Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Komu se zdá stavba na 15 dálnicích málo,
tak je hodně ukřičený.
Jenom si vemte jih Ćech.
Dlouhé úseky u ČB nebo k Táboru a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.
A takto se staví i na Moravě.
Třeba trasa pro Poláky - D1 u Přerova, dlouhý úsek do Bzence, obchvat Břeclavi.
tak je hodně ukřičený.
Jenom si vemte jih Ćech.
Dlouhé úseky u ČB nebo k Táboru a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.
A takto se staví i na Moravě.
Třeba trasa pro Poláky - D1 u Přerova, dlouhý úsek do Bzence, obchvat Břeclavi.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak stavíme víc km než Maďařia ne 5x míň
Jenom si napočítej ten jih Čech
Dlouhé úseky u ČB k hranicím nebo Praha -Tábor a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.
A takto se staví i jinde.
Jenom si napočítej ten jih Čech
Dlouhé úseky u ČB k hranicím nebo Praha -Tábor a staví se i nová silnice mezi ČB a Táborem.
A takto se staví i jinde.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aktuálně je rozestavěno 131km dalnic, v roce 2022 se bude zporovzňovat 25,5km a zahájí se stavby na 50km. Každý ať si udělá svůj názor, zda je to málo nebo hodně.
Edit: To je tu tolik voličů ANO nebo co?
Ty čísla jsou z ŘSD, stačí umět používat filtr.
https😐/www.rsd.cz/…b/mapa-projektu/#…
Edit: To je tu tolik voličů ANO nebo co?
Ty čísla jsou z ŘSD, stačí umět používat filtr.
https😐/www.rsd.cz/…b/mapa-projektu/#…
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kdybys nedržkoval a nelhal: https😐/zdopravy.cz/…sky-okruh-98197/
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co sem pleteš madarsko kde mají důchodci vlak zadarmo, včil je tady fialkovo a bez EET se zvedne dluh o 30%.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ok. Na Moravě jen prkotiny. U Přerova pořád nic. U Bzence je to k ničemu. Obchvat Břeclavi je taky k ničemu. Ale důležitá spojka D52 Brno - Vídeň pořád nic. 20 roků po zastavení stavby u Pohořelic, se už nekoplo nikde ani krumpáčem. Rakušané jsou už u hranic a jejich část byla 2x delší. A není to vina JMK. Je to vina ŘSD a zčásti ekoteroristů, kteří řádí na Moravě, ale D3 v Čechách má od teroristů nějakou "záhadnou" výjimku. Žádné protesty....žádné napadání....sakra podezřelé. Že by někdo "tam nahoře" v Praze nepřál dálničnímu spojení Brno-Vídeň? Z čeho má asi strach?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A proč moraváci by měli platit pražákům městský silnice? Ať si to postaví z daní a jestli piráti s ods a kalouskem neumí v Praze vybrat peníze na tu stavbu, tak ať raději kreslí dál modré čáry.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Financování Prahy je disproporční. Praha je zvyhodňována. Tak to je. Venkov na to doplácí.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zelené krysy uzavřeli s ŘSD dohodu že nebudou napadat stavby v Čechách. Tak se realizují a Moravě. Bohužel. Tohle není vtip. Bohužel.
Nejde jim o ekologii. Ani o dodržování práva. Jde jim jen o to od někoho dostat výpalné. Jde jim jen o prachy.
Nejde jim o ekologii. Ani o dodržování práva. Jde jim jen o to od někoho dostat výpalné. Jde jim jen o prachy.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Další ubrečenej z Moravy? Kam na takové nesmysly chodíte? To máte speciální obor na škole, vymýšlení nemsyslů? To by pak odpovídalo, proč ministři z Moravy dělá věci tak hrozně. Ekologové to blokovali dost dlouho.
Když už jsme tedy u té D3
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…riant-dalnice-d3
https😐/www.novinky.cz/…ih-cech-40110223
"Podle posledních odhadů by dálnice měla být dokončena kolem roku 2020."
Když už jsme tedy u té D3
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…riant-dalnice-d3
https😐/www.novinky.cz/…ih-cech-40110223
"Podle posledních odhadů by dálnice měla být dokončena kolem roku 2020."
To nejsou žádné nesmysly. To jsou veřejně dohledatelné informace. Ale jasné že ty to nepochopíš.
tak napiš. Já historické odkazy dal, kde to ekologové zdržovali, konkrétně tu D3.
To že Děti země uzavřeli dohody s ŘSD už je i veřejně dohledatelné. Týkalo se to staveb v Čechách. Stavby na Moravě napadají dál. Fryšták, Přerov... :-!
Dal jsi odkaz na D3. Kde tam figurují Děti země??
Dal jsi odkaz na D3. Kde tam figurují Děti země??
To už mělo být dávno postaveno. Dálniční síť na Moravě je katastrofální.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tyhle šmejdy nekompromisně pozavírat.
dělají to ovšem všude, bohužel. Kdyby aspoň byla pravda, že to dělají jen na Moravě.
Které stavby v Čechách Děti země blokují???
https😐/www.idnes.cz/…eko-doprava_svob
Podle Babiše všechny dálnice.
https😐/www.impuls.cz/…lovehradecky_kov
D11 je taky na Moravě?
Podle Babiše všechny dálnice.
https😐/www.impuls.cz/…lovehradecky_kov
D11 je taky na Moravě?
To není možné že jsi tak hloupý... První odkaz nedává příklad ani jedné blokace stavby v Čechách ze strany Děti země!!!
A druhý dokonce dokládá přesně to na co narážím - dohody ŘSD a Děti země u staveb v Čechách!!!!!!
Tvoje hloupost je vážně bezedná!!!
Takže znovu - které stavby v Čechách Děti země blokují???
A druhý dokonce dokládá přesně to na co narážím - dohody ŘSD a Děti země u staveb v Čechách!!!!!!
Tvoje hloupost je vážně bezedná!!!
Takže znovu - které stavby v Čechách Děti země blokují???
Kedno je vyjádření politiku a druhé, že rsd muselo ustoupit po dlouhém blokování. Přesně to dokládá, že blokují všude.
Takze kromě tramvaje nepoznáš už ani text?
Takze kromě tramvaje nepoznáš už ani text?
Kde z toho prvního článku vyplývá to co píšeš??????? To mě FAKT zajímá 😁 :-! :-! 😁 😁 😁
Druhý - znovu, i když nečekám že pochopíš. Opět DOHODA Dětí a ŘSD!!!
Takže ZNOVU - Které stavby v Čechách Děti země blokují???????
Druhý - znovu, i když nečekám že pochopíš. Opět DOHODA Dětí a ŘSD!!!
Takže ZNOVU - Které stavby v Čechách Děti země blokují???????
Promiň, vysvětlovat tobě nemá cenu, protože nechápeš ani 2 čísla. Takze 2 věty už pochopíš těžko. To je ztráta času na někoho nevzdelaneho.
😒] 😒] 😒]
Jasně, odpovědět na otázku neumíš co??? Tak si zase zaonanuj nad citátem z filmu ať se cítíš jako King 8-s :yes:
Evidentně se odpovědí nedočkáme, že???
Jasně, odpovědět na otázku neumíš co??? Tak si zase zaonanuj nad citátem z filmu ať se cítíš jako King 8-s :yes:
Evidentně se odpovědí nedočkáme, že???
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne. Klíčové stavby na Moravě totální nula. Nic. Přerov měl být už tak nejmíň 20 let. To že bude až letos je jen totální fiasko.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Např. D6 podle prvních slibů měla být hotová původně v r.2012, stále je na polovině. To je taky na Moravě?
Dalnice do Vídně měla stát a ještě se ani nneví kudy povede. Dálnice na Svitavy stojí jen pilíře od doby Hitlera... Chápeš??? Jo, samozřejmě že nechápeš 😁 :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dálnice do Mikulova se měla dostavět už před deseti lety....podle smlouvy, která se s Rakouskem podepsala a oni svoji část splnili. O tom je můj příspěvek.
Však máš naprostou pravdu :yes:
Aktualne se staví 10 úseku v Čechách ( z toho 5 je PPP ) a 9 na Moravě. takze RSD staví vic na Moravě než v Čechách.
I kdyby ro byla pravda tak to opět vůbec nic neznamená. A opět jsi ukázal jaký jsi hlupák :yes: :yes: Jinak počet rozestavěných staveb obecně tomu co píšeš neodpovídá. Ale to není podstatné.
Protože tohle vůbec neznamená kde se víc staví. Jestliže se na Moravě staví Přerov nebo Fryšták tak to jsou jen dluhy minulosti co dávno měly stát že...
Navíc zásadní je jaké stavby jsou rozpracované a v jaké fázi. To kde se zrovna aktuálně staví je opět jen omezený a pro celek nepodstatné aspekt. Navíc není úsek jako úsek že. Úsek mue být 1 km nebo třeba 30 km... Ale co o tom může vědět někdo jako ty.... 😒] 😒] 😒] :no:
Protože tohle vůbec neznamená kde se víc staví. Jestliže se na Moravě staví Přerov nebo Fryšták tak to jsou jen dluhy minulosti co dávno měly stát že...
Navíc zásadní je jaké stavby jsou rozpracované a v jaké fázi. To kde se zrovna aktuálně staví je opět jen omezený a pro celek nepodstatné aspekt. Navíc není úsek jako úsek že. Úsek mue být 1 km nebo třeba 30 km... Ale co o tom může vědět někdo jako ty.... 😒] 😒] 😒] :no:
Othello
Domnívám se že redaktoři Světa motorů, tedy časopisu úzce zaměřeného na auta a dopravu, by mohli vědět, že silniční zákon striktně rozlišuje význam pojmů objíždění vs. předjíždění. Takhle vyvstává otázka jestli vůbec mají řidičské průkazy.
Pro objíždění cyklistů zákon žádná nová pravidle nestanovuje
Pro objíždění cyklistů zákon žádná nová pravidle nestanovuje
dokud se cyklista pohybuje, tak se jedna o predjizdeni, a to i kdyby byl pomalejsi nez chodec, u ktereho se jedna o objizdeni i kdyby to byl sam usain bolt ktery zrovna trenuje sprinty.
me spis prekvapuje, ze cyklistu, ktery jede v pruhu vyhrazenym pro cyklisty muzu liznout zrcatkem a je to OK, to same protijedouciho cyklistu taky liznout muzu i kdyz rozdilova rychlost muze byt klidne 100km/h, ale cyklistu co jede 20km/h bych mel i na uzky silnicce predjet treba i jen ctyricitkou s odstupem 1.5m, coz je casto nemozne.
ja s tim odstupem obecne problem nemam, ale je prece rozdil, kdyz rozdilova rychlost mezi mnou a cyklistou je 20km/h nebo 100km/h
me spis prekvapuje, ze cyklistu, ktery jede v pruhu vyhrazenym pro cyklisty muzu liznout zrcatkem a je to OK, to same protijedouciho cyklistu taky liznout muzu i kdyz rozdilova rychlost muze byt klidne 100km/h, ale cyklistu co jede 20km/h bych mel i na uzky silnicce predjet treba i jen ctyricitkou s odstupem 1.5m, coz je casto nemozne.
ja s tim odstupem obecne problem nemam, ale je prece rozdil, kdyz rozdilova rychlost mezi mnou a cyklistou je 20km/h nebo 100km/h
Novináři jde odpustit neznalost všech oborů, o kterých píše. Většinou fyziky a matematiky, tam bývají novináři znalostmi nepolíbeni. Ale toto? Na specializovaném plátku neumějí ani správně opsat že Zákona slovo předjíždět? To by se stát nikdy nemělo.
Tu snad ani nejde o opisování, významový rozdíl mezi oběma pojmy by měl chápat bez výjimky každý majitel řidičáku.
Což snad redaktoři Světa motorů jsou. Nebo se mýlím ?
Což snad redaktoři Světa motorů jsou. Nebo se mýlím ?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nesouhlasím. Objíždí se STOJÍCÍ vozidlo nebo překážka provozu, předjíždí se JEDOUCÍ vozidlo.
Tady není žádný prostor k různým výkladům
Novela zákona řeší výhradně předjíždění, tedy dodržení 1,5 m vzdálenosti od JEDOUCÍHO cyklisty. Objíždění stojícího cyklisty se netýká, tam se nic nemění
Tady není žádný prostor k různým výkladům
Novela zákona řeší výhradně předjíždění, tedy dodržení 1,5 m vzdálenosti od JEDOUCÍHO cyklisty. Objíždění stojícího cyklisty se netýká, tam se nic nemění
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nemáš pravdu - JE TO ZÁKON, konkrétně zákon č. 361/2000 Sb.
a od 1.1.2022 je v platnosti další z jeho novel
a v ní je nové znění části §17
(6) Při předjíždění cyklisty je řidič motorového vozidla povinen dodržet bezpečný boční odstup. Bezpečným bočním odstupem při předjíždění cyklisty se rozumí vzdálenost mezi nejbližšími okraji motorového vozidla, přípojného vozidla nebo nákladu a jízdního kola, přívěsného vozíku nebo cyklisty nejméně 1,5 m. V místě s nejvyšší dovolenou rychlostí nepřevyšující 30 km.h-1 je vzdálenost bezpečného bočního odstupu při předjíždění cyklisty podle věty druhé nejméně 1 m.
https😐/www.mesec.cz/…m-provozu/uplne/
Tedy žádné objíždění ale jednoznačně předjíždění ! Opakuji že tady není prostor k různým výkladům
a od 1.1.2022 je v platnosti další z jeho novel
a v ní je nové znění části §17
(6) Při předjíždění cyklisty je řidič motorového vozidla povinen dodržet bezpečný boční odstup. Bezpečným bočním odstupem při předjíždění cyklisty se rozumí vzdálenost mezi nejbližšími okraji motorového vozidla, přípojného vozidla nebo nákladu a jízdního kola, přívěsného vozíku nebo cyklisty nejméně 1,5 m. V místě s nejvyšší dovolenou rychlostí nepřevyšující 30 km.h-1 je vzdálenost bezpečného bočního odstupu při předjíždění cyklisty podle věty druhé nejméně 1 m.
https😐/www.mesec.cz/…m-provozu/uplne/
Tedy žádné objíždění ale jednoznačně předjíždění ! Opakuji že tady není prostor k různým výkladům
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
informování čtenářů novináři je v tomto případě docela katastrofa
Kdyby to chtěli aspoň trochu neodfláknout, tak by😒br /> - nepoužívali termín objíždění
- vysvětlili by co v případě že ja málo prostoru k plné čáře
- jak je to v případě cyklisty ve vyhrazeném pruhu pro cyklisty
- připomenuli by zákaz předjíždění na přechodech pro chodce
atd....
Kdyby to chtěli aspoň trochu neodfláknout, tak by😒br /> - nepoužívali termín objíždění
- vysvětlili by co v případě že ja málo prostoru k plné čáře
- jak je to v případě cyklisty ve vyhrazeném pruhu pro cyklisty
- připomenuli by zákaz předjíždění na přechodech pro chodce
atd....
A proč by to měli informovat, snad řidič který to nevědí nemají za volantem co pohledávat, ještě, že města mají MP a ty bezmozky co stojí v pruhu pro cyklisty pokutují, když to nedělají rakušanovi politicky zkorumpování policisté.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zákon nestanoví ani žádnou povinnost pro předjíždění cyklistů. Jsem vklidu.
Tento požadavek je naprosto protiústavní. Protože stanovuje nesplnitelnou povinnost. Nikdo není schopný u místa řidiče odhadnout 1,5 m. Dokonce ani policie není schopna toto sama zkontrolovat. Proto přišla s řešením že budou spolupracovat se znalci.
Bravo. Stát po člověku průměrné inteligence v běžném životě za běžných okolností pri obvyklé míře řidičské zručnosti a obvyklé míře opatrnosti požaduje něco, co sama policie je schopna posoudit pouze s asistencí znalce??
Ne, toto je naprosto nepřiměřený požadavek. Zákonodárce zde zcela přestřelil.
Tento požadavek je naprosto protiústavní. Protože stanovuje nesplnitelnou povinnost. Nikdo není schopný u místa řidiče odhadnout 1,5 m. Dokonce ani policie není schopna toto sama zkontrolovat. Proto přišla s řešením že budou spolupracovat se znalci.
Bravo. Stát po člověku průměrné inteligence v běžném životě za běžných okolností pri obvyklé míře řidičské zručnosti a obvyklé míře opatrnosti požaduje něco, co sama policie je schopna posoudit pouze s asistencí znalce??
Ne, toto je naprosto nepřiměřený požadavek. Zákonodárce zde zcela přestřelil.
Nemáš pravdu, ještě napiš, že všichni řidiči můžou stát a zastavit kdekoliv a ty metry co mají dát k volnu jsou protiustavní. Napiš, že řidič co přijede do prahy nemusí ani poznat tramvaj, tak přednost ani místo pro ni je protiustavní.
Ty metry určitě poznat jde. Udělat 5 kroků vážně není problém. Pokutu za 4,5 m bych taky moc rád viděl 😁 😁 😁
Ale 1,5 m z místa řidiče?? Navíc nejsi schopný dopředu určit trajektorii cyklisty. Klidně může vybočit že.
Reálně to tedy je nesplnitelný požadavek. Stále proto reálné platí neohrozit a dodržet bezpečnou vzdálenost.
Pokud dostanu rozhodnutí o přestupku za 1,2m klidně skončím u nejvyššího správního soudu :-! :-!
Ale 1,5 m z místa řidiče?? Navíc nejsi schopný dopředu určit trajektorii cyklisty. Klidně může vybočit že.
Reálně to tedy je nesplnitelný požadavek. Stále proto reálné platí neohrozit a dodržet bezpečnou vzdálenost.
Pokud dostanu rozhodnutí o přestupku za 1,2m klidně skončím u nejvyššího správního soudu :-! :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to je ale úplně něco jiného. Tady je problém předjíždění v zatáčce, a bohužel předjížděný byl cyklista, tak si ho blbec za volantem vybral jako snadnější cíl než auto v protisměru.
Když by takto předjížděl auto, tak nemá kam uhnout.
Když by takto předjížděl auto, tak nemá kam uhnout.
ti z Brna tramvaj evidentně nepoznají, protože tvrdí, že tam u nich žádné nejezdí.
v Brně jezdí šaliny a plují elektrolodě, ale obrys je stejný a moravští řidiči mají lepší chápání.
Tak si vyberte co vám tam jezdi.
https😐/commons.m.wikimedia.org/…t%C4%9B_Brno.jpg
Evidentně spousta obyvatel Brna tramvaj nepozná, kdyz tvrdí že tam žádné nejsou.
U výstaviště máte i ceduli s upozorněním. Takze ani číst nezvládají?
https😐/commons.m.wikimedia.org/…t%C4%9B_Brno.jpg
Evidentně spousta obyvatel Brna tramvaj nepozná, kdyz tvrdí že tam žádné nejsou.
U výstaviště máte i ceduli s upozorněním. Takze ani číst nezvládají?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
já jsem pro bezpečný rozestup, ale ne stanovený konkrétní vzdáleností. Někdy i 1,5m může být málo.
MS-sport
Myslím směr Mnichov, Berlín. Morava nemá nic. Dálnice do Vídně nikde. Navíc v článku už je zmíněno to co rezonuje a bude čím dál víc, že se bude ještě na Babiše a spol v dobrém vzpomínat....nejsem volič fanoušek Babiše a jsem schopen argumentovat velmi silně i proč, ale vsadím se o láhev dobrého vína, že zmiňovaná informace v článku o postavení méně kilometrů dálnic oproti Havlíčkovi se naplno potvrdí.
koncepce dalnic vznikla za komousu a ted se s tim uz asi nic nenadela.
na StBaka budou v dobrem vzpominat maximalne tak koblihy.
StBak ekonomickej boom totalne projebal a za posledni 2 roky udelal sekyru pres 800mld, z toho cinskyho moru se tykalo jen 40%, ostatni byly darecky. a dnes prijmy statu nestaci ani na mandatorni vydaje, tedy duchody, zdravotnictvi, platy zamestnancu placenych statem ...
vsadim boty, ze min jak 4km dalnic za rok jako za StBaka v 2018 nebo 2019 tyhle vlada netrumfne
na StBaka budou v dobrem vzpominat maximalne tak koblihy.
StBak ekonomickej boom totalne projebal a za posledni 2 roky udelal sekyru pres 800mld, z toho cinskyho moru se tykalo jen 40%, ostatni byly darecky. a dnes prijmy statu nestaci ani na mandatorni vydaje, tedy duchody, zdravotnictvi, platy zamestnancu placenych statem ...
vsadim boty, ze min jak 4km dalnic za rok jako za StBaka v 2018 nebo 2019 tyhle vlada netrumfne
...platy zaměstnanců placených státech.....huwno státem....placených daňovými poplatníky ze soukromého sektoru.... 😒]
jj, a my z toho soukromyho mame v prumeru o 4-5tis min nez platime tem ve statnim...
a jedna ministrine v StBacky vlade prohlasila, ze cim vetsi platy budou ve statnim, tim lip na tom statni rozpocet bude, protoze odvedou vic na danich
a vysledkem je predlonsky minus 360mld, lonsky minus 420mld a letosni navrh minus 380mld.
ale jsou takovi, co v tom nevidi problem a nesnazili by se usetrit
a jedna ministrine v StBacky vlade prohlasila, ze cim vetsi platy budou ve statnim, tim lip na tom statni rozpocet bude, protoze odvedou vic na danich
a vysledkem je predlonsky minus 360mld, lonsky minus 420mld a letosni navrh minus 380mld.
ale jsou takovi, co v tom nevidi problem a nesnazili by se usetrit
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Úplně špatně. Státní zaměstnanci a státní instituce neplatí za zaměstnance daně??? Co? :no: :no: :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tak to pak chápu, počty ani selský rozum ti fakt nejde, ačkoliv se tím oháníš.
Za státního zaměstnance platí daňový poplatník. Daň odvedená z těchto peněz, které jsou státní se odvede. Ovšem nejdřív ji stát, tedy daňový poplatník, musí zaplatit, aby si to stát přeposlal jen na jiný účet. Takže vyšší daně od státního úředníka nepřidají ani korunu. Stát si je zaplatí sám sobě.
A tohle označuje ostatní za hlupáky 😒] 😒] 😒] A prý studoval logiku 😒]
Pro hlupáka každý hloupý.
Za státního zaměstnance platí daňový poplatník. Daň odvedená z těchto peněz, které jsou státní se odvede. Ovšem nejdřív ji stát, tedy daňový poplatník, musí zaplatit, aby si to stát přeposlal jen na jiný účet. Takže vyšší daně od státního úředníka nepřidají ani korunu. Stát si je zaplatí sám sobě.
A tohle označuje ostatní za hlupáky 😒] 😒] 😒] A prý studoval logiku 😒]
Pro hlupáka každý hloupý.
Ano. Opět jsi prokázal jaký jsi hlupák :yes: :yes:
Protože to co jsi napsal samozřejmě platí a ví to každý. Ale o tom to vůbec nebylo a není že.
Protože není pravda, že platy zaměstnanců placených státem jsou platy zaměstnanců placených daněmi soukromníků že. To je totální kravina. Právě proto že za toho zaměstnance odvede peníze i ten stát. Právě proto že příjmem státního rozpočtu nejsou jen daně že... A to je sakra rozdíl!!! Ale to ty opět nepochopíš 😁 😁 :-! :no😒br />
Učitel není placený z daní soukromníka. Je placený i z daní učitele, úředníka!!! Protože světě div se, i státní zaměstnanec odvádí práci a při té práci vytváří nějaké hodnoty že.
Protože to co jsi napsal samozřejmě platí a ví to každý. Ale o tom to vůbec nebylo a není že.
Protože není pravda, že platy zaměstnanců placených státem jsou platy zaměstnanců placených daněmi soukromníků že. To je totální kravina. Právě proto že za toho zaměstnance odvede peníze i ten stát. Právě proto že příjmem státního rozpočtu nejsou jen daně že... A to je sakra rozdíl!!! Ale to ty opět nepochopíš 😁 😁 :-! :no😒br />
Učitel není placený z daní soukromníka. Je placený i z daní učitele, úředníka!!! Protože světě div se, i státní zaměstnanec odvádí práci a při té práci vytváří nějaké hodnoty že.
Každé zaměstnání vytváří hodnoty, ale ne každé nevydelava zaměstnavateli. Hasič, policista, úředník, učitel, ti všichni jsou potřeba, vytváří nebo chrání hodnoty, jsou placení z našich daní a zvýšením jejich odvodů nic nezískáme, protoze je nejdříve musíme zaplatit my, abychom je zase vzali zpět.
Pro hlupáka každý hloupý 😉
Pro hlupáka každý hloupý 😉
Klidně nad tou větou onanuj dál. Protože ty jsi hlupák každým coulem!!!
Jen fakt doufám že nejsi právník. Protože jsi neuvěřitelné hloupý.
Opět co jsi napsal je dokonalou ukázkou. Protože o tom co jsi napsal to ale vůbec, vůbec není!!! Ty opravdu absolutně neumíš pracovat s informacemi. :no: :no: :no:
Jen fakt doufám že nejsi právník. Protože jsi neuvěřitelné hloupý.
Opět co jsi napsal je dokonalou ukázkou. Protože o tom co jsi napsal to ale vůbec, vůbec není!!! Ty opravdu absolutně neumíš pracovat s informacemi. :no: :no: :no:
Dík že jsi potvrdil, že nechápeš psaný text. Už jsem psal několikrát, že jsem studoval IT a matematiku a že pracuji v IT.
Takze chapu, ze nerozumíš tomu, co píšu a meles pořád svoje nesmysly bez zdrojů a argumentů.
Pro hlupáka každý hloupý.
Onanovat narozdil od tebe nepotrebuju, mám fungující rodinu. To u člověka jako jsi ty snad ani nejde.
To není
Takze chapu, ze nerozumíš tomu, co píšu a meles pořád svoje nesmysly bez zdrojů a argumentů.
Pro hlupáka každý hloupý.
Onanovat narozdil od tebe nepotrebuju, mám fungující rodinu. To u člověka jako jsi ty snad ani nejde.
To není
A opět důkaz totální hlouposti z tvé strany :yes: :yes: Gratulace k tvému ztrapňování!!!
A co jako že jsi někde jinde napsal že jsi IT??? Myslíš že čtu všecky diskuse???
A co jako že jsi někde jinde napsal že jsi IT??? Myslíš že čtu všecky diskuse???
Už několikrát jsi na to reagoval. Skleróza nebo Alzheimer nebo hloupost?
A i kdyby si četl, mám obavu že bys to nepochopil
A i kdyby si četl, mám obavu že bys to nepochopil
Každý to ví, jen ty jsi to nevěděl. Voji reakci na to jsi to potvrdil. Tvá VŠŽ na to nestačí co?
Kdybys neměl logiku tak možná ještě budu mít ohled že tomu nedokážeš porozumět. Ale jelikož jsi měl logiku, tak to co předvádíš je výsměch vlastnímu vzdělání :-! :no:
Lepší výsměch vlastnímu vzdělání než se tvářit, že nějaké máš.
Co víš o mém vzdělání??? Nic. VŮBEC NIC!!!
Takže opět ukázka toho jaký si hlupák!!! :-!
Takže opět ukázka toho jaký si hlupák!!! :-!
O tvém vzdělání nevím nic, ale obrazek si clovek udělá snadno podle chování, vyjadřování a chápání psaného textu. Dále pak podle argumentů, v tvém případě téměř vzdy žádných. Což je typická ukázka nevzdelaneho člověka.
Ještě jsem zapomněl dodat, že mou zálibou je psychologie a tyhle diskuze občas beru jako cviceni, pokud je nějaký jednodušší člověk v opozici, mýlí se skoro ve všem, ale bije se za svou opravdu osobními útoky a žádnými argumenty, je to úsměvné sledovat.
Ještě jsem zapomněl dodat, že mou zálibou je psychologie a tyhle diskuze občas beru jako cviceni, pokud je nějaký jednodušší člověk v opozici, mýlí se skoro ve všem, ale bije se za svou opravdu osobními útoky a žádnými argumenty, je to úsměvné sledovat.
😁 😁
Takže jsi nula i v psychologii??? 😁 😁
Protože jsi netrefil absolutně NIC 😁 😁 😁
Takže jsi nula i v psychologii??? 😁 😁
Protože jsi netrefil absolutně NIC 😁 😁 😁
Nula jsi akorát ty. Ale to tka bývá, hlupák označuje všechny za hlupáky a nula za nuly. Takze dík za kompliment.
A je hezké jak si primitiv mysli, ze 20 smajlíků z nesmyslů udělá pravdu 😒]
A je hezké jak si primitiv mysli, ze 20 smajlíků z nesmyslů udělá pravdu 😒]
Aha takže ty tu napíšeš kýbl sra*ek, v ničem se netrefíš. Nedokážeš odpovědět na jednoduché otázky. Nevíš co je daň, emisní povolenka, z čeho jsou placení státní zaměstnanci... Ale nula jsem já 😒] 😒] 😒] :yes: :yes: :yes:
Ty jsi snad ještě větší ubožák než ten zelený usmrkanec 😁 😁 😁 :yes:
Ty jsi snad ještě větší ubožák než ten zelený usmrkanec 😁 😁 😁 :yes:
1. Rozjet stavbu dálničního úseku je běh na dlouhou trať. Tzn. myslet si, že to co se teď staví a v brzku stavět začne je zásluha Havlíčka je velmi naivní představa, bez urážky. Pokud někomu přičíst zásluhy, tak Ťokovi a některým jeho předchůdcům. BTW - dle lidí okolo dopravy se motajících jeden z mála skutečně schopných ministrů dopravy. Hlavně po té stránce "stavební". Jak ANO fakt nemusím, tohle se tehdy personálně povedlo (aby ho pak sám Bureš zaříz).
2. Jo, a co třeba D3? Nevím, ale ta moc hotová není. BTW - Čechy nejsou Praha, je to ten větší kus naší země na západ od Moravy . Zrovna ty dálnice do Německa využívají obyvatelé jiných koutů naší krásné vlasti více než ti "pražáci".
(Ano, ironie inside, neboť na tohle dělení - (zlí) pražáci vs (ti hodní, ale věčně opomíjení) moraváci už jsem poněkud alergický. Mimochodem, na Hradě máme koho máme, protože tak volila Morava. Bureš druhé volební období dtto. Na na co si furt někteří stěžují? Jakože ti, co jste si zvolili na vás kašlou? A za to nakonec taky můžou pražáci (kteří roky volí někoho úplně jiného?)).
2. Jo, a co třeba D3? Nevím, ale ta moc hotová není. BTW - Čechy nejsou Praha, je to ten větší kus naší země na západ od Moravy . Zrovna ty dálnice do Německa využívají obyvatelé jiných koutů naší krásné vlasti více než ti "pražáci".
(Ano, ironie inside, neboť na tohle dělení - (zlí) pražáci vs (ti hodní, ale věčně opomíjení) moraváci už jsem poněkud alergický. Mimochodem, na Hradě máme koho máme, protože tak volila Morava. Bureš druhé volební období dtto. Na na co si furt někteří stěžují? Jakože ti, co jste si zvolili na vás kašlou? A za to nakonec taky můžou pražáci (kteří roky volí někoho úplně jiného?)).
jj, porad se tvrdi, ze od zahajeni rizeni do zprovozneni dalnice uplyne 10-13 roku, tedy na dalnicich zprovoznenych vloni se zacalo delat 2008-2011, na zprovoznenych letos 2009-2012, na zprovoznenych pristi rok 2010-2013 atd
Je to trochu složitější (tzn. jsou věci které lze urychlit, proto uvádím i toho Ťoka, s tím že hlavní plody jeho práce uvidíme později). V principu máš pravdu.
Co je problém, který se s námi dlouho vleče, je rozhodnutí bývalé vlády z dob ekonomické krize o tom, že krom některých staveb se zaříznou i stavební řízení a projektantské praáce (např. Němci na to šli úplně opačně a do plánování vrhli daleko více peněz). Plody tohoto rozhodnutí sklízíme dodnes. (A jo, tuhle větu naprosto nesnáším, ale v tomto případě je to pravda - může za to Kalousek 😉 )
Co je problém, který se s námi dlouho vleče, je rozhodnutí bývalé vlády z dob ekonomické krize o tom, že krom některých staveb se zaříznou i stavební řízení a projektantské praáce (např. Němci na to šli úplně opačně a do plánování vrhli daleko více peněz). Plody tohoto rozhodnutí sklízíme dodnes. (A jo, tuhle větu naprosto nesnáším, ale v tomto případě je to pravda - může za to Kalousek 😉 )
kdybych si mel vybrat zpusob reseni krize - kalouskovo setreni nebo babisovo rozhazovani, tak si kazdopadne vyberu kalouskovo setreni.
vsim sis, jak se sekyra 190mld z 2009 hazi na kalouska, pritom kalousek byl ministrem financi jen do konce brezna, pak jeste mesic a pul odstupujicim, a pak prisel urednickej premier fischer, kterej na nejaky setreni dlabal a kalousek vic jak pul roku v 2019 nemel na statni finace zadny vliv ??
vsim sis, jak se sekyra 190mld z 2009 hazi na kalouska, pritom kalousek byl ministrem financi jen do konce brezna, pak jeste mesic a pul odstupujicim, a pak prisel urednickej premier fischer, kterej na nejaky setreni dlabal a kalousek vic jak pul roku v 2019 nemel na statni finace zadny vliv ??
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja tedy Kalouska nemusím vůbec ale Babiš se Shillerovou konjukturu doslova prožrali
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ťok ťok.
Kdo tam?
Dálnice ne 😁 😁
Kdo tam?
Dálnice ne 😁 😁
ten byl taky z Moravy. A taky udělal kulový.
Udělal toho nejvíc z ministrů dopravy co se výstavby týkalo. Havlíček jen sklízel úrodu.
Moravak udělal úplné prd. Kdyz toho udělal tolik, proc odešel předčasně? Za tech 5 let jen zpomalil vše co šlo a to co otviral bylo z minulých vlád. Ted právě jsou vidět jeho výsledky. Otevíráme kolem 20km dalnic ročně, hurá.
Udělal třeba to že výrazně zlevnil cenu výstavby. To je co??
Jinak nejvíc se postavilo 2005-2010. Což připravila vláda.... To je co??
Jinak nejvíc se postavilo 2005-2010. Což připravila vláda.... To je co??
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kuk
Proč připlácet za STK, když po desetiletí nebylo schopný účinně kontrolovat kvalitu výfukových plynů a klidně tam hromadně prošli i auta s vylágrovanejma DPF filtrama. Takovej úřad je totálně k hounu a má na svědomí ohrožování zdraví občanů a hlavně dětí. 😒] :no: :no: :no:
Téměř dva miliony dětí trpí astmatem kvůli znečištění. Jeho hlavním zdrojem je doprava
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…rojem-je-doprava
Téměř dva miliony dětí trpí astmatem kvůli znečištění. Jeho hlavním zdrojem je doprava
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…rojem-je-doprava
ne ze bych s tim nesouhlasil, ale ty 2M deti se urcite netyka jen ceska, ale nejspis celyho sveta.
u nas 2M je cela poulace od 0 mininalne do 18 roku
u nas 2M je cela poulace od 0 mininalne do 18 roku
Celeho sveta?
To by bolo zas mizerne nizke cislo.
Co by bolo na druhej strane velmi dobra sprava,ale realita je urcite ina a v ramci sveta je to cislo podla mna daleko vyssie ako 2M.Ved len celosvetovo trpi astmou skoro 340M ludi.
To by bolo zas mizerne nizke cislo.
Co by bolo na druhej strane velmi dobra sprava,ale realita je urcite ina a v ramci sveta je to cislo podla mna daleko vyssie ako 2M.Ved len celosvetovo trpi astmou skoro 340M ludi.
bavime se o 2M astamatu u deti vyvolany znecistenim hlavne v doprave, ne o astmatu vyvolanyho necim jinym
mozna jde o 2M novych kazdorocne u deti zpusobenych NOx, nevim z clanku sem to nepochopil
mozna jde o 2M novych kazdorocne u deti zpusobenych NOx, nevim z clanku sem to nepochopil
Jo, je to 2M nových případů ročně. Je to asi celý svět, ale je to hodně velké číslo.
No co, kdo si nese novorozeně kolem svého nastartovaneho dieselové smradu, nemůže se divit.
No co, kdo si nese novorozeně kolem svého nastartovaneho dieselové smradu, nemůže se divit.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Midlosek
Může mi někdo vysvětlit, proč mám dotovat ty movitější z nás? Majitelé EV mají i další benefity, ale proč nemusí platit na dálnici, tomu vážně nerozumím. Vždyť EV jsou i výrazně těžší, než stejné vozy se spalovacím motorem. Vidím v tom jistou diskriminaci ze strany státu, která se dá těžko nějak logicky vysvětlit.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na dalnici by mely smet jezdit diesly zadarmo 😉 Tam je jejich revir a tam jsou ekologicke a malo zerou 😁 A do mesta bych dieslum vyhradil pruhy a dal jim pravo prednost o jizdy protoze nejvic emisi delaj pri popojizdeni 😁 A flamewar muze zacit 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tohle už funguje v opačném směru. Elektromobily jsou vynikající když parkujou a proto mají parkováni často zdarma. 😄
Ja bych to udělal trochu jinak. EV zakázat levý pruh na dalnici, normálně platit známku nebo mýto, parkování na modrých zdarma, diesel zdarma známka a zákaz vjezdu do obydlených oblastí s hustotou obyvatel nad XY. Obecne do všech měst s počtem obyvatel nad cca 3000 (tedy podmínka pro status města ). Nebo třeba neřešit počet obyvatel a všechny města a městyse. Vybudovat v okolí P+R a zajistit EV carsharing.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to můj navrh na debat. Argumenty k EV v pravém pruhu. EV je ve vysokých rychlostech neefektivní ( zatím ), až se to změní, může tento krok vypadnout.
Diesel zdarma na dalnici, protoze tam patří. A pokud chceme zvyhodnovat jeden pohon ( EV) při pohybu ve městě, protoze tam se hodí nejvíce, je záhodno zvýhodněná i jiný pohon v místech, kde se hodí nejvíce. Nebo pak dát na dalnici max 110 a platit budou všichni stejně 😒]
A samozřejmě daňová zátěž úplně stejně na vše
Jak jsem psal uz rohypnolovi v jiné diskuzi, zde zkopíruji
Spotřební daň na naftu je 9.95kc na litr. Litr nafty obsahuje cca 38MJ, což je cca 10kWh. Takze daň nafty je cca 0.99kc/kWh.
Ted elektrika. Emisni povolenka je aktuálně 87EUR za tunu, tedy cca 2130 Kč. Tedy kg CO2 je 2.13kč.
Mix v ČR je cca 450g CO2/kWh. A to vychází na cca 0.95kc/kWh
Ještě přidám benzin😒br /> Spotrebni dan je 12.84kč, v litru benzínu je cca 32MJ, což je cca 8.9 kWh. Tedy daň je cca 1.44kc /kWh.
Do toho teď ještě LPG a CNG, které už brzy asi taky nebudou brány za čisté zdroje.
CNG
od 1. 1. 2020 – sazba 4 000 Kč/t....tj. 2,80 Kč/m3 (264,80 Kč/MWh) , tedy 0.26kc/kWh
LPG
3 933 Kč za tunu, což je v přepočtu asi 2,15 Kč/l, v 1l je cca 25MJ, tedy 6.9kWh. To vychází na cca 0.31kc/kWh
Pak samozřejmě chce ještě zohlednit ekologické zdroje, u elektriky neplatí emisni povolenky, pak u Bio lpg bych taky odpustil spotřební daň.
Diesel zdarma na dalnici, protoze tam patří. A pokud chceme zvyhodnovat jeden pohon ( EV) při pohybu ve městě, protoze tam se hodí nejvíce, je záhodno zvýhodněná i jiný pohon v místech, kde se hodí nejvíce. Nebo pak dát na dalnici max 110 a platit budou všichni stejně 😒]
A samozřejmě daňová zátěž úplně stejně na vše
Jak jsem psal uz rohypnolovi v jiné diskuzi, zde zkopíruji
Spotřební daň na naftu je 9.95kc na litr. Litr nafty obsahuje cca 38MJ, což je cca 10kWh. Takze daň nafty je cca 0.99kc/kWh.
Ted elektrika. Emisni povolenka je aktuálně 87EUR za tunu, tedy cca 2130 Kč. Tedy kg CO2 je 2.13kč.
Mix v ČR je cca 450g CO2/kWh. A to vychází na cca 0.95kc/kWh
Ještě přidám benzin😒br /> Spotrebni dan je 12.84kč, v litru benzínu je cca 32MJ, což je cca 8.9 kWh. Tedy daň je cca 1.44kc /kWh.
Do toho teď ještě LPG a CNG, které už brzy asi taky nebudou brány za čisté zdroje.
CNG
od 1. 1. 2020 – sazba 4 000 Kč/t....tj. 2,80 Kč/m3 (264,80 Kč/MWh) , tedy 0.26kc/kWh
LPG
3 933 Kč za tunu, což je v přepočtu asi 2,15 Kč/l, v 1l je cca 25MJ, tedy 6.9kWh. To vychází na cca 0.31kc/kWh
Pak samozřejmě chce ještě zohlednit ekologické zdroje, u elektriky neplatí emisni povolenky, pak u Bio lpg bych taky odpustil spotřební daň.
Ano a tenhle nesmysl je jen ukázkou toho jaký jsi hlupák.
pro hlupáka každý hloupý.
Něco dalšího by nebylo?
Jo vlastně promiň, na protiargumenty se nezmůžeš. Na to v Brně nemají školu.
Něco dalšího by nebylo?
Jo vlastně promiň, na protiargumenty se nezmůžeš. Na to v Brně nemají školu.
Až zjistíš rozdíl mezi emisní povolenkou, daní tak se můžem bavit. Do té doby zalez do díry a studuji :-!
Kdzy bych se měl učit co znáš ty, skončím studiem už na základce.
Počkej, ty ses dostal dál?? Asi z protekce co?? 😁 😁
To víš, mami ka byla učitelka na základce, tak z protekce jsem udělal 8lety gympl a 2 vejsky, matematiku a informatiku.
Chapu uz tu tvou závist.
Pro hlupáka každý hloupý.
Chapu uz tu tvou závist.
Pro hlupáka každý hloupý.
Jestli máš tyhle školy, tak to je 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Pak tu předvádíš totální výsměch vlastnímu vzdělání.
I když chápu. IT tam je to jinak. Ti mají vždycky problém pochopit věcnou stránku.
Pak tu předvádíš totální výsměch vlastnímu vzdělání.
I když chápu. IT tam je to jinak. Ti mají vždycky problém pochopit věcnou stránku.
Lepší než nemít žádné jako v tvém případě. Protoze chápání textu se učí na druhém stupni základní školy. A to ti pořád nejde.
Takze já jsem v pohodě
Takze já jsem v pohodě
I když chápu. IT tam je to jinak. Ti mají vždycky problém pochopit věcnou stránku. A matematik vlastně taky. Sice ví že 1 a 1 jsou 2 ale vůbec netuší co to znamená. A přesně tohle jsi ty!!!
O mém vzdělání nevíš... resp. víš o něm přesně tolik jako o tom ostatními... NIC 😒] 😒] 😒] :-!
Ale díky, uvedením tvého vzdělání se mi hodně věcí vysvětlilo :yes:
O mém vzdělání nevíš... resp. víš o něm přesně tolik jako o tom ostatními... NIC 😒] 😒] 😒] :-!
Ale díky, uvedením tvého vzdělání se mi hodně věcí vysvětlilo :yes:
Dobrej vtip. Ale chytrého člověka tím neurazis. Aspon jsem se zasmál.
Jj základka, možná nejakej vyucak a chodíš na pichacky do kolbenky a jezdíš tam dieselem, protoze koruna na stojanu. A proti EV bojujes, protoze než by se k tobě dostalo, tak už má mrtvou baterku.
Lepší nevědět nic, než si myslet že víš všechno a děláš ze sebe jen blbce.
Jj základka, možná nejakej vyucak a chodíš na pichacky do kolbenky a jezdíš tam dieselem, protoze koruna na stojanu. A proti EV bojujes, protoze než by se k tobě dostalo, tak už má mrtvou baterku.
Lepší nevědět nic, než si myslet že víš všechno a děláš ze sebe jen blbce.
Opět ukázka toho jaký jsi hlupák. Trefil jsi snad jen ten diesel. A to jen proto že v podstatě každá možnost by zde byla správně 😁 😁 😁
Tvl ty to fakt nechápeš. 😒] 😒] 😒] 😒]
Jelikož tohle nemůžu vědět vůbec, I nevzdelany člověk může podnikat a dařit se mu.
To byla ironie, ale čekal jsem že s tvou logikou to pochopíš 😒] 😒] 😒]
Jelikož tohle nemůžu vědět vůbec, I nevzdelany člověk může podnikat a dařit se mu.
To byla ironie, ale čekal jsem že s tvou logikou to pochopíš 😒] 😒] 😒]
Začínám mít pocit že tu vlastní blbost jsi snad musel sám naprogramovat 😁 😁 Protože tohle příroda zajistit sama nemohla :-!
To by ani rezident s vlastnim parkovacim mistem nesmel se svym autem domu ?😁
Pokud má diesel tak ne. Na okraj na P+R a může dojet carsharingem, nebo kdyz ma své místo muze tam zaparkovat své druhé třeba, EV, benzin ( I kdzy časem počítám, že ani ten benzin ). Právo vlastnit auto není nadřazené na pravo na zdraví.
souhlasím, že by i EV měly platit dálniční známku. Ale ty je přeci nedotuješ dálniční známkou? oni ji platit nemusí, nebo že by nafta byla taky dotovaná? :-!
V určitém slova smyslu dotuji, tedy pokud je poplatek za používání dálnice primárně určený na její údržbu, případně výstavbu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Freddka
Lidi trochu rozumu do hrsti, ne?
To jsou priserny debaty.
Copak uz dnes neni mozne mluvit o tom, ze bychom veci delali nejak normalne?
Treba ze vsechna osobni auta plati stejne myto, ze vsechna auta mohou stejne parkovat a ze muzou vsude jezdit? Proste delat veci tak, ze vsichni maji stejny pravidla a tudiz si nemusi nic zavidet ani vycitat?
Je vazne potreba, aby kazdy byl nejak vyhraneny a nebyl se schopen ani podivat do oci tomu, kdo ma jiny nazor?
Vsak to je prece znamka vyspele spolecnosti, ze se lide navzajem respektuji a chapou, ze svet proste temer nikdy neni cernobily. Ze jde o to mit nejaka normalni pravidla, ktera lidi neotravuji.
Ale ze jdou najit reseni, ktera jsou dobrym kompromisem pro obe strany? Me by to tak prislo takove … jak to rict … normalni :-!
To jsou priserny debaty.
Copak uz dnes neni mozne mluvit o tom, ze bychom veci delali nejak normalne?
Treba ze vsechna osobni auta plati stejne myto, ze vsechna auta mohou stejne parkovat a ze muzou vsude jezdit? Proste delat veci tak, ze vsichni maji stejny pravidla a tudiz si nemusi nic zavidet ani vycitat?
Je vazne potreba, aby kazdy byl nejak vyhraneny a nebyl se schopen ani podivat do oci tomu, kdo ma jiny nazor?
Vsak to je prece znamka vyspele spolecnosti, ze se lide navzajem respektuji a chapou, ze svet proste temer nikdy neni cernobily. Ze jde o to mit nejaka normalni pravidla, ktera lidi neotravuji.
Ale ze jdou najit reseni, ktera jsou dobrym kompromisem pro obe strany? Me by to tak prislo takove … jak to rict … normalni :-!
To máš těžký když fialka říká, že se zaměří na stavby nabíječek z dotací a přitom sebere důchodcům slevy co mají taktak aby si udrželi starou škodovku v chodu. Tak asi budou rozbroje, že elektriku vlastníkům elektroaut bude dotovat ten co má spalovák.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hlavně to co se děje je převrat solidarity ve společnosti. Eurosocialismus chudým bere a bohatým dává. Průser jak vrata. Pak nemají být rozvoje a napětí ve společnosti.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pravda pravdoucí a AMARUS nedovede tohle pochopit a plácá pořád jak gramofon, ať napíše, kde se bere ta elektrika co platí majitelé elektroaut jinak než ten důchodce s favoritem?
Jinak si počkáme, jaký dluh naseká na rok fialka od dubna, jestli bude mět nějaký hasiče a policajty, kterým přidal jen práci. Ta inflace stoupla až po volbách, tohle neokecá i to, že před jmenováním už šachoval s nepolitickou policií. Nevydrží do švestek.
Jinak si počkáme, jaký dluh naseká na rok fialka od dubna, jestli bude mět nějaký hasiče a policajty, kterým přidal jen práci. Ta inflace stoupla až po volbách, tohle neokecá i to, že před jmenováním už šachoval s nepolitickou policií. Nevydrží do švestek.
No, třeba ministr zdravotnictví už je určen na odstřel. Kolem prázdnin má být odvolán...
u nás na moravě víme, že ta dotace z kypru stáhne celé STAN, kriminálka zjištuje napojení lihového bose na prior a dále na toho učitele.
S tebou muzu souhlasit malokdy, ale tentokrat to je presne ono.
Neni potreba dotovat nejakou vystavbu nabijecek. To zvladne soukromy sektor sam - budou EV, postavi se nabijecky, protoze se to rentuje. Sami si najdou kde, za kolik atd. Stat nemusi delat NIC!
Stat muze tak akorat zjednodusit nejakou byrokracii, aby se to dalo postavit snadno.
Ja nechci, aby se stat vrtal do toho, do ceho nemusi. Tady vubec nic delat nemusi a dopadne to nejspis jeste lip, nez kdyz se do toho kazdy politik montuje.
Neni potreba dotovat nejakou vystavbu nabijecek. To zvladne soukromy sektor sam - budou EV, postavi se nabijecky, protoze se to rentuje. Sami si najdou kde, za kolik atd. Stat nemusi delat NIC!
Stat muze tak akorat zjednodusit nejakou byrokracii, aby se to dalo postavit snadno.
Ja nechci, aby se stat vrtal do toho, do ceho nemusi. Tady vubec nic delat nemusi a dopadne to nejspis jeste lip, nez kdyz se do toho kazdy politik montuje.
bez prvotního impulsu nebude zájem ani z jedné strany. není infrastruktura, nebudou kupci. Nejsou kupci, nebude infrastruktura.
no a co, ať si ty nabíječky postaví výrobci, šak je staví taky a fialka by měl šetřit, nejhorší je, že fialka zdražil toustový chléb z penamu a traktorista dostal dotace, bráchu dal do trafiky na vládu a pobírá dotace jak z EU, tak krajské.
I kdyby to byla pravda, jiz nyni jsme ZA otazkou jestli driv slepice nebo vejce (EV nebo nabijecka).
Uz jsou nejake ty nabijecky (ani malo ani moc) a jsou i EV na cestach, ted uz tomu staci nechat volny prubeh.
Uz jsou nejake ty nabijecky (ani malo ani moc) a jsou i EV na cestach, ted uz tomu staci nechat volny prubeh.
Souhlasím. Ted uz to je nějak připravené a podpora není na místě.
:yes: 😁
A tohle ja ta zajimava situace, kdy se najednou shodneme vsichni.
Pritom k tomu stacilo jedine - shodnout se na tom, ze neni potreba zasahu statu, ze staci nechat to na volnem trhu.
Nicmene abychom zustali nohama na zemi a byli realisti, neni to tak jednoduche.
U spalovacich aut se nekolik desetileti vyrazne tlacilo na jejich setrnost k zivotnimu prostredi.
Automobilky pokazde tvrdily, ze dosahnout hodnot dalsi normy je zcela nemozme - ale nebylo to tak, dosahli toho vsichni a celkem snadno.
Nicmene kazde auto je potom o dost komplikovanejsi a v dusledku take drazsi.
Tady je pak na miste ta debata kde je ten spravny pomer mezi prinosem pro lidi a zivotni prostredi a kde uz je to prehnane.
Asi se shodneme, ze nekde v tu chvili, kdy museji automobilky prechazet na plugin hybridy, tj vyrazne skokove drazsi reseni, tam nekde uz je to za hranou, to uz je ten zeleny levicovy diktat, ktery vyrazne pokrivuje trh.
A pritom prinos je diskutabilni. Baterky totiz taky nejsou buhvijak ekologicke, ani z pohledu vyroby, ale zvlast pak jejich likvidace / recyklace. A to jsou prave ta polovicata reseni, kdy nejaka doktrina zacne byt tak slepa, ze vidi jen tu svou pravdu a pred nevyhodami zaviraji oci.
Na druhou stranu je take pravda, ze NEekologicka reseni jsou levna a ekologicka jsou drazsi, to je nejaka obecna pravda. Stat / regulace je bohuzel jedina vec, ktera funguje, protoze volny trh ekologii ignoruje - je to tak levnejsi. Ostatne se to uci v ekonomii uz v kurzu 101, ze volny trh ma sva uskali a tohle je jedno z tech zrejmych.
Proto je nejaka regulace tak jako tak zapotrebi. Ale zas to ma tu vyhodu, ze rozumne zivotni prostredi pro sebe a sve deti chce kazdy - bez ohledu na to, jestli je to levicak nebo pravicak. Takze jde jen o to najit nejake rozumne kompromisy.
A tohle ja ta zajimava situace, kdy se najednou shodneme vsichni.
Pritom k tomu stacilo jedine - shodnout se na tom, ze neni potreba zasahu statu, ze staci nechat to na volnem trhu.
Nicmene abychom zustali nohama na zemi a byli realisti, neni to tak jednoduche.
U spalovacich aut se nekolik desetileti vyrazne tlacilo na jejich setrnost k zivotnimu prostredi.
Automobilky pokazde tvrdily, ze dosahnout hodnot dalsi normy je zcela nemozme - ale nebylo to tak, dosahli toho vsichni a celkem snadno.
Nicmene kazde auto je potom o dost komplikovanejsi a v dusledku take drazsi.
Tady je pak na miste ta debata kde je ten spravny pomer mezi prinosem pro lidi a zivotni prostredi a kde uz je to prehnane.
Asi se shodneme, ze nekde v tu chvili, kdy museji automobilky prechazet na plugin hybridy, tj vyrazne skokove drazsi reseni, tam nekde uz je to za hranou, to uz je ten zeleny levicovy diktat, ktery vyrazne pokrivuje trh.
A pritom prinos je diskutabilni. Baterky totiz taky nejsou buhvijak ekologicke, ani z pohledu vyroby, ale zvlast pak jejich likvidace / recyklace. A to jsou prave ta polovicata reseni, kdy nejaka doktrina zacne byt tak slepa, ze vidi jen tu svou pravdu a pred nevyhodami zaviraji oci.
Na druhou stranu je take pravda, ze NEekologicka reseni jsou levna a ekologicka jsou drazsi, to je nejaka obecna pravda. Stat / regulace je bohuzel jedina vec, ktera funguje, protoze volny trh ekologii ignoruje - je to tak levnejsi. Ostatne se to uci v ekonomii uz v kurzu 101, ze volny trh ma sva uskali a tohle je jedno z tech zrejmych.
Proto je nejaka regulace tak jako tak zapotrebi. Ale zas to ma tu vyhodu, ze rozumne zivotni prostredi pro sebe a sve deti chce kazdy - bez ohledu na to, jestli je to levicak nebo pravicak. Takze jde jen o to najit nejake rozumne kompromisy.
Jenom k těm spalovákům. Když se pro pár gramů člověku neškodného CO2, tak jak to nastavila EURO norma dosáhne u benzínového motoru toho, že produkuje i pevné částice a NOx, které člověka prokazatelně a bezprostředně ohrožují, je to docela problém. To prostě nevymyslíš.
Nicméně stále je prosperující automobilový průmysl velice snadný terč s obrovskou globální klientelou.
Lepší dojnou krávou už je dnes snad jen tabákový průmysl.
Nicméně stále je prosperující automobilový průmysl velice snadný terč s obrovskou globální klientelou.
Lepší dojnou krávou už je dnes snad jen tabákový průmysl.
a co třeba všechna auta stejně znečišťovat a stejně (ne)způsobovat dětem astma?
Co takhle potopit jeden zaoceánský parník místo šílených restrikcí milionů řidičů?? Co takhle místo Euro7 radši vysázet 1000ha lesa v Brazílii nebo znovu zalesnit Sumatru?? Co takhle místo šikany dieselů raději omezit šílenou přepravu zboží?? Co třeba místo stavby VRT raději decentralizovat třídírny pošt aby balík k sousedovi neputoval 80 km???
Co takhle nepořádek s emisemi a splňovat je v reálném provozu?
Už vim odkud vítr vane. Jsi jako windiesel. Emise dieselů škodí zdraví, to je prokázáno a ma to dle studií vliv i na Inteligenci.
Už vim odkud vítr vane. Jsi jako windiesel. Emise dieselů škodí zdraví, to je prokázáno a ma to dle studií vliv i na Inteligenci.
ježí nehadejte se VRT je potřebný, pošta je jako čd, ta třeba jezdí u nás pod trolejama na koridoru s regionovou, do vesnic jezdí s 810. Kanálu se nedožijeme aby loď nahradila dvacet kamionů a dovezla šrot, sůl nebo písek. ODS rušila vlečky jak na běžícím pásu, Babiš je aspoň u nás zachránil a jak naváží vagonama suroviny na výrobu hnojiv, tak je radost stát před přejezdem, jo je to tak nebotˇ hybrid klimatizuje bez motoru a stěma děckama co mají astma tak nemají jezdit s rodičama v dieslu a střešním oknem nebo okenkem i větráním, tam se to vrací a jde to do vozu, řidič to necítí. To je to nechutenství k toyotě, ta nano filtrace udělá více než škodovkářský maniak umí napočítat.
VRT potřebný není pro zem naší velikosti v pohodě stačí slušný koridor 160 kmh. Ještě jinak - ano, VRT je super, ale náklady (celé společnosti, nejen ty finanční) jsou hrubě neúmerné přínosu.
Tak dobře koridor na 200km/h, Ty stávající koridory jsou zahlceny a není už tam místo pro nákladní vlaky. Musíš si uvědomit, že VRT bude nejen v čr, jinde už jsou a chudší španělsko, kde jejich pemier má menší mzdu jak fialka má hned dvě. To VRT u nás by měli dříve postavit jak dálnici do okolních států a ministr dopravy by na tohle měl reagovat. Fialka nerozezná vlak od autobusu a je vyučen jen aby uměl kecat.
Španělsko je ale přece úplně o něčem jiném než ČR!!!
Porovnej si zastavěnost území, hustotu obyvatelstva, vzdalenosti mezi městy, rozlohu :-!
Porovnej si zastavěnost území, hustotu obyvatelstva, vzdalenosti mezi městy, rozlohu :-!
asi máš pravdu, ale stou želeunicí zaostáváme.
Ale jo. Já jsem pro koridory a modernizaci železnice všemi deseti.
Koneckonců to že trať na Třebíč třeba doteď ani není elektrifikocaná natož 2 kolejná stejně jako myslím směr Liberec atp. to je prostě neuvěřitelná ostuda.
Ale budovat trať 160 kmh a budovat trať 200 kmh jsou totálně odlišné světy. Za totálně odlišné peníze. Za totálně odlišné dopady na území.
VRT u nás je brutální přepych. Zvlášť v době kdy tady sekáme 400 mld sekery jen to fikne.
Koneckonců to že trať na Třebíč třeba doteď ani není elektrifikocaná natož 2 kolejná stejně jako myslím směr Liberec atp. to je prostě neuvěřitelná ostuda.
Ale budovat trať 160 kmh a budovat trať 200 kmh jsou totálně odlišné světy. Za totálně odlišné peníze. Za totálně odlišné dopady na území.
VRT u nás je brutální přepych. Zvlášť v době kdy tady sekáme 400 mld sekery jen to fikne.
S temi velkymi lodemi opatrne.
Ty vezou tak strasne moc nakladu, ze v prepoctu hmotnost nakladu na kilometr stejne vyhrava nad kazdou jinou prepravou uplne na cele care.
Tim nechci rict, ze nemuze byt k zivotnomu prostredi setrnejsi, to urcite ano, ale i tak je potreba brat fakta tak jak jsou.
Ty vezou tak strasne moc nakladu, ze v prepoctu hmotnost nakladu na kilometr stejne vyhrava nad kazdou jinou prepravou uplne na cele care.
Tim nechci rict, ze nemuze byt k zivotnomu prostredi setrnejsi, to urcite ano, ale i tak je potreba brat fakta tak jak jsou.
VÝLETNÍ... 8-s
Jo tak vyletni lode, to ja nevim :-!
Nicmene se domnivam, ze je jich tak malo, ze to v nejakem celosvetovem meritku dopravy vubec nema smysl resit, je to nula nic. A jeste k tomu ty emise vznikaji nekde na mori, mimo obydlenou oblast.
Ale co ja o tom vim, vazne nic :-!
Nicmene se domnivam, ze je jich tak malo, ze to v nejakem celosvetovem meritku dopravy vubec nema smysl resit, je to nula nic. A jeste k tomu ty emise vznikaji nekde na mori, mimo obydlenou oblast.
Ale co ja o tom vim, vazne nic :-!
Velmi rozumný apel :yes: :yes:
Jen se obávám, že už se to dávno vymklo a nevidím cesty zpět.
Nejhorší na tom je, že i nedávno rozumní diskutéři neskutečně zradikalizovali.
Ne, už to není ani vtipné...
Jen se obávám, že už se to dávno vymklo a nevidím cesty zpět.
Nejhorší na tom je, že i nedávno rozumní diskutéři neskutečně zradikalizovali.
Ne, už to není ani vtipné...
máš stejnou školu jak fialka? Píšeš jak milion chvilek, popsaný, ale co jsi chtěl říci nenapíšeš, tudy cesta opravdu nevede.
Ano. Fialka je dokonale asertivní haj** . Stejně jako Pekarová nebo Schillerová nebo Havlíček. Moderní politik. Působí hrozně slušně. Umí mluvit a odpovídat na otázky tak, že nic neřeknou a proto to pro ovce zni jako že tak to prostě má být a tak je to správně. Protože přišla přece POCTIVÁ politika!!!
Vyjádřil jsem se zcela jasně, způsobem úměrným mému vzdělání, inteligenci a vychování.
Přeložím:
"Si myslim, že Feddka má recht, diskuze tady dou do haj*lu a typci, co eště nedávno rozumně pokecali se chovaj jak praštěný. Každej vidí jen ten svuj názor ale vnímat názor druhýho mu moc nejde. Dříf se tu dalo betelně pokecat vo autech, dneska se to moc nedá páč se k sobě chováme jak h*vada potěhem praštěný.
De to do kytek a zdejší pokec začíná stát za pendrek.
Freddka má recht, si ale za sebe jako mislym že už je pozdě a starý dobrý pokecy na tomhle sérveru už sou pryč."
Tak co, lepčí? To už nejni moc Fialkovský, ne?
Přeložím:
"Si myslim, že Feddka má recht, diskuze tady dou do haj*lu a typci, co eště nedávno rozumně pokecali se chovaj jak praštěný. Každej vidí jen ten svuj názor ale vnímat názor druhýho mu moc nejde. Dříf se tu dalo betelně pokecat vo autech, dneska se to moc nedá páč se k sobě chováme jak h*vada potěhem praštěný.
De to do kytek a zdejší pokec začíná stát za pendrek.
Freddka má recht, si ale za sebe jako mislym že už je pozdě a starý dobrý pokecy na tomhle sérveru už sou pryč."
Tak co, lepčí? To už nejni moc Fialkovský, ne?
tak odevzdej řidičák a jdi do domova důchodců.
He? Jako víš alespoň na co reaguješ? Chápeš alespoň, že to co jsi mi teď napsal je úplně mimo mísu a vůbec nechápeš, co píšu?
Sorry chlape, ale z Tvého způsobu vyjadřování a reagování to působí tak, že jsi strašně, ale fakt strašně hloupej.
(Aby bylo jasno, píšu že to tak působí, ne že jsi).
Jestli jsi troll, mea culpa - pak je to, svým zvrhlým způsobem, geniální.
Sorry chlape, ale z Tvého způsobu vyjadřování a reagování to působí tak, že jsi strašně, ale fakt strašně hloupej.
(Aby bylo jasno, píšu že to tak působí, ne že jsi).
Jestli jsi troll, mea culpa - pak je to, svým zvrhlým způsobem, geniální.
Hele, to že pokec o autech dnes vtahuje politiku do diskusí je ale přece naprosto přirozený jev, nemyslíš?
Prostě asi nemůžeš čekat, že diskuse o autech 2022 kdy politik má pomalu větší vliv na výsledek jak automobilka, bude stejná jako diskuse o autech 2000, kdy jsme žili v době, kdy automobilky chtěly a mohly dělat lepší a lepší auta a my jsme se mohli těšit z pokroku a bavit se tím, kdo je v čem opět lepší, zajímavější. Zajímavější PRO ŘIDIČE.
Navíc dnes tu jsou v diskusi bohužel různí spamboti nebo co to je, kedlubna co má 2 nicky, a lidi co neumějí ani odpovědět na položené otázky... A zkratobezmozci co sice EV nemají, možná jej ani neviděli ale budou tu šířit pohádky o tom jak je to EV lepší než ropák...
Prostě asi nemůžeš čekat, že diskuse o autech 2022 kdy politik má pomalu větší vliv na výsledek jak automobilka, bude stejná jako diskuse o autech 2000, kdy jsme žili v době, kdy automobilky chtěly a mohly dělat lepší a lepší auta a my jsme se mohli těšit z pokroku a bavit se tím, kdo je v čem opět lepší, zajímavější. Zajímavější PRO ŘIDIČE.
Navíc dnes tu jsou v diskusi bohužel různí spamboti nebo co to je, kedlubna co má 2 nicky, a lidi co neumějí ani odpovědět na položené otázky... A zkratobezmozci co sice EV nemají, možná jej ani neviděli ale budou tu šířit pohádky o tom jak je to EV lepší než ropák...
Hele, za prvé bych rád řekl že Tě tady registruju už roky a vím, že několikrát jsme si opravdu fajn pokecali. Jako diskutéra se Tě fakt vážím a debatovat s Tebou mě baví. :yes:
Přečti si, prosím, ten příspěvek Freddky na který reaguji - tzn. nereaguji primárně na politiku, ale na tu názorovou zákopovou válku, co se tu poslední dobou odehrává.
Jako příklad mě napadá diskuze pod testem nového kaškaje, před nedávnem, kdy jsem byl jední diskutérem označen defacto za socku, protože mám ve svém novém autě manuál... A já se mu jen snažil vysvětlit, že jsou lidé kteří ho prostě preferují před automatem, ale na druhou stranu naprosto chápu, proč někdo naopak preferuje ten automat... Tohle už mě prostě nebaví a na ACZ už chodím víceméně sporadicky - jsem otrávený. A evidentně nejsem sám (napadá mě třeba Ronault, co je dle mého moc fajn chlap a na diskuzích mi fakt dottore chybí).
Ohledně té politiky - ano, dle mého je toho tady poslední dobou moc (můj názor). Mnoho let jsme si to tady hlídali, ale už se to zvrtlo. Jen to potvrzuj to strašlivé rozdělení celé české společnosti.
Fandové (některí až fanatičtí) EV - ano, souhlas, to tu je. A, dle mého názoru, to vedlo k radikalizaci některých diskutérů, kteří zde normálně fungovali roky a roky.
BTW - já si fakt umím představit někoho, pro koho je EV nejlepším řešením. Pro mě ne, ale proto nebudu tvrdit, že jen já mám tu jednu a univerzální pravdu. Od diskuzního oponenta očekávám, alespoň v minimální míře, to samé. Jinak diskuze postrádá smysl.
Přečti si, prosím, ten příspěvek Freddky na který reaguji - tzn. nereaguji primárně na politiku, ale na tu názorovou zákopovou válku, co se tu poslední dobou odehrává.
Jako příklad mě napadá diskuze pod testem nového kaškaje, před nedávnem, kdy jsem byl jední diskutérem označen defacto za socku, protože mám ve svém novém autě manuál... A já se mu jen snažil vysvětlit, že jsou lidé kteří ho prostě preferují před automatem, ale na druhou stranu naprosto chápu, proč někdo naopak preferuje ten automat... Tohle už mě prostě nebaví a na ACZ už chodím víceméně sporadicky - jsem otrávený. A evidentně nejsem sám (napadá mě třeba Ronault, co je dle mého moc fajn chlap a na diskuzích mi fakt dottore chybí).
Ohledně té politiky - ano, dle mého je toho tady poslední dobou moc (můj názor). Mnoho let jsme si to tady hlídali, ale už se to zvrtlo. Jen to potvrzuj to strašlivé rozdělení celé české společnosti.
Fandové (některí až fanatičtí) EV - ano, souhlas, to tu je. A, dle mého názoru, to vedlo k radikalizaci některých diskutérů, kteří zde normálně fungovali roky a roky.
BTW - já si fakt umím představit někoho, pro koho je EV nejlepším řešením. Pro mě ne, ale proto nebudu tvrdit, že jen já mám tu jednu a univerzální pravdu. Od diskuzního oponenta očekávám, alespoň v minimální míře, to samé. Jinak diskuze postrádá smysl.
Jo souhlas.
I já si jsem vědom že občas to asi s vyhraněním proti EV přeháním. Ale opravdu to je tou zelenou sektou, která se tu vyrojila a já se to snažím nějak vybalancovat.
Obecně proti EV totiž nemám příliš výhrad. Jen to považuji za hrozně úzce využitelnou technologií. Ale tohle prostě nelze oddělit od ekonomické stránky a od surovinové náročnosti. Jako celek tak EV za mě opravdu není budoucností. Navic sem vstupují další faktory v podobě energetiky a ... bohužel i politiky. Já věřím tomu a můj odhad je ten, že budoucností bude buď vodík nebo jiné syntetické palivo. Dost možná do běžného spalováku.
Co mě mrzí tady v diskusích je třeba i to, že některé individua prostě nejsou schopny pochopit ani to, že prostě vzhledem k tomu co předvádí dlouhodobě na ně nehodlám reagovat, nezajímají mě jejich tlachy, a prostě jsou na hatelistu. A přesto na mě pořád budou reagovat a zaplevelovat diskusi.
Je pravda, že se vytratila naše skupina nadšenců do aut. Diskuse už není nad tím jak se co řídí, co má jaký zvuk, jaké to má koule a nad čím srdce zaplesá. Co se povedlo a co chce zlepšit. Co redaktor nevystihl nebo vzal za špatný konec.
Místo toho tu jsou hádky o tom, že čekat 3/4h na superchargeru je senzační zážitek hodný orgasmu. Že 1,9t v běžným autě je totálně na pohodu. Jízdní zážitek se pro mnohé zredukoval na 0-100 podle logiky že nejlepší jsou nejrychlejší hodinky...
Vytratil se nějaký jemnocit z pocitu v interiéru. Podstatnější než ergonomie je jen úhlopříčka displayů a počet barev ambientniho osvětlení. Řazení se dostalo v debatách na úroveň otravného úkonu. A nejlepším řidičským zážitkem v diskusi se čím dál častěji stává možnost neřídit.
Místo krásy volantu se diskusním ideálem pro mnohé stává absence volantu. A když ne to , tak se počítá aspoň co nejpodivnější a nejšišatější tvar. Kvalita spasování nebo laku není hodno zájmu... A něco jako zvuk motoru nebo naladění výfuku se stalo takřka historií...
Je to škoda. Ale já se těchto hodnot nevzdám. Pro mě auto vždy bude autem. A ne elektrospotřebičem který mám hodnotit jen podle euroštítku :-! :-!
I já si jsem vědom že občas to asi s vyhraněním proti EV přeháním. Ale opravdu to je tou zelenou sektou, která se tu vyrojila a já se to snažím nějak vybalancovat.
Obecně proti EV totiž nemám příliš výhrad. Jen to považuji za hrozně úzce využitelnou technologií. Ale tohle prostě nelze oddělit od ekonomické stránky a od surovinové náročnosti. Jako celek tak EV za mě opravdu není budoucností. Navic sem vstupují další faktory v podobě energetiky a ... bohužel i politiky. Já věřím tomu a můj odhad je ten, že budoucností bude buď vodík nebo jiné syntetické palivo. Dost možná do běžného spalováku.
Co mě mrzí tady v diskusích je třeba i to, že některé individua prostě nejsou schopny pochopit ani to, že prostě vzhledem k tomu co předvádí dlouhodobě na ně nehodlám reagovat, nezajímají mě jejich tlachy, a prostě jsou na hatelistu. A přesto na mě pořád budou reagovat a zaplevelovat diskusi.
Je pravda, že se vytratila naše skupina nadšenců do aut. Diskuse už není nad tím jak se co řídí, co má jaký zvuk, jaké to má koule a nad čím srdce zaplesá. Co se povedlo a co chce zlepšit. Co redaktor nevystihl nebo vzal za špatný konec.
Místo toho tu jsou hádky o tom, že čekat 3/4h na superchargeru je senzační zážitek hodný orgasmu. Že 1,9t v běžným autě je totálně na pohodu. Jízdní zážitek se pro mnohé zredukoval na 0-100 podle logiky že nejlepší jsou nejrychlejší hodinky...
Vytratil se nějaký jemnocit z pocitu v interiéru. Podstatnější než ergonomie je jen úhlopříčka displayů a počet barev ambientniho osvětlení. Řazení se dostalo v debatách na úroveň otravného úkonu. A nejlepším řidičským zážitkem v diskusi se čím dál častěji stává možnost neřídit.
Místo krásy volantu se diskusním ideálem pro mnohé stává absence volantu. A když ne to , tak se počítá aspoň co nejpodivnější a nejšišatější tvar. Kvalita spasování nebo laku není hodno zájmu... A něco jako zvuk motoru nebo naladění výfuku se stalo takřka historií...
Je to škoda. Ale já se těchto hodnot nevzdám. Pro mě auto vždy bude autem. A ne elektrospotřebičem který mám hodnotit jen podle euroštítku :-! :-!
Wow - chlape, dík. Tohle je přesně ten příspěvek ze starého dobrého ACZ :yes:
Nemůžu moc dlouze reagovat, neboť jednomu budoucímu závodníkovi rostou první dva zoubky a dost ho to prudí.
Každopádně - pod Tvůj příspěvek bych se okamžitě podepsal, defacto se vším souhlas :yes:
Možná jen poznámka k zamyšlení - nebylo by prostě lepší nereagovat? (opravdu to myslím jako otázku, sám to také řeším)
Jinak ten můj nový kočár je Jeep - Compass, takže spíš než jako američana to beru jako křížence mezi Jeepem a Alfou (Fiatem, ale tu Alfu, kterou mám hrozně rád, tam prostě tak nějak podvědomě cítím).
A taky bych daleko radši než vysavače nebo politiku řešil např. to, jak super funguje Chapmanova náprava, proč je boží mít karoserii tuhou jak ingot a proč je 130 hp u Firefly jinech než třeba u 1.2 TCe...
A třeba s Ozzym se chytnul na tom, jestli je to řidičtější auto než Kuga, nebo ne 😉
Každopádně - dík za to, že je vidět že to jde, že starý dobrý mazáci z diskuzí na ACZ ještě nejsou odepsaný :yes:
Nemůžu moc dlouze reagovat, neboť jednomu budoucímu závodníkovi rostou první dva zoubky a dost ho to prudí.
Každopádně - pod Tvůj příspěvek bych se okamžitě podepsal, defacto se vším souhlas :yes:
Možná jen poznámka k zamyšlení - nebylo by prostě lepší nereagovat? (opravdu to myslím jako otázku, sám to také řeším)
Jinak ten můj nový kočár je Jeep - Compass, takže spíš než jako američana to beru jako křížence mezi Jeepem a Alfou (Fiatem, ale tu Alfu, kterou mám hrozně rád, tam prostě tak nějak podvědomě cítím).
A taky bych daleko radši než vysavače nebo politiku řešil např. to, jak super funguje Chapmanova náprava, proč je boží mít karoserii tuhou jak ingot a proč je 130 hp u Firefly jinech než třeba u 1.2 TCe...
A třeba s Ozzym se chytnul na tom, jestli je to řidičtější auto než Kuga, nebo ne 😉
Každopádně - dík za to, že je vidět že to jde, že starý dobrý mazáci z diskuzí na ACZ ještě nejsou odepsaný :yes:
A jestli někdo nebude mít na jízdenku na vlak, ale na auto jo a jeho provoz, tak to bych chtěl vidět.
P.s.😒br /> Koukam kolik lidí ví jak jsem cestoval, že s výčtem cestování z dob mého studia nesouhlasí. Fakt škoda, že to neukazuje, kdo to dává, to by mne zajímalo, který chudák to je 😒]
chudáci budou muset jezdit na kole, protože EV si nikdy nekoupí. A hybrida taky ne. Už aby to bylo. 😒] 😒] 😒]
za komousu na VS nastupovala cca 10% populacniho rocniku, dnes polovina.
netvrdim, ze to je dobre, spis naopak, uroven musela jit logicky dolu, ale dostupnost je dnes mnohem vyssi nez byla za komousu a to napric celou spolecnosti.
a to jeste vynechamam to, ze za komousu nemohla spousta chytrych a talentovanych deti-studentu studovat kvuli politickemu skraloupu nebo postoji svych rodicu
Ohledně právníků ( studentů )si myslím své. Morálnějši odpad ( nikoliv všichni ale většina to byla určitě) jsem nikdy nepotkal.
prijde mi, ze jsou k reseni mnohem dulezitejsi veci, nez nejak prukazka na dojizdeni do skoly.
dej mu aspon tech 100dni.
no, po tom co tady StBak zanechal, spis 1000
P.s zrovna Marian rozhazoval o sto sest a nastavil politiku, kterej rudej Nok Toman prevzal a udrzival, protoze se mu hodila a kdo ma ten resort zpet, byt pres “bileho kone”, kterej mel Covid a kdo si to prebral za nej ?😁 Cerno***nik Marian…
Cistka by byla potreba a hlavne cely ten system zeefektivnit.
Lidi nastvou pri kazdem setreni, ale jde o to, aby nenstvali vic lidi, nez je nutne… uvidime, k tematu asi vic nenam je to zak obsahle , ze tady v diskuzi resit asi nejde, aby jsme obsahli vse 😁
Taky bych to nechtel resit, ale investice jsou potreba, ro se shodneme.
Nebo chceš říct že člověk co nekouká do budoucnosti a utratí co si vydělá, nebo vůbec nevydelava, má být dotovan tím, kdo se chce postarat sam o sebe a svou rodinu?
nechapu, proc manzelciny rodice poslednou dobou nasim detem rocne davaj cca 10tis kc kazdym rokem k svatkum, narozenim, vanocum, a tvarej se u toho jako by nas zachranili pred hladomorem, misto toho aby neskudlili kazdou korunu a obcas si nekam vyrazili
ted to je treba tak, ze kdyz sou u nas, tak je pozvem do "nasi" hospody, deda ze to zaplati a kdyz pak vidi ty ceny tak jen kouli ocima. a kdyz dojde k placeni a ja ze to zacaluju, tak deda vytahne penezenku a necha si to nazpatek vysazet do posledni korunky bez dyska. a ja se pri dalsi navsteve omlouvam a davam o to vic ...