Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda Auto má zhruba 800 nadbytečných zaměstnanců, odbory je chtějí udržet

13 komentářů

Avatar - petr petrumr
petr petrumr
Už jsem tohle psal, že odbory uměle navyšují lidi aby vláda dala co nejvíce dotací. Ty nefachmačenka vlastně platíme my z daní, protože oni nevydělávají a nejhorší jsou kravaťáci co se v pracovní dobu převlíknou a jedou služebním vozem hrát tenis, ti by měli platit daně za používání auta k osobním učelům.
Avatar - Plautus
Plautus
bude časom tých nadbytočných zamestnancov v automotive oveľa viac. A nielen v Škoda Auto...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pokud vím tak normativy v závodech Škoda byly vždy vyšší než v německých továrnách VW. Mzdy u nás jsou nepochybně nižší než v Německu. Tedy i ziskovost a produktivita musí vycházet výrazně líp než u VW.
Koneckonců kdysi se podařilo uveřejnit kolik mají automobilky zisk na modelech a pokud si pamatuji dobře tak Škoda vycházela znatelně líp než VW. Nepochybně i díky tomu že používala jednodušší techniku a základ než VW.
Závěrem - ano, produktivita není to samé jako ziskovost. Ale velmi to spolu souvisí.
Avatar - pradeda777
pradeda777
H.o.w.n.o firma. Platí je koncový zákazník. Každý, kdo si kupuje koncernové auto, aby bylo jasno!
PowerHouse
Mě by zajímalo srovnání produktivity s Teslou a s ostatníma novýma automobilkama.

A k novým směrům e-mobility, myslel jsem, že to řeší centrálně.
Že by Škodovka dělala e-mobilitu pro celý VW?
Ernesto01
Kéž by. Platí je český daňový poplatník. Mimo obvyklé daňové úlevy si Škoda vymohla extra dotace za stovky milionů, s ostatním miliardy. Minulá krize to samé. Daňové úlevy, šrotovné koncernu na míru. Já to platit nechci. Ať jdou Škodováci někam a vydělají si na to sami. Procentuálně platí nižší daně než my a ještě si stěžují. Škoda = ostuda. Být zaměstnán ve Škodě = rozkrádat státní rozpočet.
kylie
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Ještě k té e-mobilitě. Fůra odborníků? V německém VW jich přijmuli 10 000.

Jahn hovořil o tom, kolik bude Škoda potřebovat nových odborníků na e-mobilitu.
Podle mě se to ale bude řešit centrálně.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
šak v článku se to píše, majitel je prohlásil za nadbytečné, ale škodovácké odbory je chcou ponechat. Už jsem psal o tym šetřením, že koncern má mět jedny odbory.
VII
Jako vždy jsi opět mimo. Poslední a jediné "dotace" co Škodovka dostala, byly za těch cca 6 týdnů, kdy byla zavřená fabrika během jarního covidu v roce 2020. Momentálně žádná podpora od státu není, antivirus B je od 1.1.2022 vypnutý. Takže tvoje teorie, že platí víc lidí než musí, je samozřejěm hloupost.
Slova o managerech, no comment.
PowerHouse
je musí platit firma.
Ale to se nehodí do zdejší politické debaty.