Elektromobilita
Anonym
3
čím jezdit a nebudou muset olyzovat plakáty Tesly 😄
Přejít do diskuze
Barry Lyndon
skoro jako ten hodný jen trochu zamračený strýček Erdogan :no: 😒] 😒]
WinDiesel
Bylo to předevčírem na Nově, 10 zakoupili a 10 v mrazech nejezdí. Výroba made in Polska.
Cena jednoho bateriového trolejbusu = 12,9 mil. Kč.
No nekup to.
A to se vyplatí !!!!!!!!!!!!!!!!!! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Cena jednoho bateriového trolejbusu = 12,9 mil. Kč.
No nekup to.
A to se vyplatí !!!!!!!!!!!!!!!!!! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Vojtech1._Dohnal
My v Budějcích s pauzama už přes sto let...
Mimochodem elektrobusy tu taky pár let už jezdí... No co, Praha je protekční
Mimochodem elektrobusy tu taky pár let už jezdí... No co, Praha je protekční
Freddka
V takove momenty je treba jasne a zretelne rict, ze design je dulezity prvek naseho sveta a naseho okoli.
Ano, autobus je v prve rade jen nejaky stroj, ktery ma nejakou funkci.
Ale take je to objekt, ktery je soucasti sveta kolem nas.
A nikdo tady nechce nahodne pomalovane autobusy s ktere vypadaji hrozne, predevsim potom zezadu.
To snad musel nekdo delat naschval :-!
Ano, autobus je v prve rade jen nejaky stroj, ktery ma nejakou funkci.
Ale take je to objekt, ktery je soucasti sveta kolem nas.
A nikdo tady nechce nahodne pomalovane autobusy s ktere vypadaji hrozne, predevsim potom zezadu.
To snad musel nekdo delat naschval :-!
petr petrumr
zase je důvod si udělat výlet do prahy a poznat trochu té turecké techniky.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Jojo, kvalita, to je tam ty vysloužily vlaky od Helmutů, co měli nahradi slavné motoráčky.
Jezdilo to měsíc a konec, prošel SW.
A vytáhli zas z depa motoráčky.
Holt motor LIAZ SW nepotřebuje 😄 😄 😄
Jezdilo to měsíc a konec, prošel SW.
A vytáhli zas z depa motoráčky.
Holt motor LIAZ SW nepotřebuje 😄 😄 😄
jiras_
Obecně máš pravdu, ale tohle vzhledem k funkci zase tak hrozné není a Prahu hyzdí úplně jiné věci a to mnohem hůř - bilboardy (obzvlášť ty světelné), neupravená zeleň, odpadky na ulicích. Pár busů z Turecka neudělá rozdíl ani jedním směrem.
Mnohem zajímavější bude funkčnost, spolehlivost, celkové náklady, prostě důkazy, jestli tohle je nebo není cesta. A osobně jsem zvědavý na interiér, jestli to nebude díky nejlevnějším plastům jedna velká plynová komora.
Mnohem zajímavější bude funkčnost, spolehlivost, celkové náklady, prostě důkazy, jestli tohle je nebo není cesta. A osobně jsem zvědavý na interiér, jestli to nebude díky nejlevnějším plastům jedna velká plynová komora.
starý_kluk
Zkoušeli ho. Měl by mít výrazně menší spotřebu, než klasický autobus a nepotřebuje dobíjet.
Jak to dopadlo? Vi to někdo, prosím. Děkuji.
Jak to dopadlo? Vi to někdo, prosím. Děkuji.
starý_kluk
150 kW a 15 min, tj. 37,5 kW
150 kW a 30 min. tj. 75,0 kW
Trasa bývá 20 km (odhad).
150 kW a 30 min. tj. 75,0 kW
Trasa bývá 20 km (odhad).
Anonym
Tam by měli odvést tebe, elektrofanatiku 😄 😄 😄
Už ses byl projet? Abys nemusel jen olyzovat plakát Tesly, co máš u sebe v pokojíčku v bytě u maminky 😄 😄
Už ses byl projet? Abys nemusel jen olyzovat plakát Tesly, co máš u sebe v pokojíčku v bytě u maminky 😄 😄
kpt.Budha
Já to nemyslel tak, že to u nás jezdí, spíš tak, že my třeba přesně tento styl pohonu / nabíjení autobusů vyrábíme minimálně šest let...
kuk
I kdepák, to sis splet. Řidíč má bílej plášť na něm cedulku se jménem Chocholoušek a veze tě zpátky do cvokárny. 😁 :-!
kpt.Budha
Aspoň, že je v článku uvedeno údajně unikátní systém...tohle se používá napříč autobusovými výrobci již několik let :yes:
kuk
Ještě přidej co je u vás v ústavu novýho. Co s tím souvisí asi stejně tak moc jako ty tvoje babský bláboly. 😁
petr petrumr
Erdogana ponechám stranou, jezdím do turecka pro tu techniku a kurz je pro nás výhodný, šak už i iveco místo dovozu autobusů z francie bude upřednostovat turecko. Já jsem viděl v turecku pokažený auta a nebudu jmenovat výrobce.