Premium
Přihlásit pro přidání komentáře
petr petrumr
0
Statistika není praxe, novináři měli zkušenosti z koncernových aut a tak jak sednou do druhých aut, tak je to strašně markantní rozdíl neplatit za předražený servis.
3_diamanty
Popravde sa stk bat moze skor majitel dacie ako dacia samotna ak uz chceme byt v tomto ponimani ferovi..... nakoniec vzdy zalezi na majitelovi auta ako k autu pristupuje... u mna bola stk zatial vzdy len nutna formalita a bezproblemova vec ci uz islo o 4 rocne polo alebo 16 rocnu feldu.... vzdy to doteraz bolo v pohode.... aj spolu s emisnou....
caliban
všichni víme jak to chodí, stačí mít známosti... pokud to má 4 kola a alespoň to svítí a bliká, tak neni problém. Je to snažší, než na STK chodit vícekrát a nechat se bu_erovat kůli samolepce na zadním okýnku a podobným hloupostem. Dám jim klíčky a techničák a 5kilo navíc a odpoledne si auto vyzvednu.
Problém na silnicích není orezlá Dacie, ale řidič-smažka s perníkem v rypáku v zatmavené kraksně s rorou od kamen místo laufu, co čudí a smrdí jak zapálená pneumatika.
Problém na silnicích není orezlá Dacie, ale řidič-smažka s perníkem v rypáku v zatmavené kraksně s rorou od kamen místo laufu, co čudí a smrdí jak zapálená pneumatika.
Chvala bohu ze to tak furt chodi. Legalne by s tema prisnyma limitama na emisich uz neprosla ani nova auta. Pristi tyden me zase ceka technicka, tak jsem zvedavy co se dovim o stavu sveho auta 😁
Povídej, jak to chodí? Mě vždy stačí mít auto v pořádku a stačí přijet a dostat nálepku. Nerozumím proč bych to měl dělat jinak.