Novinky
iudex
7
Ďalšia múdra rada: namiesto hotheču za 34000 eur si vyber hotheč za 67000 eur. Ach jo...
Přejít do diskuze
iudex
Len pre ilustráciu, ako ľudia prijali Cupru: na Slovensku sa za r. 2021 predal 1 ks, slovom jeden kus Cupry Leon. Ale táto edícia to určite nakomplet zmení. 😉
iudex
Cupra Leon začína na 34t eur, GR stojí 46t a RS3 63t eur. Proste úplne iná liga, kto vyberá v kategórii Leona, ten nemá a nepozerá na RS3. Ale to ťažko vysvetliť teoretikovi.
woody-alien
Ještě dovětek - nejde mi editovat příspěvek.
Trochu BYCHaření. Vybírat dneska hot-hatch v krátký verzi, tak kdybych z nějakýho důvodu nechtěl i30N a zvažoval FoST, GTI, M-RS a Cupru....tak bych nejspíš skončil v Yarisovi GR.
Trochu BYCHaření. Vybírat dneska hot-hatch v krátký verzi, tak kdybych z nějakýho důvodu nechtěl i30N a zvažoval FoST, GTI, M-RS a Cupru....tak bych nejspíš skončil v Yarisovi GR.
Emel
Jenže... viděls třeba ty zákaldní 17" u GTI?
https😐/img.sm360.ca/ir/w640h390c/images/newcar/ca/2022/volkswagen/golf-gti/base-a-golf-gti/hatchback/exteriorColors/032_c2c2.png
Když si to nějak dovybavíš vč. toho DSG (což jasně, někdo nechce ani zadarmo), tak ti vyjdou podobný peníze. GTIčko bývalo taky vždycky levný.
Megane RS se svorem je 1.092, to je o 20t míň...?
https😐/img.sm360.ca/ir/w640h390c/images/newcar/ca/2022/volkswagen/golf-gti/base-a-golf-gti/hatchback/exteriorColors/032_c2c2.png
Když si to nějak dovybavíš vč. toho DSG (což jasně, někdo nechce ani zadarmo), tak ti vyjdou podobný peníze. GTIčko bývalo taky vždycky levný.
Megane RS se svorem je 1.092, to je o 20t míň...?
white label
Připomněls mi to, když tu za menší prohřešky kritizuješ druhé... a donekonečna si to tu omílal (místo argumentů) právě ty, ale ona to nebyla narážka jen na okopávání mých kotníků...
Chválím, žes dostal rozum (psychologové zřejmě pomohli), že už ti tak často a tolik neujíždějí nervy, ale zkus být shovívavější i k lidem, kteří se teď (podle tebe) chovají skoro jako ty, ještě poměrně nedávno... 😄
Chválím, žes dostal rozum (psychologové zřejmě pomohli), že už ti tak často a tolik neujíždějí nervy, ale zkus být shovívavější i k lidem, kteří se teď (podle tebe) chovají skoro jako ty, ještě poměrně nedávno... 😄
Emel
Teoretik má v hlavě, že Cupra je jen přeznačený SEAT a že si hraje na prémii, ale nemá na to. Ale už se neobtěžuje otevřít si ceník aby zjistil, jak se to vlastně celé má, tj. že v automatu přijde Cupra Leon na podobný peníze jako GTI a ani zdaleka se neblíží RS3 ani R.
PS: ta bychařská odtrženost od reality je ale už v tom prvním příspěvku samozřejmě...
PS: ta bychařská odtrženost od reality je ale už v tom prvním příspěvku samozřejmě...
white label
A úplně nejlepší normou je, když se někdo, místo místo faktů a věcných argumentů, marně snaží "útočit" (v osobní rovině) na základě drbů z doslechu..., jsi učebnicový příklad "zloděje", který křičí - chyťte zloděje!
Vzhledem k tomu co mu sám (jistě ne náhodou) doporučuješ, tak zrovna ty musíš mít ty psychology projeté už minimálně stokrát tam i zpět. Takže doufám, že otázky ohledně motivů své vlastní frustrace máš konečně zodpovězeny a pracuješ na sobě. Hodně štěstí... 😄
Vzhledem k tomu co mu sám (jistě ne náhodou) doporučuješ, tak zrovna ty musíš mít ty psychology projeté už minimálně stokrát tam i zpět. Takže doufám, že otázky ohledně motivů své vlastní frustrace máš konečně zodpovězeny a pracuješ na sobě. Hodně štěstí... 😄
iudex
Tvojím štýlom by som dodal, že ti došli argumenty, tak z debaty zbabelo vycúvaš, ale bolo by to znižovanie sa na tvoju úroveň debaty, takže to nechám tak. 😉
iudex
Ty si tak smiešny, až mi je ľúto s tebou argumentačne pozametať. Triafaš úplne mimo, ja nie som a nikdy som nebol fanúšik Cupry ani Seatu. A k argumentu o predraženosti Leona: povedz mi iný kompaktný hotheč okrem i30N, ktorý je lacnejší, ako Leon. Cupra Leon je drahý v kontexte toho, že nadväzuje na oveľa laccnejší Seat Leon, v absolútnych číslach a v pomere ku konkurencii je stále jeden z najlacnejších hothečov na trhu.
Ale to by chcelo mať trochu prehľad a ovládať fakty, nie len pocity (naviac prezentované chaotickou formou v štýle nervových tikov).
Ale to by chcelo mať trochu prehľad a ovládať fakty, nie len pocity (naviac prezentované chaotickou formou v štýle nervových tikov).
white label
Zrovna od tebe to poukazování na (údajné) pokusy o "zesměšňování" fakt sedí. 😉
Ale abys neřekl, můžeš prosím ocitovat, kde/jak jej v tomto konkrétním případu "zesměšňuje"? 😄
Ale abys neřekl, můžeš prosím ocitovat, kde/jak jej v tomto konkrétním případu "zesměšňuje"? 😄
iudex
Ťažko povedať, GTI má z môjho pohľadu veľkú výhodu, že má aj manuál, kdežto Cupra je len s automatom. Na druhej strane Cupra je výrazne lacnejšia a nemá až tak blbý infotainment. Ak by mi nevadil automat, tak určite skôr Cupra.
Mig_35
nic víc k tomu nenapíšeš? děláš totéž, kvůli čemu zesměšňuješ jeho. bez toho, že bys do někoho rejpal by ten den nestál za nic, co? 😉
Mig_35
velmi správně. Kdo jde pro M8, nekoupí si Astona ani Bentley. Jenom teoretik by si mohl myslet, že jo...
3_diamanty
Prelepenka za premiovu cenu... klasicky seat leon ok.. tu nevidim zadrhel... krasne auto... v tomto pripade ale urcite radsej nejaky golf R alebo audinu RS3 ako tuto akoze cupru
white label
Naopak, na tebe to fungovalo dokonale, choval ses jako rozmazlený fracek, stačilo ťuknout na tvé přebujelé ego, hned ti tekly nervy a už ses v tom plácal..., "argumenty" na úrovní MŠ.
Ty tu máš dětinsky nekonečné přestřelky pořád, takže znovu, zameť si nejdřív před vlastním prahem a pak můžeš kritizovat ostatní... 😉
Ty tu máš dětinsky nekonečné přestřelky pořád, takže znovu, zameť si nejdřív před vlastním prahem a pak můžeš kritizovat ostatní... 😉
white label
Estoril jo, to je taková designová sportovní klasika, tvarově velmi podobná kola nabízí i Ford, nebo BMW.
Já bych vzal klidně i ty 19" Adelaide😒br /> https😐/cdn.nwi-ms.com/media/cz/V/mc/CD19UX04/model/07.jpg?F=P8P8&P=UG&M=PDE@PJ9&size=XL
Já bych vzal klidně i ty 19" Adelaide😒br /> https😐/cdn.nwi-ms.com/media/cz/V/mc/CD19UX04/model/07.jpg?F=P8P8&P=UG&M=PDE@PJ9&size=XL
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
woody-alien
Možnost volby manuálu u Fordu je jasná výhoda oproti Cupře a možnost kombi zase výhoda proti i30. Nicméně za mě už ta cena na žádné jásání není a marně mě "utěšuješ" ještě dražší konkurencí.
PS: Head-up na vyjížděcím sklíčku mě osobně víc ruší než pomáhá.
PS: Head-up na vyjížděcím sklíčku mě osobně víc ruší než pomáhá.
Emel
To jo, snad bych radši přemohl svou nelásku k černejm kolům a vzal ty Bergamo, ty druhý 18" jsou taky děs. Ty dvoubarevný 19" Estoril vypadaj hezky.
woody-alien
Hmm, ten FoST píšeš už spíš ze zvyku.
i30N je jasně nejlepší value/money - Performance 280k za 770t.
To Focus hatch 280k za 954t (+ 60t za automat, když bychom měli dorovnávat třeba tu Cupru) už je spíš taky ten průměr.
i30N je jasně nejlepší value/money - Performance 280k za 770t.
To Focus hatch 280k za 954t (+ 60t za automat, když bychom měli dorovnávat třeba tu Cupru) už je spíš taky ten průměr.
iudex
Odkiaľ je tá info? Pozeral som web Toyoty a u nás, v ČR ani v Nemecku ešte GR86 nemá cenu.
webpaja
AM Vantage vyjde na podobné peníze jako M8 a Bentley je sice dražší, ale pokud M8 dovybavíš je už poměrně blízko. RS3 vs Cupra Leon opravdu nemá smysl srovnávat.
hugino
Ale ako som už predtým písal tak u nás začína Cupra Leon 245 k za 34 000 € /830 000 kč/ 300 k 39 500 € /964 000 kč/ takže u nás je o dobrých 6 000 € lacnejší a to už nie je až taká nezmyselná cena voči konkurencii.Podobnú cenu má Hyundai i 30 Performance 8 DCT 280 k momentálne za akciových /- 2000 €/ 34 390 €.
Emel
S Focusem nesouhlas, ne úplně.
Dobře, máš cenovku mega s automatem*, dejme tomu.
Ale za to mega máš 2,3 280k vs. 2.0 245k, máš tam slušnou výbavu vč. kamery a headupu a matrixled...
Nebo pokud to srovnáš s 221kW Cuprou, tak jsi o 100t níž.
*mě samozřejmě zejména těší, že existuje varianta kombi s manuálem
Dobře, máš cenovku mega s automatem*, dejme tomu.
Ale za to mega máš 2,3 280k vs. 2.0 245k, máš tam slušnou výbavu vč. kamery a headupu a matrixled...
Nebo pokud to srovnáš s 221kW Cuprou, tak jsi o 100t níž.
*mě samozřejmě zejména těší, že existuje varianta kombi s manuálem
twistedTSD
No já ti nevím. Letmý pohled do českého ceníku říká, že Golf je levnější ve všech verzích a především může mít manuál, se kterým je cena jinde. Focus je asi minulostí, ale MRS lze ještě koupit se samosvorem o chlup levněji. K tomu ta i30. U Leonu byl zvykem trochu jiný poměr value/money.
Emel
i30 a Focus mají dneska velmi dobrou value / money. Cupra je tak průměr... 180kW automat samosvor za mega nebo 221kW za 1,12, to není zrovna levný... ale ani nějak extra drahý. Za mě škoda že tam není manuál, ale jinak bych si to klidně v garáži představit uměl, Cupra nebo SEAT, who cares...
webpaja
https😐/www.autorevue.cz/…ecekal-asi-nikdo
A jen k těm teoretikům a A45 vs RS3 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…
A jen k těm teoretikům a A45 vs RS3 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…
iudex
Je to tak, bez debaty.
Na druhej strane ak by som už bral SUV či proste crossover, tak Formentor vyzerá fakt dobre, popravde pre mňa asi najkrajšie SUV a vizuálnou alternatívou je len Q8 a to je iná cenová. A všetci vieme že pri autách forma predchádza funkciu, ak sa auto páči, je jedno, akú má techniku. Takže ľudia kúpou Formentoru získajú atraktívne, nezameniteľné auto a väčšine nevadí, že je pod kapotou len 1,5ka.
Kdežto Cupra Leon je proste Seat Leon s iným znakom, žiadna originalita a jedinečnosť, plus k dispozícii len s dvojlitrami, ktoré budú drahé a vždy len okrajom predajov.
Aj keď tým, ako ostatné HH zdraželi sa Leon stal jedným z najlacnejších kompaktných hothečov (okrem i30N mi nenapadá nič lacnejšie), takže ak by mi nevadil automat, na Leona by som sa určite pozrel, notabene ak by som chcel hotkombi, tam je konkurencia ešte menšia.
Na druhej strane ak by som už bral SUV či proste crossover, tak Formentor vyzerá fakt dobre, popravde pre mňa asi najkrajšie SUV a vizuálnou alternatívou je len Q8 a to je iná cenová. A všetci vieme že pri autách forma predchádza funkciu, ak sa auto páči, je jedno, akú má techniku. Takže ľudia kúpou Formentoru získajú atraktívne, nezameniteľné auto a väčšine nevadí, že je pod kapotou len 1,5ka.
Kdežto Cupra Leon je proste Seat Leon s iným znakom, žiadna originalita a jedinečnosť, plus k dispozícii len s dvojlitrami, ktoré budú drahé a vždy len okrajom predajov.
Aj keď tým, ako ostatné HH zdraželi sa Leon stal jedným z najlacnejších kompaktných hothečov (okrem i30N mi nenapadá nič lacnejšie), takže ak by mi nevadil automat, na Leona by som sa určite pozrel, notabene ak by som chcel hotkombi, tam je konkurencia ešte menšia.
webpaja
S autem normální výšky nejsem schopen zaparkovat ani zadním natož předním převisem přes obrubník. Když máš 5m dlouhé auto, pak trčíš jako trouba.
Market
Tak na tejto statistike krasne vidno, ako su ludia poblazneni modou SUV.
Asi maju vsetci chaty v lese, alebo su to polovnici 😄
Ale aby som bol aj objektivny do mestskej "dzungle" sa to hodi, ked treba prekonavat obrudniky na parkovanie na chodnikoch...
Asi maju vsetci chaty v lese, alebo su to polovnici 😄
Ale aby som bol aj objektivny do mestskej "dzungle" sa to hodi, ked treba prekonavat obrudniky na parkovanie na chodnikoch...
iudex
U nás je ten pomer podobný, Leon 1 ks, Ateca 1 ks, Born 1 ks, Formentor 143 ks. Takže potvrdenie toho, že Formentor je úspech, jednak sa ľuďom páči, najmä ale je dostupný aj s bežnými motormi (tipujem, že 1,5TSI tvorí drvivú väčšinu predajov).
cupra
Takže registrace, přesně na tom portálu.
Nečekal jsem, že Cupra Leonů je tak málo za celý rok. I když je to trochu zkreslené, je to potřeba vzít globálně. Cupra Leon je jen vrcholná motorizace, naproti tomu Formentor není prodávaný Seatem a jsou tam i nižší motorizace. Podobně je to s Atecou. Odpovídající by bylo, kdyby se zjistilo, kolik se prodalo Formentorů VZ (VZ5, možná 1 ks nebo až letos), bude jich asi také docela málo. Do Cupra Leon je potřeba ještě započítat Seat Cupra Leon 11 ks za rok 2021 (nevím, zda je to starší model, nebo jen část starších a část novějších).
Registrace za rok 2021😒br /> Seat Leon: 1517
Seat Ateca: 800
Na prodejích se samozřejmě odráží nedostatek chipů, také nárůst cen a delší dodací doba, ale to je všem jasné.
Nečekal jsem, že Cupra Leonů je tak málo za celý rok. I když je to trochu zkreslené, je to potřeba vzít globálně. Cupra Leon je jen vrcholná motorizace, naproti tomu Formentor není prodávaný Seatem a jsou tam i nižší motorizace. Podobně je to s Atecou. Odpovídající by bylo, kdyby se zjistilo, kolik se prodalo Formentorů VZ (VZ5, možná 1 ks nebo až letos), bude jich asi také docela málo. Do Cupra Leon je potřeba ještě započítat Seat Cupra Leon 11 ks za rok 2021 (nevím, zda je to starší model, nebo jen část starších a část novějších).
Registrace za rok 2021😒br /> Seat Leon: 1517
Seat Ateca: 800
Na prodejích se samozřejmě odráží nedostatek chipů, také nárůst cen a delší dodací doba, ale to je všem jasné.
hugino
Tak to je riadny rozdiel v predajoch.Ste bohatší národ ako som už písal lebo na SK sa predalo za rok 2021 73 000 áut a v ČR 206 000 tak to je skoro trojnásobok.
hugino
Presne.A ešte keby mala Cupra manuál a bola by od 32 000 € tak to by bol ideál.
Xylo
Za rok 2021 v ČR má Cupra registrováno: 17 Ateca, 5 Born, 569 Formentor a 23 Leonů.
hugino
Do čoho by si skôr išiel G VIII GTI alebo Cupra Leon ?Ja Cupra lebo sa mi o dosť viacej páči má väčší rázvor čiže viacej miesta vzadu máš v cene už aj DSG a aspoň by som zvýšil predaje o jeden kus tj.nebude ju mať veľa ľudí a ešte by som ušetril takmer 3 000 €.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Fungovalo to na tebe. Dal jsi rychle pokoj. Účel sveti prostředky. Každý nemá kapacitu na otravny hmyz😊
Stačí se podívat na tvoje nekonečné přestřelky z minulosti. S tebou se člověk pustí do debaty a tři
hodiny jsou v haj.zlu
Stačí se podívat na tvoje nekonečné přestřelky z minulosti. S tebou se člověk pustí do debaty a tři
hodiny jsou v haj.zlu
Mig_35
To budeš donekonečna omilat co bylo před 2 lety?
Nejsi žena?
Mám podesáté vysvětlovat, ze některými fakty jsem byl obstastnen, aniž bych po tom toužil a ostatní jsi o sobě napsal sám? Můžeme tady detailně rozebírat ty jednotlivé drby, ale soudím podle tvých ukrivdenych reakci, ze je to citlivé místo a já se v tom vrtat nepotrebuju 😉
Nejsi žena?
Mám podesáté vysvětlovat, ze některými fakty jsem byl obstastnen, aniž bych po tom toužil a ostatní jsi o sobě napsal sám? Můžeme tady detailně rozebírat ty jednotlivé drby, ale soudím podle tvých ukrivdenych reakci, ze je to citlivé místo a já se v tom vrtat nepotrebuju 😉
Mig_35
tady je to krásně vidět. v každém příspěvku, když na někoho, koho chceš "srovnat" osobně útočíš. "ty jsi ...." a následují nějaké osobní útoky. ty už to ani nepoznáš, protože je to tvoje norma. běžný člověk prostě napíše fakty, ale ty jsi od svých vzorů pochytil snahu někoho urazit, ponížit, a dodává ti to vnitřní pocit uspokojení.
najdi si někde na internetu od nějakého psychologa, o čem takové chování vypovídá. frustrace v práci, v partnerském životě?
najdi si někde na internetu od nějakého psychologa, o čem takové chování vypovídá. frustrace v práci, v partnerském životě?
Mig_35
pro mě je ztráta času vysvětlovat mentálně zaostalému jedinci, jaký je rozdíl mezi prostým konstatováním faktu a konstatováním faktu s přidanou hodnotou osobních útoků, které jsou ti vlastní. potom už je to samozřejmě jen na antipatiích dotyčného ke mně, kdy najednou takové počínání vůbec nevadí.
a že když najdeš nějakého slabšího jedince, na kterého běžný člověk ani nereaguje a bere ho jako kolorit auto.cz a hojíš se na něm, což ti spraví den... a rozhodně to není poprvé ani naposledy. on dělá jenom to co ty: teoretizuje, vede diskusi v obecné rovině, bez toho, že by s tím měl zkušenost. jenom je mezi váma pár tisíc EUR rozdíl...
a že když najdeš nějakého slabšího jedince, na kterého běžný člověk ani nereaguje a bere ho jako kolorit auto.cz a hojíš se na něm, což ti spraví den... a rozhodně to není poprvé ani naposledy. on dělá jenom to co ty: teoretizuje, vede diskusi v obecné rovině, bez toho, že by s tím měl zkušenost. jenom je mezi váma pár tisíc EUR rozdíl...
Mig_35
kilo brambor je vlastně dvě kila, když k němu kilo brambor ještě přidáš 😉
velmi správně. tam kde BMW končí, Aston Martin začíná s autem velikosti Z4. ale to nesmí přijít na běžný servis, který rozdělí zrno od plev. Jestli se nemýlím, u BMW zůstal pořád ještě od sedmičky nahoru grátis, v Astonu budou lítal desetitisíce až statisíce.
viz zdejší recenze, za tři měsíce v servisu 150 tisíc, nová spojka 100 tis. apod
https😐/moje.auto.cz/…-v8-vantage.html
a Bentley? to už je aspoň podobná velikostní kategorie. tam ty statisice budou lítat taky...
velmi správně. tam kde BMW končí, Aston Martin začíná s autem velikosti Z4. ale to nesmí přijít na běžný servis, který rozdělí zrno od plev. Jestli se nemýlím, u BMW zůstal pořád ještě od sedmičky nahoru grátis, v Astonu budou lítal desetitisíce až statisíce.
viz zdejší recenze, za tři měsíce v servisu 150 tisíc, nová spojka 100 tis. apod
https😐/moje.auto.cz/…-v8-vantage.html
a Bentley? to už je aspoň podobná velikostní kategorie. tam ty statisice budou lítat taky...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.