Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem, varuje Tata Motors

Ceny rostou každým měsícem a zřejmě se na tom ještě dlouho nic nezmění, varuje významný koncern.
Zpět na článek
1. 4. 2022 12:45
Tahle planeta je příliš malá na to
Tahle planeta je příliš malá na to, aby na ni bylo dostatek dostupných zdrojů pro pseudoekologické utopistické GreenDealy a podobné plány.
doslova ekologickým zločinem jsou plány na vyšší podíl biomasy na spotřebě energie. V praxi to bude znamenat zrychlení kácení lesů a ničení orné půdy.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 14:08
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Jak moc nemusím protesty na náměstích, tak na protest proti biopalivům/biomase bych šel a to i vícekrát, pokud by to mělo smysl. Demokracie je mrtvola, dnes vládnou v EU/USA korporace skrze lobisty.
1. 4. 2022 14:43
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
EU od 2010 nepozaduje primes biopaliva v benzinu/nafte.
energeticka efektivita biomasy je 200x-300x nizsi nez FVE s bidnou ucinnosti.
tedy biopalivo z 1ha pole da za rok cca tolik energie jako FVE na jizni strese malyho rodinyho domecku.
z energetickeho pohledu jsou biopaliva a biomasa zlocinem.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 14:52
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
FVE na střeše domečku nedává naprosto nic v období říjen-únor.

Znám osobně několik lidí co to mají, včetně jednoho co to má jako primární zdroj.

V uvedeném období bez elketriky ze sítě resp. v případě toho jedince, co žádnou nemá bez LPG a benzínu, kterým pohání elůektrocentrály ani ránu :-) :-) :-)

blbý co, U T O P I S T O :-) :-) :-)

T R O F I M . L Y S E N K O z Vás má mohutnou radost, jaké našel nástupce. Skáče v hrobce radostí tak mohutně, že se víko otřásá tak, jako víko černobylského reaktoru RBMK 10 s před výbuchem :-)
1. 4. 2022 14:56
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
vodikovy hospodarstvi, ktery energii uschova, ti asi nic nerika.
ses jako ruskej fasista, kterej zije jen z minulosti a z budoucnosti ma strach.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:12
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Utopie, vodík je v plenách a ještě nejméně 20 let bude.

A z čeho ho budeš vyrábět, v létě z přebytků FVE a v zimě z něj zpátky budeš dělat elektriku, aby ti neumrzlá zádel. je to hrozně efektivní, dej řeč s odborníky.

Vyrobíš 100 milionů tun vodíku a získáš energi jako z 45 milionů tun vodíku. Ten zbytek se totiž jaksi vypaří během té vysoce efektivní přeměny, když to hodně zjednouším.

Prostě jako kdybys měl 500 litrů benzínu a při přeměně na jinou energii si 250 litrů vylil do země. A efektivně bylo využito 250 defakto.

Ale ještě je tu elektrolýza vody, jedna jendotka na elektrolýzu má cca 8x větší spotřebu energie jak rafinerka.

Takže leda postavit v Evropě 100 nových klasikcýh rekatorů nebo cca 600 SMR.

to asi do 15 let neklapne vid, takže další stalinistická U TOPIE.

Bateriová úložiště, která by udežela proud vyrobný v červnu do března dalšího roku - pro dalších 50 let UTOPIE.

Je vůbec fascinující, že vy, zelení neobolševici tak masivně milujete utopie.
1. 4. 2022 15:18
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
kdyz mas levnou energii, tak ti o neco nizsi ucinnost nevadi
navic ta energie pri premene se nikam neztrati, a prinejmensi v zime se vyuzije
ty fakt zijes jen minulosti jako ruskej fasista a bojis se co prijde zitra
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:29
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Já žiju v realitě a spoléhám na zdroje energie, které jsou 100% nezvislé na počasí

To jsou v součanosti POUZE:

1) Atomová energie
2) Plyn, at už zemní nebo zkaplněný ropný LPG
3) Uhlí
4) Dřevo (to samozřejmě jen částečně, protože vichřice atd co ničí lesy maj taky devastující vliv)

Všechno sotátní sou jebky, co dneska vyrobí 2,5 GWH a zítra 0,110, protože zrovna nefoukalo, byla mlha do 11:30, celý den pršelo nebo byla zrovna zima, kdy je v 15:50 tma

Až přijdeš s něčím dalším, krom trapné biomasy , co je stabilní zdroj nezávislý na počasí, tak dej vědít.

Rád ho přijmu.

Zatím nic takového neznam.

jen fantazie pomatených utopistických pavědců, následníků sovětských stanlinsitických bolševiků, co chtěli pěstovat na sibiři jahody a v kazachstánu bavlnu a otáčet toky řek.
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2022 13:21
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
DRŽ HUBU zasraná pro RUSKÁ demagogická SVI..NĚ

si totální PÓVL = nejen za to vyhrožování paragrafy za urážku Putina TÁHNI DO PEKLA SRÁ..či odpornej

di k zrcadlu NIC HNUSNĚJŠÍHO než si ty a https://hlidacipes.org/…i-ruskym-zajmum/ nenajdeš

za léta tvýho KOPÁNÍ ZA RUSKO a stovek dezinformací TÁHNI DO PEKLA pro RUSKEJ DURAKu
Avatar - Barrichello
4. 4. 2022 09:56
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Zalez neostalinsitická utopistická zelená kedlubno.

J S I B O LS E V I K!!!
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:20
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Abych to zjendoušil - budto budeš topit ještě dalších 30 let uhlím, nebo ti bez ruského plynu těžce UMEZNE zádel a totálně zkrachuje veškerá průmyslová výroba, závislá na plynu.

S OZE nemáš šanci utáhnout svícení, topení domácností , firem + průmysl + nabíjet elektroauta.
V ZIME jsi bez šance.

A vodík budou milovat všichni teroristi, výbuchy every day.

Už se těšíš?
1. 4. 2022 15:27
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
odpovedel sis sam
kratkodoba renesance uhli a jadra
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:46
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Turow a Austrálie rulezz vid :-)

Njevíc se směje bratr Tykač, ještě nedávno se mu smáli, jak si mohl koupit starý uhelky a dneska se ukázalo, jakej to byl mastrštyk.

A ještě když má vlastní uhlí a nemusí ho vozit z Austrálie :-)
1. 4. 2022 15:51
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
bude to jen kratkodoba zalezitost
ale kazdopadne pro tykace dobrej deal
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:54
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Ani netušíš, jak moc se pleteš :-)

Minimálně jako záloha OZE v zimě záležitost pro dalších 30 let :-) :-) :-)
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 16:10
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Topten si myslí, že je možná nějaká „krátkodobá renesance" jaderek. On ani netuší, že reaktor pro JE nejde postavit za krátkou dobu, natožpak aby se vyplatilo ho provozovat krátkou dobu. A to vůbec nemluvím o celkem reálné potřebě vývoje nějakého novějšího typu.
1. 4. 2022 16:18
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
tvl
nezavrou se ty co se letos mely zavrit, dalsim se prodlouzi zivotnost.
nedavno odstaveny je mozny v horizontu roku spustit

zkus myslet hlavou a ne tim co mas mezi nohama
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 16:30
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Některým západoevropským JE už životnost prodloužena byla, takže to nejde prodlužovat donekonečna. Zvláště, když už se objevily i nějaké problémy s bezpečností. Jak Hurvínek válku, jak topten JE energetiku...
PS: Jinak existuje rozumný důvod, proč palivo pro JE dodávalo i do USA Rusko. Já jen abys neměl infarkt, ty můj internetový bojovníku :-).
1. 4. 2022 16:35
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
vsechno de kdyz se chce
situace se diky ruskymu hitleroj otocila vzhuru nohama
to co vcera bylo vylouceny bude zejtra prirozeny reseni
vubec netusis ktera bije
Avatar - Barry Lyndon
1. 4. 2022 16:46
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Tak se kluci nehádejte, pravda je stejně někde uprostřed ;-) :D :yes:
1. 4. 2022 16:55
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
pravda je vlevo dole :D
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2022 11:25
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
vy dva jste se hledali až jste se našli, ruskej šváb a ekofašista ......... hustá dvojka
1. 4. 2022 15:10
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Výhoda biomasy je, že je to akumulovaná forma energie. Účinnost přeměny slunečního svitu je samozřejmě poměrně nízká. Hlavní problém však je, že se nesmyslných zelených návrhů rychle chytili lobisté. Ekologické organizace i EU nakonec přiznaly, že plošné promíchávání biopaliv první generace škodí. Jenže zemim jako ČR a Rumunsko, kde vládli Babisove a spol., se povedlo zablokovat v EU jejich konec.
1. 4. 2022 15:32
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
jenze z biomasy v realu ze stejny plochy vyrobis 200-300x min energie nez z FVE s bidnou ucinnosti.
abys byl schopnej u nas vyrabet elektriku jen z biomasy, musel bys ji pestovat na veskere zemedelsky plose, tedy orna puda + louky
1. 4. 2022 15:47
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Ano, přesně tak. Proto to v praxi vypadá tak, že kácí lesy celého světa, aby se splnily nesmyslné plány ekologů a politiků v Dánsku, Německu či Velké Británii, že se elektřina bude vyrábět z biomasy.
Horší už jsou jen jejich nesmyslné plány s FVE. Jejich největší problém je, že v lednu, kdy je spotřeba elektřiny nejvyšší, mají výrobu nejnižší. O něco menší problém je, že v rámci každého dne mají výkyv od maximálního výkonu kolem poledne až po mnohahodinové období v noci, kdy je jejich výkon naprosto nulový.
1. 4. 2022 15:50
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
prave proto to vodikovy hospodarstvi
dej tomu 5 roku nez se to rozjede
do ty doby renesance uhli a pozastaveni utlumu jaderek
3. 4. 2022 09:21
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Vodík můžeš provozovat s reálným zdrojem, ne solárem. To jako bude přes den vodík vyrábět a večer spotřebovávat?
Mnohem lepší řešení by byla JE s thoriovým reaktorem v každém větším městě, asi jako uhelná.
A ta by z přebytků mohla dělat buď Vodík, nebo syntetické palivo, které vám neuniká zkrz nádrž, jako jedna jistá nejmenší molekula.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:59
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
https://www.agora-energiewende.de/…1.04.2022/today/

Zadej si tam solár a konvenčn zdroje od 1.1. do cca 15.2.

Úžasná výroba FVE :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Námátkou - 18.1. - 1,433 a 46,482 GW fosilní zdroje

HAHAHA

A když je ted tak krásně zataženo, tak včera 3,23 GW. Špička co.
1. 4. 2022 16:30
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
porad dokola
uz me to nebavi
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2022 11:28
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Problém je že nedokážeš ze svých extremistických pozic slevit někam mezi 2 extrémy
Bylo tady řečeno že pravda je někde napůl cesty.
Vy ekofašisté to ale musíte drtit až do smutných konců vašich ideologií.
Jak se říká, nic není černobílé, tak to vidíte jen vy, ekomaniaci.
Avatar - Barrichello
4. 4. 2022 09:57
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
To máš blbý no, realita zelený utopisty obvykle nebaví a nezajímá.
1. 4. 2022 14:57
Re: Tahle planeta je příliš malá na to
Ano, přesně vystiženo. Bohužel za občany nebo zdravý rozum nikdo nelobuje.
Avatar - pradeda777
1. 4. 2022 12:47
Už je to tady....
.....toto muselo zákonitě přijít jako důsledek pokřivení trhu.... :no:
Rozbalit vlákno
3
1. 4. 2022 15:50
Re: Už je to tady....
A to je teprve začátek. Se zkratomobily to už půjde jen a jen z kopce. Poslední hřebík do rakve bude postupné rušení jejich zločinného dotování, jak západoevropským vládám budou docházet peníze. A kde zkratomobilů jezdí hodně, tam prudce padají příjmy státu z daní za benzín a ropu! :-[] :-[] :-[] :no:
Avatar - hugino
1. 4. 2022 16:57
Re: Už je to tady....
Presne tak.Green deal končí.
3. 4. 2022 09:22
Re: Už je to tady....
Nezapomeň na brutální zvýšení daní za elektřinu
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 14:06
Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
Spíš jím téměř od samého začátku moderní renesance elektromobilů stále je :-). Kdyby nebyla, tak globální prodeje vypadají úplně jinak a spalováky jsou bez šance. Třeba mně by nevadil ani dojezd jen 200 km při typické okreskové cestě rychlostí 50-90 km/hod, ale ta cena za kterou si tenhle z části omezující dojezd účtují...
Dojezd 400 km za milion Kč moc lidí nepřesvědčí a nepřesvědčil.
Rozbalit vlákno
5
1. 4. 2022 14:40
Re: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
nemuzes porovnavat cenu nejlevnejsi konfigurace spalovaku se svihadlama s cenou EV s vybavou nejdrazsi konfigurace spalovaku.
automobilky zatim nemaj duvod delat EV jen se svihadlama
1. 4. 2022 15:16
Re: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
Můžeš. Dacia Spring oholena na kost stojí skoro dvojnásobek toho, co kvalitnější, bezpečnější, prostornější a vybavenější Dacia Sandero.
1. 4. 2022 15:48
Re: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
no, dvojnasobek to zdaleka asi nebude.
a pochybuju, ze zakladni nejlevnejsi spalovak u dacie ma klimatizaci narozdil od ty elektricky.
chapu, ze chces bejt hlasnou troubou proti elektrickymu trendu, ale jenom placas.
1. 4. 2022 22:28
Re: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
Základní ne. Ale s příplatkem za 10 tisíc za klimu stojí Sandero 292 tisíc.
Spring sice má v základu klimu a ve vyšší výbavě dokonce pseudokožené čalounění, ale ani za příplatek nemůže mít výškově stavitelnou sedačku řidiče ani volant a i v dalších ohledech je ohlodaný až na kost. Druhý klíč k autu nemá ovládání centrálního zamykání, má pouze jeden přední stěrač apod.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 4. 2022 18:41
Re: Cena baterií pro elektromobily se stává problémem?!
Jo.
Byls rychlejší...
:-)
1. 4. 2022 14:32
nevidim v tom problem
lonska cena aku $132/kWh, predlonska $140/kWh.
letos bloomberg predpovida rust na $135/kWh kvuli rustu vstupnich surovin.
i kdyby to bylo $150, tak 100kWh aku ktera autu velikosti A6 zajisti dojezd 400km znamena $15k.
po odecteni komponentu spalovaci soustavy - motor, katalyzatory, vejfuk, alternator, prevodovka, nadrz, chladic ... a pricteni elektromotoru, ridici a silove elektroniky, primitivni prevodovky, malyho chladice... si z tech $15k muzes prinejmensim polovinu skrtnout.

zdrazeni cca 200k v ceskejch z myho pohledu nevidim jako problem
v souvislosti, ze nebudu zavislej na rope z fasistickyho ruska, to naopak vidim jako plus
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 14:48
Re: nevidim v tom problem
Pokud naplníš všechny scénáře GreenDealu, stoupne závislost na číně a jimi ovládaných afrických a jihoamerických zemích a jejich surovinách v rozmezí 200-3000 x tolik než dnes.

Těš se.

čína už si mne ruce :-) :-) :-)

Díky cenám, které čína nasadí Evropa naprosto totálnbě zkrachuje :-) :-) :-) :-) Přijdou státní bankroty Itálie, Řecka, španěšlska, portugalska, albánie, bývalé jugláslie, Islandu atd atd.

A Čína a Indie si v klídku budou kupovat levný ruský plyn a ropu, tak jak to dělaj ted.

kam myslíš že jezdí ty ruské tankery s vypnutými odpovídači :-) :-) :-)
1. 4. 2022 14:54
Re: nevidim v tom problem
placas nesmysle.
vetsina lithia se tezi v australii.
evropa ma dost lithia pro sebe na nekolik desitek let.
vetsina kobaltu se tezi v kongu s vic jak polovicnim tezebnim podilem svycarsko-anglicke spolecnosti glencore.
mas pravdu, ze hlavnim zpracovatelem surovin je china, ale to se muze rychle zmenit a china utre..
dnes je trend bezkobaltove baterky, takze potrebujes hlavne lithium a toho ma EU v zemi dost.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:00
Re: nevidim v tom problem
A Evropa začne vyrábět všechny nabíječky, obaly baterky, chipy, mikroprocesory, paměti, začne těžit vzácné kovy nutné pro větrníky a fVE elektrárny, začne produkovat 30x tolik cementu jak ted (akorát nevím kde, Evropa za chvíli nebude mít písek, v ČR se 25 let neotevřela jediná nová pískovna a 85-95% stávajících je na hranici dotěžení) , jo Kongo - si trošku počti https://en.wikipedia.org/…_Congo_relations

Začne produkovat hliník, ocel atd. Kde? V těch zavřených železárnách? hahaha

Ty si srandista vid.

60% světových surovin má pod pácem čína a rusko + jimi ovládané změ, jak politicky, tak ekonomicky - docela blbý vid :-)
1. 4. 2022 15:02
Re: nevidim v tom problem
vy komunisti uz jedno cely stoleti porad dokola vestite konec Zapadu.
mezitim jste nekolikrat zkrachovali a bez pomoci Zapadu by ste jeste jezdili na oslech.
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:52
Re: nevidim v tom problem
My nejsme komunisti.

My jsme demokraté vyznájací tradiční hodnoty, tradiční zdroje a tradici volné soutěže. obchodu. Bez subvencí, omezení, zákazů .

Jsme pro trestnou odpovědnost politiků, soudců, advokátů a policie v případě, že jejich činnost jde proti zájmům lidí a státu.

A jsme pro efektnívní podporu sociálně slabých, ale jen těch, co pracovat chtějí anebo těch co pracovat opravdu nemohou.

Jsme pro podporu tradiční rodiny a podporu historického dědictví, kultury a tradic.
1. 4. 2022 15:58
Re: nevidim v tom problem
jesti si k tomu zapej internacionalu
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 16:03
Re: nevidim v tom problem
Vy zpívate tohle vid

Kupředu EKO, zpátky NI KROK!

Už nastal čas , jdeme vpřed s nadějemi
Energie ze slunce, vítr z oblaků
Vpřed soudruzi, hle, zaslíbenou zemi,
Kde už není uhlí, ani autáků
Větrník nad hlavou se klene,
Kde běloch kloní se před migrantem
Vpřed soudruzi k té zemi zaslíbené,
k menšinám přívětivé, bez nouze klimatu

Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku
My k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!
Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok

Ten stranou je, kdo hluchý je a slepý,
Kdo nejde s lidem, agent Kremlu je
Vpřed soudruzi, hle, od asijských stepí,
Nám už zelenorudý vítr bije do plachet :|
Těm z Afriky svorně v míru podejme ruce
At klimatická nouze už je pohých stín
Zelená eko revoluce, souddruzi hned
proti nepřátelům daně a ocelovou pěst

Do houfu vpřed, transparenty v ruce
To vedle toho, bok po boku my k neutralitě dojdeme, my dojdeme!
Je čas, je čas by každý z nás svůj hlas ted zved,
Tam, kde je Gréta napřem sílu v jeden ráz, tam se pohne svět!

Do houfu vpřed, transparenty v ruce jdeme v pevný blok
Kupředu, EKO, kupředu, levá, zpátky ni krok
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2022 11:30
Re: nevidim v tom problem
Koukám že jsi nejen ruský šváb ale taky hlupák.
Avatar - Hammunasakra
2. 4. 2022 12:51
Re: nevidim v tom problem
loňských 132 vs letošních 135 je vzhledem k inflaci stále JEN další POKLES
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 14:43
Zdraží naprosto vše
protože zdražují všekeré suroviny, energie, dorpava, lidská práce, potraviny atd.

Budou zdražovat i pneumatiky a čeká se masivní zdražení AdBlue až o 600%, protože se vyrábí díky zemní plynu a ten už brzy žádný nebude....
Rozbalit vlákno
14
1. 4. 2022 14:46
Re: Zdraží naprosto vše
na me zadny zdrazeni mocky neceka
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 14:49
Re: Zdraží naprosto vše
Ale čeká, potraviny, doprava, služby, výrobky, elektronika, zdraží naprosto vše co existuje.

neboj, dočkáš se.
1. 4. 2022 14:58
Re: Zdraží naprosto vše
jake je podil chcanek na cene rohliku?
0.0001 % ??
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:05
Re: Zdraží naprosto vše
Ukrajina největší světový vývozce obilí do evropy.

Rusko - dodavatel až 65% z celkového objemu dodávek obilí pro Afriku a řadu arabských zemí.

Taky blbý vid. :-)

V odbobí posledních 35 let, se rusko pohybovalo asi 6x na prvním místě ve vývozu obilí, asi, 3x na druhém, asi 8x na třetím a v zbytek v TOP 6.
Taky blbý vid.

Krom toho dodáva cca 45% světové produkce palladia, cca 37-58% produkce titanu, cca 25-50% propdukce sazí, cca 15-25% spotřeby dřeva a můžu tady pokračovat ještě asi 10 minut.

Co nedodává rusko, dodává čína + jimi ovládaná afrika a co nedáávaj rusko a čína, tak čína zpracovává ve svých fabrikách.

taky docela blbý co.

Ale když koupíš haly po zkrachovalém VW, tak zavést výrobu odrážedel a koloběžek na odstkování by asi v Evropě z vlastních zdrojů nemsuel být problém, když dán pán bůjh a indy vlastněná ocelárna :-) :-) :-) :-)
1. 4. 2022 15:11
Re: Zdraží naprosto vše
jakou ma souvislost zdrazeni rohliku u nas kvuli zdrazeni chcanek a celosvetovy nedostatek obili kvuli okupaci Ukrajiny fasistickym ruskem?
rohlik pujde nahoru kvuli zdrazeni obili a za to podekuj ruskymu hitleroj.
zdrazeni chcanek bude mit na cenu rohliku zanedbatelnej vliv,

nejsi schopnej udrzet myslenku a mozna ani ne ty chcanky
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:17
Re: Zdraží naprosto vše
Chceš téma rohlík, rozeberem téma rohlík, jak je libo

rohlík zdraží protože:
1) nedostatek oblilí
2) drahá nafta a chcanky (ADBlue) - výsadba, sklizen oblií, dovoz obilí, dovoz mouky, rozvoz rohlíku - všechny ty traktory, sklízecí mlátičky, trucky dodávky jedou zcela přkpvapivě na NAFTU a ADBlue
3) drahá elektřina nebo plyn , na které jede 99,9999999 % pekáren
4) drahá lidská práce, protože lidi budou chtít zvýšit mzdy, aby v důsledku zdražování všecho nechcípli hladem - to je u bolševických utopistů typické, že umíraj lidi hladomorem, vid :) vid Lysenko a další stalinovi utopističtí pavědci
1. 4. 2022 15:23
Re: Zdraží naprosto vše
hladomory za poslednich 100 roku v aspon trochu civilizovanejch zemich jsou domenou komunistu
ja se fakt nebojim, ze bych nemel mit na obycejnej rohlik, jestlize sem teda nevtrhnou fasisti z ruska
vzhledem k tomu, jak rusaci krvacej na Ukrajine a jak jim Ukrajinci ted podle rusaku neexistujicim letectvem zatapej bombardovanim zasobniku paliva, tak se toho moc neobavam
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:32
Re: Zdraží naprosto vše
Pleteš si komunisty a bolševiky. Bolševici dokonce komunisty nenáviděli, viz třeba Trocký a trockisti vid. Nebo dodnes nenávidí Chruščova, že zapříčil, nebo položil základ k rozvratu SSSR, abych použil jejich slova.

Dozvdělej se.


To že se někdo přemaloval na zeleno či černo a říká si jinak neznamená, že to není bolševik. Kor když se někteří otevřeně hlásí ke šnupání Marxe vid, jako naši drazí Pijáti Opijáti :-)
1. 4. 2022 15:37
Re: Zdraží naprosto vše
je to to samy

ke komu se jezdil komunista gottwald ucit, jak demokratum v ceskoslovensku zakroutit krkem ??
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:43
Re: Zdraží naprosto vše
Gotwwald byl právě bolševik.

Komunista byl Husák nebo Jakeš. nebo Dubček.

Bylo několik druhů, reformení komunisté - Dubček, Gorbi - ten to ovšem dělal tak blbě, že hůř už ty reformy dělat nešlo.
Pak byli normalizační komunisté, pak byli autoritářský, diktátorštví komunisti ala Ceaucescu atd atd.

Bolševici byli leninovci a stalinisti - 20-50 léta :-)
Ty jeli systém věda nade vše a razili utopie.

Takže na bolševiky navazujete, nikoliv na komunisty :-)
1. 4. 2022 15:55
Re: Zdraží naprosto vše
jo a dnesni komunisti si hrajou na demokraty ...
... ale myslej jako bolsevici
bohudik uz skoncili na smetisti dejin
aspon u nas
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2022 11:31
Re: Zdraží naprosto vše
Ty máš z toho radost, ruskej šmejde?
1. 4. 2022 19:02
Re: Zdraží naprosto vše
dnes ideš, vyššie ti Barrichello vypísal fakty. Mimochodom nárast cien energií, dopravy a potravín sa dotýka vždy tých ekonomicky najslabších, kde tieto položky tvoria najväčšiu časť výdajov z rodinného rozpočtu. Cena adblue s tým rožkom nezahýbe, ale ostatné vstupy už celkom zásadne áno
Avatar - Roman Horký
1. 4. 2022 15:28
Re: Zdraží naprosto vše
Chybí mi tam údaj, kdy přijde konec světa.
1. 4. 2022 15:24
Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 od Ru
Pokud Indie kašle na embargo vůči Rusům, tak to zase vidí z jiného úhlu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:34
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
Indie kupuje barel za 80USD, za 25 usd jim ho samozřejmě nikdo neprodává. Na světovém trhu stojí barel cca 110, rusko ho prodává o 30 USD pod cenou.

Chce to trošku se orinetovat v problematice. :-)
1. 4. 2022 15:34
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
prejme jim to (tem indum)
$30 za barel ropy znamena bidu v rusku
Avatar - Barrichello
1. 4. 2022 15:39
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
Za 30 USD barel nikdo nic neprodává, to se nevyplatí ani těžit. Možná tak arabům, kterým to teče pomalu samo ze země.

"Hodnota ropy vytěžené na ruském území šla za poslední měsíc razantně dolů. Severomořský Brent se v době psaní tohoto článku prodával na světových trzích za částku 108 dolarů za barel, ruská ropa je však v průměru o 30 dolarů levnější."

https://www.euro.cz/…pred-svetem-tvar
1. 4. 2022 15:57
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
jo, rusti fasisti se na mori chovaj se jako pirati
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 16:23
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
Umíš česky hůř než jeden Rus, který mně dělal zubaře. Nauč se psát. Jsi trapný, ubohý a ustrašený zoufalec.
1. 4. 2022 16:28
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
myslis tohodle rusaka ??
https://zpravy.aktualne.cz/…0440025900fea04/
Avatar - Oscar_Romero
1. 4. 2022 16:32
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
Umíš česky výrazně hůř než ten Rus.
Rus v ČR nebo zubařka v Rusku? Dej si to překladače, ať tomu konečně rozumíš, senile jeden.
1. 4. 2022 16:39
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
tohle neni slohovy cviceni, diplomka ani disertacka
moc to prozivas
ses psychicky nevyrovnanje
1. 4. 2022 18:06
Re: Indie čeká vysoký ekonomický růst díky barelu za 25-30 o
topten, za tie roky a kvantá komentov si sa už mohol vypísať.
P.S. Ešteže nepíšeš zákony ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
1. 4. 2022 18:34
Cena se stává?!
Vždycky byla... jen je to čím dál tím horší.

Podle očekávání všech, s výjimkou elektroroztleskávačů, ceny baterií rostou... a porostou dost možná i geometricky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
2. 4. 2022 11:32
Re: Cena se stává?!
Hyperbola je pěkná křivka :-)