Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBaterie nového GMC Hummer EV váží 1,3 tuny. Na jeho řízení vám béčko stačit nebude
42 komentářů
zlysoused
7
Baterka 1,3 tuny a dojezd 500 km.
Já Prvni_1
Kde se to da zastavit, tohleto...
A ted nemyslim tech 5 tun v pohybu, aler to silenstvi s baterkama.
Umite si predstavit, co znamena pro planetu vyroba JEDNE baterie o vaze 1.3 tuny?!
A ted nemyslim tech 5 tun v pohybu, aler to silenstvi s baterkama.
Umite si predstavit, co znamena pro planetu vyroba JEDNE baterie o vaze 1.3 tuny?!
To mi připomnělo toto 😁 https😐/www.rouming.cz/…da2c2d840e6e.jpg
To mi připomělo toto :-!
https😐/www.cobaltinstitute.org/…ytic-converters/
Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.
Čili kobaltem v rafinériích čistěj ropu od síry, aby ti nešel z vejfuku černej dým. :-!
https😐/www.cobaltinstitute.org/…ytic-converters/
Cobalt plays a vital role in catalysing the removal of sulphur from oil, contributing to a more sustainable society. Desulphurisation is the process by which sulphur is removed from oil. A significant use of cobalt globally is as part of catalysts in this desulphurisation process. The use of cobalt in desulphurisation reactions represents the highest tonnage of cobalt use in the catalyst sector.
Čili kobaltem v rafinériích čistěj ropu od síry, aby ti nešel z vejfuku černej dým. :-!
V Bruselu a v Německým , francouzským, norským, švédským parlamentu 😄 😄 😄
a v USA ve Washingtonu.
Ale museli by odtamtud všechny ty zelené bolševické utopisty vyházet
a v USA ve Washingtonu.
Ale museli by odtamtud všechny ty zelené bolševické utopisty vyházet
Ham.
a jestli umím dobře počítat (4785-4111=674) tak užitečná hmotnost je směšných 674 kilo. Na pětitunku tedy hodně velká bída. Tolik vážila vejtřaska a po silnici uvezla to co vážila prázdná a v terénu tuším 3 tuny. Tohle tedy pokrok není ani omylem.
TT
Pokiaľ áno, nevidím dôvod nie iba na kúpu, ale ani na existenciu takéhoto stroja.
Arnold ho již má objednaný ..... 😒] 😒] 😒] Tydýt.
Arnold, křišťálová ukázka ekologisty. Spousta bullshitu a přitom si nechal předělat armádní Humvee na civilní auto, má vlastní tank i letadlo a nedávno měl nehodu, kde ho nabušil prius v jeho V8 SUV. Ale holt dnes stačí dojet na nějakou konferenci eko pošuků, řict tam něco děsně hlubokého a je z tebe ekologista no matter what.
KANKUNEN
Pád prodejů takže prázdné konta automobilek. Snížení daňových příjmů do státních kas. Menší kupní síla obyvatelstva. Nové strany přinesou perestrojku a nastane nastartování automotivu s tím, že se uzná EURO 6 za čisté motory na 30 let.
Ale snivat nie je zakazane...
Zapomněl jsi na fakt, že kromě poklesu příjmů státních pokladen ještě státní poklady dotují elektrozkraty, takže do minusu DVOJNÁSOBNĚ.
Katikakus
...v praxi. Demence spojená s rádoby ekologickým automobilismem nabírá děsivých rozměrů. Člověk, který považuje BEV za budoucnost a zároveň na nich těžce neprofituje je dnes již bez jakýchkoli pochyb naprostý *** a vypatlanec.
petr petrumr
Když se podíváme co je schválený do 3,5tun, tak tento hummer není problém dát taky do 3,5tun celkově.
U tebe by nemělo být problémem dát tě do cvokárny ...
tebe zase do kriminálu.
Jestli on provedl něco, za co by mohl jít do kriminálu z diskuzí nijak patrné není. Ovšem nutnost tvého umístění do cvokárny je naprosto zřejmá.
ty s ním bydlíš, že se ho zastáváš?
Proboha zamysli se nad sebou. Poslední dobou se čím dál víc v diskusích projevuješ jak totální de-bil :no: Nechci tě urážet, ber to jen jako zpětnou reakci na to co tu píšeš. Dřív jso takové bullshity nepsal. A je to čím dál tím horší co předvádíš.
Tebe počty asi moc nejdú a logika už vôbec nie.
Píši u nás, podívej se do TP třeba na multikáru fumo, tomu kinder kamionu jsou vystaveny třeba dva TP-jeden na podvozek, druhý na nastavbu. Iveco- v německu dvoujmontážka nad 3,5tun, u nás do 3,5tun bez mýta a tachografu..Já píši, že dovozce to nějak udělá, aby tam nebyl tachograf.
U toho Iveca a nielen u neho vieš čarovať s užitočným zaťažením, keď otypovanim na 3,5 tony znížiš nosnosť. Ale základ váži povedzme 2,5 tony. U Hummera, ktorý má suchú hmotnosť 4,1 tony to urobíš ako ty rozumbrado?
baterky napíšeš zvlášt,stejně jak u multikáry, iveca a dalších. Já píši jak to u nás chodí, já to nedělám.
H1 nikdy nebyl do 3.5t, takže v tomto ohledu to až tak zvláštní není. Smysl elektrifikace za cenu takových parametrů je věc jiná…
kuk
Takže smůla v GM se žádná EV revoluce nekoná. Zastavili výrobu elektrických Boltů a jen dál chrlej spalováky. :no: :-!
Protože Bolty hořely i přes několik udpate a vylepšení a úprav. Tak to radši potichu odpískali....
Kvalita sama, hlavně baterie od LG 😄 😄
Kvalita sama, hlavně baterie od LG 😄 😄
rohYpnol
Tohle vidím jako kandidáta na cenu Ropáka. Uvidíme, jestli někdo přijde letos s ještě větším nesmyslem. Věřím že VW, Renault nebo Stellantis mají naději tohle prubnout.... 😒