Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
si nevybrali politici, ale výrobci elektřiny, kteří v tom viděli velkou šanci jak navýšit svoje zisky. K tomu chytře zaúkolovali a uplatili ekofanatiky, kteří vyvinuli potřebný tlak na politiky, kteří následně tomuto tlaku podlehli. Nic složitého za tím hledat netřeba.... 😒]
Vybrali si to lidé, kteří ty politiky volí. Pořád věří tomu, že ten brutální propad životní úrovně se jim nějak vyhne.
Roland Von Wagen
Podlehl ropné lobby. Zabíjí planetu a vše živé na ní za hrst petrodolarů. Každou minutu, kterou s okamžitou platností nezruší všechny spalováky ve Stellantisu, bere svým zaměstnancům a zákazníkům zářivou elektrobudoucnost. :no:
PowerHouse
Vzhledem k tomu pokroku u EV to tak nějak odpovídá.
Brzy budou s těmi čipy z Malajsie vozit elektromotory a celé pohony.
Vždyť VW ID.3 se prodává od $24900 (asi 530 000 Kč) a to čekáme v budoucnu baterie za polovinu.
Brzy budou s těmi čipy z Malajsie vozit elektromotory a celé pohony.
Vždyť VW ID.3 se prodává od $24900 (asi 530 000 Kč) a to čekáme v budoucnu baterie za polovinu.
Tu cenu ID 3 máš odkud? Teď jsem koukal na stránky VW USA a mají tam jen ID 4 asi za 40 tisíc USD.
Je to asijská cena.
https😐/insideevs.com/…d3-enters-china/
Skutečné ceny EV poznáme příští rok v Číně, kde již nebudou dotace.
Potom můžeme hodnotit EV.
https😐/insideevs.com/…d3-enters-china/
Skutečné ceny EV poznáme příští rok v Číně, kde již nebudou dotace.
Potom můžeme hodnotit EV.
já teda vidím v konfigurátoru volkswagen cenu od 990 900kč, někde ti tam chybí 450 tisíc...
Navzdory pokroku EV nezlevnily, a ani nezlevní. Protože suroviny nejsou a budou stále dražší :-!
Renoo
To je tak, když je na tom Stellantis s elektrikou dost na štíru. Nerad bych se mýlil, ale zaznělo něco podobného třeba od HMC? Myslím si, že ne.
Stelantis je pripravenej, az hamba.
Coz ale nemeni nic na tom, ze to je strasna blbost.
😒
Coz ale nemeni nic na tom, ze to je strasna blbost.
😒
Podle toho, jaká EV zplodil Citroën, Peugeot a Opel naznačuje jak zoufale elektromobilitu koncern nezvládl :no: a Carlos zřejmě již brzy vyletí :-!
Co je zoufalého na e20(0)8? Jediný problém PSA je, že mají jeden pohon, dvě baterie a cpou to do celé modelové řady, takže eTraveller je sice brutálně drahý, ale nejede a nedojede. eC4 je na EV levná, ale celkem nepoužitelná.
topten
kritizuje EV, ale asi jako jedina klasicka automobilka bude osobni dodavky delat jen v elektrice, pritom ostatni dal jedou klasiku, maximalne benzinovej hybrid
...spíš kritizuje politiky.... :-!
do elektrifikace osobnich dodavek ho evidentne nikdo z politiku nenutil, kdyz ostatni vyrobci elektrododavku maji maximalne jako moznost.
tuhle cestu zvolil on jako sef, tak nechapu, proc kritizuje nekoho jinyho
tuhle cestu zvolil on jako sef, tak nechapu, proc kritizuje nekoho jinyho
"kritizuje politiky" a přitom jim sám aktivně leze do prd.ele :no: Aneb jde to i jinak, ale my to uděláme přesně jako Renault
"Zní to všechno hezky, problém je v tom, že Tavares takto dlouhodobě mluví, ale nekoná. Naopak je Stellantis jedním z těch koncernů, které míří směrem k elektrifikaci horem pádem, což se dobře ukázalo nedávno, kdy oznámil konec spalovacích verzí aut, která u nás prodává po tisících a dále bude nabízet jen verze, které si v Česku kupují jednotky lidí. Bylo by podle nás lepší s tímto diktátem bojovat a udržet si racionální přístup k podnikání, ne se mu poddat a pak jej kritizovat. Ale jak už jsme nedávno zdůraznili, automobilky se chovají oportunisticky a z hlediska zákazníka jsou dnes už součástí problému, ne řešení nařizováním něčeho, co většina lidí zřetelně nechce."
"Zní to všechno hezky, problém je v tom, že Tavares takto dlouhodobě mluví, ale nekoná. Naopak je Stellantis jedním z těch koncernů, které míří směrem k elektrifikaci horem pádem, což se dobře ukázalo nedávno, kdy oznámil konec spalovacích verzí aut, která u nás prodává po tisících a dále bude nabízet jen verze, které si v Česku kupují jednotky lidí. Bylo by podle nás lepší s tímto diktátem bojovat a udržet si racionální přístup k podnikání, ne se mu poddat a pak jej kritizovat. Ale jak už jsme nedávno zdůraznili, automobilky se chovají oportunisticky a z hlediska zákazníka jsou dnes už součástí problému, ne řešení nařizováním něčeho, co většina lidí zřetelně nechce."
Většina lidí to zatím bohužel chce.
která většina ? Neznám nikoho ve svém okolí, kdo by si toužil koupit elektromobil. Já to vnímám tak, že to má jen účelově vytvářet dojem, že to většina lidí takto chce, jenže opak je pravdou
Ještě nedošlo na placení a většina voličů to tak chce. A je celkem jedno, co ti povídají lidé z tvého okolí. I u nás je teď vláda, která to bude tlačit.
ale to pak znamená že to chce jen učitá malá skupina a ne že to všichni chtějí jak tvrdíš ty a zcela určitě to nechtějí voliči, to už je uplný nesmysl
Pokud to voliči nechtějí, tak proč ty politiky volí?
Boha jeho, copak ty politické strany mají jen jediný bod programu jako je elektromobilita a nic jiného ? Mluviš jako by si voliči vybirali jen mezi elektromobilitou a ničím jiným ...
A nedělají to ti naši politici náhodou jen proto, že jim to nařizuje diktát z EU?
A ten kdo to doopravdy vymýšlí to je jen hrstka lidí ( ne většina )
A nedělají to ti naši politici náhodou jen proto, že jim to nařizuje diktát z EU?
A ten kdo to doopravdy vymýšlí to je jen hrstka lidí ( ne většina )
rohYpnol
Ano. Vyvrací vlastně všechny lži zkratomozků, EV fanatiků a eurohujerů :yes: :yes: :yes:
Tohle všichni rozumní vnímají a vědí. Jen oficiální propaganda EU neustále šíří ty lži o EV mobilitě...
Jsem rád že už to není jen Akyo Toyota, ale už i další z vrcholných představitelů :yes: :yes: :yes: Zatímco Herbert Diess neustále zvrací ty zelené lži...
Za mě :yes: :yes: :yes: Ale proč to zaznívá veřejně až teď... 😲 😒 :-!
Tohle všichni rozumní vnímají a vědí. Jen oficiální propaganda EU neustále šíří ty lži o EV mobilitě...
Jsem rád že už to není jen Akyo Toyota, ale už i další z vrcholných představitelů :yes: :yes: :yes: Zatímco Herbert Diess neustále zvrací ty zelené lži...
Za mě :yes: :yes: :yes: Ale proč to zaznívá veřejně až teď... 😲 😒 :-!
a za co mu dáváš palec nahoru ? Vždyť si nevidí do úst. Bylo by lepší s tímto diktátem bojovat a udržet si racionální přístup k podnikání, ne se mu poddat a pak jej zpětně kritizovat jako špatný ....
A Tavares politiky sice kritizuje, ale zároveň jim velmi pokrytecky ochotně běží s celým koncernem naproti. Jak jinak lze vnímat oznámení, že za dva roky bude velká část značek Stellantisu čistě elektrická ?
Kdyby se zachovali jako BMW, tak mu ten palec nahoru klidně dám. Je to pokrytec a nic jiného, pro dotace by udělali cokoliv.
A Tavares politiky sice kritizuje, ale zároveň jim velmi pokrytecky ochotně běží s celým koncernem naproti. Jak jinak lze vnímat oznámení, že za dva roky bude velká část značek Stellantisu čistě elektrická ?
Kdyby se zachovali jako BMW, tak mu ten palec nahoru klidně dám. Je to pokrytec a nic jiného, pro dotace by udělali cokoliv.
A to má podle tebe vyrábět auta, která nebude moci prodávat? Pokud chceš hledat viníka, tak ho hledej v lidech, kteří ty politiky volí.
proč by je nemohl prodávat ? pokud budou šetrnější k životnímu prostředí nebude to vlastně to samé co "ekofašisti" chtějí ? Je nám o ochranu životního prostředí a planety nebo nám jde jen o zákaz spalovacích motorů za každou cenu ? 😉
jasně říká tamto a zároveň lezou aktivně EU do pr.ele a jedním dechem dodávají, že že už za dva roky bude x jejich automobilových značek jen čistě elektrických .... facepalm