Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
LEGOPARK
1
Ta svetla vyska 160mm je snad chyba, nie?
ericn
Takže základní Karoq s 3hrnkovým 1.0TSI 81kW začíná na 638tis Kč. To se ve Škodovce doslova “pos*ali v kině” :no: Tak by mě zajímal poměr soukromé a firemní klientely…
...a že to bude pěkné holátko, jak je u Škodovky "dobrým" zvykem :😉
Rodice koupili asi pul roku zpatky 1.5 TSI active s manualem pred faceliftem.
Ted jsem to na par tydnu mel.
Motor nemam zadny problem, tichy, dostatecne vykonny, spotreba taky fajn. Mimochodem vyrazne tissi nez soucasny Tiguan 2.0 TDI, o tridu jinde.
Podvozek podle me docela prekvapeni, na sestnactkach pohodlne, zadny podvozkovy drak ale na bezne jezdeni fakt slusny.
Odhlucneni krome dalnice bez problemu, ale na dalnici uz je slyset od sloupku, ale nic strasneho. Nejsem moc zvykly na SUV, tak nemuzu moc porovnavat. Tiguan mi prisel o trosku lepsi, ale velky rozdil to neni.
Ale jsou tam i fakt levna reseni, ktera ale duchodcum nevadi. Radio repraky jen vepredu, to me doslova rozesmalo. Jsem ani nevedel, ze neco takoveho existuje. Kolik tam usetrili, tri stovky? Smesny.
Kvalita hlasu uplne v pohode, kvalita reprodukce hudby je doslova katastrofa. Proste nepochopim.
Svetla stary dobry halogeny, to je taky vtipny, jenze kupodivu sviti naprosto bez problemu. Budiz.
No a vevnitr je to takovy trochu plastovy, ale tak co cekas, je to skodovka v nejakym active. Nicmene asi tam budou ty plasty i v nejlepsi vybave, zejo, no proste zadna hitparada, Tiguan pusobi o tridu lip.
Jo a napr. osvetleni v kufru to si muzes rovnou posvitit mobilem … :-!
Byt tam slusny radio s carplay a kessy (dokud nemas, nepochopis), dalo by se s tim v pohode zit.
Celkove mi to neprijde jako nejak vyrazne osizene auto, za ty penize … Ovsem soucasne ceny po faceliftu jsou skutecne sebevedome. Jenze to se ted netyka jen Skodovky ale vsech ostatnich aut. Takova je doba.
Ted jsem to na par tydnu mel.
Motor nemam zadny problem, tichy, dostatecne vykonny, spotreba taky fajn. Mimochodem vyrazne tissi nez soucasny Tiguan 2.0 TDI, o tridu jinde.
Podvozek podle me docela prekvapeni, na sestnactkach pohodlne, zadny podvozkovy drak ale na bezne jezdeni fakt slusny.
Odhlucneni krome dalnice bez problemu, ale na dalnici uz je slyset od sloupku, ale nic strasneho. Nejsem moc zvykly na SUV, tak nemuzu moc porovnavat. Tiguan mi prisel o trosku lepsi, ale velky rozdil to neni.
Ale jsou tam i fakt levna reseni, ktera ale duchodcum nevadi. Radio repraky jen vepredu, to me doslova rozesmalo. Jsem ani nevedel, ze neco takoveho existuje. Kolik tam usetrili, tri stovky? Smesny.
Kvalita hlasu uplne v pohode, kvalita reprodukce hudby je doslova katastrofa. Proste nepochopim.
Svetla stary dobry halogeny, to je taky vtipny, jenze kupodivu sviti naprosto bez problemu. Budiz.
No a vevnitr je to takovy trochu plastovy, ale tak co cekas, je to skodovka v nejakym active. Nicmene asi tam budou ty plasty i v nejlepsi vybave, zejo, no proste zadna hitparada, Tiguan pusobi o tridu lip.
Jo a napr. osvetleni v kufru to si muzes rovnou posvitit mobilem … :-!
Byt tam slusny radio s carplay a kessy (dokud nemas, nepochopis), dalo by se s tim v pohode zit.
Celkove mi to neprijde jako nejak vyrazne osizene auto, za ty penize … Ovsem soucasne ceny po faceliftu jsou skutecne sebevedome. Jenze to se ted netyka jen Skodovky ale vsech ostatnich aut. Takova je doba.
Active byla vždycky ta "již od" výbava... vem si, že Civic S žádný rádio nemá 😄
Kessy bych zrovna klidně oželel. Octavia III Active třeba neměla loketní opěrku ani schránku na brýle, to už bych skřípal zubama.
Tiguan beru jako auto o třídu výš, technicky je to Kodiaq... ale zrovna v interiéru žádný rozdíl třídy nevidím.
On s faceliftem ten Active z nabídky zmizel, takže základ je Ambition... LED světla, autoklima, senzory vzadu... taková normálka. Za 638, uff.
Zajímavý je, že očividně velmi zeštíhlil seznam příplatků... třeba to Kessy k Ambition si nekoupíš.
Kessy bych zrovna klidně oželel. Octavia III Active třeba neměla loketní opěrku ani schránku na brýle, to už bych skřípal zubama.
Tiguan beru jako auto o třídu výš, technicky je to Kodiaq... ale zrovna v interiéru žádný rozdíl třídy nevidím.
On s faceliftem ten Active z nabídky zmizel, takže základ je Ambition... LED světla, autoklima, senzory vzadu... taková normálka. Za 638, uff.
Zajímavý je, že očividně velmi zeštíhlil seznam příplatků... třeba to Kessy k Ambition si nekoupíš.
Shodou okolnosti jsem s tim dneska cely den jezdil, tak jsem se jeste rozhlidnul a ten interier je takovy mix. Treba dvere vsechno plast tvrdy jak beton (na to sahas) a pristrojovka nahore komplet mekcene (na to nesahas), i vrch stredovyho tunelu mekceny. Kam na tohle chodi, to nepochopis.
A presto celkovy dojem je takovy … proste skodovka. Nenadchne, neurazi, jednoduchy auto, tak to tak proste beres.
Jinak ty ceny dneska … co na to rict. Je to masakr a vazne bych neocekaval, ze to pujde nekdy dolu, proste to dobehne inflace. Nenadelas nic.
A presto celkovy dojem je takovy … proste skodovka. Nenadchne, neurazi, jednoduchy auto, tak to tak proste beres.
Jinak ty ceny dneska … co na to rict. Je to masakr a vazne bych neocekaval, ze to pujde nekdy dolu, proste to dobehne inflace. Nenadelas nic.
Jan Antošovský
Příspěvek podléhá schvalování.
Arese
...ale jeho současný ceník je naprostý výsměch zákazníkům! 😲 😲 😲 :no:
P.S. Škodovko, můžeš mi prosím vysvětlit,v čem spočívá "pokrok", že už si dnes do Karoqu nemohu vybrat normální přístrojový štít s poctivými ručičkami a v čem je pokrok, že už nemůžu dostat Karoq s jinou výbavou,než Sportline bez těch ošklivých černých obrub blatníků?!! 😲 😲 😲 :no: Aspoň, že lze pochválit ten facelift, který se designérům škodovky opravdu povedl... 😄
P.S. Škodovko, můžeš mi prosím vysvětlit,v čem spočívá "pokrok", že už si dnes do Karoqu nemohu vybrat normální přístrojový štít s poctivými ručičkami a v čem je pokrok, že už nemůžu dostat Karoq s jinou výbavou,než Sportline bez těch ošklivých černých obrub blatníků?!! 😲 😲 😲 :no: Aspoň, že lze pochválit ten facelift, který se designérům škodovky opravdu povedl... 😄
Vsetko to pokrokove sialenstvo je nakoniec len o biznise a setreni.... o chvilu bude s displejom a na baterku uz aj splachovaci zachod ( lebo zase nejake "mudre hlavy" odtrhnute od reality pridu na to ze zapatlany displej vyjde vo vysledku pri vyrobe o 2 centy lacnejsie ako inak neznicitelny mechanicky splachovaci mechanizmus ) ... klesame po r 2000 uz neskutocne... mnoho veci je uz len o peniazoch... a neraz bohuzial aj ten ( navonok ) udajny automobilovy pokrok...
Problem je, ze ten rozdil ani nahodou nejsou 2 centy. Je to z pohledu vyrobce hromada penez, co vsechna ta fyzicka tlacitka a kolecka stoji penez v porovnani s ovladanim pres dotykovy display. Mimochodem display tam stejne je a jestli je dotykovy nebo ne na jeho cene prilis nemeni. Takze to musis brat tak, ze kazdy tlacitko jsou kabely, mechanicky spinac, kus plastu, poruchovost atd.
Proste to nejsou 2 centy. Je to blby ale je to tak.
PS ja to neobhajuju, jen konstatuju. Klidne at stoji auto o tisicovku nebo dve vic a jsou tam normalni tlacitka. Vzdyt auto dneska stoji 500 tisic, tak by stalo 501, o co jde…
Proste to nejsou 2 centy. Je to blby ale je to tak.
PS ja to neobhajuju, jen konstatuju. Klidne at stoji auto o tisicovku nebo dve vic a jsou tam normalni tlacitka. Vzdyt auto dneska stoji 500 tisic, tak by stalo 501, o co jde…
A preco chces klasicke rucicky? LCD riesenie je dnes lacnejsie a poskytuje viac moznosti, ako klasicke rucicky. Kolko casu pocas jazdy stravis pohladom na palubku, ked je pre teba tak dolezite mat tam fyzicke rucicky? Predpokladam, ze ziarovky na aute su pre teba tiez lepsie ako LED a blinkery by si mozno prijal vyklapacie. 😉
A zapomněl jsi tu nejdůležitější věc. Do SUV manuální převodovka a ruční brzda, aby to bylo co nejsportovněj...ehm nejlevnější
Akurát platí to, čo pri baterkách v EV - je prd platné, že ich cena ide dolu, keď to na cene vozidiel samotných nepoznať. Prd je platný lacnejší displej, keď ceny áut aj tak rastú a ako náhradný diel bude ten displej aj tak stáť majland. Z tých prdov je tu už smrad, že slzia oči.
A proto si raději koupím auto, kde vím, že tohle dlouhou dobu nebudu muset řešit, a ne montáž od VAG.
Je jasné, že na těch náhradních dílech se bude rejzovat
Je jasné, že na těch náhradních dílech se bude rejzovat
JirkaX
Za mne palec nahoru. Že je zachovají jsem nečekal. :yes: