Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Muffik
.. červený sedačky v Lambu nebo Ferrari snesu, ale v X3 je to kolotočářská parodie
Co povazuju za grotestkni je ve 2t SUV s tezkou naftou pod kapotou ten karbonovej dekor uvnitr. Ten si nedovedu obhajit. Ten cerveny vnitrek ale, a tim spis k sedemu vnejsku, se za me hodi naramne a je to rozhodne zajimavejsi kombinace nez klasicka cerno-cerna. Nemel bych s tim kombem problem ani u X3 s 20d. 😉
karbonový dekor je alternativa k hliníku podle mého a rozhodně to k naturelu BMW pasuje víc, než jakékoliv dřevo... nebo je carbon vyhražen jen pro sportovní vozy?
Vyhrazeny, to nevim, ja si jen pojim priznany karbon (ktereho dojem se ten dekor snazi navodit) s jinym typem aut nez s 2t naftovym SUV. Hlinik mi prijde jako primerenejsi volba.
proč by se měl snažit navodit? to je ten karbon tak drahý?😊 v tomto případě bych je opravdu nepodezíral, že to je náhražka.
je to červeno-černá kombinace a opravdové Ferrari je obvykle červené zvenku a hnědé/černé vevnitř. prostě kontrast. ale já jsem prosťáček, uznávám, že říkat to někomu, kdo to ve svém Ferrari trpí, ale jinde by to nesnesl je samozřejmě chucpe😊
ptr078
Tak hlavne je x3/x4 dizajnovy masaker, to si dobrovolne fyzicka osoba hadam nekupi, to uz radsej doplatit za x5 co tiez nie je bohvieco, ale je to lepsie.
X4 je tradičně ošklivá, ale X3 mi nevadí a po FL lepší než před ním. A ano, bral jsem je do firmy dobrovolně, nikdo mě je nenutil 😉
kazdy mame iny vkus a to je v poriadku, pre mna je x3/4 dizajnovo najmenej podarene suv od bmw, a to vsetky generacie. mne sa od bmw paci uz iba 5 po fl a 3ka.
x3 je pekny auto a jezdi to prekvapive dobre. Krom GLC 43 amg by to byl muj favorit ve tride. X5 je sice velmi dobre jezdi i auto, ale kazdou jizdu po okreskach mi pripomene, jak je siroka. Nechtit ten prostor, vzal bych spis x3
GLC 43AMG je výtečná volba, má určitě lepší řízení a je možná o ždibec tvrdší podvozkové, ale s tím musí majitel počítat.
X3 je především proti první generaci pohledné auto. designový "masaker"? nevidím tam nic nevkusného á la bobří zuby apod. pořád tradiční design BMW. asi lepší než připosraný Golf co vypadá deset let stejně...
nemozes porovnavat premiovy kociar s vozidlom pre plebs 😄. v mojich ociach dizajnovo slabne cela d3 😉
tak nevytahuj na mna extrem 😄 proste ma x3 nechava chladnym a 10 krat z desiatich by som dal prednost 3ke kombi
LOL no tak kdo si jde pro SUV nechce kombi a naopak. mě se taky víc líbí kombi, ale to neznamená, že je to "designový masaker"...
prepac, ja to tak vnimam 😄 suv je mimo mna, chapem, ze si to ludia kupuju koli potrebam, techniku x3 nezpochybnujem, ale neviem sa na to pozerat s plezirom. Ked si to kupujes na firmu a tocis to po par rokoch, preco nie, ale ako sukromna osoba, za tie peniaze, by sa ti to auto malo aj pacit, a v mojej garazi si viem predstavit iba 5ku po fl a 3ku.
takže tobě nevadí tahle konkrétní X3, ale vadí ti SUV celkově. dobře, mně taky. ale přece nemůžu napsat, že tohle konkrétní X3 je designový masaker, když problém je někde úplně jinde? 😉
vzhladovo sa mi tato x3ka vobec nepaci
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
NX se mi líbí, vadí mi ale ta úzká stavba, trochu koza😞
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak zrovna mezi zakazniky kombiku a SUV bych videl prunik pomerne casty. Jedni se budou typicky rekrutovat z druhych, v obou smerech.
3_diamanty
700Nm.... pod 5s na 100vku.... k tomu vsetkemu velmi priestranny interier a 550L kufor.... a potom ze preco sportiaky miznu... navyse aj cenou to podlezie vykonovo porovnatelny ake ovela nepouzitelnejsi a nepraktickejsi sportiak.... s tymto bmw su viem predstavit ze by samohlo dat jazdit aj kazdy den... nakoniec aj samotna vizaz na pomery bmw vcelku kukatelna a relativne decentna... neskutocne auto... paradny automovilovy chameleon... a to pisem ako niekto kto zrovna bawam nefandi.... tentokrat ale sanka dole ... nekompromisne suv :yes:
Tomuto modelu chybí nekompromisní pohon.
Aj velkostne je to ideal.... 4,7m dlzka.... je uplne akurat.... uz 5m dlha a 2m siroka x5 je vazne v mnohych smeroch nepouzitelna obluda... ale tato x3 vyzera fakt az moc pouzitelne... az to desi ak zvazime tu silu ale zaroven flexibilitu aku ponuka.... lebo byt najvacsi ci najtazsi nemusi znamenat byt automaticky aj najlepsi.... tato x3 je ale sita este rozumnou nitou.... a co ma prekvapilo najviac .. ze nakoniec este aj celkom decentne a normalne vyzera.... este 3 krat sa na nu pozriem a nakoniec sa mi hadam aj zapaci.... vedla opulentnej x5 normale sympaticky pocin.... a najradsej by som to videl v tmavej modrej farbe.... tak ci onak... toto je absolutny masac.... auto bez jedinej chybicky..... poprosim 6 hviezd.... toto auto si ich zasluzi plnym pravom :yes:
Nepleť si suverénní dynamiku se sportovními vozy. Gazíky určitě sporťáky neohrožují.
pardon, ale srovnávat suv a sporťáky? od kdy se sportovní auto kupuje kvůli kufru, prostornému interiéru a každodennímu jezdění? 😲
Ji/Ri
...tohle je trefa. Můžeme se bavit o osobním pojetí kantýny, či něčem jiném. Ale jako auto je to trefa do černého. Kompaktní, skvělý podvozek, krásně ergonomicky a kvalitně designově zvládnutý interiér, MOTOOOOr, který ti vyšklebí hubu kolem celé hlavy. Ano, tohle je auto.
BraBMWo Báwo!
BraBMWo Báwo!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...stejně tak X3 i40M. Ano jsou to klenoty a věřím, že absolutnímu zákazu spalovacích motorů neodzvoní.
no jestli někoho uvede do extáze diesel rozporovat nemohu, ale u mě by se to asi nedělo....
Měl by ses s X3/X5 40d projet. Při jízdě opravdu nelze poznat že nejedeš benzin. Motor je zkrátka briliant!
Není to o extázi, ale o skvělou motorizaci pro daily car. A v tomto případě si myslím, že to je dělo. Na extáze jsou tu jiní... ale chápu tvůj úhel pohledu.
věnoval jsem tomuto tématu půl hodiny života
https😐/www.youtube.com/watch?…
rozdíl ve spotřebě litr, bez močoviny, bez kadlání na volnoběh, benzín na pořízení levnější...
opravdu už nevím, proč bych měl dát přednost dieselu.
https😐/www.youtube.com/watch?…
rozdíl ve spotřebě litr, bez močoviny, bez kadlání na volnoběh, benzín na pořízení levnější...
opravdu už nevím, proč bych měl dát přednost dieselu.
Danh
Příspěvek podléhá schvalování.
Danh
Příspěvek podléhá schvalování.
at13
Příspěvek podléhá schvalování.
Anonym
9x 41= 369 Kč
16x15,50= 248
*edit
na Shellu obyčená nafta 44
Takže 9x44 = 396
Jezdíte za 121 (152) Kč vyšší náklady na 100 km se sazometovou Brambrovou oproti plntučnému V8.
A to se vyplatí 😄 😄 😄 😄
16x15,50= 248
*edit
na Shellu obyčená nafta 44
Takže 9x44 = 396
Jezdíte za 121 (152) Kč vyšší náklady na 100 km se sazometovou Brambrovou oproti plntučnému V8.
A to se vyplatí 😄 😄 😄 😄
Každopádně 40d hejbala velmi vehementně i s X5, spotřeba byla ale jinde než v X3 (jezdil jsem jenom 30d). Každopádnádně já bych do X3 vystačil s 30d, hejbalo se to velmi slušně, dokázala to ukazovat i pod 7 (jezdil jsem s ní za menší spotřebu než s 320dxdrive).
U X3 je 40d už vážně poloM.
X3 oproti tomu funguje i s pasivními tlumiči a M podvozkem výtečně.
Takže: nebuď štěkací šašek a nikdo tě za štěkacího šaška nebude mít. Fakt nebuď ch.j.
Tvoje jemné nakopnutí, ať se upgradne tady neuspěje, jeho operační systém to neumí vyhodnotit. 😉
Takže dál budou žvásty o politice, ekonomice a hybridních Toyotách, sice tomu nerozumí a náhodně vkládá odkazy, ale přijde to těm "osmičkám" ok. 😉
Kecy o tom co stačí, jsou komunistické a totalitní. SakraKylie stačí samozřejmě málo, ale bez těch, kterým "nestačilo" bychom do dnešních dní otesávali klacky pomocí kamene.