompaktných hatchbackov najdrahšie a výroba P308 a Astry musí počkať, resp. ide len v malých množstvách (stále je to niekoľkonásobne viac ako DS4). No a keďže DSka sú hneď k dispo, tak sa v pohode zaradili medzi fleet, čo sa predtým pri tejto značke mimo Francúzska a Belgicka nedialo.
No jednooký, já jsem se svezl v Berlingu, prodloužené verzi, s motorem 1,5 HDI a 8-kvaltem hdm Aisin a vůbec nic "neuskakovalo" či "neskákalo".
Aisin funguje skvěle.
Myslel jsi uskákaný automat nebo uskákaný podvozek?
...takže kromě pár bohatých automobilových analfabetů a fanatických příznivců značky (existuje v případě DS vůbec někdo takový?) je to prakticky neprodejné... :-(:no: Nabídka motorizací je opravdu jen pro hodně nenáročné řidiče, stejně jako zcela "neprémiový" podvozek. Stejně se 90 % nevelké výroby tohoto výtvoru prodá ve Francii, jinde to bude opravdu jen automobilová kuriozita, ale jako automobilové zpestření - proč ne? :-)
Nic. Ovšem jen dokud si neuvědomíš, že tou 1.6 její nabídka končí. :-( Zatímco taková Cupra Formentor nabízí čtyřválcovou jedna-pětku (vč. verze s manuálem) jako základ, a pro náročnější je zde taky dvoulitr, naftový dvoulitr (vč. verze s manuálem) a nad ním jako lahůdku dokonce pětiválec 2,5 l, a to jsem ještě nezmínil alternativní čtyřkolku s víceprvkovou zadní nápravou! :-) ]
Jestli se tomu podvozek skutečně chová tak jak se popisuje v článku, tak je to fakt bída ve srovnání s konkurencí a DS4 pokračuje ve stereotypu, že je to naleštěná bída :/
Na druhou stranu věřím, že si to cílovku v západní EU najde díky designu exteriéru i interiéru.
Proto začínám můj názor “pokud je to tak jak se píše v článku”. Ty máš zkušenost? Za mě je etalon mlácení od podvozku Superb, který si hraje na limuzínu, ale neumí tlumit ani jako základní Mercedesy (A, CLA, GLA). Jak si v tom stojí DS4 podle tebe? Dle článku mi to zní něco jako ten Superb, takže horší než “prémiová” konkurence za šílenou cenovku. Rád zkusím abych to kdyžtak mohl vyvracet. Proto jsem se ozval.