...lze obhájit snad jen v případě nákupu jako investice, v souvislosti s plánovaným počtem vyrobených kusů. Myslím.
Potom se nabízí otázka, kolik z té tisícovky vůbec kdy opustí teplou boudičku, natož se pořádně proběhne po okruhu.
Pokud chce někdo řádit na okruhu zrovna s M4 a normální je mu málo, tak dostat se úpravami na parametry CSL nebo vyšší, nebudou stát 2,5 mil. Ale jen moje osobní úvaha.
Tím celým jsem chtěl říct, že mi cena připadá příliš vysoká v poměru ke standardu.
Cena mi přijde vysoká jen v porovnání se základním modelem, myslel jsem, že je to napsané jasně. Nic si z toho nedělám, cílovka opravdu nejsem, prachy nejsou ten primární důvod a oceňuji smysl pro humor. 😄
Nějaké podobné limitky jsem ve svém okolí už zažil a je to jak píše saabik, tady vůbec nejde o cenu. Taky jsem zažil, že u podobných aut se hýbe pořadníkem i cenou podle historie nebo fleetu u značky.
Odlehčená ultralehká CSL váží tolik, jako “obyčejná”předchozí M3/4. A 80 koní navíc k verzi competition stojí u racechip asi 600€. Takže podobný poměr hmotnost/výkon, jen za půlku peněz…
tak dva základní parametry (odkazuju na učivo fyziky základní školy 😄 😄 😄 TM MS-Sport"
se připodobnit dají. a ty určují dynamiku. https😐/www.bmwblog.com/…ime-728-minutes/
tady dosáhli času o osm vteřin horšího s výkonem 493 koňských sil. nezpochybňuju, že tam bude určitě víc změn, ale pro běžného smrtelníka budou stačit karbon-keramické brzdy a trochu více výkonu...
edit: viz Rivalové(Rush), první co Lauda udělal když přišel, vyhodil sto kilo z auta a měl lepší čas😊
Auto mělo o 60 koní méně. Racechip nabízí k verzi competition (450) dalších 80 na podobný výkon jako ma CSL. Takže už s tímto upgradem by to byl rozdíl třeba 3 sekund? Cílová skupina sběratel nebo nevím co s penězma?
Luděk.Kk
Příspěvek podléhá schvalování.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Potom se nabízí otázka, kolik z té tisícovky vůbec kdy opustí teplou boudičku, natož se pořádně proběhne po okruhu.
Pokud chce někdo řádit na okruhu zrovna s M4 a normální je mu málo, tak dostat se úpravami na parametry CSL nebo vyšší, nebudou stát 2,5 mil. Ale jen moje osobní úvaha.
Tím celým jsem chtěl říct, že mi cena připadá příliš vysoká v poměru ke standardu.
https😐/www.youtube.com/watch?…
se připodobnit dají. a ty určují dynamiku.
https😐/www.bmwblog.com/…ime-728-minutes/
tady dosáhli času o osm vteřin horšího s výkonem 493 koňských sil. nezpochybňuju, že tam bude určitě víc změn, ale pro běžného smrtelníka budou stačit karbon-keramické brzdy a trochu více výkonu...
edit: viz Rivalové(Rush), první co Lauda udělal když přišel, vyhodil sto kilo z auta a měl lepší čas😊