Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
to je nějaký autožurnalistický benjamínek? Jak se diví, že tento typ klik "nevyskakuje" ze dveří a otevírá se podhmatem. 😒] Žůů, to je něco nevídaného, taková věc tu ještě nebyla.
Nebo je v úžasu nad řízením 4er, "Zvlášť řízení mě vyloženě nadchlo, líbí se mi víc než v řadě 5. Je totiž strmější, pocitově „rychlejší“ a je v něm mnohem víc citu, takže od něj dostáváte výrazně lepší zpětnou vazbu. Auto je tak ještě čitelnější." No, tohle, to je neuvěřitelné, jaký má ten člověk cit. 😁 Bohužel, celé kouzlo je v tom, že testované auto má příplatkové variabilní řízení, které samozřejmě může mít i 5er. To si ten člověk ani neumí přečíst specifikaci toho, co testuje??
Nebo je v úžasu nad řízením 4er, "Zvlášť řízení mě vyloženě nadchlo, líbí se mi víc než v řadě 5. Je totiž strmější, pocitově „rychlejší“ a je v něm mnohem víc citu, takže od něj dostáváte výrazně lepší zpětnou vazbu. Auto je tak ještě čitelnější." No, tohle, to je neuvěřitelné, jaký má ten člověk cit. 😁 Bohužel, celé kouzlo je v tom, že testované auto má příplatkové variabilní řízení, které samozřejmě může mít i 5er. To si ten člověk ani neumí přečíst specifikaci toho, co testuje??
iudex
Ako mám rád liftbacky vo všeobecnosti a 4GC má najlepšie predpoklady byť v tomto favoritom, tak nová 4GC je trošku sklamaním. Jednak je to tá predná maska, v tomto odkazujem na foeho a dinara. Mne ale ešte viac vadí to, čo naznačil už redaktor, teda tá celková mohutnosť. To osobitne vyznie v priamom porovnaní s predchodcom. Staré 4GC považujem za najkrajší liftback vôbec a jedno z najkrajších BMW. Krásne, elegantné a štíhle auto, ktoré vyzeralo lepšie, ako bežná 3er, pritom bolo primerane praktické: https😐/autobible.euro.cz/…-GranCoupe-2.jpg
Ja chápem, že súčasná 4GC fakticky nahrádza dve autá, 4GC aj 3Gt, preto je trošku väčšia vo všetkých smeroch. Žiaľ to zväčšenie rozmerov sa prejavilo v spomínanom pocite robustnosti a strate vizuálnej ľahkosti a štíhlosti, ktorú mala minulá generácia. Ale najmä tie väčšie rozmery a robustnosť sa zjavne nepremietli dovnútra, aby vzadu bolo citeľne menej miesta ako v 3er, ktorá je menšia, to sa zjavne zle pracovalo s priestorom.
Škoda, pritom bol potenciál na pekné a praktické auto. 😒
Ja chápem, že súčasná 4GC fakticky nahrádza dve autá, 4GC aj 3Gt, preto je trošku väčšia vo všetkých smeroch. Žiaľ to zväčšenie rozmerov sa prejavilo v spomínanom pocite robustnosti a strate vizuálnej ľahkosti a štíhlosti, ktorú mala minulá generácia. Ale najmä tie väčšie rozmery a robustnosť sa zjavne nepremietli dovnútra, aby vzadu bolo citeľne menej miesta ako v 3er, ktorá je menšia, to sa zjavne zle pracovalo s priestorom.
Škoda, pritom bol potenciál na pekné a praktické auto. 😒
fOE
1835kg, presne tolik vazila pred hybridizaci 740xd, auto o dve tridy vys s tezkou biturbo r6 naftou pod kapotou... 😒
Hruza des, a hlavne zcela zbytecne.
Hruza des, a hlavne zcela zbytecne.
Tolik vážilo i tvoje Mondeo 😒] :-! :-! bez hybridu 😁 Tedy, moje fkombiku určitě 😁
V papirech jsem mel 1584kg, pocitove ale tak o 200-250kg vic. 😁
A práve o tom to je. Ja to tu opakujem dokolečka, autá v reále až tak nepribrali, len sa priznala tá (v minulosti skrývaná) realita, a to preto, že je to fakticky emisne výhodnejšie mať ťažšie auto. Takže tie medzigeneračné papierové nárasty hmotnosti o 200 kíl môžu byť v reále len 50 kg.
Ani ja moc neverím, že moje kombi strednej triedy s automatom má pod 1500 kíl ako tvrdí papier.
Ani ja moc neverím, že moje kombi strednej triedy s automatom má pod 1500 kíl ako tvrdí papier.
Jsou země, ve kterých zákazník odstoupil od smlouvy a auto se vracelo výrobci, protože nedosahovalo spotřeby, garantované výrobcem.
Takže jsem si prakticky jist, že napsat do COC listu cokoliv jiného než realitu, si žádný výrobce na triko nevezme.
Takže jsem si prakticky jist, že napsat do COC listu cokoliv jiného než realitu, si žádný výrobce na triko nevezme.
Tak mi vysvetli, ako je možné, že sa v minulosti bežne stávalo, že auto navážilo o 200 kíl viac, ako malo vážiť podľa výrobcu.
A naopak, ako je možné, že auto medzigeneračne narastie o 5 cm do dĺžky a dva do šírky a priberie 200 kíl.
Proste ja som presvedčený, že dnes sa len uvádzajú reálnejšie čísla ako v minulosti, a to preto, lebo teraz je to pre výrobcov výhodnejšie.
A naopak, ako je možné, že auto medzigeneračne narastie o 5 cm do dĺžky a dva do šírky a priberie 200 kíl.
Proste ja som presvedčený, že dnes sa len uvádzajú reálnejšie čísla ako v minulosti, a to preto, lebo teraz je to pre výrobcov výhodnejšie.
Teď jsem se na to schválně díval. Srovnej si 430i coupe 2020 - 1545 kg a 430i coupe 2020 - 1620 kg. Obě RWD, bez hybridu - nárůst jde především za většími rozměry.
Jinak mezigeneracne trojka i čtyřka jako taková zhubly! 2020 M340i s x-drivem bez hybridu je o 40 kg lehčí než předchozí 340ix. Ačkoliv je to větší auto. Ale rozměry plus hybrid udělaly svoje .
Jinak mezigeneracne trojka i čtyřka jako taková zhubly! 2020 M340i s x-drivem bez hybridu je o 40 kg lehčí než předchozí 340ix. Ačkoliv je to větší auto. Ale rozměry plus hybrid udělaly svoje .
Si si tými číslami istý? Ja som našiel F30 340i xdrive 1675 kg a M340i 1745 kg (pri predstavení), resp. 1810 kg aktuálne.
můžu ještě googlovat, ale takhle: čachrovat s hmotností auta, abych se dostal do lepší emisní třídy, to je hra na úrovni dieselgate a do toho se určitě BMW nepustí.
že nová trojka měla zhubnout a zhubnula
Právě z větších mnichovských řad bude použita také platforma nadcházející trojky. Architektura CLAR tudíž bude znamenat zachování pohonu zadních kol (alternativně všech) a nižší hmotnost auta, údajně o 40 kilogramů, což umožní rozsáhlejší využití hliníku nebo karbonem vyztužených plastů. Nová trojka zhubne, a to přestože mezigeneračně vyroste. Na délku má měřit asi 4.703 mm, což by bylo o 60 mm více než dosud, zatímco rozvor se natáhne o 20 mm k 2.830 mm.
https😐/www.auto.cz/…uxusnejsi-108150
Samotná karoserie se vyznačuje zvýšením tuhosti v krutu o jednu čtvrtinu, přičemž v některých oblastech došlo ke zvýšení až o polovinu. Nové konstrukční metody a pečlivě zvolený materiálový mix přinesly mezigenerační snížení hmotnosti až o 55 kg. Z toho připadá přibližně 20 kg na samotnou nosnou strukturu karoserie, dalších 7,5 kg na hliníkové vzpěry Mac-Pherson a pomocný rám motoru. Patnáctikilogramovou úsporu má na „svědomí“ výměna ocelových plechů za hliníkové v případě kapoty motoru a předních blatníků.
atd atd
možná se to až tak netýká čtyřky? která z trojky vychází - každopádně 430i coupé byla vloni bez hybridu /258 hp/ nyní 245 koní s hybridem a patřičným nárůstem hmotnosti, na šestiválci už si to neověříme, tam byl hybrid od začátku...
že nová trojka měla zhubnout a zhubnula
Právě z větších mnichovských řad bude použita také platforma nadcházející trojky. Architektura CLAR tudíž bude znamenat zachování pohonu zadních kol (alternativně všech) a nižší hmotnost auta, údajně o 40 kilogramů, což umožní rozsáhlejší využití hliníku nebo karbonem vyztužených plastů. Nová trojka zhubne, a to přestože mezigeneračně vyroste. Na délku má měřit asi 4.703 mm, což by bylo o 60 mm více než dosud, zatímco rozvor se natáhne o 20 mm k 2.830 mm.
https😐/www.auto.cz/…uxusnejsi-108150
Samotná karoserie se vyznačuje zvýšením tuhosti v krutu o jednu čtvrtinu, přičemž v některých oblastech došlo ke zvýšení až o polovinu. Nové konstrukční metody a pečlivě zvolený materiálový mix přinesly mezigenerační snížení hmotnosti až o 55 kg. Z toho připadá přibližně 20 kg na samotnou nosnou strukturu karoserie, dalších 7,5 kg na hliníkové vzpěry Mac-Pherson a pomocný rám motoru. Patnáctikilogramovou úsporu má na „svědomí“ výměna ocelových plechů za hliníkové v případě kapoty motoru a předních blatníků.
atd atd
možná se to až tak netýká čtyřky? která z trojky vychází - každopádně 430i coupé byla vloni bez hybridu /258 hp/ nyní 245 koní s hybridem a patřičným nárůstem hmotnosti, na šestiválci už si to neověříme, tam byl hybrid od začátku...
Jasně a proto ještě před par lety realne hmotnosti dost litali směrem nahoru a tedy lišili se od těch co udavali vyrobci. Zatim co dnes, alespoň co jsem viděl nějaka převaženi +- ty hmotnosti sedi.
A je znovu souhlasim. Realne hmotnosti se daji dohledat třeba i na YT. A na jinem foru si par majitelu nechali zvažit auta a hmotnost byla snad u všech o dost nad tim co udaval vyrobce. U supa to bylo tušim vic než o 100kg.
Asi výbava dela dost ne? Plna nádrž vs prázdná plus další náplně. Atd
Tak to je samozřejmost a určitě je třeba rozlišovat pohotovostni a provozni hmotnost tedy + 75kg. A vim, že některe automobilky udavaji i nějaky rozptyl zřejmě kvuli těm vybavam. Ale ten hmotnostni rozdil dnes a par let zpět je jak piše ludex pozorovatelny. Netvrdim, že se to musi tykat všech.
Co si třeba vybavuji tak jeden majitel mazdy 3 taky dost řešil hmotnost sveho auta.
Z netu nahazel do diskuze hmotnosti, ktere udavala mazda z toho duvodu, že on v TP měl hmotnost jinou a to o dost větši. K tomu dohledal nějaka dovaženi a real byl ještě o něco vyšši než měl v tom TP. Měl M3 165 a už neznam přesna čisla, ale mazda tušim udavala ani ne 1300kg v TP měl snad kolem 1350kg a real byl někde k 1400kg.
Co si třeba vybavuji tak jeden majitel mazdy 3 taky dost řešil hmotnost sveho auta.
Z netu nahazel do diskuze hmotnosti, ktere udavala mazda z toho duvodu, že on v TP měl hmotnost jinou a to o dost větši. K tomu dohledal nějaka dovaženi a real byl ještě o něco vyšši než měl v tom TP. Měl M3 165 a už neznam přesna čisla, ale mazda tušim udavala ani ne 1300kg v TP měl snad kolem 1350kg a real byl někde k 1400kg.
Manhunt.60
Nabobtnalé, přerostlé, vytratila se všechna sportovnost, kterou měla generace F36. Škoda.
Tom Pro
Vzpominam na prvni generaci v dobrem. Prakticke, hezke a citelne i kdyz trochu nudne. Tahle nova pekna, ale ta vaha je jeste vic nez moje soucasna x4 s 35i a 😁rive. Masakr.
MS-sport
pro mě je rozhodující zda to má motor na fosilní paliva. Pokud ano, pak je to pro mě ok. Elektrovopičárna nikdy! :-! :yes:
Priateľský ľudožrút
kupit si toto konkretne BMW, tie ladvinky by mi teda vobec nevadili aj ked to nie je dizajnovy zazrak.
Jenik3
Docela by mne zajimalo, jaky typ lidi si porizuje (potazmo) jezdi v ctyrce?
Ti, kteří úplně nepotřebují kombík, ale variabilita sedanu je pro ně příliš omezující. Táta takhle kdysi koupil první A5 Sportback... kdyby v té době bylo 4er GC, tak by možná zvážil i to.
Presne tí istí, ktorí si kupujú Octaviu, ale sú na tom finančne lepšie. Podobná praktickosť, ale o triedu lepšie jazdné vlastnosti, motory, materiály a spracovanie, plus lepší, prémiový image.
JohnST
Ti ludia co takto dokatovali BMW by si zasluzili aby ich vysmarili a uz nikdy nemohli ziadne auto dojebabrat.
Dvojita skoda, protoze 4GC umi mit bohatsi vybavu nez 3er, takze po dorovnani vychazi jako prima alternativa bez cenoveho odskoku, resp. dokonce s vyhodnejsi cenou nez 3er sedan. Kdyby to auto vypadalo trochu normalne, byla by ctyrka volba nejen srdce, ale i rozumu.
PS: Vidim, ze jak do toho slapalo BMW loni se rozhodlo pokracovat i letos. 😄
https😐/car-images.bauersecure.com/…ran_coupe_96.jpg
V pondělí jsem viděl novou M3 s těmito zuby, ale tak brutálně nevkusně zvýrazněné, červená nemetalická s černými doplňky, škoda že mi bylo blbé to vyfotit. Tohle za mne prostě ne 😐