Testy
stopel
6
Ved na zadnych sedackach je miesta akurat pre male deti. U klasickeho radu 2 by som to ani nespomenul, ale tu? Mate to uvedene v plusoch...
Přejít do diskuze
xxc
Ja mam obycajny podvozok a 17 palcove kolesa a je to fakt pohdlne auto. Toto je pekne na tych autach, ze kazdy si to vie nastavit ako chce, len nie kazdy to vie dopredu, co si vybrat a ako to bude fungovat 😄
wakantanka
Zkoušený kus je vybaven příplatkovými M devatenáctipalcovými koly a M sportovním paketem, který za 94.848 Kč dodává kromě přepracovaných nárazníků či hliníkového obložení interiéru také M sportovní podvozek (o 15 mm snížená světlost, aktivní tlumiče měnící tuhost na základě rychlosti kmitání kol).
wakantanka
Akože výbavu naviac beriem, ale tvrdší podvozok v takom aute je komu načo? Rozumiem tomu u všetkých radov okrem AC a Xiek. MPV ktoré mi vyklepe chrbticu a decká budú remcať, to vážne niekto chce a ocení? Chápal by som opti paket, možno iný design kolies, výbavu vnútri detto, ale načo akože sport podvozok?
iudex
Myslím, že toto auto je dokonalou ukážkou, prečo MPV vymierajú. Nevyužíva svoj potenciál MPV, nemá ani osobitne variabilný interiér (posuvné sedadlá vzadu má hocijaký Karoq), ani veľký kufor (415 litrov je výsmech), proste nič, čo by nevedeli ponúknuť podobne veľké SUV. Takže namiesto toho buď kompaktné SUV, alebo kombi.
iudex
Tak to je uhol pohľadu. Na jednej strane dostaneš prémiové MPV s modernou technikou, kvalitnými materiálmi a spracovaním a so silným motorom, aký ti už dnes nikto v triede neponúkne.
Na druhej strane máš auto pre rodinu, ale s kufrom malým ako hatchback, kde veľa nenaložiš, tvrdé na športovom podvozku, ktorý sa absolútne nehodí z rodinnému autu, s komplikovaným patlacím interiérom, ktorý je ostudou doterajších ergonomicky vymakaných interiérov BMW s idrivom, a to za cenu takmer 1,5 milióna.
Takže 3,5 * presne vyjadruje tento rozporuplný mix.
Z môjho pohľadu na tomto aute je zaujímavý iba motor a lak, nič viac.
Na druhej strane máš auto pre rodinu, ale s kufrom malým ako hatchback, kde veľa nenaložiš, tvrdé na športovom podvozku, ktorý sa absolútne nehodí z rodinnému autu, s komplikovaným patlacím interiérom, ktorý je ostudou doterajších ergonomicky vymakaných interiérov BMW s idrivom, a to za cenu takmer 1,5 milióna.
Takže 3,5 * presne vyjadruje tento rozporuplný mix.
Z môjho pohľadu na tomto aute je zaujímavý iba motor a lak, nič viac.
dr.Remorey
Proč museli zrušit ty klasický ovladače nechápu. Já si právě kvůli nim vloni koupil 1er a je to super interiér, kterej spojuje modernu v podobě velkého displeje a digi kokpitu a zároveň tlačítka na všechny základní věci. Tohle moderní patlama nemá ani jednu výhodu po řidiče ;-\ přitom auto fajn. I když pro rodinu s víc než 1 dítětem to jako hlavní auto za mě není.
xxc
Co znamena, ze rozjazdy su hbite, ked sa auto nevie pohnut rychlo z vedlajsej ulice na hlavnu? Presne tento problem mam na X1, lenze to je slaby diesel s jednym turbom. Hybrid tomu fakt nepomoze? 19kw by mohlo snad pomoct to roztocit na prve milisekundy, kym sa pripoji motor.
Přídavné jméno hbitý je definováno jako „rychlý, čilý, mrštný“.
Přídavné jméno hbitý je definováno jako „rychlý, čilý, mrštný“.
wakantanka
takže u minivanu si človek vie zmeniť zobrazenie budíkov pred vodičom, ale v plnotučných a rádovo drahších BMW sa to stále nedá? A Mpacketu u tohto modelu už vôbec nerozumiem ...
adamzprahy
To naprosto chápu. Aktuální 1er má ergonomii klasických bavoráků, což je její největší plus (za mě).
iudex
Jo, BMW ti umožní zaplatiť si za drahšiu verziu a potom sa bezplatne vrátiť k bezplatnému základu. To je od nich fajn. 😁
curwasportiva
Mě by zajímalo kdo si takový paskvil kupuje. Vždyť to není ani BMW, ani rodinné ani prostorné.
A redaktorovi by někdo měl ukázat a vysvětlit co to je minivan....
A redaktorovi by někdo měl ukázat a vysvětlit co to je minivan....
fOE
1) fOE chvali navrat k 23i, klasicke znaceni jinak plne moderni jednotky mi udelalo radost.
2) Taky si vsimam, ze BMW poskocilo z 11 mildhybridnich koni na 19, ale co Nm? U 11k to bejvavalo docasne dostupnych 100Nm, je to tady vic a protoze predpokladam ze ano, tak kolik?
3) A nakonec je na pochvalu i zvolena barva (sanremo), zelena skutecne je treti-druha cerna. 😄
2) Taky si vsimam, ze BMW poskocilo z 11 mildhybridnich koni na 19, ale co Nm? U 11k to bejvavalo docasne dostupnych 100Nm, je to tady vic a protoze predpokladam ze ano, tak kolik?
3) A nakonec je na pochvalu i zvolena barva (sanremo), zelena skutecne je treti-druha cerna. 😄
hugino
Už som ho videl aj naživo a vyzerá super.Má to výkon /223i/ má to priestor,dizajn vyzerá moderne možno by sa pýtal trochu väčší kufor /pomôže truhla na strechu/ takže ideálne rodinné auto.Za mňa super. :yes: :yes: :yes: PS😁 a 1/2 hviezdičky je urážka pre toto auto.
stopel
Tak si do toho sadni. Alebo ti poslem fotky so sedackou nastavenou na mna a miestom v zadu, nemam s tym problem.
Mikesus
Prodám 3lete, protoze ho odepisu, má ještě hodnotu narozdil od 5leteho a propad v ceně je mnohem menší. Posledních pár prodejů znamenal, že ojetinu jsem prodával za podobnou cenu, za kterou jsme auti kupovali nové ( protoze sleva ).
A někdo jiný, může dát pryč svůj starý vrak a koupit prakticky nove auto.
A někdo jiný, může dát pryč svůj starý vrak a koupit prakticky nove auto.
stopel
na vyvoji tohto auta som spolupracoval, takze som sa v nom nasedel az az, od vyvojovych prototypov az po snad vsetky verzie vybav 😊 takze ti to moc nevyslo
fOE
Jak pise adamzprahy, obvykle je si za sportovni podvozek priplacet. V ramci mpaketu je v cene, ale porad ti zustava moznost si zdarma "preskrtnout" zpet na normalni podvozek. Muzes mit tedy optiku, vybavu, sedadla z mpaketu, ale "zelezo"a tim i pohodli jako obycejna verze.
EDIT: tak jsem mrknul do konfiguraku a lze to takhle udelat i u 2er, mpaket s jinak obycejnym / komfortnim podvozkem.
EDIT: tak jsem mrknul do konfiguraku a lze to takhle udelat i u 2er, mpaket s jinak obycejnym / komfortnim podvozkem.
adamzprahy
Neviděl jsem ceník 2 AT, ale u tuším, že u 3er i 5er jde vybrat bez příplatku standardní podvozek.
ptr078
presne tak, plus m paket narazniky su prilis prekombinovane, ale stale vyzeraju 100krat lepsie ako zaklad s kadejakymi dierami hlavne pri 3ke a 5ke
iudex
Tak rácio tam vidím vtedy, ak niekto chce silou mocou dostupnú prémiu, ktorá by bola použiteľná ako rodinné auto, z tohto pohľadu je to najlacnejšie rodinné BMW. Lebo najbližšie rodinné BMW - 3er kombi je cenovo o dosť ďalej.
Ale i tak mi uniká motivácia kúpiť si drahé MPV, ktoré nemá nič z DNA značky a ani z imidžového hľadiska nefunguje (furt je to len kompaktné MPV), keď mainstream môžem mať o dosť lacnejšie.
Ale i tak mi uniká motivácia kúpiť si drahé MPV, ktoré nemá nič z DNA značky a ani z imidžového hľadiska nefunguje (furt je to len kompaktné MPV), keď mainstream môžem mať o dosť lacnejšie.
adamzprahy
Je to přesně jak píšeš. Váhání zda je nutný M paket u mě vždy skončilo při pohledu na základní sedačky a základní kola. Jinak řečeno konfigurace těchto dvou položek = cena M paketu, který to (a mnohem více) obsahuje.
xxc
Od idealu to ma daleko, tiez som chcel zobrat bmw na dovolenku aj s rodinou, len tam nevojdu vsetci. Len 2 isofixy vzadu. Skusal v tom niekto, ked sa pouzije original bmw vak na lyze, ci je mozne zapnut zadne pasy? 😁 predsa len je to asi nova verzia
hugino
Však práve motor,podvozok na 17"-18"kolesách,vnútorný priestor,automat,spotreba a samozrejme punc prémie pri dnešných cenách je od 38 000 € super cena.Kufor mohol byť o 100 l väščí ale aj to sa dá na dofču vyriešiť.Keď to porovnám s nedávno vychvalovaným Megane E-Tech /viem že je to iný druh pohonu/ za podobnú /skôr vyššiu cenu/ tak nie je čo riešiť.To že niekto berie BMW len ako športovú značku je jeho problém ale evidentne sa im predávajú aj MPV a preto v predaji pokračujú druhou generáciou ktorá je o dosť krajšia ako prvá generácia.Za mňa to auto vyzerá fakt super a išiel by som skôr do neho ako do BMW 3.Apropó patlací interiér.Neviem kto ako často mení teplotu v interiéri ale napr. ja ju mám dlhodobo nastavenú na 22 stupňov takisto ventiláciu rýchlosť aj smer prúdenia + tých 15 s pred jazdou na vypnutie asistenta jazdných pruhov by ma asi ani neotravovalo + pár vecí sa dá regulovať na volante /hlasitosť,stanice/ aj počas jazdy a na druhej strane máš parádne digitálne zobrazenie s perfektnou grafikou a rozlíšením takže o dosť modernejšie ako klasické budíky.Tomuto sa v budúcnosti asi nevyhneme takisto ako pri mobiloch.Je to vec zvyku.Jedna hviezdička mi tam stále chýba.
fOE
Nevim jak je to tady, ale mpaket je u nekterych modelu fakticky zadarmo, pokud clovek tak jako tak zvazuje vzit vybavu ktera jde tim smerem. Typicky trochu vetsi kola, cernej strop, sportovni volant, ambientni osvetleni, jina nez zakladni sedadla atd. atd. atd., nakonec si to vysklada a zjisti, ze je rozdil par euri, nebo ani to ne (treba u 5er je mpaket vylozene zdarma).
Lubo
Hlavne ale dneska moc nevidím co koupit… súhlas. A ak by som aj niečo videl, tak mi to nedodajú v tomto roku 😊
Emel
No jasně, třeba prodáš dobře to ojeté... ale o to hůř koupíš to nové.
Já teda auta měním celkem nerad, protože mám už sehnanou druhou sadu disků a gum a zahrádku a koberečky a takové ty kravinky co se mi nechce pořád řešit... hlavně ale dneska moc nevidím co koupit, aby v tom byl nějaký posun... pokud bych se teda neplácnul přes kapsu a nezabrousil do prémiových kombíků... ale na moje post-covid nájezdy to nedává smysl.
Já teda auta měním celkem nerad, protože mám už sehnanou druhou sadu disků a gum a zahrádku a koberečky a takové ty kravinky co se mi nechce pořád řešit... hlavně ale dneska moc nevidím co koupit, aby v tom byl nějaký posun... pokud bych se teda neplácnul přes kapsu a nezabrousil do prémiových kombíků... ale na moje post-covid nájezdy to nedává smysl.
Emel
A tak... dá se to hezky schovat. U Mercedesu za hvězdu a tak.
Jsou auta, kde to trestuhodně odflákli, třeba Jaguar tam má takovou humus destičku za znáčkem. Bávo to myslím tradičně schovává dolů do nárazníku, tam to ničemu nevadí... ale tady ta variace v ledvinách ještě s tím black packetem... no, na fotce to vypadá dost hrozně.
Jsou auta, kde to trestuhodně odflákli, třeba Jaguar tam má takovou humus destičku za znáčkem. Bávo to myslím tradičně schovává dolů do nárazníku, tam to ničemu nevadí... ale tady ta variace v ledvinách ještě s tím black packetem... no, na fotce to vypadá dost hrozně.
Arese
Demagogicky srovnáváš nesrovnatelné - Mercedes není značka s tak sportovním charakterem a navíc má předlouhou tradici ve výrobě spousty užitkových modelů (vč. náklaďáků).
Lubo
Dobre si to vystihol. Teraz viem predať auto za cenu ako som ho kúpil.
Predtým 3 autá ešte v záruke za cenu, ktorá bola oveľa výhodnejšia ako mať auto na leasing.
A ekologické to je tiež - ako píše Mikesus, niekto si môže kúpiť za rozumnejšiu cenu auto v top stave, 2 ročnou plnou zárukou, predplateným servisom, v norme Euro 6d.
Predtým 3 autá ešte v záruke za cenu, ktorá bola oveľa výhodnejšia ako mať auto na leasing.
A ekologické to je tiež - ako píše Mikesus, niekto si môže kúpiť za rozumnejšiu cenu auto v top stave, 2 ročnou plnou zárukou, predplateným servisom, v norme Euro 6d.
hugino
Pri 220i AT je tam trojvalcová 1.5 170 k.Nemyslím že to je auto pre nenáročných dôchodcov.
curwasportiva
A M2,6 a 8 😒] Ne! To snad nikde netvrdim, ale zrovna tento paskvil ke urazka znacky… 3er combi jako rodine auto je mnohem praktictejsi…
Ale to ja si poslednim dobou vsimam, ze automobilkam ani jejich zakaznikum nerozumim.
Ale to ja si poslednim dobou vsimam, ze automobilkam ani jejich zakaznikum nerozumim.
Jaros71
zha mne dával smysl větší Grand Tourer..tohle je pro rodinu na prd. :no:
Emel
Design, jo? Jsem jediný, komu tam vadí ten radar?
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7697644.jpg?…
Ani jinak to žádná velká paráda není...
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7697644.jpg?…
Ani jinak to žádná velká paráda není...
xxc
Konecne ekologicke zmyslanie, naco predavat 3 rocne auto, ked funguje 😄 Ja som dost lutoval, ze som si to nesiel kedysi pozriet, ked som potreboval mpv pre rodinu.
Lubo
Keď som bol naposledy v BMW, tak mali ako vykradnuté.
Okrem jedného iX tam stála jedna X6 a 3 predané autá.
A zľavy teraz minimálne, lebo nemajú čo predávať. Na festivalové vozy ešte 15%, ale s obmedzenou konfiguráciou / lebo kamery nie sú, lebo Harman Kardon nie je, atď.
Ale celkovo je táto doba taká nejaká posunutá s cenami. Myslel som si, že mám drahé auto a predám ho akoo vždy po 2-3 rokoch. Ale pozerám, že to je taký lepší priemer a nie je čo kúpiť 😊.
Okrem jedného iX tam stála jedna X6 a 3 predané autá.
A zľavy teraz minimálne, lebo nemajú čo predávať. Na festivalové vozy ešte 15%, ale s obmedzenou konfiguráciou / lebo kamery nie sú, lebo Harman Kardon nie je, atď.
Ale celkovo je táto doba taká nejaká posunutá s cenami. Myslel som si, že mám drahé auto a predám ho akoo vždy po 2-3 rokoch. Ale pozerám, že to je taký lepší priemer a nie je čo kúpiť 😊.
xxc
Možno ešte BMW dáva zľavy a potom je cena porovnateľná s inými autami. A komfort vynikajúci.
xxc
Áno, ale v BMW je nastavených 22 stupňov raz zima, raz horúco. A to asi nie som sám, čo som to pocítil. Ergonómia starého BMW nič moc, mňa to aj po roku dokáže vyviesť z miery, hoci to má tlačítka. Nový infotainment môže byť len lepší. To je to, že každý rieši, ako sú tlačítka intuitívne a dajú sa ovládať naslepo, no nedajú, sem tam vyjdem z cesty, kým niečo nájdem a nastavím 😄 To sú reči ľudí, čo to neskúšali. A áno, v Citroene mám nastavené 22 stupňov, cez displej a nikdy to nemením, je to tam vždy tak nejak dobre. Zase aby sme nehanili, aj bmw dokáže prekvapiť, dokáže zobraziť návod na výmenu batérie v kľúči. A funguje to perfektne.
pradeda777
Tož ještě je v nabídce 220i AT, které má 4vál. dvoulitr a dá se pořídit pod 1 mil. Pro nenáročné důchodce myslím že dobrá volba, když chtějí mít na kapotě vrtulku.... 😉
adamzprahy
MBUX je pro mě docela zklamání, hlasově nás to neposlouchá..buď nerozumí nebo přeloží na nesmysly. Já vše ovládám kombinací dotyk/touchpad/tlačítka. Je to o stupeň horší než iDrive, ale funguje to dobře a stále je možnost spoustu věcí vyřešit tlačítkově.
adamzprahy
Jojo PHEV 250e. Velmi zajímavý rozdíl po zkušenosti s Toyotami a Lexusy 😊 Ale to je na jinou debatu 😁
webpaja
Taky mi seděl interiér A Klasse, který je víceméně stejný, jen ovládání přes MBUX je nešťastné a nutí hledat správná slova pro komunikaci s hlasovou asistentkou. Slušná jsou sedadla, volant byl prvním po dlouhé době ergonomickým od MB. Ale CLA nebo A sedan bych vzal spíš kvůli vnějšku narodil od 2GC, případně se mi líbí i A3.
iudex
Jo, o tom som písal, 2GC nie je samo osebe škaredé, ale CLA je popri ňom krásavec, elegantnejšie, štíhlejšie, čistejšie. S interiérom súhlasím len čiastočne, ja síce súhlasím, že interiér A/CLA je špička nižšej strednej triedy, ale i tak by som uprednostnil klasickú ergonómiu v 1er/2er (o lowcoste by som rozhodne nehovoril, nie je to pochopiteľne 5er, ale kvalita a spracovanie sú rozhodne nadpriemerné).
Každopádne gratulujem k CLA a som zvedavý na recenziu. A vnímam to (podľa značky) správne, že máš hybrid?
Každopádne gratulujem k CLA a som zvedavý na recenziu. A vnímam to (podľa značky) správne, že máš hybrid?
adamzprahy
Zrovna tohle mám nedávno za sebou a máme doma CLA. Za mě CLA jasně převažuje 2er. Jedna věc exteriér, ale druhá interiér. Byť má 1er/2er nejlepší ergonomii, záměrně jsem nepsal že má nejlepší interiér. Je to ergonomie/koncepce v podstatě totožná s 3er/5er, ale s výrazně lacinějším provedením. Hmatově bych až řekl lowcost.
CLA je taky v některých místech lacinější a člověk pozná že nesedí v E class, nicméně hodnotím to jako nejlepší kompaktní interiér na trhu (při správné volbě výbavy). Stále zachovává tlačítka pro klimu atd. Na rozdíl od 2er jsou ale na pohled i na dotek příjemná a kvalitní. Jestli se někdo podivuje nad tím, proč si koupit kompakt za stejnou nebo vyšší cenu než Superb, odpovím že interiér. Esteticky, ale ve srovnání s 2er nebo Superbem i kvalitou. Časem se zde snad dostanu k recenzi kde vysvětlím a ukážu 😊
EDIT: tak ať je vidět hned o čem píšu, nahrál jsem rychle 3 fotky 😊 https😐/1iq.cz/i/album/5qrfYyG
CLA je taky v některých místech lacinější a člověk pozná že nesedí v E class, nicméně hodnotím to jako nejlepší kompaktní interiér na trhu (při správné volbě výbavy). Stále zachovává tlačítka pro klimu atd. Na rozdíl od 2er jsou ale na pohled i na dotek příjemná a kvalitní. Jestli se někdo podivuje nad tím, proč si koupit kompakt za stejnou nebo vyšší cenu než Superb, odpovím že interiér. Esteticky, ale ve srovnání s 2er nebo Superbem i kvalitou. Časem se zde snad dostanu k recenzi kde vysvětlím a ukážu 😊
EDIT: tak ať je vidět hned o čem píšu, nahrál jsem rychle 3 fotky 😊 https😐/1iq.cz/i/album/5qrfYyG
iudex
Jo, ešte 2GC má klasický interiér.
Ako ani mňa 2GC pohľadovo nejak neuráža, ale podľa mňa auto nevyužíva potenciál, ktorý kompaktný sedan mohol mať, je to celé príliš vysoké, predok a najmä zadok, chýba tomu optická štíhlosť a elegancia. Stačí to postaviť vedľa 3er a hneď vidno, ako má vyzerať sedan. Alebo nemusíme chodiť mimo triedy, stačí sa pozrieť na konkurešný Mercedes CLA, ktorý je oveľa elegantnejší pri podobných rozmeroch.
https😐/cdn.bmwblog.com/…LA-4-830x830.png
A zjavne ani trh to auto nepobral, 2GC vidím len veľmi zriedkavo, na rozdiel od CLA, ktorých vídavam kopec.
Ako ani mňa 2GC pohľadovo nejak neuráža, ale podľa mňa auto nevyužíva potenciál, ktorý kompaktný sedan mohol mať, je to celé príliš vysoké, predok a najmä zadok, chýba tomu optická štíhlosť a elegancia. Stačí to postaviť vedľa 3er a hneď vidno, ako má vyzerať sedan. Alebo nemusíme chodiť mimo triedy, stačí sa pozrieť na konkurešný Mercedes CLA, ktorý je oveľa elegantnejší pri podobných rozmeroch.
https😐/cdn.bmwblog.com/…LA-4-830x830.png
A zjavne ani trh to auto nepobral, 2GC vidím len veľmi zriedkavo, na rozdiel od CLA, ktorých vídavam kopec.
fOE
Je 2er GC mensi baworak? Ja bych jej tam zaradil a taky ma jeste normalni vnitrek. Uprimne, vubec by me nevadilo kdyby po tom sahla moje lepsi polovicka, cim casteji to auto potkavam tim min me rozciluje. 😁
iudex
Jj, 1er už je tuším posledné z menších bavorákov s klasickým interiérom, v podstate usporiadaním, materiálmi a kvalitou identické so 4er (a donedávna s 3er). Plus verzie 128ti a M135i sú i jazdne/dynamicky zaujímavé.
Škoda len toho vonkajšieho výzoru, chcel som, aby sa mi páčilo, ale žiaľ naživo to nefunguje, najmä predok je proste opuchnutý a neforemný. Blížiaci sa facelift s tým možno niečo spraví (už pobehujú maskované autá), ale zase pri F/L určite pribudne displejový interiér, takže 1er zase stratí svoju výhodu.
Škoda len toho vonkajšieho výzoru, chcel som, aby sa mi páčilo, ale žiaľ naživo to nefunguje, najmä predok je proste opuchnutý a neforemný. Blížiaci sa facelift s tým možno niečo spraví (už pobehujú maskované autá), ale zase pri F/L určite pribudne displejový interiér, takže 1er zase stratí svoju výhodu.
Lubo
Niekomu dáva zmysel e-Megane za 1,2 mil. Kč, niekomu 213i za 950-1,4 :😉.
Ale myslím, že ani jedno, ani druhé predajný trhák nebude.
Ale myslím, že ani jedno, ani druhé predajný trhák nebude.
kozakm
Úložný prostor pod opěrkou ruky je dobrá komedie... je tam ještě jiný kastlík vepředu?
iudex
Asi jo. Niekedy je ich ťažko rozlíšiť, osobitne na slnku😒br />https😐/img.auto.cz/…pbWc/7697645.jpg?…
https😐/www.auto.cz/…40d-co-chtit-vic?…
https😐/cdn.bmwblog.com/…emo_green_25.jpg
Ale Verde ermes je živšia, má o niečo viac jasu. Sanremo sa ukáže iba na priamom slnku, inak je hodne tmavá😒br />https😐/www.i4talk.com/…reen-1-jpg.1620/
https😐/www.auto.cz/…40d-co-chtit-vic?…
https😐/cdn.bmwblog.com/…emo_green_25.jpg
Ale Verde ermes je živšia, má o niečo viac jasu. Sanremo sa ukáže iba na priamom slnku, inak je hodne tmavá😒br />https😐/www.i4talk.com/…reen-1-jpg.1620/
white label
Podle konfigurátoru to bude metalická "Sanremo Green" (za +700 euro).
https😐/configure.bmw.de/…08KA,S08R9,S08TF?…
https😐/configure.bmw.de/…08KA,S08R9,S08TF?…
Mikesus
Neseděl jsem v tom, ale podle fotek mi to nepřijde, že by tam bylo málo místa.
Mig_35
co kdyby se někdy BMW rozhodnulo vyrábět dodávky? je Sprinter pravý Mercedes?
hugino
Tak si v tom určite nesedel.Akurát som si ho bol pozrieť a preliezol som ho celý a pri mojich 187 cm som si v pohode sadol sám za seba.Aj na fotkách to je jasne vidno.Zadné sedadlá boli posuvné a operadlo v určitom uhle polohovatelné.Vnútorný priestor je velmi slušný aj nad hlavou.Vpredu sa sedí o dosť vyššie ako v hatchbacku aj to beriem ako +.
webpaja
"Určitě by pomohlo deaktivace stop/startu, tu však BMW u nových modelů už nějaký pátek neumožňuje."
Nevím jak u 2er AT, ale u jiných modelů lze v režimu Sport Individual deaktivovat S/S natrvalo. Tedy sednu do auta, zmáčknu tlačítko Sport a je vystaráno. Osobně tam mám vše v komfortu jen vypnutou funkci vypínání motoru.
Nevím jak u 2er AT, ale u jiných modelů lze v režimu Sport Individual deaktivovat S/S natrvalo. Tedy sednu do auta, zmáčknu tlačítko Sport a je vystaráno. Osobně tam mám vše v komfortu jen vypnutou funkci vypínání motoru.