Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDojezd 1000 km v polovičním balení. Mercedes láká na koncept EQXX s revoluční baterií
9 komentářů
toomuch
5
Aneb co nám zase poví rohypnoli letka (btw rohypnol - prášek na úzkost)?
Ales Chocholousek
Nic nového, podobné parametry nám dávno servíruje Čína asi tam MB sehnal technologii. Doby, kdy jsme se Číně smáli jsou pryč. Mají tam lepší platy než u nás, elektromobilita je tam oproti EU o kus dál, mají pod palcem strategické suroviny pro následující dekády .... Prostě jsme zaostali a i tak tu hromada lidí je proti green dealu a chce dál žít ve "středověku" a zaostávat 😒
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ani stovky slov, psané velkými písmeny nezakryje fakt, že 85% surovin, potřebných pro výrobu baterií má pod palcem Čína a její politbyro! Takže se ze závislosti na Ruské ropě a plynu vrháme s úsměvem na rtech do závislosti na Čínské politice. Evropa má vyjma proklamací a plánů prázdné ruce, a to i v té Africe, jak nedávno ve svém plánu pro Afriku přiznala i Uršula! A vystrnadit nyní z Afriky Čínu, kterou "chrání" Německo a Francie je nemožné. Stejně tak tyto dva státy blokují jakékoliv krocení Putina. Jim jde jen o jejich bussines.
PowerHouse
"polovinu menší a 30 % lehčí"
EV jsou jasná blízká budoucnost, jakmile přesáhnou baterie 500Wh/kg za cenu €70/kWh, tak není co řešit.
A německé automobilky se tomu přizpůsobují.
EV jsou jasná blízká budoucnost, jakmile přesáhnou baterie 500Wh/kg za cenu €70/kWh, tak není co řešit.
A německé automobilky se tomu přizpůsobují.
Mokrous
Tato generace bude jezdit za 10 kWh na 100 km, ta příští bude mít spotřebu jako elektrokolo a bude vážit taky tak, no a ta poslední bude perpetum mobile. A 44. dávka očkování bude ta poslední.
Těšíme se na další uvěřitelné zprávy ze světa.
Těšíme se na další uvěřitelné zprávy ze světa.
PJ164
U Mercedesu by měli platit Tatře za použití jejich aerodynamického konceptu. Pokrok je ve volné energii.