Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video s BMW 220d Coupé: Ideální kupátko na každý den?

26 komentářů

Mig_35
až budete mít někdy dlouhou chvíli, otevřete si inzertní server mobile.de a nechte si vyhledat auta do roku 2000, s karoserií kupé a dieselovým motorem. Zjistíte, že jich je asi tak 30, zatímco benzínových najdete aspoň 15 tisíc. Tato móda vznikla až později, společně s dalšími vymoženostmi, jako je např. třetí a čtvrté pohlaví.
Až mnohem mnohem později, začali pomatení motorističtí novináři psát perly typu "dieselový motor sotva rozeznáte" a "k charakteru vozu se vlastně docela hodí" 😄
Avatar - pradeda777
pradeda777
Hahaha....pizza s ananasem....nebudeš věřit, ale první pizzu kterou jsem v roce1969 v Austrálii měl, byla právě s ananasem. Prodávala se pod názvem Hawai pizza a docela mě chutnala.... 😉
Avatar - iudex
iudex
Ad 1: ak si obchoďák čo robí 50t km ročne, tak máš služobák. Nepoznám nikoho, kto to robí vlastným autom.
Ale aby som povedal pravdu, mám kolegu, čo má kupé v nafte, je to 60nik a má A5 2,0TDI. Ale je to preňho maximálne nevhodný motor, lebo s tým dochádza denne do práce cez mesto tak 3 km. Chudák motor. ;-\
adamzprahy
Naftu v coupe nebo cabriu taky vůbec nechápu. Měl jsem tu čest jednou z půjčovny, nevím proč se to tam dává?! Ale je fakt že v Itálii i Španělsku jich jezdí hodně (BMW, Audi i Mercedes), netuším jestli je za tím nějaké zvýhodnění nebo co člověka vede k tomu si připlatit za chrochta v autě bez střechy…
Avatar - fOE
fOE
Ja dlouhodobe razim ze karoserie nema nic spolecne s motorem a kontraindikaci vidim jen u cabria, kde jde naftak proti strese dole.... ale coupe, sedan, kombik? Cokoliv s cimkoliv, zalezi jen na kombinaci "rodinnych potreb", vztahu k autum a najezdu, treba😒br />
1) Jsem sam a nemam psa, auta se mi libi, ale jsem taky obchodak co udela 50k km rocne svym autem. Proc nevzit takovehle kupatko a prirozene v nafte? Stejnej clovek, jen co nenajede tolik ale treba 1/4 veme stejne auto v benzinu.
2) Jsem fotr od rodiny, najedu malo => kombik v benzinu / najedu moc kombik v nafte
3) Haranti uz jsou z domu a najedu malo => sedan/coupe v benzinu / najedu moc => sedan/coupe v nafte.
4) Otevrenou strechu si cenim vic nez cokoliv jineho? Vemu cabrio v benzinu, Jsem navic hluchej? Vemu cabrio v nafte. 😁
Mig_35
Bylo i Audi TT v dieselu
GeekStar
Každé zboží má svého kupce, ale kupce malého sportovního kupátka s dvoulitrovou naftou asi nepochopím nikdy. To auto je tím motorem úplně zabité.
Avatar - fOE
fOE
Co pises se da taky vylozit tak, ze😒br /> 1) mam sice najezd, takze musim diesel,
2) a z toho co je v nabidce se mi nejvic libi 2er coupe, libi se mi vic nez 2er gc, vic nez 1er, vic nez 3er sedan na kterou bych mozna jeste tak tak naskrabal, ale ne, kupatko vypada proste lip. Cokoliv nad tohle je uz mimo muj rozpocet.

a vysledek tehle rovnice je pro tebe si onu 2er nekoupit, i kdyz nejlepe splnuje to co hledas, protoze se diesel do maleho coupe nehodi? Tak samozrejme je to mozne, ale za me je to definice toho kdyz jde nekdo sam proti sobe. 😄
Avatar - fOE
fOE
Ja si prave tohleto zazil, muj prumerny rocni najezd za poslednich 8-9 let je cca 45tis km.
A pak uz jen zalezi co a s cim porovnavas. Kdyz nekdo dela 45tis km rocne, pak je dobra sance ze velka cast bude prave dalnicnich, a taky ze to nejezdi v citigo.
Ja zazil pri svych 45tis km (vetsina dalnice) ve stredni tride jak benzin (spotreba 9,5L prumer) tak diesel (spotreba 6,5L prumer) a ve vysledku to bylo v palivu rozdil 1000-3000E / rok, podle toho jestli jsem bral premiovy benzin / naftu atd. V prumeru a nejcasteji se ten rozdil ustalil na cca 2tis E rocne. Kdyz pak slo auto po 4 letech z domu, pak to je 8tis spalenych nebo nespalenych. Diesel sice stoji vic nez benzin na porizeni, ale z me zkusenosti na nej bejvavali lepsi slevy, plus lepsi prodejni cena. Znovu, proste zalezi co srovnavame.

Ano, jezdim rychleji, ale ty rozdily tam jsou a nemale a pri dnesnich cenach by to vychazelo jeste vic do plusu pro naftak. A jsem zpet u coupe v nafte, nevidim nejmensi duvod proc by si nekdo nemohl koupit treba A5, 4er, nebo i tyhle o stupen mensi kupatka v nafte, pokud ma najezd.
Tiborek
Nechci nějak podceňovat majitele vozů typu kupé a podobně, ale něco mi říká, že pro 90% lidí jsou emoce hlavně o sešlápnutí plynového pedálu a zaražení do sedaček a ne o přesně trefeným apexu..
Avatar - iudex
iudex
Tak zdôvodniť sa dá všeličo, aj pizza s ananásom, to ale neznamená, že to je tak dobre. Chápem, že niekde na juhu (IT, SP, FR) bola donedávna silná preferencia nafty, nafta bola oveľa lacnejšia, plus lacnejšie ostatné náklady, niekde je brutálna daň z výkonu (DK), atp. Ale malé športové kupé si nekupuješ na premiestňovanie z bodu A do B, tam asi chceš aj nejaké emócie a tie ti proste nafta neposkytne.
Avatar - fOE
fOE
To chce hodne malou predstavivost, nepochopit ze i do takoveho auta muze mit nafta naprosto racionalni zduvodneni (jako ho ma vsude jinde).
Avatar - abacus
abacus
:yes: :yes: :yes:
adamzprahy
Jo to je další věc. Auto na výlety nebo postrky po riviéře a trápíš v tom DPF 😁
DonVito
Nafta a sport byla a je pro osobaky vzdy hloupost.

Spojeni nafta a cabrio je pak nejabsurdnejsi.

Jezdit se stazenou strechou, poslouchat hluk motoru a jeste dychat jedovate emise...
S dieselgatovymi motory blahopreji majitelum k autu, ktere bych uplne nejvic nechtel. 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
spojení nafta a coupé je stejně nesmyslné jako nafta pro každý den. Nafta je jen na dlouhé dálniční přesuny.
Arese
Kadeřníci asi rádi naftu! 😒]
Tom Pro
Pekny, kdo chce proste diesel a hezky maly auto tak fajn. Dneska je to i blbuvzdorny kdyz v tom zenska poskakuje po meste a starej to obcas protahne po dalnici a okreskách tak to vydrzi. My ostatni na tyhle chujoviny mame ale presto benzinovy mini cooper.
Avatar - iudex
iudex
Píšem to nižšie, na takéto použitie už potom športové kupé nižšej strednej triedy nie je úplne najvhodnejšie. Sám vieš, že na takýto režim jazdenia majú ľudia komfortnú strednú (či vyššiu strednú).
A ako služobné auto ti asi žiadna firma kupé nekúpi, to nie je politicky korektné. Mám skúsenosť, zamestnanec chcel Mustanga, lebo do badžetu sa vošiel a obmedzenia karosériou neboli. Ale keď sa spýtal, či je to OK, bolo mu povedané, že síce to v car policy nie je, ale ak nad kupé uvažuje, tak to tam urýchlene dajú, že kupé nie.
Avatar - iudex
iudex
Octavia RS je kupé? 😉
adamzprahy
Ale jo, tak asi to někomu dává smysl, jinak by to lidi tolik nekupovali?! Nepochopím, ale každého věc... A většinu asi tipuju na bod 4 😁 😁
Avatar - iudex
iudex
Dobre dobre, presvedčil si ma, wú také situácie. 😄
Ale i tak si myslím, že ľudí, ktorým stačí malé kupé, na ktorom ale najazdia pracovne brutálne kilometre a nemajú na to služobné, bude minimum. Naviac si myslím, že športové kompaktné kupé nebude to pravé orechové na 50t ročne, tam už človek ocení viac komfort a priestor, teda z môjho pohľadu stredná (pre vás šikovnejších vyššia stredná) trieda.
A keď zostaneme pri kompakte, sám vieš, za koľko dokážu jazdiť oveľa väčšie moderné bavoráky, takže si skutočne nemyslím, že moderný dvojlitrový benzín v relatívne malom aute by kohokoľvek zruinoval na spotrebe (notabene dnes, keď je niekde nafta drahšia ako benzín). A ten zážitok za volantom 230i bude rozhodne lepší, ako s 220d.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Akože mať možnosť výberu je fajn, ale faktom je že veľmi málo ľudí to má v hlave natoľko upratané, aby vedeli zhodnotiť čo je pre nich to pravé orechové. A potom to bohužiaľ dopadne často tak, že príde človek do showroomu, predvadzacky len v nafte, predajcovi zasvietia oči a bác má predané auto ktoré nevytiahne päty z mesta a diaľnicu ani neuvidí.
Avatar - fOE
fOE
No vidis, a ja jich znam nekolik 😉 Auto vlastni a pausalni kompenzace za ujete km. Rekorder strida RS oktavie v TDI tempem: za 2 roky najeto 180tis km a z domu, dalsi prosim... 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nafta nemá smysl ani při větších nájezdech, pokud to není primárně po německých dálnicích. Aktuálně mám cca 45tis ročně a nafta kromě toho smradu, by měla i vyšší spotrebu.
Mig_35
zatímco benzín se rozpadne