Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
...na konci testu - tam je třeba dodat, že to bude vážit 2,2 tuny... nějak nechápu, proč TM3 váží 1860 kilo...
webpaja
M440ix váží o 80kg víc než 540ix...sakra 😒
A to i u 5er jsou ta kila už vážně znát. Nevím kde se vzala u menší 4er GC. Už jsme tu u kombíku řešili spotřebu a přijde mi jednoznačné, že "ne-M" verze R6 v G30 žere reálně podstatně méně než výkonnější verze dávaná do 3/4er.
A to i u 5er jsou ta kila už vážně znát. Nevím kde se vzala u menší 4er GC. Už jsme tu u kombíku řešili spotřebu a přijde mi jednoznačné, že "ne-M" verze R6 v G30 žere reálně podstatně méně než výkonnější verze dávaná do 3/4er.
B58 je v tomto opravdu úžasná. Pokud chce člověk výkon, ona mu ho dodá a řekne si klidně o 15 litrů. Pokud s tím člověk pojede v koloně předpisově bez předjíždění, hluboko pod 8 taky není problém. :yes:
Za měsíc si kromě města nevybavuji, že bych se táhnul v koloně nebo byl předjet a mám průměr aktuálně 8,1 😉
Pekne. Ja som teraz v zime tak o liter vyššie, najmä mesto za studena nerobí dobre. Posledná nádrž za 8,96 l.
Holt ten zlý mildhybrid aspoň jednoznačne funguje na spotrebe.
Holt ten zlý mildhybrid aspoň jednoznačne funguje na spotrebe.
Baworacke r6 jsou legendy v benzinu i nafte. Ja se ted taky hraju a jezdim v ramci limitu stejne trasy a stejnym stylem jako jeste nedavno s mondeem. Takze neco malo okresek 100gps, vetsina dalnice pri 135gps, mesta tak do 10%. No a vysledek byl u mondeao v tomhle rezimu 5,4L, a jeste porad syrova 530d ted udelala takovouhle nadrz taky, s prumerem 5,6L. 😄
Ako píšeš, v kontexte objemu a výkonu sú bavorské R6ky famózne. Máš o dva valce viac a liter väčší objem, to všetko vo väčšom aute, a spotreba fakticky rovnaká. No nekúp to. 😁
To BMW ti věřim, to Mondeo ne 😁 Za tak málo je to u mě na hranici reálného
Dlouhodoba s mondeem byla 6,4L. Tech 5,4L bylo jen v tom nahore popsanem, vicemene idealnim rezimu, ktery se da ale snadno zopakovat a porovnavat.
Ty mas s kombikem nejak kolem 7 ne? Automat a 4x4? Myslim ze prasime cca podobne. 😁
Ty mas s kombikem nejak kolem 7 ne? Automat a 4x4? Myslim ze prasime cca podobne. 😁
Sakra, to i s nejakym tim promerenim bude furt 8,5L. To je nadhera. :yes:
fakt nadhera, za kolko by jazdila i4? a na nu by sa dalo aspon sem tam dupnut
Za kolik? To ti nepovím, ale vím, že na jedno natankování dám Prahu a zpátky. Při dálniční rychlosti s i4 nedáš s rezervou ani jednu cestu, natož zpáteční.
Mne pise google prahu 658 km, autom 7 hod 13 min a i4 by sla 8 hodin 4 minuty na 3 nabijania. ID3 s velkou baterkou by to vraj dal len na 2 nabijania, Megane na 4 kratsie nabijania. Ale aspon by ma nenamerali 😄
Tohle by dal bez nabijeni skoro kazdej normalni Megan a ten s 1.5 dci s clovekem a ne turem za volantem mozna i na otocku
Co má stání na nabíječce společného s nepředpisovou rychlostí? K M440i toho asi už víc nebude, tak zbytečné zas.rání diskuze.
neviem co je predpisova rychlost, ale na tu sa predpokladam M440i nekupuje 😄
" Ale aspon by ma nenamerali"
Ozaj, ma to vobec android auto? Neviem, ci to maju starsie bmw bez priplatku, musim niekedy vyskusat, u nas je auto na dialnici bez waze nepouzitelne. Tie motory a nepochybne auta budu zvladat rychlosti cez 200, sem tam sa stane, ze sa objavi na facebooku policie ako "vystraha". Ale s tym sa pocita, kto ma na take auto, ma aj na pokuty a aj kde nabijat 😄 Asi uz navzdy ostane zahadou, co ludi vedie kupit auto v tejto verzii. Zaluba a casta jazda na okruhoch s kamaratmi? Cestovanie do Ruska?
...hmmm, nemám waze ani inú navi v tel a nevidím dôvod prečo nepoužiteľné?
Skôr by som povedal/napísal po všetkom čo tu píšeš že nepoužitelný do normálneho života si ty.
Skôr by som povedal/napísal po všetkom čo tu píšeš že nepoužitelný do normálneho života si ty.
Trochu mi přijdeš jako Petrumr, který píše slovensky. ACP to má, ale nejezdím na Waze, jezdím na oči.
Kdo má na auto, má na pokuty a na body? Co to je za logiku? Kdo má na auto má kde nabíjet? Že si sebou na cestu vozí dieselagregát?
Běžný sedan je na jízdu po okruhu a na cestování do Ruska? Proč?
Kdo má na auto, má na pokuty a na body? Co to je za logiku? Kdo má na auto má kde nabíjet? Že si sebou na cestu vozí dieselagregát?
Běžný sedan je na jízdu po okruhu a na cestování do Ruska? Proč?
Keď už očami vidno nebezpečenstvo, už je neskoro 😄 Nebezpečenstvu treba predchádzať. Car play viem že má, len mi napadlo to android auto. Nemám doma BMW, aby som to vyskúšal na svojom. Ale bola by celkom sranda, keby sa takto diskvalifikovali. K druhej časti, často vidím u susedov spaľovacie autá v cene, kde by už vedeli kúpiť aj v pohode elektrické. Neviem kde jazdia, ale často mi napadlo, čo ich k tomu vedie to kupovať, keď majú peniaze a elektriku doma. Okruh v okolí žiadny nemáme, tak pochybujem, že každý víkend chodia pretekať s kamarátmi.
Jj, kde tie kilá nabrali nechápem. Ostatne aj sesterská M340ix má skoro o metrák menej.
3er je sedan, typicky nejpevnejsi kastle. 4er je liftback s bezramovymi dvermi, snad krom kabria nejslabsi kastle. Nejspis se vyztuzovalo. ;-\
EDIT2😒br /> tak nic, dal jsem zla cisla (za coupe a ne GC).
EDIT2😒br /> tak nic, dal jsem zla cisla (za coupe a ne GC).
Je to zvláštní 640i GT xdrive má 1985kg. Ale je o dost větší do všech směrů. Taky liftback s tím, že ta zadní vrata mají velikost malého auta 😁 Jestli to nebude nějaká emisní finta...
Fajn výběr! Koukám, že se tu rozšířil takový nešvar...jezdí se opět víc benzíny 😉
Díky :yes: Já byl vždycky na benzín, ale je fakt že i kolegové co jezdili 30d taky přechází postupně na 40i. Ta MHEV ve městě funguje velmi dobře, takže se nedivím. Plus teda v mém případě to vypadá, že BMW benzíny prosazuje víc než naftu.
MrBeranek
Jak tady tak čtu vaše osobní zkušenosti se spotřebou B58 v 340xi, tak to zní slibně. Nevím, jestli na tom moje S58 bude stejně, ale psychicky se zatím stále připravuju spíš na 13-14 průměr, na který jsem zvyklý z N54 v E82.
Těch 8-9 litrů průměru to je jaký poměr město-dálnice?
Díky
Těch 8-9 litrů průměru to je jaký poměr město-dálnice?
Díky
Najíždím teď první měsíc s 640i GT s MHEV a oproti 540i touring před fl opravdu pozoruji výrazně nižší spotřebu, v průměru asi o 2-3 litry v čistě městském provozu. Např. včera jsem projel 15 km přes zacpané centrum Prahy se spotřebou 9.5l. To v 540i by bylo za 13.
S58 bude dle mého trochu jiná, vyšší, spotřeba než s B58. Poměr mám dost podobný jako webpaja.
Čo som čítal S58 je dosť odlišný motor, naladený úplne inak a spotreba tam zrejme nebola prioritou, takže napriek rovnakej koncepcii a objemu spotreba bude niekde inde ako u úspornej B58čky. Takže naše skúsenosti s B58 Ti obávam sa nepomôžu.
Na druhej strane si trúfam tipnúť, že tam bude posun v spotrebe oproti S55 smerom dolu, takže Tvoja obava z 13-14 litrov priemeru je myslím zbytočná. Pod 10 litrov sa asi nedostaneš, ale odhadujem priemer 11-12. Ostatne zatiaľ jediná M3, ktorá je na spritmonitore, udáva 12.
Na druhej strane si trúfam tipnúť, že tam bude posun v spotrebe oproti S55 smerom dolu, takže Tvoja obava z 13-14 litrov priemeru je myslím zbytočná. Pod 10 litrov sa asi nedostaneš, ale odhadujem priemer 11-12. Ostatne zatiaľ jediná M3, ktorá je na spritmonitore, udáva 12.
Za 12 jsem jezdil s M3 e92 V8. Ale při ostré jízdě už to bylo 15. Nicméně ten ječák kolem 8k RPM za to stál :-!
Jinak na netu se prodává spousta nárazníků konvenčního designu.. no taky možnost.