Premium
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVyzkoušeli jsme auto jako elektrárnu: Letňák na louce, nebo záložní baterka?
9 komentářů
rohor
1
Jarda včera testoval prenos energie do tramvaje.
Mikesus
1
A protože je tramvaj silnější, tak byl přenos opačným směrem. Z tramvaje.
rohor
0
:yes: 😄
Mokrous
To je přesně to, co mi chybělo celý život. Přijet někam do přírody a tam vyndat kombo a začít dělat bordel. A do kufru narvat gril a syrový maso a půl baráku a pak to zase někde u lesa vyndat a ogrilovat a celej zaprasenej počkat až to vychladne a pak to zase narvat do kufru a s mastným volantem dojet zpátky domů. :yes:
A ideálně zajet někam alespoň 300 km od civilizace a svižně. Užívat si ty Ňůtnmetry. A hlavně se v tý divočině nestresovat s dojezdem. To se nějak vyřeší...
Hned si musím jedno objednat.
A ideálně zajet někam alespoň 300 km od civilizace a svižně. Užívat si ty Ňůtnmetry. A hlavně se v tý divočině nestresovat s dojezdem. To se nějak vyřeší...
Hned si musím jedno objednat.
Uklidni se, tohle je třeba pro chataře, co mají na střeše chaty(chalupy) solár a ten jim pohání ledničku, telku a světla včetně notasu a wifiny. Přijedou, zapojí pilu atd, co by jim solární baterka moc nevydržela ten odběr.. Dříve jsem měl taky chatu bez elektřiny a měl tam petrolejku a PB vařič, tohle ještě nebylo.
lordlord
jelikož má baterie určitý počet cyklů nabíjení a vybíjení, tak se tímto snižuje její životnost