Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Přechod k elektromobilitě mohou dál provázet problémy se zásobováním, varuje šéf Stellantis

16 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
ať se už jde ten pokrytec Tavares vycpat i celým svým plánem elektrifikace Stellantisu :yes:
ericn
Jj, asi si nevšiml skvělých prodejů osobních čistě baterkových modelů Berling👋Rifter nebo Traveller/Spacetourer 😒] V podstatě padají ke dnu…
Avatar - del42sa
del42sa
vždycky když vidím ten jeho xicht s tím přiblblým usměvem, tak se mi otevírá kudla v kapse. Ten člověk neskutečně poškodil (spolu s Lindou Jackson) Citroen a dost pochybuji o jeho (elektro) vizích a způsobilosti úspěšně vést celý koncern Stellantis. Opravdu se bojím o budoucnost těch automobilových značek, které má pod palcem a které pod jeho vedením míří úplně špatným směrem. A jeho falešná kritika EU a elektomobility mě v tom jedině utvrzuje ....
ericn
Jj taky si myslím, že ho budou muset vyhodit, aby přežili…
DonVito
Vis vubec ceho Tavares dosahl?

Je to jeden z nejuspesnejsi manageru!
Avatar - del42sa
del42sa
to samé se říkalo i o Marchionnem, byvalemu šéfovi Fiat/FCA a předchůdci Tavarese..... a čeho dosahl ? Lancia prakticky mrtvá, živořící Alfa Romeo a Fiat, ktery se propadnul z kdysi evropské jedničky v prodejii malých vozidel na samé dno. A o tom co dokazal za hranicemi by ti tady mohl prozměnu Barik vyprávět dlouhosahlé story.....
ericn
:yes: Nech ho, je to trouba, co rád poučuje 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Tavares má v tomhle pravdu, lektromobily způsobují zásadní závislost Evropy na Asii a hlavně Číně a jejích surovinách a továrnách + jimi ovládaných afrických a jihoamerických surovinách (kde tyto státy čína ekonomicky zcela kontroluje a jsou na ní závislé).

Bohužel zelení, neostalinstičtí utopisté z EU a USA, bez technického vzdělání a naprosto odtržení od reality všedních dnů - si toto neuvědomují nebo to záměrně ignorují.
PowerHouse
Jseš perfektní politický odborník, který se obul do Číny.

Jenomže Stellantis moc s Čínou nespolupracuje, jede hlavně s Foxconnem.
Xylo
Myslíš s tím Foxconnem z Čínské republiky co nemá nic společného s Čínskou lidovou republikou (až na pár závodů)? 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ta sedla !!!!!!!!!!!!!!! 😒] 😒] 😒]
lada 2102
a to se ještě EU navíc odvrací od ruských surovin😊 Z deště pod okap.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
za to může Rusko,
surovin mimo Ruska je dost, jen je do Evropy dopravit

Helmuti se konečně vzbudili a první terminály na zkapalněný plyn budou postaveny do 10 měsíců
Rusko to se ztrátou bude prodávat do Číny a Indie, ti si Rusko vychutnávají už teď :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
největěší sranda bude, až čína ty ruské suroviny zpracuje a přepracované je bude prodávat zas hezky do EU s nálepkou made in china 😄 😄 😄

Jinak rusko samozřejmě vyváží jak do Běloruska, zemí bývalého sojuzu, tak i do jižní ameriky, iránu, sýrie, afriky a dalších zemí.

Takže nejen čína a indie...
Xylo
Číňany chválí i Elon Musk a o Američanech říká, že jsou líní a nechtějí chodit do práce. Tady je úryvek z jednoho článku v amerických internetových novinách : "V dubnu Musk pochválil a poděkoval čínské komunistické vládě za to, že povolila provoz závodu Tesla v zemi v rámci "uzavřeného systému", v němž zaměstnanci bydlí v areálu továrny a spí na podlaze. Společnost zaměstnancům dodala spací pytle a matrace a umožnila jim, aby se utábořili na volné ploše tovární podlahy." :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄