Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
petr petrumr
zase vysokoškoláci postrachem majitele, že neumí impromizovat? Když nemáme usb, tak ho tam nedávejte, musí pubertáci v dědově autě posedávat v garáži? Výplň dveří tam dejtte jinou co zeženete, manažéři neumí zavolat telefonem? Nebo Povšík chce od vysokoškoláka zase peníze? a bez práce!
No, Vas prispevek svedci o neznalosti jak pracovniho trhu, marketingu a trhu nebo treba rizeni firmy. Radeji mozna neplacat.
1. VS dnes umi hodne veci, ale improvizovat, resit problemy a hlavne chtit - to tedy ve vetsine ne. Stale se najdou sikovni a moc sikovni, je jich ale jako safranu. Zkusenost za desitky let, stovky VS co “prosli rukama”, v dobrem oboru a s dost dobrymi mzdami. Co hlavne hledaji, je flexibilita, home office a work-life balance (to je ted mooc moderni slovni spojeni)…treba se ptaji na neomezenou dovolenou a maji o tom casto hodne zkreslene predstavy.
2. Jasne, nedavejte dnes USB porty a neprodate znacne casti zakazniku. Jedna vec je, ze auto sice prapuvodne slouzi k vozeni, rizeni a ne sledovani filmu a nabijeni spotrebicu. Realita je ale zasadne jina. Muze se mi to nelibit, pokud ale budu sedet ve vedeni spolecnosti, neudelam to jen tak.
Navic to firmy do jiste miry delaji - objednano par Q4 do firmy a volali po 4 mesicich, ze bud zrusime stresni okno a bezdratove nabijeni nebo se bude cekat dalsich 8-10 mesicu a pote zaradi auto do vyroby. Predpokladam, ze Skoda postupuje podobne.
3. Vy si opravdu myslite, ze v dnesni dobe, kdy chybi vse, sezenete jen tak nahradni napln dveri (nebo jine dily) v takovem mnozstvi a rozumne kvalite? Bez testovani? Myslite, ze se to Skoda nesnazi delat? Urcite ne vzdy dobre, VW napr. u chipu zaspal, ale co pisete, je opravdu mimo realitu a pomiji realitu automotive businessu i za bezne situace.
Mejte se!
1. VS dnes umi hodne veci, ale improvizovat, resit problemy a hlavne chtit - to tedy ve vetsine ne. Stale se najdou sikovni a moc sikovni, je jich ale jako safranu. Zkusenost za desitky let, stovky VS co “prosli rukama”, v dobrem oboru a s dost dobrymi mzdami. Co hlavne hledaji, je flexibilita, home office a work-life balance (to je ted mooc moderni slovni spojeni)…treba se ptaji na neomezenou dovolenou a maji o tom casto hodne zkreslene predstavy.
2. Jasne, nedavejte dnes USB porty a neprodate znacne casti zakazniku. Jedna vec je, ze auto sice prapuvodne slouzi k vozeni, rizeni a ne sledovani filmu a nabijeni spotrebicu. Realita je ale zasadne jina. Muze se mi to nelibit, pokud ale budu sedet ve vedeni spolecnosti, neudelam to jen tak.
Navic to firmy do jiste miry delaji - objednano par Q4 do firmy a volali po 4 mesicich, ze bud zrusime stresni okno a bezdratove nabijeni nebo se bude cekat dalsich 8-10 mesicu a pote zaradi auto do vyroby. Predpokladam, ze Skoda postupuje podobne.
3. Vy si opravdu myslite, ze v dnesni dobe, kdy chybi vse, sezenete jen tak nahradni napln dveri (nebo jine dily) v takovem mnozstvi a rozumne kvalite? Bez testovani? Myslite, ze se to Skoda nesnazi delat? Urcite ne vzdy dobre, VW napr. u chipu zaspal, ale co pisete, je opravdu mimo realitu a pomiji realitu automotive businessu i za bezne situace.
Mejte se!
jeste ze ti manageri ve skodovce toho odborare maj, bez nej by tu manufakturu uz davno zavreli