Testy
Arese
6
Tak tak, cena testovaného vozu 2,25 mega - za hot hatch nižší střední! Já vím, je top a je to čtyřkolka s petiválcem a prémie, ale i tak... 😲 😲 😲 :no:
Přejít do diskuze
traveldrive
Ty musíš byť veľmi jednoduchý človek. Toľko prvoplánových kecov jak od teba sa len tak nevidí.
Keď nie si schopný zaregistrovať moju myšlienku v príspevku, tak nereaguj. 😉
Keď nie si schopný zaregistrovať moju myšlienku v príspevku, tak nereaguj. 😉
ACE.
Pro většinu je to už nereálně vzdáleno, takže vlastně ani není co komentovat. Pro většinu je to další "nesmyslně" výkonný auto, ale dosažitelný jen pro pár lidí. tudíž nezájem.
adamzprahy
Já se přiznám, že stále nevím co si mám o RS3 myslet. Čistě technicky to bude asi super auto. Oceňuji, že drží pětiválec. Jenže nějak mám problém s tím, že jde o hatchback nižší střední s původem v Golfu a stavěný primárně jako FWD, který v základu RS modelu nemá ani parkovací kameru a je potřeba ho hodně doložit výbavou i pro poměrně skromné požadavky. Testovaná verze za 2.24M je novinářský extrém, ale vypovídá to přesně o mých pochybách. Na plakátu fajn, ale reálně pro něj na trhu nevidím takřka žádný prostor. Negativní názor na RS3 píši velmi nerad, protože sportovní benzínová auta na vulgární motoristickou zábavu prochází takřka holocaustem 😢
Moc bych si přál aby si zákazníky našlo, byť já o žádném nevím. V této ceně znám lidi co si koupí offroad, co si koupí dvoumístný sporťák, majorita jde po komfortních autech/SUV, prakticky zaměření něco ušetří a koupí Golf R/A45 (které je parametry konkurent, ale levnější) nebo BMW M340i. V ceně 2+M už to olizuje auta jako M550i nebo E53 AMG a to je tak jiná liga, že kdo chce za ty peníze sport+praktičnost nemůže v té ceně o hatchback nižší střední ani zavadit.
Dnes auta zdražila a sportovní auta to mají těžké, ale RS3 mám za to že byla vždycky hodně drahá a právě proto mi nikdy v praxi nedávala velký smysl. Máme tu nějakého majitele? 😊
Moc bych si přál aby si zákazníky našlo, byť já o žádném nevím. V této ceně znám lidi co si koupí offroad, co si koupí dvoumístný sporťák, majorita jde po komfortních autech/SUV, prakticky zaměření něco ušetří a koupí Golf R/A45 (které je parametry konkurent, ale levnější) nebo BMW M340i. V ceně 2+M už to olizuje auta jako M550i nebo E53 AMG a to je tak jiná liga, že kdo chce za ty peníze sport+praktičnost nemůže v té ceně o hatchback nižší střední ani zavadit.
Dnes auta zdražila a sportovní auta to mají těžké, ale RS3 mám za to že byla vždycky hodně drahá a právě proto mi nikdy v praxi nedávala velký smysl. Máme tu nějakého majitele? 😊
xxc
presne tak, o com diskutovat, ked sa to hodi jedine s kamaratmi na okruh cez vikendy 😄
Anonym
Ano, smysl hothatchů je ujet většímu a výkonnějšímu autu za menší peníze.
Ale Audi RS3 tohle nesplňuje, protože už v základu je dražší než Mustang, a k tomu nabízí dlouhý seznam tučných příplatků. A pár ušetřených litrů paliva si vezme zpět v servisu. Není divu, že Mustang vidím na silnicích skoro každý den, zato Audi RS3 jsem neviděl možná nikdy.
Ale Audi RS3 tohle nesplňuje, protože už v základu je dražší než Mustang, a k tomu nabízí dlouhý seznam tučných příplatků. A pár ušetřených litrů paliva si vezme zpět v servisu. Není divu, že Mustang vidím na silnicích skoro každý den, zato Audi RS3 jsem neviděl možná nikdy.
iudex
No neviem či zrovna rodinná škodovka stojí 2,25 mega, ale inak v zásade súhlasím.
Torque splitter je game changer, konečne RS3 jazdí tak, ako by malo auto so 400k.
Akurát teda si stále myslím, že predchodca bol krajším autom, osobitne vnútri, ten hranato-plastový interiér mi úplne nesedí. A testovaná zelená kyalami už sa mi vizuálne prejedla. Chalan čo má vedľa detailingovú dielňu má minulú RS3 sedan a to je doteraz fantastické auto ako na pohľad, tak najmä na posluch. Ale to novej RS3 vyčítať nemôžeme, to sú tie blbé predpisy a GPF.
Torque splitter je game changer, konečne RS3 jazdí tak, ako by malo auto so 400k.
Akurát teda si stále myslím, že predchodca bol krajším autom, osobitne vnútri, ten hranato-plastový interiér mi úplne nesedí. A testovaná zelená kyalami už sa mi vizuálne prejedla. Chalan čo má vedľa detailingovú dielňu má minulú RS3 sedan a to je doteraz fantastické auto ako na pohľad, tak najmä na posluch. Ale to novej RS3 vyčítať nemôžeme, to sú tie blbé predpisy a GPF.
3_diamanty
V zivote som to auto nevidel... kto to kupuje? Za dane prachy nepredajny farebny gyc... ... to uz skor stretnem cullinan... pripadne huracan.... audi mam pritom fakt rad ale zrovna rs3 zmysel fakt ziaden nedava... cakam coskoro jeho koniec ...
ACE.
Hele já netušil, že se chceš hádat , já prostě řekl jen svůj názor, netvrdím že to musí být pravda za každou cenu. Ale i s tím princem se musí děti ztotožnit, jinaka to nefunguje.
Ham.
Cenovka odpovídá reáliím dnešní doby. Jediný konkurent A45s je za stejné peníze (začíná na 1 573 mio, vs 1 583 mio RS3. a tancovat s příplatky umí stejně jako Audi) a navíc je to jen čtyřválec..
traveldrive
Tak ono je celkovo sviatok vidieť niečo športovejšie s novším dátumom výroby. Jednak sa toho robí málo, jednak ako si už spomenul, ceny sú brutálne. Ešte viac ako ostrejšie hatchy mi ale chýbajú kupátka, ktoré boli cenovo dostupnejšie a boli ozdobami ciest, napr. ako Calibra, alebo kupé-verzia Laguny... Dnes sa po nich zľahla zem. 😒
iudex
Možno v Košiciach nie sú, ale tu na západe tú minulú generáciu stretávam, sporadicky, ale predsa. Jednu som videl pred hodinou cestou z obeda.
iudex
Jeden diskusný kolega to má objednané.
Osobne to mám ale rovnako ako Ty. Čisto teoreticky petrolheadský sen, 400 koní v kompakte, naviac z charakterného 5-valca a konečne aj podvozok a jazdné vlastnosti, vďaka ktorým to už nie je len auto na diaľnicu a priamku, ale aj zábava v zákrutách.
Ale reálny človek musí brať do úvahy cenu a tá je proste brutálna, už základná a o to viac tá konečná (keď základ je stále pomerne holý a potrebuje dovybaviť, ako funkčne, tak aj vizuálne, ostatne konfigurátor je absurdne zložitý s tými rôznami farbami a materiálmi prednej masky). Takže dať cez 2 mega za malý kompakt (naviac reálne zľavy sú zanedbateľné), to je z môjho pohľadu hrubo cez čiaru.
Osobne to mám ale rovnako ako Ty. Čisto teoreticky petrolheadský sen, 400 koní v kompakte, naviac z charakterného 5-valca a konečne aj podvozok a jazdné vlastnosti, vďaka ktorým to už nie je len auto na diaľnicu a priamku, ale aj zábava v zákrutách.
Ale reálny človek musí brať do úvahy cenu a tá je proste brutálna, už základná a o to viac tá konečná (keď základ je stále pomerne holý a potrebuje dovybaviť, ako funkčne, tak aj vizuálne, ostatne konfigurátor je absurdne zložitý s tými rôznami farbami a materiálmi prednej masky). Takže dať cez 2 mega za malý kompakt (naviac reálne zľavy sú zanedbateľné), to je z môjho pohľadu hrubo cez čiaru.
iudex
Tiež ma to zaujalo, na hlavnej samé fantastické stroje (M4 CSL, RS3) a diskusné prázdno. ;-\
xxc
kto chce zrychlenie a dochadzanie do prace, kupi si elektromobil a bude to mat lepsie 😄 a asi aj lacnejsie
traveldrive
Tak asi práve preto ich stretávaš, že máš väčší záber. Ja momentálne pobehujem len po BA a okolí, naviac stále tie isté trasy.
Ja osobne Audiny veľmi nemusím, ale výnimky sa nájdu - napríklad spomínaná A7, to je kus pekného auta.
Ak vidím niečo športové, väčšinou je to skôr "športové", a síce nejaké väčšie SUV na extra veľkých diskoch a extra nízkych gumách...
Ja osobne Audiny veľmi nemusím, ale výnimky sa nájdu - napríklad spomínaná A7, to je kus pekného auta.
Ak vidím niečo športové, väčšinou je to skôr "športové", a síce nejaké väčšie SUV na extra veľkých diskoch a extra nízkych gumách...
GeekStar
Já RS3 občas vídám, od té doby, co mají pětiválec, jsou to docela vyhledávaná auta. Za mě je až na tu lehounce přepálenou cenu (ovšem je otázka, za kolik se to reálně kupuje) nejnovější RS3 hodně povedená.
wakantanka
Mno ja zase bežne stretávam všeličo nové od AMG či priamo M, žiadne pakety, ale plnotučné verzie. Zato RS občas stretnem A6 Avant či A7. RS3 som v premávke hádam ani nestretol ever a to sa pohybujem skoro po celom Slovensku.
adamzprahy
To A45 nabízí ještě předstupeň bez S, který uznávám že není tak ultimátní jako RS3, ale ceníkově 1.445M a v ceně má na první pohled víc výbavy. Neznám tyhle verze, takže nedokážu říct zda reálně A45S drží krok s RS3. A jasně, i to je drahé, ale RS3 je od 1.583M bez kamery…je to prostě nejdražší hatchback na trhu, nic dražšího v této třídě není a nikdy nebylo 😁 V mých očích je to veeelmi specifický model už tak specifické kategorie (hatchbacky nad 1M).
KANKUNEN
Články o autech tady už skoro nikdo nekomentuje. Vlastně akorát osel co se sám spustil na videu. Už tu není ani čížek.
white label
S3 má motor z GR, ale bohužel zatím nemá jeho "diferák", ten má právě až RS3 s R5.
GeekStar
Konečně A3 s pěkným interiérem, to se jim naposledy povedlo u první generace z 90. let. Všechno ostatní tady taky zdá se je naprosto parádní, jen ta cenovka je trochu ve vesmíru.
Možná zajímavější bude v reálném světě S3?
Možná zajímavější bude v reálném světě S3?
iudex
Jo a keď také auto prišlo, konkrétne Toyota GR86, tak sa vypredalo v priebehu pár dní.
Mig_35
Do fitka v tom jezdí jeden klouček, dostal od tatínka. Jinak se mi nechce věřit, že za to někdo utratí svoje peníze. Radši Formentor VZ5
Tom Pro
Nejsem znalec hot hatch a uz vubec ne ryze sportovnich aut. Jen se mi libi tady ta moznost zrychleni kdyz chci a dojizdeni do prace zaroven. Je to proste super. Mit zrychleni lepsi jak nabubrelej mustang a o malinko horsi nez lambo ktery je xkrat drazsi. Az zas nekdo bude plakat jak je svet v riti tak at si uvedomi, ze muze jit do audi a za stejny penize jako za rodinou skodovku odjet s takovým brkem. Bravo audi
hugino
ACZ redaktori jednoducho nemajú radi koncern VW.Vyprofilovali sa na fanúšikov BMW a Toyoty.
KANKUNEN
To jsou hloupé kecy. I v pohádce pro malé děti je hlavní postava princ a ne pomývač nádobí.
iudex
Neviem či ide presne o motor z GR, keďže S3 má výkon 228 kW/310k a GR má 235 kW/320k.
Každopádne to by nebol až taký problém, 10 koní hore-dole, ako píšeš väčší problém je absencia torque-splittera, keď S3 má ešte "starú" štvorkolku, ktorá nevie preniesť viac Nm na zadok, ako to dokáže štvorkolka v Golfe R a RS3.
Každopádne to by nebol až taký problém, 10 koní hore-dole, ako píšeš väčší problém je absencia torque-splittera, keď S3 má ešte "starú" štvorkolku, ktorá nevie preniesť viac Nm na zadok, ako to dokáže štvorkolka v Golfe R a RS3.
miromen
Na YT jsem narazil na nějake srovnani od amiku evropskych verzi S3 a běžneho GTI tedy ne CS a tam byli dost zaskočeni tim jak je ta S3 vuči GTI jizdně sterilni a zaostava i zvukově. S nadsazkou se pote demonstrativně koukli na zadnici S3 zde je to opravdu S a ne A řada. Ja se divil, že je sterilita Audi překvapila či naopak nezaskočil větši odvaz u VW.
GeekStar
Ta S3 už je zas až moc obyčejná, 2.0 TFSI z Golfu GTI, atp. Ta si těžko obhájí cenu proti jen o trochu dražší M240i, která má šestiválec a podstatně vyšší výkon.
adamzprahy
No ale nestojí 2.25M (jakože nejde tak ani nakonfigurovat). Ani A45 není tak drahé jako RS3. V tom vidím ten problém.