Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík a Alfa Romeo 166: Auto s duší a nesmírně zajímavou technikou

26 komentářů

angelwings
Konečně další video s Martinem Vaculíkem a on je to ten deb*lni auto.cz… pošlu to přes AirPlay do TV a po minutě to padá, reklamy, celé se to úplně rozesere a mám chuť nacpat ovladač do mobilu… dávejte to rovnou na YouTube nebo jinou platformou, klidně placeně, ale ne tady ten zabagovany mor
Avatar - lordlord
lordlord
mně to na auto.cz šlo bez reklam a bez chyb
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A jak zvýšíš u atmo krouťák?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Určitě zajímavé. Určitě fajn když mluví přímo odborník. Na otázku jestli se video libi nebi ne si nechávám ne nějak zásadní dvě ALE.

Líbilo, ale😒br /> 1) o tom jaká je 166 z pohledu i zručnějšího majitele jsme se v konečném nedozvěděli nic. Protože tohle doma řešit nikdo nedokáže. Takže sice spousta zajímavostí a mechanických ukázek, ale z běžného života majitele nic.
Jasně, chápu že tohle asi bylo i úmysl tentokrát. Jinak by video mělo hodinu. Ale ocenil bych i tento pohled právě proto, abych vnímal jak tahle technika v konečném funguje a jak se ve výsledku projeví. Jinak řečeno, ocenil bych druhý díl s mottem "a jak se tohle vše chová v praxi ".
2) Nevím proč, ale ze všech videí s p. Vaculíkem mám zvláštní pocit když tam je někdo druhý. Mám dojem, že herr Vaculík má neuvěřitelný talent na to, aby z druhého udělal svého pucfleka. Vždy to je jen ukaž, podej, řekni, zvedni, nastartuj... 😒]
Ano, nejsme z cukrové vaty, ale není to jen tohle video . Občas by mohlo zaznít něco jako mohl bys prosím ukázat , nemohli bychom se podivat atp 😉 Zkrátka ráčkování supr, ale přidal bych tak 5% společenského bontonu 😉

Ale celkově samozřejmě chválím :yes: :yes:
ryccardo
Ano souhlasím. Krásné video o zajímavém autě. V dnešní eko době, kdy se vyrábí motory a auta jen za jedním účelem, a to aby neměla moc vysoké emise, se ani nechce věřit, že ještě před pár lety vznikala taková technicky vymakaná auta. Doufám, že nám pan Vaculík zase brzy nějaké podobně pěkné video, plné zajímavých informací, připraví. 😉 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
pro nadšence, kterým trčí z kapes klíče a šroubováky. Spousta zajímavých tech. řešení, jen škoda, že jako celek to auto nefungovalo tak dobře, jak by ta unikátní tech. řešení napovídala. Alfa 147, lépe ještě 156, to byly alfy své doby, které byly schopny historické pověsti alfy romeo nějak dostát, byla to ve svých třídách mrštná auta se zajímavými motory a taky neustálými problémy, ale jezdila pěkně. 166 naopak, aspoň pro mě, žila, pokud jde o pověst, ze znaku na kapotě, jízdně to byla i přes ta speciální tech. řešení nezajímavá předokolka, se šestiválcem vyloženě nedotáčivé auto, které pod plynem tahalo za volant. Jinými slovy, líp jezdila nejen premiová konkurence, ale i třeba obyčejný passat b5, pokud byl ve čtyřkolce. K tomu ten stupidní italský vysoký posaz dělaný pro postavu s metrovýma nohama a dvoumetrovýma rukama, plus žvejkavá převodovka, prostě pro řidiče nijak zajímavé auto s hezkým zvukem motoru.
kure64
Super video, prosím víc takových a klidně i podrobnější 😄.
Avatar - Stejsn
Stejsn
poprosil bych p. Vaculíka, aby méně skákal do řeči a nechal domluvit.
Ota4
Skvělý video. Více takových
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Ještě by to chtělo komentovanou jízdu.
Jinak 3.2 umí svým výkonem relativně brzy zničit poloosy, tudíž nedává moc smysl příp. větší zvýšení výkonu (tedy zejm. toč. momentu ze sériových cca 300 Nm). Ale je to starší předohrab - to je největší nevýhoda oproti např. BMW. Takže pro delikátní jízdu (bez parazitních sil ve volantu) je třeba jít pro Maserati...
Avatar - xxc
xxc
To je ďalšie pamätné video, pozor, cuva *** 😄 Keby moje auto tak pipalo pri cuvani, nemusel som naraziť človeka 😄
Avatar - xxc
xxc
Trpiet takyto servis, ani sa nikomu necudujem. Ale najvacsia blbost je asi zvuk motora, nicim nezaujimavy a rozplyvaju sa nad tym neskutocne.
Pavel Novotny
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel Novotny
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel Novotny
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Avanti
Avanti
Presne súhlasím a najmä s tou druhou časťou. Vyslovene mi vadia tie jeho návnady a nie je to prvýkrát v jeho videách. :yes:
Vojtěch Ondráček
Příspěvek podléhá schvalování.
Mr. Dawi
Příspěvek podléhá schvalování.
marea
Příspěvek podléhá schvalování.
Já Prvni_1
Ale presto bych sel pro dobovou Lancii Kappa, a ne pro 166.
V predchozi 164 je proste lepsi svezeni. A to to uz je taky predokolka.

3.2 je krasnej motor, ale do GT. Do sedana vicemene "GT" staci 3.0, a zbytek mechaniky ho zvlada o hodne lip.

Nabidnul bych panu Vaculikovi pro srovnani svezeni se svou 164, ale mam jen dvoulitra, takze by to musel srovnavat s 2.0TS.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Nějak jsem opomenul napsat, že jsem měl na mysli 2.0T... Šlo by jít k 400 Nm, ale další komponenty přenášející výkon nemají moc rezerv...
Jansamaj
Příspěvek podléhá schvalování.
Jansamaj
Příspěvek podléhá schvalování.
Jansamaj
Příspěvek podléhá schvalování.
Jansamaj
Příspěvek podléhá schvalování.
Los-lofas
Příspěvek podléhá schvalování.