Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Elektrifikaci si vybrali politici, ne průmysl, říká šéf Stellantisu

50 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Za teplé místečko s Diessem ruku v ruce ničíte evropské výrobce aut. Přicmrndujete oba poloitikům. Kdybyste chtěli, tak vyrobíte takový fičák, že se všichni ekoteroristi zastaví až na odlehlých tichomořských ostrovech. Určitě ti tvoje žvanění nežeru. Nedávno jak ta německá soudružka si opatrně dovolila konstruktivní kritiku, ve stylu rudých soudruhů, kdy se sice kritizovat mohlo, ale jen konstruktivně a vždy v rámci Marxismu-Leninismu. Taky bereš dotace viď? Takže hubu držet.
Ginger Kyriakos
Svatá pravda! Kecy v kleci. Sefove nadnarodnich konglomeratu a banky jsou ti,kdo maji na vyplatni pasce politiky, ne naopak. Zadne bruselskej eurohujer by nemel sanci, nedelat vse v soucinnosti s vyse uvedenymi. Za vsim jsou samozrejme velky,ale velky prachy. Elektromobilita je vyznamne dotovana temi, co na dana auta za milion nemaji a nikdy mit nebudou. Z jejich daní se berou ty dotace, které jsou těm bohatým, kteri si tato dotovana auta kupuji..Zvracenost dnesniho sveta.
Avatar - del42sa
del42sa
"Nemělo by se zapomínat na to, že to bude mít sociální důsledky a že riskujeme ztrátu střední třídy, která si už nebude moci kupovat auta," varuje navíc Tavares. Tím upozorňuje na fakt, že bateriová elektroauta nadále zůstávají výrazně dražší než vozy s konvenčním spalovacím motorem."

jasně říká tamto a zároveň lezou aktivně EU do pr.ele a jedním dechem dodávají, že že už za dva roky bude x jejich automobilových značek jen čistě elektrických .... facepalm
Avatar - praděda7
praděda7
si nevybrali politici, ale výrobci elektřiny, kteří v tom viděli velkou šanci jak navýšit svoje zisky. K tomu chytře zaúkolovali a uplatili ekofanatiky, kteří vyvinuli potřebný tlak na politiky, kteří následně tomuto tlaku podlehli. Nic složitého za tím hledat netřeba.... 😒]
pogo26
Vybrali si to lidé, kteří ty politiky volí. Pořád věří tomu, že ten brutální propad životní úrovně se jim nějak vyhne.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Podlehl ropné lobby. Zabíjí planetu a vše živé na ní za hrst petrodolarů. Každou minutu, kterou s okamžitou platností nezruší všechny spalováky ve Stellantisu, bere svým zaměstnancům a zákazníkům zářivou elektrobudoucnost. :no:
nippon
Nesadol ti obed?😀
Avatar - praděda7
praděda7
....právě ho tu vyblil..... 😁 😁 😁
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁 :yes:
Avatar - Brmbalik
Brmbalik
Kdyz panbuh nadeloval rozum v jake fronte jsi stal? Jooo uz vim, ve fronte na blbost a byl jsi prvni...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Čistý flame. Navíc pěkně blbý :-! :no:
PowerHouse
Vzhledem k tomu pokroku u EV to tak nějak odpovídá.
Brzy budou s těmi čipy z Malajsie vozit elektromotory a celé pohony.

Vždyť VW ID.3 se prodává od $24900 (asi 530 000 Kč) a to čekáme v budoucnu baterie za polovinu.
Xylo
Tu cenu ID 3 máš odkud? Teď jsem koukal na stránky VW USA a mají tam jen ID 4 asi za 40 tisíc USD.
PowerHouse
Je to asijská cena.
https😐/insideevs.com/…d3-enters-china/

Skutečné ceny EV poznáme příští rok v Číně, kde již nebudou dotace.
Potom můžeme hodnotit EV.
Xylo
Díky .
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To je skvělé sem dávat nějakou asijskou cenu.... Brilantní (sarkasmus kdybys to nepochopil) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ungalabunga
Ungalabunga
já teda vidím v konfigurátoru volkswagen cenu od 990 900kč, někde ti tam chybí 450 tisíc...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Navzdory pokroku EV nezlevnily, a ani nezlevní. Protože suroviny nejsou a budou stále dražší :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Prosím kde bych koupil id.3 za 530 000 Kč? 😲
Arese
Ani za tuto částku bych si tento elektrosamohyb nikdy nekoupil! 😄
Renoo
To je tak, když je na tom Stellantis s elektrikou dost na štíru. Nerad bych se mýlil, ale zaznělo něco podobného třeba od HMC? Myslím si, že ne.
Já Prvni_1
Stelantis je pripravenej, az hamba.

Coz ale nemeni nic na tom, ze to je strasna blbost.
😒
gutex
Podle toho, jaká EV zplodil Citroën, Peugeot a Opel naznačuje jak zoufale elektromobilitu koncern nezvládl :no: a Carlos zřejmě již brzy vyletí :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co je zoufalého na e20(0)8? Jediný problém PSA je, že mají jeden pohon, dvě baterie a cpou to do celé modelové řady, takže eTraveller je sice brutálně drahý, ale nejede a nedojede. eC4 je na EV levná, ale celkem nepoužitelná.
topten
kritizuje EV, ale asi jako jedina klasicka automobilka bude osobni dodavky delat jen v elektrice, pritom ostatni dal jedou klasiku, maximalne benzinovej hybrid
Avatar - praděda7
praděda7
...spíš kritizuje politiky.... :-!
topten
do elektrifikace osobnich dodavek ho evidentne nikdo z politiku nenutil, kdyz ostatni vyrobci elektrododavku maji maximalne jako moznost.
tuhle cestu zvolil on jako sef, tak nechapu, proc kritizuje nekoho jinyho
Já Prvni_1
No, bodejt by to pochopili urednici, kdyz vidim tady kolik lidi to nechape.

A to jsou tady sami vrcholovi, vsichni s prijmama 6x republikovy prumer a vys.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za mě čím výše postavený úředník, tím větší nedostatek rozumu a soudnosti.
Avatar - del42sa
del42sa
"kritizuje politiky" a přitom jim sám aktivně leze do prd.ele :no: Aneb jde to i jinak, ale my to uděláme přesně jako Renault

"Zní to všechno hezky, problém je v tom, že Tavares takto dlouhodobě mluví, ale nekoná. Naopak je Stellantis jedním z těch koncernů, které míří směrem k elektrifikaci horem pádem, což se dobře ukázalo nedávno, kdy oznámil konec spalovacích verzí aut, která u nás prodává po tisících a dále bude nabízet jen verze, které si v Česku kupují jednotky lidí. Bylo by podle nás lepší s tímto diktátem bojovat a udržet si racionální přístup k podnikání, ne se mu poddat a pak jej kritizovat. Ale jak už jsme nedávno zdůraznili, automobilky se chovají oportunisticky a z hlediska zákazníka jsou dnes už součástí problému, ne řešení nařizováním něčeho, co většina lidí zřetelně nechce."
pogo26
Většina lidí to zatím bohužel chce.
Avatar - del42sa
del42sa
která většina ? Neznám nikoho ve svém okolí, kdo by si toužil koupit elektromobil. Já to vnímám tak, že to má jen účelově vytvářet dojem, že to většina lidí takto chce, jenže opak je pravdou
pogo26
Ještě nedošlo na placení a většina voličů to tak chce. A je celkem jedno, co ti povídají lidé z tvého okolí. I u nás je teď vláda, která to bude tlačit.
Avatar - del42sa
del42sa
ale to pak znamená že to chce jen učitá malá skupina a ne že to všichni chtějí jak tvrdíš ty a zcela určitě to nechtějí voliči, to už je uplný nesmysl
pogo26
Pokud to voliči nechtějí, tak proč ty politiky volí?
Avatar - del42sa
del42sa
Boha jeho, copak ty politické strany mají jen jediný bod programu jako je elektromobilita a nic jiného ? Mluviš jako by si voliči vybirali jen mezi elektromobilitou a ničím jiným ...

A nedělají to ti naši politici náhodou jen proto, že jim to nařizuje diktát z EU?
A ten kdo to doopravdy vymýšlí to je jen hrstka lidí ( ne většina )
pogo26
Takhle jednoduchá ta volba byla. Lidé si vybrali Zelené peklo i se všemi důsledky.
Avatar - del42sa
del42sa
opravdu byla takhle jednoduchá ?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To není pravda, Renault má výrazně omezené kvóty.
Já Prvni_1
Jen mam pochybnosti, kolik uredniku to pochopi.
Vcetne tech vrcholovych uredniku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. Vyvrací vlastně všechny lži zkratomozků, EV fanatiků a eurohujerů :yes: :yes: :yes:
Tohle všichni rozumní vnímají a vědí. Jen oficiální propaganda EU neustále šíří ty lži o EV mobilitě...

Jsem rád že už to není jen Akyo Toyota, ale už i další z vrcholných představitelů :yes: :yes: :yes: Zatímco Herbert Diess neustále zvrací ty zelené lži...

Za mě :yes: :yes: :yes: Ale proč to zaznívá veřejně až teď... 😲 😒 :-!
Xylo
Prezident Toyota Motor Corporation je pan Toyoda.
Avatar - del42sa
del42sa
a za co mu dáváš palec nahoru ? Vždyť si nevidí do úst. Bylo by lepší s tímto diktátem bojovat a udržet si racionální přístup k podnikání, ne se mu poddat a pak jej zpětně kritizovat jako špatný ....

A Tavares politiky sice kritizuje, ale zároveň jim velmi pokrytecky ochotně běží s celým koncernem naproti. Jak jinak lze vnímat oznámení, že za dva roky bude velká část značek Stellantisu čistě elektrická ?

Kdyby se zachovali jako BMW, tak mu ten palec nahoru klidně dám. Je to pokrytec a nic jiného, pro dotace by udělali cokoliv.
pogo26
A to má podle tebe vyrábět auta, která nebude moci prodávat? Pokud chceš hledat viníka, tak ho hledej v lidech, kteří ty politiky volí.
Avatar - del42sa
del42sa
proč by je nemohl prodávat ? pokud budou šetrnější k životnímu prostředí nebude to vlastně to samé co "ekofašisti" chtějí ? Je nám o ochranu životního prostředí a planety nebo nám jde jen o zákaz spalovacích motorů za každou cenu ? 😉
pogo26
Na 59g CO2 se nic se spalovákem bez podvodu nedostane. Ani hybrid.
Avatar - del42sa
del42sa
protože to je nesmysl, v konečném důsledku ty emise nesplnuje ani elektromobil, když se na podíváme v globálu ( výroba elektřiny a baterií )
pogo26
Pokud realita nezačne zajímat voliče, tak se nic změnit nemůže.
pogo26
Veřejně to zaznívá už několik let. Třeba ACEA se jasně vyjádřila hned, jakmile s tím politik přišel.
Avatar - del42sa
del42sa
jenže se o tom jen mluví a málokdo má ty koule na to se postavit proti