Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Tiborek
Už mám koupený stejný modrý alkyton za dvě kila na brzdové třmeny, abych na jaře mohl dělat stejnou parádu 😁
Mimochodem v černé to auto vypadá hrozně.
Mimochodem v černé to auto vypadá hrozně.
Ak niekomu ide o farebne lakované strmene ako znak športovej verzie, je tu Insignia GSi za polovičnú cenu: https😐/d19-a.sdn.cz/…gW_h/YzJJq4.jpeg?…
fOE
proc ne. I po letech vypada k svetu.
Problem s tim autem mam spis filosoficky. Wannabe premie pro ty co potrebuji prostor. Kdo ho nepotrebuje, tomu zustane jen ten vzhled. Za 2mil docela malo.
Problem s tim autem mam spis filosoficky. Wannabe premie pro ty co potrebuji prostor. Kdo ho nepotrebuje, tomu zustane jen ten vzhled. Za 2mil docela malo.
Arteon je výborné auto, dobre vyzerá (v správnej špecifikácii výborne), je priestranné a praktické, najmä fakt, že je to lift znamená, že môže v pohode slúžiť ako rodinné auto. A s 320 koňmi je brutálne rýchle, s výnimkou šesťvalcovej prémie nie je nič rýchlejšie. No a to je ten problém. Šesťvalcová prémia. Tá sa za 2 milióny dá kúpiť tiež: https😐/www.sauto.cz/…/rada-3/19067922 Dynamicky ešte ďalej, o charaktere a zvuku motora nehovoriac, plus tá prestíž prémie.
Kto dá prednosť "ľudovému vozidlu" so štvorvalcom?
Kto dá prednosť "ľudovému vozidlu" so štvorvalcom?
Vyhoda arteonu je ze je v tom vic mista nez v D3 vyssi stredni. Liftback je dalsi plus pro ty prakticky zamerene. Kdo potrebuje misto, bere arteon. Problem resp. "problem" jsou ti co nepotrebuji vozit dospivajici basketbalisty, nebo obvikend stehovat pracku. Jak pises, vedle vicevalcove premie je tohle jen chudy pribuzny.
To plati za ty 2mil. Pokud by sel vybaveny arteon sehnat za cenu nanejvys rovnou zakladu M340i, sel by vzit na milost. 😄
To plati za ty 2mil. Pokud by sel vybaveny arteon sehnat za cenu nanejvys rovnou zakladu M340i, sel by vzit na milost. 😄
Nešiel. Ani príplatkové asistenčné systémy a iné prkotinky výbavy neprebijú R6 v prémii. Uvažovať o Arteone R sa dá, ak bude O DOSŤ lacnejší ako M340i.
Samozrejme argument priestoru zostáva, tam Arteon oproti prémii boduje (a zrovna nová 4GC ako najbližší konkurent Arteonu sa v tomto neblysla).
Za mňa je to teda tak: ak priestor má prioritu a stále chcem rýchly lift, tak oveľa lavnejšiu Insi GSi. Ak priestor nie je tak kľúčový a rozhodujúca je dynamika, tak M340i. Jedine ak by som nutne chcel skombinovať priestor a čo najlepšiu dynamiku, vtedy by som zvažoval... M340i kombi. 😁
Samozrejme argument priestoru zostáva, tam Arteon oproti prémii boduje (a zrovna nová 4GC ako najbližší konkurent Arteonu sa v tomto neblysla).
Za mňa je to teda tak: ak priestor má prioritu a stále chcem rýchly lift, tak oveľa lavnejšiu Insi GSi. Ak priestor nie je tak kľúčový a rozhodujúca je dynamika, tak M340i. Jedine ak by som nutne chcel skombinovať priestor a čo najlepšiu dynamiku, vtedy by som zvažoval... M340i kombi. 😁
Ty jsi vybavove az asketicky skromny clovek. Tobe kdyz dam M340i, tak si ji za 100tis Kc dovybavis ke spokojenosti a pak ti samozrejme Arteon za cenu zakladu M340i nedava smysl. Ten r6 a technika celkove ti stoji za vic nez jen 100k rozdilu. Ale predstav si cloveka co na dokonfigurovani potrebuje 300tis, nebo 400tis. To uz je slusny rozdil co by svedl zlomit nejednoho.
PS: Jsi mi pripomel, ted o vikendu jsem konecne potkal nazivo G20 v sakhir orange a fOE schvaluje a co je dulezitejsi, fOEho druha polovicka schvaluje taky. 😁 Pry na trojku super barva, ale jedine k benzinu. Az jsem povyrostl, jakej ma dobrej vkus nejen na muze. 😒]
PS: Jsi mi pripomel, ted o vikendu jsem konecne potkal nazivo G20 v sakhir orange a fOE schvaluje a co je dulezitejsi, fOEho druha polovicka schvaluje taky. 😁 Pry na trojku super barva, ale jedine k benzinu. Az jsem povyrostl, jakej ma dobrej vkus nejen na muze. 😒]
Souhlas. Vlastně co teď jezdím 6 GT si uvědomuju, že Arteon je v praxi koncepčně dost blízko: obrovský liftback s bezrámovými okny a svébytným stylem. Akorát že podvozek je nebe a dudy…a samozřejmě i další věci. Soudě dle testovaného kousku si je to cenově poměrně blízko. To se důvody pro Arteon R hledají těžko. Na druhou stranu, jestli realita běžné specifikace bude na 1.7M ceníkově a VW bude házet slevami tak jako na Passat, tak jsme cenově pod M340i a to už by byla úplně jiná situace.
Najde se tu někdo kdo se reálně o Arteon R zajímal? Kdyžtak PM, to mě zajímá 😊
Najde se tu někdo kdo se reálně o Arteon R zajímal? Kdyžtak PM, to mě zajímá 😊
Ja mám informácie, že na Arteon neboli také zľavy ako na Passat; ale ide už o staršiu info, tak by ma tiež zaujímala aktuálna situácia.
Tys presednul z 5er do 6er se stejnym motorem takze mas idealni predpoklad nam sam napsat, jestli je 6er stejne sportovni jako petka, nebo je to ukrok spis stranou (a smerem k 7er)? Ja mel z arteonu pocit, ze se to snazi hrat spis na sportovejsi notu, ale jak je na tom 6er, resp. srovnani, nemam.
PS: rikal jsem ti, ze tu tvou recenzi 6er tu potrebujeme jako sul. 😁
PS: rikal jsem ti, ze tu tvou recenzi 6er tu potrebujeme jako sul. 😁
S tou sportovností...mě 5er přijde už spíš limuzínoidní, než sportovní. To je 3er 😉
Jako ve srovnání s 3er je 5er určitě víc “limuzínoidní” nebo těžkopádná. Ale naopak když přesednu z 640i do 540i, tak se při jízdě cítím jak ve sportovním voze a to v 6er už moc ne. Ona ta 5er (v M paketu) podle mě asi nejvíce naplňuje ideál mezi komfortem a sportem (v poměru k velikosti). Hlavně i tím jak 5er nedělá velké kompromisy k užitným vlastnostem, které by člověk od takového auta čekal. Myslím tím prostor na zadních sedadlech, odhlučnění motoru a další věci.
Tohle už je o úhlu pohledu..pokud bude někdo zvyklý jezdit dvoumístným (super)sportem s malým nebo žádným kufrem, tak ten asi označí za ideál spojující sportovnost s komfortem spíše m340i než 540i/m550i. To asi znáš sám dobře 😁
Opačný pohled je ten co už jsem popsal, tj. majitel třeba X5.
Tohle už je o úhlu pohledu..pokud bude někdo zvyklý jezdit dvoumístným (super)sportem s malým nebo žádným kufrem, tak ten asi označí za ideál spojující sportovnost s komfortem spíše m340i než 540i/m550i. To asi znáš sám dobře 😁
Opačný pohled je ten co už jsem popsal, tj. majitel třeba X5.
Pěkně shrnuto, 😉 a ještě dodám, že pokud má 5er navíc adapt. řízení a natáč. z. nápravu, je v agilitě ještě blíže 3er.
Nemela by byt blize, mela by ji dokonce podlezt.
Dost tezko se k tomu hledaji nejaka seriozni data nebo posty (pokud nekdo neco mate tak sem s tim), ale co jsem nasel (predevsim na US strankach a forech), tak 3er se otoci na 11m, s xdrive i bez. 5er se otoci na 11,7m kdyz je jen RWD a 12m kdyz ma xdrive. Adaptivni rizeni s nataceci zadni napravou ale ubere z obou 5er rovnej metr => 5er s xdrivem se pak dostane na uroven 3er (11m) a RWD 5er by mela zatocit dokonce jen na 10,7m, takze s mensim polomerem nez trojka.
Dost tezko se k tomu hledaji nejaka seriozni data nebo posty (pokud nekdo neco mate tak sem s tim), ale co jsem nasel (predevsim na US strankach a forech), tak 3er se otoci na 11m, s xdrive i bez. 5er se otoci na 11,7m kdyz je jen RWD a 12m kdyz ma xdrive. Adaptivni rizeni s nataceci zadni napravou ale ubere z obou 5er rovnej metr => 5er s xdrivem se pak dostane na uroven 3er (11m) a RWD 5er by mela zatocit dokonce jen na 10,7m, takze s mensim polomerem nez trojka.
Dobře popsáno, jen bych řekl, že odskok GT 640i od 540i je větší, než rozdíl mezi 540i a 340i. GT 640i je sportovní jen v porovnání s Q7,X5. Stejně velký odskok je u GT 640i i v komfortu a prostornosti. Jak psal kdysi GTI, v trojce jsi sešněrován do jediné správné pozice, v pětce můžeš měnit pozice, ale pohodlná je jen ta jedna správná, kdežto v GT se můžeš tak trochu poflakovat.
B je správně 😊 Je to úkrok stranou ke komfortu. Technicky to je 7er s vyšším těžištěm a tak i jezdí. Byť to má interiér 5er.
Recenze snad bude brzy 😁 Nemám zatím moc najetou dálnici, tak chci ještě nabrat víc zkušeností. Pro mě to porovnání má navíc rovinu v motorech, tj. 40i 250kw vs 40i 245kw MHEV.
Recenze snad bude brzy 😁 Nemám zatím moc najetou dálnici, tak chci ještě nabrat víc zkušeností. Pro mě to porovnání má navíc rovinu v motorech, tj. 40i 250kw vs 40i 245kw MHEV.
Na to jsem taky zvědavý, a další porovnání s GT 640d na dálnici, jestli ten krouťák u benzínu nebude trochu chybět.
Díky, iudexi, přesně tohle jsem měl na mysli, jen jsem nestíhal to takhle elegantně vypsat. :yes:
Alebo z opačného konca. Ostrejší strednotriedny mainstreamový liftback s benzínovým dvojlitrom a štvorkolkou schopnou vektorovania krútiaku vzadu: https😐/www.sauto.cz/…signia/157628946
Rovnaká trieda, koncepcia i priestor, akurát menej ostrý dvojliter (a teda slabšia dynamika). Avšak za zhruba polovicu testovaného Arteonu? Stojí ten milión za to? 😲
EDIT: dal som narýchlo odkaz na kombi, ale princíp je zrejmý, naviac lift bude zrejme ešte o chlp lacnejší ako ten kombík.
Rovnaká trieda, koncepcia i priestor, akurát menej ostrý dvojliter (a teda slabšia dynamika). Avšak za zhruba polovicu testovaného Arteonu? Stojí ten milión za to? 😲
EDIT: dal som narýchlo odkaz na kombi, ale princíp je zrejmý, naviac lift bude zrejme ešte o chlp lacnejší ako ten kombík.
Opelu se spousta lidí vysmívá, ale trefil ses naprosto přesně :yes: Za ty peníze je to super nabídka a mrzí mě, že skončí bez nástupce. Technika je na dnešní poměry dost nadstandardní a mimo evropu dokonce s šestiválcem :yes:
Spomenul som si, pretože som GSi tento týždeň videl (priznávam, že prvýkrát) a vizuálne ma celkom zaujala. Na tých obrovských dvadsiatkach, spod ktorých kričia červené strmene a v krásnej červenej metalíze je to fakt pekný kus auta. A ako píšeš, na tú techniku sa trochu zabúda, ale Insignia prišla do strednej triedy ako prvá s vektorovaním krútiaku medzi zadnými kolesami. Jazdné vlastnosti tej štvorkolky vychválil aj Rasťo Chvála v teste.
Jasné, so 169 kW nie je trhač asfaltu ako Arteon R s 235 kW, ale je to rovnako veľké, rovnako praktické a rovnako skvele vyzerajúce auto za zlomok ceny toho Arteonu.
Jasné, so 169 kW nie je trhač asfaltu ako Arteon R s 235 kW, ale je to rovnako veľké, rovnako praktické a rovnako skvele vyzerajúce auto za zlomok ceny toho Arteonu.
Priateľský ľudožrút
krajsie ako kombik aj ked inak kombiky mam rad...
Jo, pri Insignii jednoznačne, detto pri starej Astre. Kombík pôsobí tak ťažkopádne, na rozdiel od štíhlej a elegantnej Insignie lift. https😐/d19-a.sdn.cz/…L_Es/xhTM2P.jpeg?…
GSi jsem zvažoval, víceméně to vyšlo cenově podobně a ten optipaket je hezkej. Na druhou stranu ne úplně praktickej, na chalupě přejíždím přes takovej terénní hup... 20" nutně mít nemusím... a ve finále se mi nelíbil černej strop (to auto je dost nízký a pak je to docela temná sluj).
Jo,GSi ako športovo ladené auto so zníženým podvozkom a na 20kach nie je zrovna vhodné na chalupu. Ale to nie je ani Arteon R, takže ak sa bavíme o alternatívach, tak v rámci športových a teda znížených verzií.
Pre ostatných je univerzálnejšia verzia Insi so slabším dvojlitrom na nezníženom podvozku a 18kach. To je z hľadiska value for money asi top v strednej triede: https😐/www.sauto.cz/…signia/153751194
Pre ostatných je univerzálnejšia verzia Insi so slabším dvojlitrom na nezníženom podvozku a 18kach. To je z hľadiska value for money asi top v strednej triede: https😐/www.sauto.cz/…signia/153751194
Však jo 😄
Když jsem to objednával já, tak tam (zřejmě) žádný technický rozdíl mezi GSi a tím dvoulitrem bez GSi nebyl.
Když jsem to objednával já, tak tam (zřejmě) žádný technický rozdíl mezi GSi a tím dvoulitrem bez GSi nebyl.
adamzprahy
Na standardním Arteonu mi ve výsledku vadí asi nejvíc nectnost Passatího podvozku a tou myslím akustické i mechanické rány na velkých ostrých nerovnostech. Nevím zda je to krátkými tlumiči nebo čím, ale je to až nedůstojné vůči zbytku auta. Má to verze R vyřešené?
A k umělému zvuku… Míval to i standardní R-Line před fl a je to strašné. Nevím koho napadlo, že budou zákazníci chtít při vytočení TDI poslouchat nekvalitní zvuk rádoby osmiválce z reproduktorů?! 😁
A k umělému zvuku… Míval to i standardní R-Line před fl a je to strašné. Nevím koho napadlo, že budou zákazníci chtít při vytočení TDI poslouchat nekvalitní zvuk rádoby osmiválce z reproduktorů?! 😁
CHerokee
Člověk by řekl, že to, jak auto jede, jaký má podvozek, jak sedí, drží stopu, jak se chová při vyšších rychlostech... a jak se v něm řidič cítí, by mělo být hlavním předmětem testu. Ale ne, tady se zas řeší konektivita, displeje a podobné věci. Proto si přece nikdo Rko nekupuje.
Přesně. Motorizace a výkon je dnes téměř zapomenutelný subjekt. Bohužel tento trend již trvá několik let a bude hůř.... 😒 😢
Nekecej...v záložce motor, jízdní vlastnosti je to popsáno poměrně dobře. A hlavně tak, jak se to recenzuje stokrát jinde, žádný překvapení. Buď jseš natvrdlej a nerozumíš textu, neumíš přeskočit text, který pro tebe není zajímavý, anebo chceš jen za každou cenu vyjádřit svůj rádoby odbojářský postoj.
Měl bys více číst, abys neplácal. Tohle je ostuda vzhledem k tomu, o jakém autu se tu píše... Až budeš mít lepší srovnání, pochopíš.
Co bys chtěl proboha slyšet o 2.0 TSI v pětsetpadesáté iteraci. Dostává papírově víc koní, pocitově jede hůř špatnou odezvou na plyn. Zvuk nic moc. Spotřeba 10+
Myslím, že už jsem to tu jednou napsal... jak auto jede, jaké dává informace řidiči, jaký má podvozek, jak sedí, drží stopu, jak se chová při vyšších rychlostech... a jak se v něm řidič cítí, to by mělo být hlavním předmětem testu a ne pindy o konektivitě a klimatizaci.
Natvrdlej...na tvoje otázky ti do podrobností odpoví desítky testů různě na netu. Tady to zjevně nenajdeš, tak co chceš? Aby to autor u tohoto testu doplnil? Tak mu napiš a nebreč do diskuze. Je to pro tebe taková novota, že to tady není úplně stopro kvalita? Asi ne, co? Ale přesto lezeš zpátky a brečíš.
lamal
Prej sa tieto nove verzie TSI pri vymene turba nezaobidu bez vymeny hlavy valcov, kvoli ´´kapalinou chlazený přívod výfukových plynů k turbodmychadlu, integrovaný do hlavy válců´´.
Vie o tom niekto nieco ? To je docela fail... pre prveho majitela asi nie, ale vseobecne.
Vie o tom niekto nieco ? To je docela fail... pre prveho majitela asi nie, ale vseobecne.
Ty to píšeš jako by výměna turba byla úplně nevyhnutelná a očekávaná věc pro každého majitele tohoto skvostu z produkce západoněmeckých soudruhů. Tak nevím, jestli je to totiž tak jak píšeš, to snad už raději elektromobil, tam mě výměna baterie taky tak nějak čeká, ale nebudu se tomu tak moc divit. Víš, že mám v Peugeotu motor 27 let starý co nalítal 350 tisíc a drží a prochází emisemi? Jistěže, nemá vůbec turbo 😄
Servisne naklady a opravitelnost asi nie je zanedbatelna, pomaha udrzat zostatkovu hodnotu vozidla.
Ja to pisem z pohladu techniky, ktora ma zaujima.
V idealnom pripade to turbo nebude riesit ani 2-3 majitel... kto vie ci su aj v tomto pripade 30tis intervaly vymeny oleja.
Ja to pisem z pohladu techniky, ktora ma zaujima.
V idealnom pripade to turbo nebude riesit ani 2-3 majitel... kto vie ci su aj v tomto pripade 30tis intervaly vymeny oleja.
Lion61
Arteon - univerzální. Autor článku je šprýmař.
Čo konkrétne na tom tvrdení rozporuješ? Je to stredná trieda, čo samé osebe znamená dostatočný priestor, naviac Arteon je v rámci triedy medzi tými najpriestrannejšími. Naviac jeho univerzálnosť alebo ak chceš praktickosť výrazne podporuje karoséria liftback, teda veľké zadné dvere, ktoré umožňujú naplno využiť (sám osebe nadpriemerne veľký) kufor. Žil som so strednotriednym liftbackom niekoľko rokov a slúžilo ako primárne rodinné auto. A dokázalo to plniť s prehľadom, všemožné dovolenky a výlety celej rodiny, lyžovačky, veľké nákupy atp. Aktuálny majiteľ do liftbacku dokonca narval miešačku (!) 😒]
Takže áno, strednotriedny liftback je praktický univerzál.
Takže áno, strednotriedny liftback je praktický univerzál.
Jasné! V meste komplikované parkovanie (ešteže sú tam tie senzory) a super na lesné cesty.
P.S. Ale keď mi ho kúpi zamestnávateľ, tak prečo nie. Dám to aj cez Boubín a aj močiare.
P.S. Ale keď mi ho kúpi zamestnávateľ, tak prečo nie. Dám to aj cez Boubín a aj močiare.
Většina SUV bude v městě méně šikovných. A les...kolik řidičů jezdí autem do lesa?
W210E320
arteon ma dq500 ? a zvysok s ea888 gen4 a priecnou zastavbou - superb, golfR, cupra, ma len DQ381. Vie to niekto vysvetlit ? dakujem
3_diamanty
Arteon je uz teraz legendou..... brutalna masinka :yes: jak parametrami tak aj vizualne svojim vyzarovanim ... obcas vw vie aj nieco paradne ked chce... na taketo vozy budeme este so slzou v oku za 10 rokov v zaplave elektrosrotu spominat ( arteon stinger a pod ) .... len stale sa neviem rozhodnut ci v mojom pomyselnom rebricku vw modelov zaradit na uplny vrchol arteon alebo touareg.... mam to fakt tazke 😒] .... arteon :yes:
Kde arteon si na premii hraje, Touareg premii je. Za me vrchol pro turka. :yes:
O tomto ani netreba debatovať. Arteon je krajší Passat, ale technika čisto mainstreamová, štvorvalce vpredu pozdĺžne, max. dvojliter, dvojspojka, proste čistý mainstream. Touareg je brat Q7, benzínové aj naftové V6 pozdĺžne, 8st. automat ZF, technikou prémia. A status vlajkovej lode potvrdzujú jeho ceny. Arteon končí na 60t, tam Turek len začína (91t) a ide až po 90t a 462 koní.
ja v tom vidim inak naladeny a dizajnovany superb - nic viac nic menej. keby to postavili na MLB ako a4 tak nepoviem nic, ale to uz by velmi ohrozovalo audi.
Tak hlavně nemá valného smyslu stavět MLB auto a pak tam dávat jen R4 motory s pohonem primárně na předek. Za mě je to technikou mixnutý dobře... je to prostě top mainstream, který vymačkává maximum z dané koncepce. Jediný problém je cena... ale problém pro koho?
Myslím, že většina kupců by MLB proti MQB vůbec nezaregistrovala.
Myslím, že většina kupců by MLB proti MQB vůbec nezaregistrovala.
Souhlas s MQB, mnohem víc "parády" by arteon nadělal, kdyby mu z audi půjčili ten pětiválec, pak by byl i při srovnání s tou R6 prémií zajímavý.
Když už ho má Cupra...
Nojo, ale za 2M? Já Arteonem ještě nejel, ale jestli to jezdí jako Passat, tak je to dejme tomu ok za 1M, ale ne za 2M. Myslím spíš komfort a tak, na 4x4 u eRka jsem naopak slyšel chválu.
Nojo, ale za 2M? Já Arteonem ještě nejel, ale jestli to jezdí jako Passat, tak je to dejme tomu ok za 1M, ale ne za 2M. Myslím spíš komfort a tak, na 4x4 u eRka jsem naopak slyšel chválu.
Jo, vytříbenost podvozku premie tomu chybí, ale mít to ten pětihrnek, spousta lidí nějaké to drncání navíc odpustí. Se čtyřhrnkem za dvě mega je to úplný úlet.
Presne. 2M za štvorvalcový mainstream je nonsens. R5 by tomu dodal aspoň argument prémiovej techniky, ale takto... A je jedno, že je to nabúchaná novinárska predvádzačka, už základ je proste cenovo cez čiaru, 1,6M, resp. u nás 60t eur.
To už som skôr schopný skúsnuť cenu Golfu R s touto technikou, o triedu nižšie dokáže GR vyprášiť aj tú prémiu v podobe M135i či A35AMG a držať krok s A45AMG, tam sa tá vysoká cena dá skôr obhájiť.
To už som skôr schopný skúsnuť cenu Golfu R s touto technikou, o triedu nižšie dokáže GR vyprášiť aj tú prémiu v podobe M135i či A35AMG a držať krok s A45AMG, tam sa tá vysoká cena dá skôr obhájiť.
No hlavně pro mě když R tak Variant... a Variantí eRko je plnohodnotný rodinný auto, na rozdíl od M135i. 1,27 v základu je taky hromada peněz, ale pro mě je tam skoro stejná "value" jako u toho Arteonu... jo, Arteon je hezčí, asi líp odhlučněný... ale vypláznout za to dalších 300? To asi ne.
Súhlas, s hľadiska praktickosti je Golf Variant na tom v podstate rovnako, ako Arteon (resp. v kufri lepšie), technika je identická, takže ten GR Variant sa javí ako ešte relatívne rozumná kúpa.
Jo. A taky... v hh máš pořád třeba ještě tu i30 se slušnou value / money... ale pokud chceš kombíka, tak Octa RS Combi DSG stojí 1M+ taky... a dát +30% a dostat za to +55kW a 4x4 s vektorováním točivýho momentu (+nějakou výbavu)... to je asi adekvátní, je tam rozdíl v technice, kterej dejme tomu ospravedlní rozdíl v ceně.
PS: vážně tu obhajuju 1,3 za Golfa? Asi si dám studenou sprchu a půjdu se hezky domluvit na odkupu Insignie na dalších pár let 😄
PS: vážně tu obhajuju 1,3 za Golfa? Asi si dám studenou sprchu a půjdu se hezky domluvit na odkupu Insignie na dalších pár let 😄
2 mil. ceskych dukatov je za tento povoz moc vela. Viem kupit nove E53 AMG / baby Amg / za £65000 samozrejme 6 valec okolo 435 koni a to je ina liga a ine auto. Vsetko fajn len cena aspon o pol melona ceskych premrstena. 😒
Arteon je z hľadiska podvozku, komfortu a celkovo jazdy veľmi podobný Passatu, pocitovo mi prišli podobné až zhodné. Za mňa jazdia solídne, je tam istota aj určitá agilita, ale chýba kultivovanosť a komfort napr. Insignie, tá je v komforte jasne lepšia.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tom Pro
Tady zas kazdej rozumi podvozkum a motorum. Redaktor ma kazdej tejden jiny auto a ma to jako konicka. Vy drepite na ***i, tukate do pocitace nebo smelite chujoviny a pak si koupis bago a po peti autech co si mel a volital na dalnici tak jsi testdriver. Jsi vokurka a klasickej cech, trener vseho a mistr sveta. Jsi švejk.
ondrazig_
2M za volkswagen .... už sou uplně mimo borci. a to absolutně pomíjím fakt, že Golf Variant v Rku je minimálně stejně dobré ne li lepší auto o 400k levnější....
EDIT: tak vidím, že som sa nemýlil, dolu už baterkáč spomínaš. Proste niet debaty, kde by sa nedal votrieť Prius. 😒]
Navíc ten R-line stojí skoro 1.2M v holobytu. Takže pokud na takový základ byla sleva přes 300.000,- tak to je hodně zajímavý. Ale pokud tam firma bere pravidelně víc aut, možné to asi je.