Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW se chystá ukončit výrobu i3, poslední kusy opustí linku v létě

148 komentářů

Avatar - MS-sport
MS-sport
9 let, 250tis kusů nesmyslů tedy 27 777 hřebíků do rakve ročně. :-! :no:
ryccardo
Hlavně jestli už vyhodili toho neschopnýho designéra co tuhle neprodejnou hrůzu vytvořil.
Tam není problém, že to bylo EV, tak to nikdo nechtěl, ale že to auto je neforemný a hnusný.
Avatar - MS-sport
MS-sport
takže ty tento totální ekonomický provar přisuzuješ pouze designu? 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Evoluce s sebou přináší i slepou vývojovou větev. Což je přesně tohle. :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
motory na fosilní paliva jsou neporovnatelně technologicky výše než elektromotor! :-! jestli pak víš co je evolucí elektromotoru když se oháníš tím "POSTARU" :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
baron518
Ve všem horší? Zkuste s tím elektroprdítkem zajet do trošku horšího terénu, na silně zasněženou cestu a třeba jen se dostat po mokré louce k rybníku, chatě a podobně. Pak pochopíte, že taková Dacia Duster 4x4 to zvládne levou zadní (kde to ani obří Q7 a X5 a X7 neprojedou - zde s Vámi souhlas. Toto je naprostá zbytečnost). Mám výhodu, že si mohu koupit, co chci. Proto mám do terénu SUV, do města Smarta a za zákazníky jezdím s autem na LPG. Za 1,-Kč na kilák, které stálo třetinu toho Báwa i3.

.
ryccardo
Tak ona ta auta co jmenujete nejsou moc do terénu ani ve spalovací ani v EV verzi. Q7, X5 atd jsou auta pro někoho kdo má malý péro a potřebuje si na něčem dohnat ego. Do terénu stavěná nejsou. 😉
Hendly
Původně jsem nechtěl reagovat, ale přece jen k té poznámce o řídicích Q7.
Zkus si představit, že na to máš. Pošleš manželku s dětma do dnešního provozu radši ve Fabii a nebo v Q7?....
ryccardo
Ani jedno ani druhé. V něčem co dokáže zaparkovat a na druhé straně v něčem co ji poskytuje přiměřenou míru bezpečí, takže nějaký auto nižší střední, ideálně hatchback (Focus, Golf, Oktávka něco takovýho). Proč vybíráš zrovna extrémy?
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
ona nepotřebuje zaparkovat když má Q, nechá to na přechodě, zastávce nebo v křižovatce.
Hendly
A nelzes si trochu do kapsy? 😄
Opravdu koupíš manželce golf místo q7 když na to máš? 😄
ryccardo
A k čemu Q7? To ji radši koupím nějaký líbivý kupé a né kraksnu, se kterou se nikam nevejde. Nekoupil bych Q7 ani sobě, protože mi takové stodoly na kolech nic neříkají.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
To je aspoň auto co zvládne terén, ale jinak taky nevím k čemu by mi taková stodola byla. Salaš žádnou nevlastním, ani nebydlím uprostřed lesů, takže na co Land Cruiser?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Duster voči EV do mesta? Trošku súdnosti by neškodilo. V opačnom garde to funguje, drvivá väčšina SUV sa mimo asfalt prakticky nepozrie, ale prečo preboha by mestský EV mal zvládať nejaký "trošku horší terén"?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ano :yes: 😁 Tak z toho BMW radši v tichosti vycouvalo a následníka vyrábět nebude 😁
Hendly
BMW nedělá EV?
ryccardo
Následníka této obludnosti.
Hendly
Trh se posunul, EV už nemusí tolik zaujmout designem.
ryccardo
Řekl bych, že na tom bude mít zásadní podíl. Dát milion za EV bych ještě chápal, ale dát ty prachy za superhnusný auto a ještě EV to už zjevně moc zákazníků ochotno nebylo a taky to auto přišlo v době kdy EV nikdo nechtěl a EU je netlačila.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Jo to si kup *** boty na jehlách a nejlíp se v nich i přeraž 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Prodáno 27 777 kusů ročně na celém světě..... :-! NE V PRAZE.....ale na CELÉM SVĚTĚ :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
baron518
To, že odbornou veřejností je dílo Piccasa vysoce ceněné, ještě neznamená, že se všem tyto patlaniny budou líp. Já dávám přednost staré italské a holandské škole. S auty je to ale trošku jinak.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
seš úplně mimo! Automobily na fosilní paliva se neustále technicky vyvíjí. Elektromotor je cca stejně stará a daleko technicky zastaralejší technologie co se týče spotřeby. Jediné co se v rámci této slepé, co do účinnosti, větve vyvíjí jsou baterie.....na úkor celé Planety tedy zejména flóry a fauny.

Auta na fosilní paliva: neustále snaha o nižší hmotnost, nižší spotřebu a větší výkon
Elektrovozíky. pasivní účinnost v porovnání s auty na fosilní paliva neměřitelná, spotřeba v přímé úměře k výkonu.

Závěr: využívejme(fosilní paliva) co nám Planeta nabízí, ale nezneužívejme(elektrovozíky) toho! :-!
traveldrive
Ty to máš v tej makovici riadne pomotané....
Avatar - MS-sport
MS-sport
PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-! ty je sice ignoruješ nebo nedávals ve škole pozor, což je dneska IN, ale realitu stejně nepopřeš.... :-! :yes:
traveldrive
Ešte keby si mal tušenie, o čom pletieš, ťuňťo...
Avatar - MS-sport
MS-sport
Na rozdíl od tebe JÁ VÍM a ty NEMÁŠ ANI to TUŠENÍ.... :-! :yes:
Hendly
Co je pojem : pasivní účinnost?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
nedojdou.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ano trh se většinou mýlí, proto je potřeba mu nakázat z Bruselu co si vlastně chce kupovat. Mladý komunista jak vyšitý 😁 Chlapečku ty si asi nepochopil, že nejde o to, že to bylo EV, ale hnusý EV, který jednoznačně trh odmítl, tak ho BMW stáhlo.
traveldrive
Jasne, a trvalo im to 10 rokov, kým na to prišli... Kámo, ty radšej choď robiť kabaret, s takými drístami budeš mať úspech.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Hele ty se nauč nejdřív odpovídat na otázky. Hlavně jestli už umíš vysvětlit těch 600 mld.
Avatar - žlababa
žlababa
Od tohohle typu nikdo nečekal, že bude trhat prodejní rekordy
Avatar - MS-sport
MS-sport
a kdo a co od toho čekal? 😄
ryccardo
Myslíš, že automobilka draze vyvíjí nějaký model a počítá dopředu s tím, že se to nebude prodávat? To trošku popírá principy podnikatelský činnosti.
traveldrive
Občas automobilka vyvíja a vyrába model, hlavne aby zistila, ako sa daný typ áut bude predávať.
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁 no to je blbost, tohle nikdo nedělá, protože by zkrachoval! :-!
ryccardo
Ano ale v každém případě čeká, že na něm bude vydělávat a bude se prodávat. Nicméně neznám původní plány BMW na roční prodeje I3. Možná to skutečně bylo jen 30 tis aut ročně.
traveldrive
Určite chce každý zarábať, ale niekedy sa s finančnou stratou počíta - aj keď priamo stratou by som to nenazval, lebo ako protihodnotu získavajú informácie, ktoré by si inak nekúpili. Podobne niekedy výrobcovia investujú do modelov, ktoré sú finančne stratové, ale zase budujú image značky, alebo obsadia dieru na trhu skôr ako konkurencia. Nie všetko sa dá spočítať len peniazmi.
Hendly
Model udělat EV vzhledu klasického auta totiž nefungoval.
Kdo v té době koupil Ev tak taky chtěl, aby bylo vidět, že ev má.
traveldrive
K tomu by som dodal, že po počiatočnom šoku verejnosť tvary i3 prijala veľmi dobre (možno k tomu prispel aj ešte futuristickejší i8, ktorý som na ceste párkrát videl a bol to skutočne v pozitívnom zmysle zjav). Dnes vnímame i3 celkom prirodzene a mne osobne je aj trochu ľúto, že sa náhrada v podobnom duchu nechystá. Nakoniec ani technicky nie je i3 žiadna tragédia, len cena je, hlavne na peňaženku našinca, predsa len privysoká.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Tak do ceny malého auta tu drahou baterku neschováš, takže SUV jsou naprosto logický počin. Typický zákazník takového auta přežije jestli bude auto o 200-300 tis dražší. V autě velikosti Fabia je EV zatím nemyslitelný, protože by to nikdo nekoupil. Až budou existovat levnější baterie, tak prosím, ale do té doby si holt musíme zvyknout na SUV EV ačkoliv chápu, že ti to přijde jako šílenost. Mě taky.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ne vole zadnej dav. Je to logicky ciste z ekonomickych duvodu. Male EV do mesta za pul milionu se neproda, protoze na to cilova skupina nema. SUV za 1.3 mio si holt majetni lide koupi.
baron518
Do města tohle auto má smysl, stejně jako CityGo, Smart a podobná auta. Ale že ujede všemu? Mě rozesmějete. Mám rád jednoduchá auta, bez desítek asistentů. Proto jsem z BMW přešel na Dacii. Nové Sandero 1,0TCe LPG má v základu sice jen 100 kobyl a 170Nm, ale dá se poladit na 130 k a 200Nm. Pak dělá 0-100km/h za 8s. Což je jen o 0,2s více, než má i3. Samozřejmě, že těch úprav tam mám povícero. Ale už v žádném případě nemái3 lepší zrychlení, než M3. RAno, myslel jste spíše zrychlení 0-50km/h, kde elektroauta skutečně porážejí i mnohé rádobysporťáky. Jenže pak vyjedete na okresky a jaké byly veškeré ty Tesly, Enyaqy a další auta na baterky? Jen Porsche se díky elektronice může rovnat mému Sanderu, které váží 1,1 tuny a tudíž tam, kde tyto vozy projedou točku s bídou 120km/h a hrnou se ven po točně, tam já v pohodě jedu mnohem více.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
baron518
Ano, do šedesáti. Trošku ještě do 130km/h. Ale pak si ho dá ke svačince trochu lépe motorizovaná Dacie. Za méně než třetinovou cenu...😊 A maximálka je dnes směšná, navíc, s těmito auty jejich majitelé jezdí na spotřebu, takže mě většinou brzdí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - MS-sport
MS-sport
nesmíš zároveň s tím ale pustit rozmrazování oken a vyhřívání sedaček..... :-!
ryccardo
A k čemu je to dobrý? Ty jezdíš nějaký sprinty na zrychlení do 60 km/h? Mě uniká smysl k čemu to mám potřebovat. Já spíš potřebuju auto, který dokáže v 80 km/h předjet pomalejší auto. Ne hrabat na semaforech a snažit se být první na druhých, abych tam mohl zase stát.
baron518
Ano, měl jsem kdysi supersporty, ale byla to nuda. Teď upravuji Dacie a mám držku od ucha k uchu, jak tyto Rumunské socky to na rozjezdech vě městě a okreskách natřou většině současných aut. Především řidiči koncernu to málokdy vydýchávají. Byť mi je přes šedesát, tak stále puberťák. Já potřebuji auto, které na okreskách drží stopu i ve 160km/h...😊 Denně na cestách za zákazníky, makám 7 dní v týdnu a toto je takové mé odreagování a udržování se v kondici. Najeto přes 1,5Mio (musím zaklepat - zatím bez nehod).
ryccardo
To je zajímavé. Popravdě jsem ani netušil, že se Dacie dají nějak ladit a upravovat respektive, že se úpravou vůbec někdo zabývá 😉 :yes:
baron518
Do aut dělám celý život. Už v osmdesátkách jsem ze 120M udělal 130, která TEHDY měla zrychlení 0-100km/h za 13s a z kopce s větrem v zádech jela přes 180km/h. Duster 4x4 má vzadu víceprvek a je radost s ním při váze ńecelých 1,3 tuny vymetat okresky a ukazovat záda ostatním. Stačí jen drobné úpravy motoru a podvozku (třeba větší šířka pneu a ET disků - 5cm větší rozchod kol znamená plusc20km/h v zatáčkách). Na rovinkách výkon ničím nenahradíš. V zatáčkách rozhoduje hmotnost. A Sandero s váhou 1,1 tuny a výkonem 130 k a 210 Nm, pokud ji máte na LPG, tak díky lehoučkému tříhrnku vepředu a dvěma nádržím vzadu na okreskách v pohodě sekunduje všem RS od Škody, Báwům a Audinám. Pokud tedy tato auta neřídí skuteční machři, kteří ale taková auta nekupují.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
tak se chlapečku nauč, že ve městě se nezávodí. Chodí tam totiž chodci. Jezdi opatrně a pak tě nebudou srát auta, která mají 0-50 horší zrychlení, nebo prostě jen jejich řidiči nemají potřebu jezdit stylem brzda plyn. 😉 Do 60 km/h ti stačí i litrová Fabka. Na takový rychlosti nepotřebuješ závratný výkony.
DonVito
Tobe fakt nevadi, jak se lidi pomalu rozjizdi od semaforu?

Obas i se zavratnyma vykonama...
ryccardo
Jenze hlavni problem je v takovym pripade ze tam chrapou za volantem a ne slabej motor s malym zrychlenim jak to maluje Hamuna.
Avatar - xxc
xxc
V i3 chápať nebudú, len stlačia akcelerátor a pôjdu. Tu vidno človeka bez skúseností z mesta.
ryccardo
Jo hned jak položí telefon a dopíšou zprávu. Pochop, že na to způsob pohonu nemá vůbec žádný vliv. Rychle vyrazit ze semaforu můžeš i se spalovací slabou chrchlou, když nebudeš zevlovat co kde kolem lítá nebo čumět do mobilu.
Hendly
Reálně je ev daleko pohotovejsi a pružnější než spalovak.
Vyrazit se spalovakem rychle z místa se neobejde bez snahy a zvukové to tedy taky není vec co chceš na každý křižovatce.
ryccardo
Ano to máš pravdu, ale to není limitující faktor na semaforech. Kdyby si to testoval na sprintech kde budeš s očima na šťopkách hypnotizovat, až ti skočí zelená s cílem být nejrychlejší, tak bude EV o něco rychlejší i když nijak výrazně (limit je v takovým případě adheze gum), nicméně taková realita na křižovatkách vůbec není. Ona i ta prašivá 1,2 HTP umí vyrazit tak prudce, že se jí protočí při rozjezdu kola. Přijměte hoši fakt, že na křižovatce při rozjezdu málokdo závodí a každý se ležérně rozjíždí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
No kdyby si byl aspoň mentálně zdatnej pochopit, že na semaforech se to hýbe pomalu ne kvůli slabým výkonům aut, ale kvůli jejich řidičům. Bohužel tvůj intelekt nepostačuje na pochopení tak sofistikované myšlenky.

BTW co taky s de-bilem, který zahrabe na semaforech a po dosažení 50 km/h přestane zrychlovat a dál už jen překáží? Jedině předjet.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Protože většina aut je svižných dostatečně na to, aby se rozjela rychle na 50 km/h. V mým případě nemusím třeba ani řadit. Ano je to naopak než si zase vysnila tvá autistická palice. To je tak ale vždycky naopak se vším😁

S BMW 750 se rozjíždíš plynule. Ne že hamstneš na plyn jako dobytek. Jasně, že těch 500 koní umí vystřelit daleko líp než nějaká I3 chrchla, ale který majitel to asi dělá? To je ten fakt, který ti pořád nedochází. NIKDO se na semaforech nerozjíždí na plný plyn, aby protočil kola jak závodník a byl na dalších semaforech zase první, přičemž ho všichni ostatní dojedou během 100 metrů. To dělá jen puberťák nebo pako tvojí úrovně. V reálu by si mi neujel, ani kdybych jel tou chcíplou haťapkou, která je do města naprosto ideální vozítko za pár korun ve srovnání s I3 a navíc s ní můžeš jet klidně na druhý konec republiky, což bohužel s tou I3 nemůžeš.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ano takže dál jen kecáš a nic si nepochopil 😁 Ano HTP mám na město, protože mě nebaví se motat po městě Superbem, který má sice 160 koní, ale v reálnu je na semaforech naprosto stejně rychlý jako ta HTP a vůbec v provozu po městě ten prasecký výkon k ničemu nepotřebuješ. Si stejně rychlý jako okolní provoz i s tou chcíplou HTP. Nepotřebuješ ani BMW i3 ani M3. Ve městě je to úplně jedno jen Hamuna to pořád nepochopil. 😁

Víš, že mě vůbec nezajímá kolik má z OZE Británie? Mě zajímá, abychom měli dostatek proudu my a z jakýho zdroje je mi úplně jedno 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
No je vidět, že seš solidní pacient podle toho co píšeš. Hlavně, že si na semaforech o vteřinu první. Ono to bude způsobený asi tím, že s tebou nikdo nezávodí ty pako 😁 Kolit ti je ty šašku a kam pospícháš? Na další semafor? Mnohem efektivnější je se v klidu rozjet hned jak blikne zelená a ne prohrabat rozjezd na každým semaforu. Jak sám přiznáváš, tak tě stejně nakonec všichni dojedou, takže otázka je v čem sis pomohl?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ano dělám to taky tak. Proč se plížit když můžu jet rychlejc? To pak takový paka zase dojedou na další červenou za mnou 😉 Mě se stačí rozjíždět normálně bez hvízdajících pneumatik. Nikam nepospíchám. Těch pár vteřin mě fakt nezabije co TY naženeš. To přenechám blbečkům tvého kalibru závodit na semaforech a užívat si svý chvilky slávy, kdy předjeli celý peloton, který vůbec netuší, že ten pitomec v Aurisu se s nima honí 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Jasně v Praze všichni hrabou a pískají jim gumy jen co blikne zelená. V ostatních městech po republice se jezdí úplně jinak. To se mi snažíš namluvit? A co ještě se v tvé autistické palici takhle honí? Poděl se s náma o své myšlenky 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Byl bych moc rád, kdybych to mohl s-rát takhle každý den. Škoda, že bydlíš v Praze 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Tak určitě. Zřejmě proto, že je to takový zázrak, jak píšeš, se tak mizerně prodávalo 😁 😁 Trh ho nedokázal docenit a všichni zákazníci jsou pitomci, jen ty víš všechno nejlíp 😁 😁
Jediný v čem máš pravdu, že do města mělo dobrou velikost, ale to i Fabie za zlomek ceny, takže proč si kupovat tenhle krám?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Zase chyba - viz objemy prodejů. Ta Fabka je totiž do města daleko lepší a za prachy co stálo tohle nový sis jich koupil 5, takže k čemu tenhle krám? Ano hybridní Auris do města proč ne, ale vodíkový auto? Co s tím? Možná tak za 5-10 let. Teď je to naprosto nepoužitelný.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Tak se tam nastehuj chytroline. Co existuje tam ma nulovy dopad na to co existuje tady a tim autem budes jezdit tady. Chapes to ty vedatore? Takze vodikovy auto je ti tady k nicemu.
Avatar - fOE
fOE
Kolik lidi tolik chuti. Nebudu tvrdit ze je i3 vytvor hodny cerveneho koberce, ale za me je docela hezke (v tech proporcich co tomu chteli autori dat), a hlavne za ty roky co je na trhu podle me temer nezestarlo, to si cenim.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
To je tiež fakt, to auto vyzerá stále aktuálne. Je to škoda, že nedostane podobného nástupcu. za tie roky si vybudoval lepší image ako F500 so všetkými jeho verziami.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Nepredajná hrôza? A preto sa v roku 2020 navyšovala výroba, že? Prestaň už piť. i3 je parádne futuristické autíčko. Fantastický nteriér mu môže závidieť hafo áut.
ryccardo
A proto ho skoro nikdo nekupoval a nemá nástupce. Fakt parádní autíčko za ty prachy.
traveldrive
Jasne, že ho nikto nekupoval, majú ich plné sklady...
Tiborek
Co to meleš?
Avatar - MS-sport
MS-sport
Doporučuji učivo fyziky na základní škole i matematiky..... :-! :yes:
traveldrive
Netrep. Píšeš hlúposti.
Avatar - MS-sport
MS-sport
ŘÍKÁM přesně jak to je. Nepíšu. :-!
traveldrive
To je len v tvojich pomýlených predstavách.
Avatar - MS-sport
MS-sport
ne, to jsou PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-!
traveldrive
No na tebe sa tá príroda teda riadne "vyřádila"...
Avatar - MS-sport
MS-sport
no na tobě ne....proto zůstals bokem :-! :-!
Tom Pro
Je fajn jak hodne lidi si bere posledni dobou do huby bmw, ze neni to co driv. A nebo jak se hejtuje ze nejdou s dobou a snazi se stihat teslu a pod. No, M2 si porad koupis a tohle i3 vyslo tenkrat v dobe jako tesla a kvalitama presvedcuje do dnes. To ze je to komplet zeleny auto je pro vegany pecka, my ostatni ocenime lehkost s jakou to auto proplouva provozem.
traveldrive
Kamaráde, jak som zvyknutý na tvoje drsnejšie hodnotenia, tak tento príspevok by som dal zarámovať. :yes:
Avatar - MS-sport
MS-sport
Sundáš nohu z "plynu" tedy elektriky a stoji to na fleku :-!
traveldrive
Ako keby si v tom niekedy sedel...
Avatar - MS-sport
MS-sport
sedel. :-!
traveldrive
Ale prd. Podľa toho, aký odpor voči všetkým EV prejavuješ, tak by si sa *** prv, ako by si otvoril dvere.
Avatar - MS-sport
MS-sport
chápu, že seš zoufalej.... :-! proto ti radím to učivo fyziky na základní škole a matematiky. Pak se uklidníš 😄 :yes:
traveldrive
Čo sa s tým učivom ZŠ stále oháňaš? Že si ho nezvládol ty, neznamená, že ho nezvládli všetci.
Avatar - MS-sport
MS-sport
protože seš úplně mimo a ještě seš natolik v rámci anonymity internetu drzej, že používáš věty, který by sis jinak napřímo nedovolil. :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
To mi tu káže ten pravý. Ramenaté reči si nechaj. Ak tu niečo platí, tak inteligencia, ale tú si doteraz nijak zvlášť neprejavil.
ryccardo
Jo to on dela s oblibou. V realu by koukal kdyby mu priletelo par facek 😁
traveldrive
Ďalší Rambo? Keď nie sú argumenty, ťaháš facky? Tak to mi vás je oboch ľúto. Chlapci, zdá sa, že ste si pomýlili diskusiu o autách s puberťáckym pokecom. To fakt radšej zaparkujte tam, decká.
ryccardo
To byla reakce na Hamunu ne na tebe.
Avantime
Takže ďalšie zaujímavé auto nahradí generické SUV. Je to škoda, i3 som mal rád najmä pre jeho nadčasovosť. Vďaka nemu dnes môže elektrické Mini stáť toľko čo mainstreamová konkurencia. S oboma som čo to odjazdil a stále by som si vybral i3 z dnešnej ponuky mestských elektromobilov. Fakt mi už tie SUV lezú na nervy. Na čo mi v meste bude zas o pol metra dlhšie auto.
baron518
Vyzkoušejte Smart. Mimo jiných aut, ho mám ve své stáji a do města nic lepšího neznám. Z hlediska velikosti je lepší, než i3. A ano, do měst mi obří SUV typu Q7 a X7 smysl nedávají.
traveldrive
Vec názoru. Okrem toho i3 je minimálne 2+2, Smart je len dvojmiestny, ak sa nemýlim?
baron518
Trošku ano. Jsou dvě verze ForTwoo a ForFour. Ta druhá je čtyřmístná. Mám obě. Já měl ale na mysli dvoumístné. Proč vozit vzduch a řešit, kde zaparkovat? S ním parkuji kolmo k obrubníku. Mají tridionový rám, takže z hlediska bezpečnosti mnohem lepší, než i3.
traveldrive
Je len jedna verzia. Fourfour je minulosť.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Do města jezdím na kole nebo si ho vezu v aute na fosilní paliva MB Vito a jakmile zaparkuji na placeném parkovišti, usednu na kolo a vše si objezdím :-!
baron518
Není lepší Smart s délkou 2,5m, který zaparkujete v každé škvíře a v naftě má spotřebu 3 litry? Dnes na kole jezdí mimo cyklostezky jen sebevrah bez úcty k vlastnímu životu.
Avatar - MS-sport
MS-sport
nemám to takhle nastavený....pro mě je tato kombinace, co mám, naprosto dokonalá. :-! :yes:
Xylo
2,5 metrů měla první verze ještě s dvouválcema.
Avantime
Elektrický Smart resp. Renault Twingo je pri danej cene dosť mizéria. Veľká škoda, lebo Smartu fandím, ale hrozne zaspali. Mal to byť Smart, kto ukáže ako má vyzerať poriadne mestské elektro.
Nový Smart už spaľovacím motorom dlhšie nie je v ponuke, ale cenovo to tiež nikdy nebol zázrak. Zas až tak malé auto nechcem, aby sa v ňom odviezli len dvaja ľudia.
traveldrive
Presne tak. Vpodstate i3 veľmi konkurenciu nemá a po jeho odchode zostane na trhu prázdne miesto. Možno by to chcelo niečo klasickejšie, teda plech, možno nejaký plast namiesto karbónu, ale ten dizajnový jazyk a štýl mi je oveľa sympatickejší ako to, čo na posledných elektrách BMW predvádza.
Avatar - žlababa
žlababa
SUV neznamená delší auto. Naopak. i3 musela skončit, už byla šíleně zastaralá, v této branži utíká čas velmi rychle.
traveldrive
Mohla dostať modernejšieho nástupcu. Ale každý zaujímavý končiaci model je obvykle nahradený nejakým SUV/crossoverom. A samozrejme v tomto prípade to bude podstatne dlhšie akuto ako i3. Svet sa obrátil v riť a obracia sa stále ďalej v ešte väčšiu riť.
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁
traveldrive
i3 je taká malá fantázia. Má najpríjemnejší interiér, v akom som kedy sedel.
baron518
Souhlas. Ale já preferuji zábavu za volantem. A ta tam jaksi není. Auto není o tom, cítit se tam jako v obýváku, ale aby vás spolehlivě dovezlo z bodu A do bodu B. No a pro pár nadšenců, aby to byla zábava ve stylu Rallye v provozu. Což znamená, že nesmí být ani přetáčivé a ani nedotáčivé. Proto čtyřkolky jsou zde nejlepší. Dnes např. Toyota Gr Yaris, která veškerá M-ková BMW v každodenním provozu deklasuje naprosto v pohodě.
traveldrive
Prečo? Ja sa potrebujem v aute cítiť dobre. To za prvé. A za druhé - i3 snáď nie je schopné spoľahlivo voziť z bodu A do bodu B? Mimochodom, čo to má spoločné so zábavou za volantom? Samozrejme, každý preferuje niečo iné, ale netreba preto pliesť všetko dohromady.
baron518
Ano, vy se v autě kocháte, já při jízdě vnímám to, co se děje mimo auto. Tudíž z hlediska "pohodlí" mě zajímá jen to, zda sedačka mě umí dobře podržet v zatáčkách...😊 Nevnímám při jízdě měkčené plasty, obložení dřevem, masážní a ventilované sedačky, desítka asistentů.... To vše jsem měl v BMW sedmě. Ale byla to těžká kráva. V tom se lišíme. Jak řídím, vnímám jen vozovku pod zadkem a to, co se děje za čelním sklem. Zadek neřeším, je jen promile aut, co by mě předjela.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
to snad ne? Máš řidičák B?
baron518
Dokonce D...😊
Avantime
Presne, pre pár nadšencov. Tej väčšine je úplne jedno, že to nie je zábavné vozenie á la Yaris GR. 😉