Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeK mání je téměř nejetý Renault Mégane Coupé první generace. Může to být budoucí klasika?
15 komentářů
Ozzman
2
Tenhle Megan si dle mne ještě tak 10-15 let počká na to, aby z něj byl youngtimer a mohl se prodávat za takové šlehy, nicméně na svou dobu to bylo mimořádně hezké auto, mne se tedy vždy líbilo, pamatuji si ho jako dítě a moc rád bych se v takovém nezničeném kousku projel :yes:
traveldrive
1
Tak môžeš si ho kúpiť teraz a neriskovať, že za tie roky, kým sa stane youngtimerom, bude ležať niekde vo vlhkom depozitári...😉 Na cene určite nestratí ani v tvojej garáži.
Ozzman
1
V mé garáži není momentálně místo ani pro mé auto 😁 A opravdu nejsem typ, který by měl 15 tisíc EUR bokem na obyčejnýho Megana 😁 Navíc jednoho obyčejnýho Megana už mám 😁
traveldrive
1
Ja som kedysi túžil po 110R a potom po R8. Oboje ma časom prešlo.
speedfred
1
Ak myslíš Š 110R tak to bolo moje prvé auto, a rád by som hol mal znovu doma, ale pri týchto prestrelených cenách?? No to teda nie.
traveldrive
0
Hej, dnes sú už ceny uletené, nevedia, čo za to pýtať. R8 podobne. Na dôchodok si budem musieť vyhliadnuť niečo iné.
rohor
1
Ano, toto dosud je a ve své době byl velmi líbivý kus auta. Kolem roku 1995 jsem jako mladé ucho dělal ve firmě, kde majitel měl Espace a klíčoví zaměstnanci Megany. Hodně jsem jim tehdy záviděl.
KANKUNEN
úzká náprava a široké boky. Celé to auto působilo jak z Turecka.
Chcelo by to menej piť, prípadne používať vlastné okuliare, nie manželkine. 😉
lordlord
škoda, že moje 1.4 neměla teploměr oleje jako dvoulitr, spousta lidí neví, že to je jen dvou dvířko
h22
Příspěvek podléhá schvalování.
Avantime
Kamarát si teraz len tak na leto kúpil R19 Cabrio. Nestál veľa a v peknom stave ho dal doviezť z Nemecka. Tomu ešte rozumiem, ale tu pýtajú 6x viac za auto, z ktorého som aj dnes stretol 3 kusy. Jasné, komu ide o ten super stav, tak nech sa páči, ale mnoho áut z rovnakého obdobia ešte roky nebude nijak výrazne naberať na hodnote. Jednak je to dané značkou, ale najmä faktom, že sa vtedy autá vyrábali v obrovských počtoch. O desať rokov neskôr sa už väčšine mohlo o nich len snívať. Bola to zlatá éra automobilového priemyslu v Európe, ktorá teraz degraduje zberateľskú hodnotu.