Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
starý_kluk
Dnes je to obecný úkaz už všech automobilek. Napište, prosím, důvody, děkuji.
Jeden z dobrých efektů, je snížení vlivu bočního větru na předek, ale ostatní efekty mi už připadají jako škodlivé. Vzniká tu třeba mezera mezi "McPhersonovými hrnci" a přepážkou snižující tuhost v této partii. Ale má snad tohle nějaký příznivý vliv na deformace při nárazové zkoušce? Atd. - negativních otazníků je více.
Jeden z dobrých efektů, je snížení vlivu bočního větru na předek, ale ostatní efekty mi už připadají jako škodlivé. Vzniká tu třeba mezera mezi "McPhersonovými hrnci" a přepážkou snižující tuhost v této partii. Ale má snad tohle nějaký příznivý vliv na deformace při nárazové zkoušce? Atd. - negativních otazníků je více.
Tielman
Ten kokpit... nevím, z fotografiíí nelze korektně soudit, ale asi tam na budíky v některých rozpoloženích ideální výhled nebude.... ale promítačka na sklo může být řešením...
Docela se mi líbí krouťák a jeho poměrně brzký nástup. I když bych zrychlení při uvedeném parametru očekával trochu vyšší... no, do deseti se vejde, což je takovej přijatelnej průměr. Auto má vcelku vyšší hmotnost, řekl bych.
Design je povedenej. Ale jo, docela to jde.
Docela se mi líbí krouťák a jeho poměrně brzký nástup. I když bych zrychlení při uvedeném parametru očekával trochu vyšší... no, do deseti se vejde, což je takovej přijatelnej průměr. Auto má vcelku vyšší hmotnost, řekl bych.
Design je povedenej. Ale jo, docela to jde.
Arese
....fakt nic nádherného nevidím, a proti předchůdcům od Pininfariny už vůbec ne. No a vzhled palubky a nesmyslný i-Cocpit snad už ani není třeba komentovat, stejně jako zoufalou nabídku motorizací..... 😒 :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Spíš mám obavy ze v příští generaci už budou šišaté I kola...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Futurista
Jo jo, kde jsou ty časy, když jsem před osmi lety kupoval fungl novýho Megane Grandtour v plné výbavě se stejně silným čtyřválcem (ano, po slevách) za cca 400t Kč. Jasný, nemám LED a nemám adapt. tempomat. Tohle cenový šílenství už nejde svést ani na inflaci, ani na Putina. Nu což.
A k autu: já nevím, mě už to moc neoslovuje ani zvenčí, ani zevnitř. Nejsem příznivcem složitýho ovládání, neforemnýho designu, záhybů a míst, kam se myčka nedostane (kolem světel) a v interieru samých displayů různých tvarů napláclých na sebe tvořící patvarovou palubku. Neseděj mi ty dva středový displaye nalepený na sebe. Já bych do 308 nešel. A do krátkýho vůbec ne. Ale tak ono si to kupce najde.
A k autu: já nevím, mě už to moc neoslovuje ani zvenčí, ani zevnitř. Nejsem příznivcem složitýho ovládání, neforemnýho designu, záhybů a míst, kam se myčka nedostane (kolem světel) a v interieru samých displayů různých tvarů napláclých na sebe tvořící patvarovou palubku. Neseděj mi ty dva středový displaye nalepený na sebe. Já bych do 308 nešel. A do krátkýho vůbec ne. Ale tak ono si to kupce najde.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
hugino
To sa mi nezdá až tak úspešný predaj.1 rok= cca.162 000 ks.Hm prečo asi.
miromen
Par realnych zkušenosti mi stačilo k tomu, abych měl jasno v tom, že pokud neni francouz z divize sport tak nestoji za řeč.
U předchozi 308 jsem psal, že bych si zřejmě zvykl na kde co nebo by mi to či ono nevadilo, ale neergonomicky posaz, kdy mam navic před sebou šišaty volant to, už mi opravdu nestoji za pozornost a ztratu času.
Jen by mě zajimalo jestli se pořad sedi tak vysoko i v nejnižši poloze sadeku jako tomu bylo u předchudce.
Jinak designem mi 308 uplně neštimuje, ale realně to možna bude hodně fajn, alespoň oproti komiksově pusobici sesterske astře i ten interier je vizualně oproti ni mnohem lepši, ale to je asi tak jedine pozitivum, ktere mě napada.
U předchozi 308 jsem psal, že bych si zřejmě zvykl na kde co nebo by mi to či ono nevadilo, ale neergonomicky posaz, kdy mam navic před sebou šišaty volant to, už mi opravdu nestoji za pozornost a ztratu času.
Jen by mě zajimalo jestli se pořad sedi tak vysoko i v nejnižši poloze sadeku jako tomu bylo u předchudce.
Jinak designem mi 308 uplně neštimuje, ale realně to možna bude hodně fajn, alespoň oproti komiksově pusobici sesterske astře i ten interier je vizualně oproti ni mnohem lepši, ale to je asi tak jedine pozitivum, ktere mě napada.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nevim o co se snažiš. V ne i-cockpit interierech jsem neměl nikdy problem, alespoň si na to nevzpominam. A tam kde bych čekal nějaky ten kompromis a to ze stejne staje knk u RCZ tak tam jsem neměl žaden problem a na prvni dobrou jsem si našel idealni pozici. A pokud nejsi v obraze tak RCZ je ten nizky žižalovity model, ktery jaksi postrada i-cockpit.
To máš ale těžký, protože když už je z divize sport, tak je zase fakt dobrej a mnoho popíračů tomu i tak nevěří 😊
Škoda, že dnes je doba, kdy se z divize sport stává exkluzivní limitka za nehorázné peníze.
Škoda, že dnes je doba, kdy se z divize sport stává exkluzivní limitka za nehorázné peníze.
rohYpnol
Ano. Tento 3hrnek stačí. A přesně to je ten průšvih. Jedinou možností na slušný motor je tak diesel. Což je supr, že 4 válce v dieselu pod kapotou jsou.
Jenže v benzínu nabídka kulhá. V kombinaci s ambiciózním designem, cenovou politikou to prostě nejde dohromady. Kdo chce vysokou laťku a pod kapotou neumí nic víc než 3hrnky prostě nehraje čistou hru.
Celkově mi na koncepci nového Peugeotu a Astry vadí jedna zásadní věc, která byla i zmíněná v testu. Posun A sloupku směrem vzad nahrává vzhledu, vytváří prostor pro motorizace. Tohle je vlastností aut pro řidiče. Naopak trpí prostornost. Ale tento benefit se nepřetavil pod kapotu.
Osobně bych si počkal na kombi a zlevnění. Kombi má větší rozvor. Ano, kombik s 1,5 hdi bude supr volba.
Jenže v benzínu nabídka kulhá. V kombinaci s ambiciózním designem, cenovou politikou to prostě nejde dohromady. Kdo chce vysokou laťku a pod kapotou neumí nic víc než 3hrnky prostě nehraje čistou hru.
Celkově mi na koncepci nového Peugeotu a Astry vadí jedna zásadní věc, která byla i zmíněná v testu. Posun A sloupku směrem vzad nahrává vzhledu, vytváří prostor pro motorizace. Tohle je vlastností aut pro řidiče. Naopak trpí prostornost. Ale tento benefit se nepřetavil pod kapotu.
Osobně bych si počkal na kombi a zlevnění. Kombi má větší rozvor. Ano, kombik s 1,5 hdi bude supr volba.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jerry.Gunman
Fungl nové auto pro rodinu i pro firmu, to je přesně ta věc, kterou si zákazník může poměrně velmi snadno odpustit, jakmile to ekonomicky začne jít "z tlustých do tenkých"
.
COVID, "čipová krize", Green Deal, drastický nárůst cen energií a válka v Ukrajině, to vše dohromady tvoří koktejl takové síly, že se z toho ekonomiky států "vyspělého západu" budou vzpamatovávat řekl bych tak 10-15, možná i více let.
Takže pánové, držme si klobouky, pojedeme z kopce. Dlouho a hluboko - a dopad bude velmi tvrdý
.
COVID, "čipová krize", Green Deal, drastický nárůst cen energií a válka v Ukrajině, to vše dohromady tvoří koktejl takové síly, že se z toho ekonomiky států "vyspělého západu" budou vzpamatovávat řekl bych tak 10-15, možná i více let.
Takže pánové, držme si klobouky, pojedeme z kopce. Dlouho a hluboko - a dopad bude velmi tvrdý
Nemáš tak úplně pravdu.
Nové auto je především u nás (bohužel) věci firemních nákupů. Tvrdím to stále dokola - obnova vozového parku u nás je výrazně nedostatečná. Prodeje rodinné chybí, protože naše životní úroveň je výrazně nižší než na západě. To jsou vychodiska.
Co z toho vyplývá? Firmy auta potřebují a příliš se omezovat nemůžou. Už jen kvůli odpisům to neudělají. Takže celkový dopad je někde na max 1/4 našeho trhu.
Nové auto je především u nás (bohužel) věci firemních nákupů. Tvrdím to stále dokola - obnova vozového parku u nás je výrazně nedostatečná. Prodeje rodinné chybí, protože naše životní úroveň je výrazně nižší než na západě. To jsou vychodiska.
Co z toho vyplývá? Firmy auta potřebují a příliš se omezovat nemůžou. Už jen kvůli odpisům to neudělají. Takže celkový dopad je někde na max 1/4 našeho trhu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je evidentní, že tahle situace (tj. poměr firemních a soukromých registrací) je důsledek nastavení daňového systému (nejen u nás, i v Německu atd.). Myslím si, že by stačilo dát auta a palivo do nulové sazby DPH, aby se třeba třetina těch firemních registrací přesunula do privátu.
Podle mě při covidu spousta firem zjistila, že firemní auta potřebuje méně než dřív.
Podle mě při covidu spousta firem zjistila, že firemní auta potřebuje méně než dřív.
Za poslední 2 roky se frekvence firemních návštěv propadla tak na 1/5, jestli ne ještě níže. MNOHEM více věcí, než dříve, se teďka řeší "elektronicky"
Ne není. Je to důsledek nízké kupní síly u nás a nedostatečné obnovy vozového parku.Staci se podívat a porovnat podíl prodejů nových vozů k počtu obyvatel. Rodiny u nás kupují v zásadě jen ojetiny, protože na víc nemají.
Asi s Tebou nebudu souhlasit
Vezmi si modelový příklad - výrobní firma střední velikosti, dejme tomu okolo 70 lidí.
Takže máš 40 lidí ve výrobě (jedeš 4 směnný provoz) a 30 v administrativě.
Od března se ti zvednou ceny energií (o nějakých 50-60%?), zdraží se Ti doprava a zdraží ti i suroviny.
Vstupy se Ti zdražují a prodeje Ti klesají
Ve firmě máš (dejme tomu) 5 služebních aut .
FAKT si řekneš "ne ne ne, auta mají 4 roky, takže půjdou pryč a já za 2,5 mega koupím 5 nových" a nebo se rozhodneš, že koupíš jedno, možná 2 - a ty ostatní to ještě rok - rok a půl nějak vydrží?
Vezmi si modelový příklad - výrobní firma střední velikosti, dejme tomu okolo 70 lidí.
Takže máš 40 lidí ve výrobě (jedeš 4 směnný provoz) a 30 v administrativě.
Od března se ti zvednou ceny energií (o nějakých 50-60%?), zdraží se Ti doprava a zdraží ti i suroviny.
Vstupy se Ti zdražují a prodeje Ti klesají
Ve firmě máš (dejme tomu) 5 služebních aut .
FAKT si řekneš "ne ne ne, auta mají 4 roky, takže půjdou pryč a já za 2,5 mega koupím 5 nových" a nebo se rozhodneš, že koupíš jedno, možná 2 - a ty ostatní to ještě rok - rok a půl nějak vydrží?
Pokud jdu do ztráty tak nastávají tyhle úvahy. Jinak ale není důvod. A naopak většina bude hledat cesty, jak nejít do ztrátovosti. Tj. prostě zdraží.
S tou životní úrovní nemáš pravdu. Dnes už "výrazně nižší" neplatí....https😐/www.ceskenoviny.cz/…i-italie/2125058
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
z tlustých 4-válců do tenkých 3-válců
levnější 4-válce nahrazovány dražšími 3-válci
proč by si to někdo měl kupovat?
levnější 4-válce nahrazovány dražšími 3-válci
proč by si to někdo měl kupovat?
3_diamanty
Za 1,2 pjurtech 3 valec pezota v c segmente .. tak to bude urcite trhak .... a potom ze octavka s 1,5tsi je uz moc draha...
Že je trebárs Octavka drahá, neznamená že je tento Peugeot lacný. 😊
Věřím tomu že cena Peugeotu u nás půjde dolů. Škoda zlevňovat nebude, protože má firemní prodeje.
A preto treba ísť do Seat Leon FR Family s1.5 tsi manuál s výbornou výbavou za momentálne parádnych / na dnešnú dražobu / 22 700 € tj. 553 800 kč alebo ešte lepšie s 2.0 tsi 190 k DSG za slušných 27 400 € tj.669 000 kč !!! No nekup to. :yes: :yes: :yes: Myslím že to je lepšia ponuka ako tento parádny Peugeot 308.Za mňa stále v mainstreamovom segmente C kraluje Leon.
Tak si ho konečne kúp.
Nepotrebujem.Mám čo som chcel a som max spokojný.Len dávam návod čo sa dá v danej cenovej relácii napr. kúpiť.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
neviem, ci prave cinske auto je dobry napad 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zelené sny se mu/jí hroutí, takže reaguje tak, jak reaguje