Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
GeekStar
Tohle je nádherná stíhačka. :yes:
Na mně tedy tyto extrémně drahé Audiny nějak nezabírají - jsou takové odtažitě chladné a bez skutečných emocí. 😒 Pokud bych si mohl dovolit auto takového formátu, tak jedině Giulii QV. To je auto, které skutečně chytne za srdíčko a ještě bych dost ušetřil. 😄
Při koupi každého auta si můžeš najít ještě dražší auto, a mít tak pocit, že si ten rozdíl "ušetřil"... 😄
To jistě, ale u mě rozhodly právě ty emoce. A těmi dává ta Giulie Audině čistokrevné K.O. Nemluvě o zcela bezkonkurenční tradici AR ve výrobě sportovních sedanů! :yes: :yes: :yes: 😄
Tradice sportovních sedanů je v diskusi o RS7 trošku off-topic 😉
Pokud je (dle tebe) RS7 liftback, pak nemá k sedanu zas tak hrozně moc daleko, pouze jedny "dveře" navíc... 😉
Ten výběr válců k vypnutí je zajímavej. Audi tvrdí, že úspora je v průměru 5%... tj. místo 8l pojedu za v mírné zátěži za 7,6l... no, to zase taková pecka není.
Tim, ze zajedu do podzemni garaze, vystoupim z auta a splynu s davem?
U hodinek, telefonu a podobnych serepeticek bych to pochopil. Jsou spjaty s nositelem image.
Kolega ze Švýcarska ale RS5 měl a byl s ní spokojený (minulou generaci, tu novou jsem zblízka nikdy neviděl)
Takže podobně jako jsem psal pod RS3, asi dobré auto, ale najde se reálný majitel, který by vysvětlil proč RS7 a ne M5/M8/E63/S63?
Základ je 3,4 mega, i když mohl být technicky o poznání "bohatší", připlácet si za "samosvor" u eReSa mi přijde i dnes poněkud zvláštní...
Jinak z dvojice RS6/RS7 bych dal osobně rozhodně přednost RS6.
Obecně vzato je A7 fastback, ale patří do aktuální trendy skupiny tzv. "pseudokupé", díky kterým skutečná kupé postupně (a poměrně rychle) vymírají...
Fastback a liftback nerozlišuju, u spousty dnešních liftů bych měl problém říct, jestli tam je nebo není "schod". Každopádně... u A5 je kupé i lift, u A7 ne... ale ani nikdy nebyl, takže A7 žádné velké kupé od Audi nekanibalizuje a nevidím to tak, že by měla jakýkoli podíl na vymírání kupé.
Ideovým předchůdcem A7 je (stejnotřídní) Audi 100 S Coupé, nebýt aktuální módy tzv. "čtyřdveřových kupé", mohla mít i A7 pouze jeden pár dveří😒br />https😐/i.pinimg.com/…41e00429deb8.jpg
Už i klasické/tradiční eSkové kupé zmizelo z trhu..., a "hitem" je další oxymóron "AMG GT 4-Door Coupé", čili pseudokupé, která už se dostala i do kategorie SUV/SAV.