Design
Zpět na článek
Audi A6 Avant e-tron Concept představen, k produkční verzi prý nemá daleko
21 komentářů
MS-sport
10
e-nesmyslů na kolech. :-!
Přejít do diskuze
Jerry.Gunman
Jako designové cvičení proč ne, ale jako reálné auto pro reálné řidiče do reálného provozu - a relativně masového použití...
Ani omylem :no: :no: :no:
Ani omylem :no: :no: :no:
LORASI
pre mna ako dlhorocneho fanusika a klienta BMW je tragediou ked porovnam dizajnovy smer, ktoym sa vybralo BMW vs konkurenti Audi a MB. Audi, za mna, jednoznacne najlepsie vyzerajuce nove modely, MB pekne ( az na EQS a EQE ) a nakoniec BMW cista katastrofa ( snad az na par vynimiek ). technika bude vzdy priblizne rovnaka, ale dizajn... ach jo, smutne.
DonVito
"Během 10 minut by tak mělo být možné získat dojezd až 300 kilometrů, nabití baterie z 5 na 80 procent automobilka slibuje za 25 minut."
Jj kazdych 300km zastavit na deset minut je samozrejme nehorazna ztrata drahocenneho casu.
Predevsim pro lidi, ktery travi v internetovych diskuzich hodiny denne. 😁
https😐/www.hybrid.cz/…n-elektromobily/
Od roku 2033 chce Audi vyrábět spalovací modely pouze v Číně. :yes:
Jj kazdych 300km zastavit na deset minut je samozrejme nehorazna ztrata drahocenneho casu.
Predevsim pro lidi, ktery travi v internetovych diskuzich hodiny denne. 😁
https😐/www.hybrid.cz/…n-elektromobily/
Od roku 2033 chce Audi vyrábět spalovací modely pouze v Číně. :yes:
Arese
Hehe, u Audi ještě pořád nepochopili, že cca 90 % jejich zákaníků elektropřepraníky nechce. A až jim dojdou money na dotace, bude to 99 %! 😄 😄 😄
adamzprahy
Je fakt, že tohle vypadá velmi dobře na rozdíl od spalovací A6/A8, které se mi vůbec nelíbí. U BMW (byť to nevidím až tak tragicky jak většina) jsou naopak spalovací řady 3 až 8 super, ale EV varianty přinejmenším diskutabilní.
Brmbalik
Samotne dobiti bude mozna kazdych 300 km za 10 minut, ale aby taky byly ty nabijecky. Ono jezdit a hledat nabijecky 20 km mino trasu bude celkem opruz
speedfred
EV sú fajn, ale športové auto chcem na benzín a na tom sa u mňa nič nezmení.
DonVito
Souhlas, ze bidna asi nebude.
Jen mi nejak vrta hlavou, jak muze auto s (temer) idealnim tvarem mit cx 0,22 a kombik 0,2. 😲
Pochybuju, ze seriove kombi se dostane na takovou hodnotu...
Kazdopadne spravny smer.
Uz zadne zrave V8. :yes:
Jen mi nejak vrta hlavou, jak muze auto s (temer) idealnim tvarem mit cx 0,22 a kombik 0,2. 😲
Pochybuju, ze seriove kombi se dostane na takovou hodnotu...
Kazdopadne spravny smer.
Uz zadne zrave V8. :yes:
Mokrous
bych si uměl představit, že si ho koupím. Kombíky já rád. Ale!
Za prvé by musela na každým rohu stát nabíječka min. 200 kW a když píšu na každým, tak myslím na každým. 😄
A za druhý by to muselo stát slušně vybavený 2M v ceníku a 1,6 po slevě a ne 3-4M.
Potom bych byl ochoten přehodnotit svůj postoj k EV.
Zrovna včera jsem vezl na otočku náklad do Chomutova a dal jsem 586 km.
Cestou tam jsem se neloudal a za tempa na D11 bych schytal pěkně drsně...
Cestou zpět jsem byl KO a jel jsem tak nějak podle bělosti, ale vesměs do limitů.
Se svým Pas.Var. TDI EVO 147kW jsem měl v cíli 5,1/100 a v nádrži stále přes 36l nafty. Pohoda
až na ty hrozný ceny, ale měl jsem ještě nějakou předválečnou naftu, takže za 2,- Kč na km.
Dle dnešních cen 2,5 Kč/km.
Na cestě tam existují snad jen 2 nabíječky max. 50kW v mém směru, aniž bych musel někam složitě zajíždět. A buď jsou kousek ode mne, nebo kousek od cíle. A jsou pomalé, takže na 200 km pomalé jízdy, bych tam stál tak 3/4 hodiny. A na to bych se mohl vy...t.
Já spěchal, něco jsem někam vezl a tam něco řešil a nemohl nechat auto někde nabíjet a řešit to pěšky a cestou zpět jsem toho měl plný zuby a chtěl jsem domů a ne smrdět na zásuvce. Jedině žrát zase na D11 u Mekáče 3/4 hodiny a tam sosat na cestu domů. Tohle prostě ne.
Čas ještě nedozrál.
Ale pokud A6 Avant EV dá těch 400 km reálně "kdykoli" v rámci našich předpisů a na cestě bude 10 nabíjecích stanic od 150 do 300 kW v každém směru bez zajížděk. Tak už by se to dalo.
Za prvé by musela na každým rohu stát nabíječka min. 200 kW a když píšu na každým, tak myslím na každým. 😄
A za druhý by to muselo stát slušně vybavený 2M v ceníku a 1,6 po slevě a ne 3-4M.
Potom bych byl ochoten přehodnotit svůj postoj k EV.
Zrovna včera jsem vezl na otočku náklad do Chomutova a dal jsem 586 km.
Cestou tam jsem se neloudal a za tempa na D11 bych schytal pěkně drsně...
Cestou zpět jsem byl KO a jel jsem tak nějak podle bělosti, ale vesměs do limitů.
Se svým Pas.Var. TDI EVO 147kW jsem měl v cíli 5,1/100 a v nádrži stále přes 36l nafty. Pohoda
až na ty hrozný ceny, ale měl jsem ještě nějakou předválečnou naftu, takže za 2,- Kč na km.
Dle dnešních cen 2,5 Kč/km.
Na cestě tam existují snad jen 2 nabíječky max. 50kW v mém směru, aniž bych musel někam složitě zajíždět. A buď jsou kousek ode mne, nebo kousek od cíle. A jsou pomalé, takže na 200 km pomalé jízdy, bych tam stál tak 3/4 hodiny. A na to bych se mohl vy...t.
Já spěchal, něco jsem někam vezl a tam něco řešil a nemohl nechat auto někde nabíjet a řešit to pěšky a cestou zpět jsem toho měl plný zuby a chtěl jsem domů a ne smrdět na zásuvce. Jedině žrát zase na D11 u Mekáče 3/4 hodiny a tam sosat na cestu domů. Tohle prostě ne.
Čas ještě nedozrál.
Ale pokud A6 Avant EV dá těch 400 km reálně "kdykoli" v rámci našich předpisů a na cestě bude 10 nabíjecích stanic od 150 do 300 kW v každém směru bez zajížděk. Tak už by se to dalo.
DonVito
Skutecna "sportova" auta s malym najezdem nejsou problem.
Skvely je, jak EV setri provozni naklady pro daily car. :yes😒br />https😐/www.autobild.de/…eg-21299057.html
Skvely je, jak EV setri provozni naklady pro daily car. :yes😒br />https😐/www.autobild.de/…eg-21299057.html
DonVito
Souhlas.
Nikdy bych nerekl, jako fanousek BMW, ze to napisu.
Audi (elektricka, jina me nezajimaji) se mi libi vic nez BMW.
Etron GT je paradni. :yes😒br />
BMW nemuze byt hezke s tema plicema vpredu.
U EV navic naprosto absurdni.
Mercedes je trochu bezpohlavni.
Audi vede.
Nikdy bych nerekl, jako fanousek BMW, ze to napisu.
Audi (elektricka, jina me nezajimaji) se mi libi vic nez BMW.
Etron GT je paradni. :yes😒br />
BMW nemuze byt hezke s tema plicema vpredu.
U EV navic naprosto absurdni.
Mercedes je trochu bezpohlavni.
Audi vede.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
I u VW rychlé nabíjení 800V, takže i v nás můžete využít 250kW nabíječky.
A co ta bídná aerodynamika s těmi kapsami, které snižují cx.
A co ta bídná aerodynamika s těmi kapsami, které snižují cx.