Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Oscar_Romero
Debilita se nestane pravdou, když jí budete opakovat. Do města je mnohem vhodnější Swift, Aygo nebo Smart pro dva.
Vždyť do toho půl republiky nevleze
Tak si zkus starý mini cooper apod. a pak to Aygo. Ona i ta malá auta povyrostla a pokud není člověk morbidně obézní, tak krátkou jízdu ve městě dá.
Do mesta sú vpohode aj autá veľkosti Golfa, nemusia to byť len mini. Kto má rád svoje deti, ten ich dozadu do auta, kde sa operadlá prakticky dotýkajú zadného skla, neposadí.
KANKUNEN
těchto SUV je trh už nasycený, nějaké EU SUV už nikoho nezaujme.
Určitě jich prodají více než ghibli, na to si klidně vsadím. Problém je, bohužel, podobný jako u alfy. Jediný motor, který v autě dané cenové úrovně dává smysl, je až ten ve vrcholné variantě, a to bude logicky okrajovka. Proč aspoň ta Modena nemá nějakou mírnější verzi toho šestihrnku, to opravdu nechápu. Bude stát určitě kolem 2,5 mio, a za ty love čtyřhrnek???
U stellantisu jsou koumaci.... v dobe kdy sestivalec he ohrozeny druh tak oni maji hned tri zcela unikatni: Nettuno, pak ten V6 z Alfy Qv a pak jeste radovy sestival nove predstaveny v USA.... bohuzel snad jen ten american je planovan k pouziti v nejakem rozumnem provedeni se 400k.... ty zbyle dva jsou proste vyhrazene jen pro top verze....
Fakt nechapu, o co jim jde....
Fakt nechapu, o co jim jde....
To je zaujímavé, ako sa na tie SUV nadáva, ako ich už nechceme, ako nechceme hybridy a už vôbec nie čistú elektriku - napriek tomu ide ten vlak ďalej, SUV je stále viac, elektrizovaných modelov stále viac a čistých EV detto...
Allo
Ve volantu vidim, mazdu, bmw a mercedes ;-\
Někdy se na ty Květy cz za tebou zastavím :-! :yes:
2. Výfukové plyny, které proudí z motoru ven, na své cestě roztáčejí turbínové kolo.
Hlavní je, mít jasno... 😒] 😒]
R4 jako základ stačit budou, fakt je co psal Dinar. Chybí nějaká soft verze s V6.
Čtyřválec jako základ mě neuráží, ale jak už zde zaznělo, slabší šestiválec tam chybí.
Strácame elementárnu ľudskú slušnosť a snáď už aj zdravý rozum. Vidíš, napíšeš reálny postreh z tunajších diskusií, na prvý pohľad je jasné, že máš pravdu, napriek tomu ti hneď niekto flákne palec dolu...
Předpokládám, že zde snad i poslední diskutér ví, že nějakou regulaci a to hlavně právě obtokovým ventilem, má prakticky každý přeplňovaný motor od nepaměti. Snad není třeba, v tomto případě, nikoho školit. Nebo se pletu? 😄