Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škoda Enyaq Coupé iV se představuje ve formě designové skici

13 komentářů

Arese
Další dvoutunový elektrozkrat s cenou přes milion Kč, který si koupí jako trendy hračku pár zazobanců. K čemu je takový krám dobrý, tedy kromě plnění debilních emisních cílů EU? Pokud by Škoda Auto raději přišla s novou Fabii Combi, lidi by jí utrhali ruce! 😲 😲 😲
Každá automobilka, která rezignuje na skutečné potřeby a poptávku svých zákazníků, si nevyhnutelně kope vlastní hrob. Větru a dešti neporučíš, a direktivní plánované hospodářství vede jen k bídě, to jsme si u nás už velmi důkladně (a bolestně) vyzkoušeli, "milá" EU! 😒 😒 😒 :no:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Toto je první generace! Auta nulté generace jako e-Golf a podobně vůbec neberu vážně. Nedávno tu byl koncept Mercedesu s dojezdem 1000 km. A ano, stejně jako za ropné krize v 70tkách se bude muset začít šetřit a hlavně řešit aerodynamiku, což doposud výrobci moc nedělali (vysoké rychlosti vyřešili dieselovým smradlákem, zfalšovali emise a měli hotovo). I tento Enyaq už má Cx slušné, ale šlo by to určitě výrazně líp. Začal bych výškou... 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Blbost, první generace je Leaf. Druhá eKona a třetí Ioniq 5.
george24620
Ruce by jí utrhali, kdyby auto stálo 500.000 ? To asi ne.. 😄
topten
zazobanec v aute za milion 😁 😁 😁 😁
pobavils
Arese
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Do Drážďan je to z Prahy 147 km, takže ta blbost v krajských listech je naprostý blábol. Redaktoři idnes jeli do Mnichova a to už je trochu jiný level. Ale je to asi jako letět vrtulníkem z Prahy do Dubaje a následně prohlásit, že vrtulníky jsou naprd. Prostě pokud jezdím často Praha-Mnichov, tak si na to zatím elektromobil nepořizuju...
Arese
Ne "zatím". Nikdy! 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ne, zatím. A i kdyby, tak kolik je třeba v takovém Česku aut a kolik z nich jezdí často vzdálenost ala Praha-Mnichov? Tipuju, že do 10 %. 😉

Nikdo přece neříká, že teď v roce 2022 máme zahodit auta se spalovacími motory a přejít hromadně na tuto první generaci elektromobilů. My jsme třeba do firmy pořídili PHEV a je to z našeho pohledu ideální řešení. Samozřejmě, že to není úplně nejlevnější řešení, nejlevnější řešení je jezdit v jedničkové Octavii TDI, ale člověk chce mít taky nějakou úroveň... 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ať už je záď taková nebo maková, měli by hlavně něco udělat s tím strašidelným fejkovým předkem.
A hodil by se i facelift zadních světel, ta co mají Enyaq a Fabia vypadají poněkud neaktraktivně a zastarale ve srovnání s Octavií a Scalou. Holt se potvrzuje, co jsme věděli už dávno a sice, že kýčař Stefani je o pár levelů jinde než Kabaň. :no: ;-\
Avatar - Emel
Emel
Předek beru.
Zadní světla ne. Docela se mi líbil poznávací znak těch C v zadních světlech, klidně bych u toho zůstal. Když už to ale opustili (nová verze není horší, jen méně osobitá), pak mi Enyaq + Fabia nepřijdou horší, než Scala + Octavia... ze všech nejmíň se mi líbí asi ta Scala.
cjoctavian
Z toho, co som doteraz videl, mi pripada Enyaq Coupe ako vykysnuta obezna Octavia ;-\
calamar
Něco jako: Běžte někdo sdělit těm géniům do AZNP v čele s panem Kabanosem, že "coupé" znamená 2-dvéřový vůz, když už...??