Novinky
Dinar
Parametry možná působivé, ale vzhled? Běžná corolla je v akt. gen. celkem elegantní auto, tohle je šílenej bastl, vypadá to jak olepené plastem, hrozná maska a ten zadek s různými výfuky, to je jak od nějakého vesnického tuzera. Sportovní verze auta by měla být i hezká, ostrý design, ale radost pohledět, tohle auto je ztělesněním neforemnosti.
Emel
Jsou tam tři levely... to šedivý auto se spoilerem a výdechama v kapotě, pak bílý s výdechama ale bez spoileru a pak červený, který nemá ani ty výdechy.
To červený auto mi přijde celkem dobrý... třeba zepředu je to bez výhrad
https😐/img.auto.cz/…aW1n/7594562.jpg?…
Moc se mi nelíbí ty rozšířený blatníky vzadu s tím kusem (asi) plastu na dveřích, to se dalo asi udělat elegantněji... ale není to zase až taková trága
https😐/img.auto.cz/…aW1n/7594582.jpg?…
To červený auto mi přijde celkem dobrý... třeba zepředu je to bez výhrad
https😐/img.auto.cz/…aW1n/7594562.jpg?…
Moc se mi nelíbí ty rozšířený blatníky vzadu s tím kusem (asi) plastu na dveřích, to se dalo asi udělat elegantněji... ale není to zase až taková trága
https😐/img.auto.cz/…aW1n/7594582.jpg?…
evocolt
Popravde sa mi moc nechce verit,ze nakoniec sa nebude ponukat aj v EU.
Skor mi pride smiesne ,ze chcu trojvalec tlacit iba do USA mimo EU (zeby 1 april? 😁 )
Dufam a verim,ze za par mesiacov potvrdia predaj aj EU.
Ak nie,tak este stale existuje moznost individualneho dovozu z USA.
Skor mi pride smiesne ,ze chcu trojvalec tlacit iba do USA mimo EU (zeby 1 april? 😁 )
Dufam a verim,ze za par mesiacov potvrdia predaj aj EU.
Ak nie,tak este stale existuje moznost individualneho dovozu z USA.
speedfred
Takto "svalnatý" bodykit by viacej pasoval k 3-dv karosérii.
Až na tie 3 výfuky asi celkom fajn.
Až na tie 3 výfuky asi celkom fajn.
miromen
Pleteš tu, ale pohotovostni a provozni hmotnosti. Udavaš tu provozni hmotnosti u všech krom toyoty, kde uvadiš pohotovostni hmotnost ke ktere je třeba přičist ještě 75kg.
Navic ja se snažim, když už vyhledat realne hmotnosti a jak jsem psal takovy Yaris GR važi realně nějakych 1390kg tedy vic než se udava a jde to proti trendum, kdy dnes ty hmotnosti celkem oproti dřivějšku sedi jak tak rad uvadiš a všiml si toho i ja, ale zřejmě ne u všech tomu tak je .
A třeba součastne GTI jsem viděl převažene několikrat a to ma pohotovostni hmotnost při našlapanějši vybavě cca 1370kg...
http😐/youtu.be/DKPALLEVzEs?t=595
Navic ja se snažim, když už vyhledat realne hmotnosti a jak jsem psal takovy Yaris GR važi realně nějakych 1390kg tedy vic než se udava a jde to proti trendum, kdy dnes ty hmotnosti celkem oproti dřivějšku sedi jak tak rad uvadiš a všiml si toho i ja, ale zřejmě ne u všech tomu tak je .
A třeba součastne GTI jsem viděl převažene několikrat a to ma pohotovostni hmotnost při našlapanějši vybavě cca 1370kg...
http😐/youtu.be/DKPALLEVzEs?t=595
Market
Zaujímalo by ma, čo je na tom motore (hardwareovo) oproti GR Yariske zmenené...
miromen
Určitě někde na YT a třeba Zeperfs uvadi přebrana data a ten uvadi 1387kg. Tam, ale uvadi pravě i tu provozni hmotnost od vyrobce a ne jen pohotovostni.
https😐/zeperfs.com/…-yaris-iv-gr.htm
Jinak někde přavažovali i origo komplet kola a vim, že to bylo kolem 20,5kg/ks zde bych čekal něco odlehčenějšiho, ale to je samo o nakladech.
https😐/zeperfs.com/…-yaris-iv-gr.htm
Jinak někde přavažovali i origo komplet kola a vim, že to bylo kolem 20,5kg/ks zde bych čekal něco odlehčenějšiho, ale to je samo o nakladech.
iudex
Parametrami a technikou veľmi pôsobivé, 300 koní a 370 Nm z trojvalca, klobúk dole. K tomu RWD biased AWD, dva samosvory, manuál, 355 mm brzdy, karbónová strecha, hliníková kapota... Fakt dobré, zamakali komplexne, nielen zvýšený výkon a pridaný červený pásik. A ani ten dizajn nie je taký zlý, ako z toho úniku, aj keď na mňa stále moc "tajpárovské", hlavne tie zadné blatníky.
Prekvapili tie tri výfuky, že skutočne sú rôzneho tvaru, to mi dizajnovo vôbec neštimuje, vraj to ale má funkčný dôvo😜 This design, intended to reduce back-pressure, is key to the G16E-GTS engine’s power increase, Toyota says.
Až je škoda, že sa v EU nebude predávať, s trojvalcom a pomerne nízkou hmotnosťou (na štvorkolku) a najmä s flotilovými emisiami Toyoty by som v tom nevidel problém. Ale vraj sa Toyota vyjadrila, že na jeden trh max. tri GR modely. A my už máme Yarisa, GR86 aj Supru. V USA Yarisa nemajú, ten je na ich pomery moc malý, tak bude namiesto neho väčšia Corolla.
Prekvapili tie tri výfuky, že skutočne sú rôzneho tvaru, to mi dizajnovo vôbec neštimuje, vraj to ale má funkčný dôvo😜 This design, intended to reduce back-pressure, is key to the G16E-GTS engine’s power increase, Toyota says.
Až je škoda, že sa v EU nebude predávať, s trojvalcom a pomerne nízkou hmotnosťou (na štvorkolku) a najmä s flotilovými emisiami Toyoty by som v tom nevidel problém. Ale vraj sa Toyota vyjadrila, že na jeden trh max. tri GR modely. A my už máme Yarisa, GR86 aj Supru. V USA Yarisa nemajú, ten je na ich pomery moc malý, tak bude namiesto neho väčšia Corolla.
pradeda777
Je třeba zohlednit design intent. U poslední CTR byl intent šokovat. A to se povedlo. U GRC pracovali s existing designem, který byl líbivý a konzervativní a byli nucení ho přizpůsobit potřebám pro HH podvozek, což se jim alespoň v zadní partii moc nepovedlo. 😒
topten
to nevypada zle
jen nevim co ten trivalec
zajimavy, ze to tady nikdo nezminuje narozdil od fabie pro duchodce
jen nevim co ten trivalec
zajimavy, ze to tady nikdo nezminuje narozdil od fabie pro duchodce
jurozizo
Napríklad tu navážili 1290kg, čo sedí s tech. údajmi v cenníku.
https😐/youtu.be/aXnLaK1jnLY?t=897
Otázne koľko mali natankované, ale to by bol rozdiel aj tak maximálne 40kg.
https😐/youtu.be/aXnLaK1jnLY?t=897
Otázne koľko mali natankované, ale to by bol rozdiel aj tak maximálne 40kg.
speedfred
Stačia zberné suroviny a keď ťa auto nes.ere tak ho tam môžeš aj nehať.
iudex
Ja som síce neni tak kritický, úplne dizajn GR Corolly (v skratke GRC 😁 ) neodmietam, ale máš úplnú pravdu v tom, že z pomerne čistého a elegantného základu spravili o dosť horší dizajn, trochu v štýle jatpára. Predok za mňa OK, problém mám s tým prirobeným zadkom, najmä zboku tá hranatosť vynikne, plus ten pricapnutý plast na zadných dverách, aby dorovnali tie rozšírené zadné blatníky.
Btw. pradeda kritizuje nový Civic, že dizajnovo vymäkol a stratil štýl, ja by som ale rozhodne radšej bral ten "dizajnovo vymäknutý" nový Civic, než tento dizajn presne v štýle starého type R.
https😐/cloudia.hnonline.sk/…3f4-1289aa9fd74e
Btw. pradeda kritizuje nový Civic, že dizajnovo vymäkol a stratil štýl, ja by som ale rozhodne radšej bral ten "dizajnovo vymäknutý" nový Civic, než tento dizajn presne v štýle starého type R.
https😐/cloudia.hnonline.sk/…3f4-1289aa9fd74e
pradeda777
Jo kamaráde....jiná země...jiný mrav....jiní lidé....jiné chutě.... :-!
Emel
Vypadá to, že chtěli vytáhnout blatníky, ale zachovat shodné zadní dveře... no budiž.
PS: znáš mě, mně by se líbil kombík 😄
PS: znáš mě, mně by se líbil kombík 😄
iudex
Aspoň to počtom sedí, nie ako Civicu, má štyri valce a "iba" tri "trumpety". 😁
iudex
Nepletiem ja, pletie to samotný VW, keď v katalógu píše o "skutočnej hmotnosti" Golfu R 1581 kg: https😐/www.gabriel.sk/…-golf-202103.pdf
Tu ale pre zmenu píše pohotovostnú hmotnosť a Golf R ju má uvádzanú 1551 kg: https😐/www.gabriel.sk/…-golf-202103.pdf
Takže nemožno ani tvrdiť, že tá prvá cifra (1581 kg) je prevádzková, lebo ak je 1551 pohotovostná, k tomu + 75 kg je spolu 1626 kg prevádzková. A ani opačne to nesedí, "skutočná hmotnosť" nemôže byť prevádzkovou hmotnosťou, pretože 1581 - 75 nie je 1551 kg. Takže čo tou skutočnou hmotnosťou VW myslel, netuší asi nikto.
Tu ale pre zmenu píše pohotovostnú hmotnosť a Golf R ju má uvádzanú 1551 kg: https😐/www.gabriel.sk/…-golf-202103.pdf
Takže nemožno ani tvrdiť, že tá prvá cifra (1581 kg) je prevádzková, lebo ak je 1551 pohotovostná, k tomu + 75 kg je spolu 1626 kg prevádzková. A ani opačne to nesedí, "skutočná hmotnosť" nemôže byť prevádzkovou hmotnosťou, pretože 1581 - 75 nie je 1551 kg. Takže čo tou skutočnou hmotnosťou VW myslel, netuší asi nikto.
iudex
Vidím, že sa priplichtíš aj do inej debaty, len aby si mi kopol do členka, zjavne ťa musím veľmi iritovať. To ma teší. 😁
P.S. V piatok mám lepší program ako večer kontrolovať, kto na mňa reagoval. Robiť to o 20:00 večer, to musí znamenať poľutovaniahodný súkromný život. 😉
P.S. V piatok mám lepší program ako večer kontrolovať, kto na mňa reagoval. Robiť to o 20:00 večer, to musí znamenať poľutovaniahodný súkromný život. 😉
Mig_35
Vidím, že to je běžný standard, ze když Iudexe někdo povodí, zakrytě mlčí a dělá mrtvého brouka 😉
Market
Ved prave. Ja som nikde nezachytil, ze by TYGeR vazil viac, ako je deklarovane..
Pokusim sa s tym ist niekedy na vahu aj ja. Poprosim napr tych, co predavaju strky a piesky, ci by mi to nezvazili...
Pokusim sa s tym ist niekedy na vahu aj ja. Poprosim napr tych, co predavaju strky a piesky, ci by mi to nezvazili...
speedfred
Prečo nie? Kombík by tiež mohol byť fajn, mne sa páči tiež viac ako 5dv.
pradeda777
Přebrali zadní nápravu z GR Yarise a tu extra šířku museli nějak řešit. Ale pravdou zůstává, že si se styling měli dát víc práce a ne to svěřit nějakému elévovi, aby to přes odpolední přestávku rychle "zmákl"... :-! ;-\
iudex
Ad hmotnosť: okolo tých 1470 kg majú predokolkové hotheče; štvorkolky mávajú tak 1550-1600 kg.
Napr. základný Golf GTI váži 1460 kg, Clubsport 1498 kg a R váži 1581 kg.
Takže 1474 kg je pre štvorkolku (plnotučnú, s dvomi mechanickými samosvormi) pomerne nízka hmotnosť.
Napr. základný Golf GTI váži 1460 kg, Clubsport 1498 kg a R váži 1581 kg.
Takže 1474 kg je pre štvorkolku (plnotučnú, s dvomi mechanickými samosvormi) pomerne nízka hmotnosť.
Ale vzhledově tedy dost podivne a z foto vypada vyrazněji huř než běžna Corolla. A ten bočni pohled...
https😐/www.auto.cz/…yaris-a-304-koni?…