Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Martin Vaculík a nový VW Multivan T7. Tyto věci může předchůdce jen závidět
35 komentářů
Fero1234
Příspěvek podléhá schvalování.
MS-sport
aby z toho krámu udělal alespoň něco co si nějaká kafka koupí :-!
Tiež mám ten pocit. VW dostáva veľa negatívnych známok, tak povolali Vaculíka, aby mu trochu pomohol. Svoju prácu robí dobre, ale nemyslím si, že na tunajšej reputácii auta to niečo zmení.
Snažil se hodně hodně moc, ale z ho*na byč prostě neupleteš 😉 Celé to video bylo křečovitě, viz jeho snažení jak funguje vyhřívání sedadel a volantu, Chválení dementního VW infotaimentu, který má mouchy jak ve VW, tak ve Škodovce i v Seatu. Žiji s ním už rok a pořád bída. Základní motory 150k na skoro 3t auto. A že se nezmínil o tom obrovsky tlustém zvojeném A sloupku, kde se schová i Tatra, divný, chválit dlouhý předek, že je to jak u osobáku 😒] Ještě, že nemluvil o designu, který je nestravitelně tupý. Snad jen to “tažný” musím ocenit, to samé mám i na Touranu a to funguje dobře…
Podle mě to má spíš tak 4 tuny ne? Nebo 5? 😁
Základní verze má pod 2 tuny a na to je 150 koní ne skvělá, ale pro tento typ auta dostatečná hodnota.
Základní verze má pod 2 tuny a na to je 150 koní ne skvělá, ale pro tento typ auta dostatečná hodnota.
150 k je špička od 5 do 6 tisíc otáčok.
V najpoužívanejšom pásme, t. j. okolo 3000 otáčok motor dáva reálnych 60-65 kW. Treba sa mrknúť na graf. Keď chceš využívať najvyšší výkon, nebudeš stačiť tankovať.
V najpoužívanejšom pásme, t. j. okolo 3000 otáčok motor dáva reálnych 60-65 kW. Treba sa mrknúť na graf. Keď chceš využívať najvyšší výkon, nebudeš stačiť tankovať.
Takže Multisharan s 1,5TSi ve výbavě Life má 2039kg, v plný náloži max 2.6t, tj většinou s tím budeš jezdit s rodinou, takže těch 2,4t budeš mít vždycky. K tomu pouze 100kW a 250Nm. Mám doma Touran 2018 s 1,4TSI a 110kW/250Nm, prázdný váží 1560kg podle TP, naložený na dovolenou bude mít tak o 300kg víc, takže řekněme kolem 1850kg. Auto je celkově menší a jede poměrně slušně, ale raketa to opravdu není. Když si vezmu že T7 bude o 500-600kg těžší, je o dost větší, má o 10kW míň, jak to asi pojede? Dost vlažně, řekl bych 😉
Ale zase nemůžeš PLACHTIT 😁
Jj to umí jen Hybrid, nikoli základní 1,5 😉
Dobrý den, rád bych si koupil auto....ale ne abych měl radost z té jízdy jak auto jede-ten požitek, ale ABYCH MOHL HLAVNĚ PLACHTIT Z KOPCE :-!
Auta se dnes kupují hlavně na plachtění. 😁
Auta se dnes kupují hlavně na plachtění. 😁
Jak vidíš pro pana Vaculíka je to plachtění to nejdůležitější 😒] Btw a striktně dodržuje rychlostní limity a na dálnici se k nim ani nepřiblíží …
lordlord
mám nastavenou teplotu na automatické klimatizaci a vůbec nemám potřebu pořád měnit její nastavení
no ono aj ja mam automaticku klimu, ale ked dlho jazdis tak jednoducho vzdy plus minus 1 stupen hore dole, niekedy 2 regulujem.
zasvieti slnko, musis ubrat. slnko sa schova musis pridat.
zasvieti slnko, musis ubrat. slnko sa schova musis pridat.
Ja mením každú chvíľu, záleží na vonkajších podmienkach. Keď sa do okien opiera slnko, nastavíš klímu inak ako keď je zamračené a inak ráno, keď je pod nulou ako cez obed, keď je aspoň plus desať. Mať to stále rovnako je hlúposť a neprospieva to ani posádke, ani autu.
rohYpnol
Přesně takhle by to chtěli v PR od VW. Ano, co se pohodlí týká, tak T7 je samozřejmě lepší. Jenže pokrok je vesměs jen v komfortních prvcích.
Za smysluplnou považuji úplně jinou otázku - co T6 měla a T7 už nemá. A to v širším významu a ne jen co se vybavovych prvků týká. :-!
Za smysluplnou považuji úplně jinou otázku - co T6 měla a T7 už nemá. A to v širším významu a ne jen co se vybavovych prvků týká. :-!
petr petrumr
nevím, ale ukazuje jak opěrky jdou štelovat a jak si tam sedl, tak ji má blbě vůči hlavě a stím jezdil?
složitější) celek. Kde je obrovský pokrok je samozřejmě elektronika. Jenže to má jak klady, tak především zápory. Z druhé strany, ale na nových autech je spousta věcí neuveritelně odrbaných. Samozřejmě tam kde to běžný uživatel nevidí.
Když sednu do 20 let starého auta, tak absolutně nemám problém.