Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
2
RIP Fiat
WinDiesel
😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslis si, ze neco vysvetlis cloveku, ktery tvrdi, ze spalenim nafty se vycisti vzduch???
https😐/www.motortrend.com/…-diesel-engines/
I v idealnim svete se "jen" spali kyslik a vznikne nedychatelny co2, coz samo o sobe se neda povazovat jako cisteni...
Realita je samozrejme daleko jinde. I u EU6.
To snad nemuze myslet vazne nikdo.
https😐/www.motortrend.com/…-diesel-engines/
I v idealnim svete se "jen" spali kyslik a vznikne nedychatelny co2, coz samo o sobe se neda povazovat jako cisteni...
Realita je samozrejme daleko jinde. I u EU6.
To snad nemuze myslet vazne nikdo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kazdopadne je videt, ze zavislost na Rusku je velkou chybou.
Jak my dva vime a piseme o tom ve zdejsich diskuzich leta...
Narozdil od zdejsich "oponentu" casto vyuzivajici argumenty prevzate z ruske propagandy.
Uz si kwa wine (a spol.) uvedom, komu nejvic ublizi green deal - Rusku.
PS Jestlize o tom budes pochybovat, tak se zamysli. Co chce EU? A co chce Rusko, resp. co tvori jeho prijmy? A za jakou stranu vlastne kopes??
Jak my dva vime a piseme o tom ve zdejsich diskuzich leta...
Narozdil od zdejsich "oponentu" casto vyuzivajici argumenty prevzate z ruske propagandy.
Uz si kwa wine (a spol.) uvedom, komu nejvic ublizi green deal - Rusku.
PS Jestlize o tom budes pochybovat, tak se zamysli. Co chce EU? A co chce Rusko, resp. co tvori jeho prijmy? A za jakou stranu vlastne kopes??
A jak byste si představoval nezávislost, když zde žádné zdroje surovin pro "čistou" energetiku nejsou. A jak se nám to nemusí líbit, tak prodej EV je zde z důvodu chudoby jeden z nejhorších v EU, v řádu jednotek tisíc ks za rok, což neřeší naprosto nic.
Klidne mi tykej.
Kombinaci jadra a oze. Uplne nezavisly nebudeme nikdy. Stacilo by pro zacatek nemit fatalni zavislost na rusku.
https😐/oenergetice.cz/…rnych-elektraren
Kombinaci jadra a oze. Uplne nezavisly nebudeme nikdy. Stacilo by pro zacatek nemit fatalni zavislost na rusku.
https😐/oenergetice.cz/…rnych-elektraren
Jádro je stabilní zdroj, ale jako záložní zdroj, u kterého je potřeba flexibilní regulace, je pro OZE naprosto nevhodné. Nehledě, že výstavba znamená 20+ let.
Jádro by pro nás mělo být klíčovým a hlavním zdrojem energií - a OZE (Občasné Zdroje Energií) mohou semo-tamo něco vykrývat
Jaromirxxx
Příspěvek podléhá schvalování.
Jerry.Gunman
Ovšem otázkou zůstává, zda ho v tomto "chtění" podpoří i zákazníci.
Vzhledem k tomu, jak moc Fiat svou nabídku redukoval, tak "masově prodávanýmL modeelm je vlastně už jenom 500.
A jestliže "obyčejná" 500 stojí 400-450 TKč a elektrifikovaná stojí prakticky dvakrát tolik...
Už vídím ty miliony zákazníků, jak se rvou o elektrickou 500 za 900.000 Kč 😁 😁 😁
Vzhledem k tomu, jak moc Fiat svou nabídku redukoval, tak "masově prodávanýmL modeelm je vlastně už jenom 500.
A jestliže "obyčejná" 500 stojí 400-450 TKč a elektrifikovaná stojí prakticky dvakrát tolik...
Už vídím ty miliony zákazníků, jak se rvou o elektrickou 500 za 900.000 Kč 😁 😁 😁
MOJE JMÉNO
S FIATem to jde z kopce už hodně dlouho. Tímto prohlášením to jen potvrdil. Za mne bohužel... 😒
Já Prvni_1
Puvodni zdroj.
Neni tam nahodou, ze chce byt kompletne elektrikovan?
To by znamenalo, ze v kazde modelove rade bude elektricka alternativa.
A dost mozna do toho pocita i hybridni verze.
Uvadi novy motor a uplne novou, alektrifikovanou prevodovku.
Ze by chtel investici vyuzivat jenom 5 let?
Neni tam nahodou, ze chce byt kompletne elektrikovan?
To by znamenalo, ze v kazde modelove rade bude elektricka alternativa.
A dost mozna do toho pocita i hybridni verze.
Uvadi novy motor a uplne novou, alektrifikovanou prevodovku.
Ze by chtel investici vyuzivat jenom 5 let?