vtedy v tej dobe mala prva octavka rs zrychlenie na urovni p406 coupe 3.0V6... 7,9s.... dodnes velmi slusna hodnota ak zvazime pomer kg na kw... dnesne kusky su sice uz inde ... ale pri ich o parnik vyssom vykone to zase taky zazracny rozdiel nie je... casy neobeznych a nepremotorovanych kuskov su kazdopadne uz prec... dnes aby ti auto dalo pod 8s tak treba metrak vykonu... a stejne to bude v reale tazka raroha bez sportovych ambicii....
Zlate 90 roky... najuzasnejsia automobilova doba :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to urcite, jednak podvozek a pak brzdy. Objektivne musis uznat, ze auta z 90. let (evropsky) byly mnohem spolehlovejsi (az na korozi) a ridicsky zajimavejsi nez z 80.let. Vem si rozdil
mezi Pianem a w124. Mezi e30 a e36 je taky rozdil jak blazen. A pak motory, z kraje 90 let mel
mercedes Kjet zatimco par let po tom melo vsecko nesmrtelny a mnohem efektivnejsi elektronicky vstrikovani. Auta prosly v 90. letech velkym vyvojem, kterej se naopal podle myho hlavne u benzinovych motoru po roce 2000 na mozna dekadu zasekl
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak technicky pokrok dneska umoznuje hodne, jen co je pravda. Na druhou stranu pocet valcu ma bejt umernej velikosti auta. Jinak receno jemam problem s ctyrvalcem ve stredni tride. Ostatne roky se rikalo MB C ctyrvalec, E sesti a S osmi.. Za sebe sle rikam, ze bych i pres vykony ktery to dnes ma nechtel ctyrvalec v E nebi trivalec v golfu.
Trilitr v tom co mam vcetne elektriny a kdyz to tahne 6t soupravu do kopce leze leplota oleje nahoru. A mimochodem GLE 350e i pres vetsi barerii na dlouhych trasach nezere min nez 45e...
Hosi ja vam nechci brat iluze, ale RS se zacalo vyrabet v roce 2000, takze mluvit o zlatych 90tych neni uplne presny. Kazdopadne dvojkovy RS po FL je jizdne mnohem lepsi a modernejsi. Tohle s tou tuhou napravou nebylo zas tak uzasny.
Ono bylo vtipné ještě občas takovou octavku potkat s corollou ma dalnici, obzvlášť když jsme se zasekl za prejdizdejicim kamionem. Už se připravoval mne předjíždět a než měl pořádně otáčky, ujizdel jsem mu jak nic.
Jo. Třeba taková corolla HB 2.0HSD. 7.9s, 132kw. Kombik 8.1 a přesto tyhle octavky na dalnici po rozjezdu za predjizdejicim kamionem corollu nestihaly.
A to moje corolla vážila oproti tyhle Octavce o nějakých 150kg vic.
Zlate 90 roky... najuzasnejsia automobilova doba :yes:
mezi Pianem a w124. Mezi e30 a e36 je taky rozdil jak blazen. A pak motory, z kraje 90 let mel
mercedes Kjet zatimco par let po tom melo vsecko nesmrtelny a mnohem efektivnejsi elektronicky vstrikovani. Auta prosly v 90. letech velkym vyvojem, kterej se naopal podle myho hlavne u benzinovych motoru po roce 2000 na mozna dekadu zasekl
Trilitr v tom co mam vcetne elektriny a kdyz to tahne 6t soupravu do kopce leze leplota oleje nahoru. A mimochodem GLE 350e i pres vetsi barerii na dlouhych trasach nezere min nez 45e...
A to moje corolla vážila oproti tyhle Octavce o nějakých 150kg vic.