Clio 2 bylo komplexně naprosto výjmečné auto, šíří nabídky, vnitřním prostorem nešetřilo a mělo jisté, byť měkčí jízdní vlastnosti.Z pohledu dnešní doby až neuvěřitelná nabídka motorizací a výbav
Mohli jste ho mít v základu s 1.2 43kw benzínem, přes benzinové 1.4 , 1.6, až po 2.0 ve verzi Sport, či tento V6 3.0. V naftě pak 1.5 Dci a 1.9Dti (myslím, že i pozdější Dci). A to vše ještě v mnoha výkonnostních variantách, jak šel s Cliem čas.
Taktéž na jedné straně stálo holátko se švihadly VS initiale Paris v světlé kůži s barevnou navigací (což před cca 22ti lety +/- v B segmentu rozhodně nebylo běžné).
Dnes se tomu mnozí zasmějí, ale podívejte se kolem sebe i v našich končinách (a na západě samozřejmě taktéž), které auta tohoto stáří vídáte.. i mezi Škodovkami je jich pořád dost, protože moc nereznou a vlastně až na nějaké blbosti jezdí dál 😊
Mohli jste ho mít v základu s 1.2 43kw benzínem, přes benzinové 1.4 , 1.6, až po 2.0 ve verzi Sport, či tento V6 3.0. V naftě pak 1.5 Dci a 1.9Dti (myslím, že i pozdější Dci). A to vše ještě v mnoha výkonnostních variantách, jak šel s Cliem čas.
Taktéž na jedné straně stálo holátko se švihadly VS initiale Paris v světlé kůži s barevnou navigací (což před cca 22ti lety +/- v B segmentu rozhodně nebylo běžné).
Dnes se tomu mnozí zasmějí, ale podívejte se kolem sebe i v našich končinách (a na západě samozřejmě taktéž), které auta tohoto stáří vídáte.. i mezi Škodovkami je jich pořád dost, protože moc nereznou a vlastně až na nějaké blbosti jezdí dál 😊