Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lukas13
Koukám, že to tu jde od desíti k pěti... Test normálního auta, které si mnoho lidí může reálně dovolit a tři příspěvky od dvou lidí za první hodinu... Sakra. 😲
Jinak Duster super, ta cena už je z mého subjektivní pohledu dost, tak o pade výš než bych čekal, ale furt dobrý... 4x4, výborný motor (ne, 7,2 se mi v tomto případě nezdá moc), se asi pár obchoďáků ve služební Oktávce 1.0 TSi bude divit, až jim to natře dačka 😒]
Jenom - v ceně nad 500 už jsou vody SY Koranda, což prostě je lepší a dotaženější auto...
Jinak Duster super, ta cena už je z mého subjektivní pohledu dost, tak o pade výš než bych čekal, ale furt dobrý... 4x4, výborný motor (ne, 7,2 se mi v tomto případě nezdá moc), se asi pár obchoďáků ve služební Oktávce 1.0 TSi bude divit, až jim to natře dačka 😒]
Jenom - v ceně nad 500 už jsou vody SY Koranda, což prostě je lepší a dotaženější auto...
no nevím.kdo su kupuje dacii, tak na lpg a už vůbec ne aby to natřel chudákům ve škodovkách
U toyoty 18 příspěvků za pět minut. Dacii bych přirovnal ke škodovce, taky dost neoblíbená.
U toyoty 18 příspěvků za pět minut. Dacii bych přirovnal ke škodovce, taky dost neoblíbená.
Přiznám se, že i já, coby diskutér obsazující v minulých letech bednu vítězů v počtu příspěvků, ztrácím chuť sem chodit.
Málokdy se tu objeví pár z vás, kteří mají reálně něco k věci a jsou normální, navíc jsem tak nějak myslel, že test je premium, tak jsem na něj neklikal.
A zbytek je akorát banda ***ů na jedné straně (proRuský, proti Evropský, protzápadaní, kteří vidí ve všem konspiraci) VS banda ekoteroristická (Elektro, emise, vše ostatní je špatné)..... jo, je to tady fakt naprd 😐
A k té Dačce. Před měsícem jsem potkal nového Dustera na D1, blokoval levý jízdní pruh ve 130ti a nechtěl mne pustit (já jel právě tou služební Ofcí (3,facelift),ale ftédéí, fdvoulitru (110kw), fkombíku a na hlínách), oba jsme měli obsazeno auto 4mi cestujícími a když mne po nějaké době uhnul do pravého, dupnul na plyn a já měl do 160ti veeeeelkej problém se vedle něj dostat, pak jsem ho předjel... neměl označení motorizace, ale Duster nevypadal v základu, takže realita, že to natře litrové Ofci je asi tady ( i když 1.0 TSI je dálniční dravec, Vaculík říkal) 😁
Málokdy se tu objeví pár z vás, kteří mají reálně něco k věci a jsou normální, navíc jsem tak nějak myslel, že test je premium, tak jsem na něj neklikal.
A zbytek je akorát banda ***ů na jedné straně (proRuský, proti Evropský, protzápadaní, kteří vidí ve všem konspiraci) VS banda ekoteroristická (Elektro, emise, vše ostatní je špatné)..... jo, je to tady fakt naprd 😐
A k té Dačce. Před měsícem jsem potkal nového Dustera na D1, blokoval levý jízdní pruh ve 130ti a nechtěl mne pustit (já jel právě tou služební Ofcí (3,facelift),ale ftédéí, fdvoulitru (110kw), fkombíku a na hlínách), oba jsme měli obsazeno auto 4mi cestujícími a když mne po nějaké době uhnul do pravého, dupnul na plyn a já měl do 160ti veeeeelkej problém se vedle něj dostat, pak jsem ho předjel... neměl označení motorizace, ale Duster nevypadal v základu, takže realita, že to natře litrové Ofci je asi tady ( i když 1.0 TSI je dálniční dravec, Vaculík říkal) 😁
Je pravda že v diskusiach začínaš absentovať tak už viem dôvod a tvoje argumenty /rusofili a ekoteroristi/ sú opodstatnené.Pravdou však stále ostáva že Rapid 1.0 TSI je "predátor dialnic". 😄 Polepši sa.
Ano, vidím to podobně. Bohužel.
Rusofilové a fanatičtí fandové vysavačů jsou mor. (Přitom např. Xylo dokazuje, že člověk vlastnící EV může být fajn doskutér, rusofily neřeším teda).
V té Oktávce 2.0 tak nějak člověk čeká, že Dacii moc řešit nebude, co? :-!
1.0 TSI dálniční dravec? Hustý 😁
Rusofilové a fanatičtí fandové vysavačů jsou mor. (Přitom např. Xylo dokazuje, že člověk vlastnící EV může být fajn doskutér, rusofily neřeším teda).
V té Oktávce 2.0 tak nějak člověk čeká, že Dacii moc řešit nebude, co? :-!
1.0 TSI dálniční dravec? Hustý 😁
Pust si Vaculikuv test Rapida… :-! A nebo radsi ani ne 😁
Ale ta Dacka mne dostala, fakt to necekas.
Ale ta Dacka mne dostala, fakt to necekas.
Mno, přežil jsem i pět chlapů ve Fabii HTP, jedoucích na Ještěd. Zvládnu hodně 😒]
Jo, Duster s tímhle motor je takovej sériovej sleeper.
Něco jako Astra minulé generace s 1.6 turbo, na šestnáctkách a v základní bílé. Kámoš má a prý je to fakt prča.
Jo, Duster s tímhle motor je takovej sériovej sleeper.
Něco jako Astra minulé generace s 1.6 turbo, na šestnáctkách a v základní bílé. Kámoš má a prý je to fakt prča.
Mne stačí, když roztočim našeho Megana na dálnici, taky to není uplně ořezávátko a ty Rapidy a Fabie, či všemožná slabší SUV co si na dědečka dovolí pak koukaj 😁
on dá zabrat i tomu highlanderu ve vyšších rychlostech. převaha tam je, ale v reálném provozu moc prostoru není.
No jo, ten dvoulitr je legenda. Právem. Sice žere i trávu u cesty, ale jede.
Cca v roce 2015 jsme kupovali nový Megane III. Vyhrál 1.2 TCe, ale strašně jsem řešil jestli nekoupit GT220. Nekoupil jsem kvůli spotřebě, lituju doteď.
BTW - ta 1.6 u Astry má 200Hp a 0-100 dává lehce nad 7s.
Cca v roce 2015 jsme kupovali nový Megane III. Vyhrál 1.2 TCe, ale strašně jsem řešil jestli nekoupit GT220. Nekoupil jsem kvůli spotřebě, lituju doteď.
BTW - ta 1.6 u Astry má 200Hp a 0-100 dává lehce nad 7s.
Od doby, kdy VW nenuze tak snadno podvádět s emisemi, už jejich auta nejedou. To jak kodiaq rs ( ještě diesel ) nejdřív od 160 si ho podal yaris ( taky nechtěl nejdřív uhnout a pak na to slapnul a pak s highlanderem od 130 čuměl, že ho predjizdim. Hlavně že do té doby blokoval levej a pak urputně zrychloval. Ale stále papírově jsou rychlejší. To se vsadím i ta octavia 110lw vs duster bude papírové mnohem rychlejší.
Aj mu občas šľahal plameň z výfuku? 😊
Nene..
Ono je to ale logické, rozdíl tam sice ve prospěch Ofce je, ale zase si vezmi realnou situaci.
On je předemnou + nějaký rozestup a začneme akcelerovat stejně, takže než já tu svou výkonovou výhodu dotáhnu na jeho úroveň, on už v tu dobu jede těch 150 a já 160. Abych ho nějak deklasoval, musel bych mít alespoň 200kw, nebo by nesměl šlapat na plyn...
Ono je to ale logické, rozdíl tam sice ve prospěch Ofce je, ale zase si vezmi realnou situaci.
On je předemnou + nějaký rozestup a začneme akcelerovat stejně, takže než já tu svou výkonovou výhodu dotáhnu na jeho úroveň, on už v tu dobu jede těch 150 a já 160. Abych ho nějak deklasoval, musel bych mít alespoň 200kw, nebo by nesměl šlapat na plyn...
Jasné, žartujem. Jazdil som s tým najsilnejším Dusterom s EDC a škoda, že automat nedávajú aj do lacnejších verzii. Tu už je to také, že človek si začína hovoriť, či za tie prachy nebolo lepšie zobrať niečo iné, napríklad s adaptívnym tempomatom. Na druhej strane, ak by som si mal vybrať takýto Duster alebo "nový" S-Cross, tak fakt zvažujem, že ktoré. Za mňa je to Suzuki asi najväčším sklamaním tohto roka.
Je třeba se na to ale dívat ještě trochu jinak. On věděl, že na to šlápne, takže nejspíš podřadil a poslal plyn k podlaze. Což tys nemohl předpovídat, takže si začal zrychlovat tak nějak plynule a rozhodně ne s nohou na podlaze. A velký vliv má i nějaká reakční doba, kdy ty sis uvědomil, že on za to vzal, třeba za nějaké dvě tři vteřiny.
Takže i silnější auto bez podřazení prostě bude mít chvilku problém, než se sebere z nižších otáček a dohoní někoho, kdo tomu už pár vteřin nakládá.
Takže i silnější auto bez podřazení prostě bude mít chvilku problém, než se sebere z nižších otáček a dohoní někoho, kdo tomu už pár vteřin nakládá.
Já si taky připravil rychlost (u té první WLTP a ne EVO TDI verze musíš řadit jak skoro u atmosféry), protože mne docela dlouho "vychovával" v levém a chtěl jsem co nejdříve pryč, ale že začal akcelerovat o vteřinu/dvě dříve, to je logické.
No ja ti tedy nevim, ale když si vezmu služebni oktavku tedy v autě akorat šofer tak ta dačia s rodinkou na palubě, kdy se bude chtit tatik předvest bude mit rozhodně problem a samo naopak.
Jasně pokud nebude ta dačia vic obsazena tak by měla mit sice navrch, ale nepředpokladam, že nějak vyrazně. A to jen diky tomu, že je to dačia tedy "papir", ale zase je to krabice s vyškou teměř 170cm takže z nějakeho rozjeteho stavu ve vyššich rychlostech začně na dynamice dosti ztracet.
Jasně pokud nebude ta dačia vic obsazena tak by měla mit sice navrch, ale nepředpokladam, že nějak vyrazně. A to jen diky tomu, že je to dačia tedy "papir", ale zase je to krabice s vyškou teměř 170cm takže z nějakeho rozjeteho stavu ve vyššich rychlostech začně na dynamice dosti ztracet.
Beefcake
To mi pride, ako ked sme ako deti pozerali na tachometre/rychlomery, ze kto tam ma vacsie cislo 8-s A pravidlo malo byt, ze realne ide 20km/h menej.
Tady je nějaká debata mezi tdi a tce? Nějak jsem si nevšiml, že by se srovnavalo nebo tak. Nicméně za mne určitě 100x lepší tce, ten aspoň nesmrdí
Vzhledem k tomu, že maximum krouťáku má být už od 1700 otáček, bych ten zátah čekal i citelně dřív
Duster může dávat smysl, ale stejně je mi bližší Vitara, Suzuki se téměř nekazí, takový "vděčný dělník"...
Předpokládám ale že pouhé zpoždění nástupu při rychlé akceleraci by pan redaktor rozpoznal a zmínil se o něm.
Ale pak táhne krásně. Asi nejlepší mainstreamový maloobjemový turbobenzín na trhu.
V čem to máš, Vitara?
Kvůli tomu autu jsem zkusil manželce vysvětlit, že druhé auto vlastně potřebujeme...
Marně, proto není 😒]
Za mě zcela pruměrny turbomotor jak co do prodlev, reakci, charakteru a nebo zvuku. Motor, ktery bych označil jako idealnějši spiš pro BFU, ale určitě nic pro trochu nadšenějši řidiče.
Možna co verze či kus to original.
Dnes som zase siel spalovacim autom a ludia sa dost casto stazuju, ze im prevodovka podtaca motor. Mne to islo na trojke 130, stale som klikal manualne, nech to zvysi stupen. Az mam obavy, ci je prevodovka v poriadku, ale vraj aisin je spolahlivy 😁