Ekonomika
Arese
7
....těžko prodejných modelů, jako je hybridní Megane, nebo jeho elektrický nástupce a Renault skutečně může jít ke dnu! 😲 😲 😲
Přejít do diskuze
WinDiesel
Říkáš pravdu ale politici ji okázale ignorují.
Automobilky uvažují takto: když se nedá pumpnout zákazník, omezíme nabídku a pumpneme stát.
Někdo to dělá šikovněji, někdo méně.
Stát bude automobilky podporovat tak dlouho, dokud mu nedojdou peníze daňových poplatníků.
Francie na tom není moc dobře, dotace klesají, automobilky získávají málo. Stellantis je šikovnější, Renault krachuje.
V Německu je situace opačná. Helmuti mají dostatek peněz daňových poplatníků ostatních členských států EU i vlastních.
Takže jako obvykle, Helmuti nezvolní až do nárazu do zdi.
Automobilky uvažují takto: když se nedá pumpnout zákazník, omezíme nabídku a pumpneme stát.
Někdo to dělá šikovněji, někdo méně.
Stát bude automobilky podporovat tak dlouho, dokud mu nedojdou peníze daňových poplatníků.
Francie na tom není moc dobře, dotace klesají, automobilky získávají málo. Stellantis je šikovnější, Renault krachuje.
V Německu je situace opačná. Helmuti mají dostatek peněz daňových poplatníků ostatních členských států EU i vlastních.
Takže jako obvykle, Helmuti nezvolní až do nárazu do zdi.
KANKUNEN
stává koupí u nohy. Automotive měl podíl 40% HDP z průmyslu a teď. Vlastně celé se to děje kvůli ekologie a reálné emise CO2 stoupají. Výměna naftového kombíka za benzínové SUV znamená spotřebu 2x tolik. A dnešní diesly už opravdu moc špíny nenadělají.
Xylo
Asi je potřeba si uvědomil kde. V USA jsem si žádného Renaulta na silnicích nevšiml 😲
WinDiesel
Já myslím že se Renault u dna již potácí.
Sázka na elektro a arogantní chování vůči zákazníkům se nevyplatila.
Francie bude muset do Renaultu pumpovat, místo aby od něj nějaké love dostávala.
Sázka na elektro a arogantní chování vůči zákazníkům se nevyplatila.
Francie bude muset do Renaultu pumpovat, místo aby od něj nějaké love dostávala.
rohYpnol
Zvlášť že se řeší produkce CO2 v absurdním měřítku. Ale spotřeba CO2 v podobě kácení lesů je totálně mimo politiku...
Kdyby s každým prodaným vozem zasadili strom, mohly by být emise CO2 klidně 300g CO2 :-! :-!
Kdyby s každým prodaným vozem zasadili strom, mohly by být emise CO2 klidně 300g CO2 :-! :-!
Avantime
No, Stellantis na tom tiež nebude s ponukou lepšie. Ešte spravia nejaké čísla s trojvalčekmi v P308 a Astre, potom prejdú na elektro a hotovo. P208, Corsa, P2008 a C4 sú už tiež tak pripravené.
topten
renold, u kteryho se u stejnyho prohresku primhourily oci, malem zkrachoval i bez pokuty
jam2015
A potom tie ,,záchranné peniaze" prevexlujú zo zahraničných fabrík naspať do svojej krajiny všelijakými účtovnými čachrami!
WinDiesel
CO2 je proti metanu 30x slabší co se týče skleníkového efektu.
Oboje je zcela zanedbatelné proti vodní páře.
Takže pokud bude slunce svítitvíc (sluneční cykly apod.) my s tím opravdu nic nenaděláme.
Jde jen o utrácení a vydělávání peněz, o nic jiného nejde.
Grétě mazali med kolem huby a co se změnilo? Nic 😒] 😒] 😒]
Oboje je zcela zanedbatelné proti vodní páře.
Takže pokud bude slunce svítitvíc (sluneční cykly apod.) my s tím opravdu nic nenaděláme.
Jde jen o utrácení a vydělávání peněz, o nic jiného nejde.
Grétě mazali med kolem huby a co se změnilo? Nic 😒] 😒] 😒]
Já Prvni_1
CO2 uz nestaci.
Dneska jsem cetl, ze "vedci" vytahli dalsi kartu z rukavu - vadi vlastne metan.
A vedci dokazali, ze lide veri tomu, co vedci dokazali!
😉
Dneska jsem cetl, ze "vedci" vytahli dalsi kartu z rukavu - vadi vlastne metan.
A vedci dokazali, ze lide veri tomu, co vedci dokazali!
😉
frite
Myslet si že stromy mohou kompenzovat fosilní uhlík je totálně mimo.
Ty stromy sice část zachytí ale stejně časem hynou a tlením či spalováním dřeva ho opět uvolní.
Ty stromy sice část zachytí ale stejně časem hynou a tlením či spalováním dřeva ho opět uvolní.