Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
PinDiesel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Tu si musim dopocist z uvedeneho dojezdu 45km?
13,8kWh / 0,45 = 31kWh/100km.
Neslo by tyhle hodnoty uvadet v textu?
PS
To je porad lepsi, nez "fantasticka spotreba" GLE.
😄
13,8kWh / 0,45 = 31kWh/100km.
Neslo by tyhle hodnoty uvadet v textu?
PS
To je porad lepsi, nez "fantasticka spotreba" GLE.
😄
Ona ta "lepsi" spotreba muze byt dana tim, ze SantaFe neumi elektricky poradne topit a pokud neni vyslovene leto a teplo (mluvi se o hranici zhruba 15 stupnu C), tak si startuje spalovak i pri "EV" jizde, kvuli topeni. Tim je samozrejme ovlivnena elektricka spotreba do opticky lepsich hodnot.
To jsem nevedel.
Na druhou stranu, jestlize to ma alespon vymenik tepla ve vyfuku, tak proc ne.
Ale chtel bych mit i 100% EV mod...
Resp. moznost volby.
Na druhou stranu, jestlize to ma alespon vymenik tepla ve vyfuku, tak proc ne.
Ale chtel bych mit i 100% EV mod...
Resp. moznost volby.
GLE je ťažšie a väčšie auto a v kontexte s tým je spotreba tohto H je nič extra , alebo rovnako o ničom ako to GLE. GLE je v každom rozmere väčšie, má väčšiu čelnú plochu a vláči väčšiu váhu. Zároveň aj podľa tabuľky je na tom dynamicky lepšie, takže je otázkou, kto je lepší/horší. Ten prepočet kWh na 100 by bol fajn, ale to snáď ešte zvládneš aj sám 😉
Nechci zvladat nic sam.
Ocekavam, ze dostanu spotrebu na 100km, ne na 45km 😁
Jinak mas pravdu, ze v kontextu velikosti na tom skutecne (relativne) neni to GLE tak zle.
Priznavam, ze jsem do ted nevedel, ze GLE je o tolik delsi a tezsi.
Ocekavam, ze dostanu spotrebu na 100km, ne na 45km 😁
Jinak mas pravdu, ze v kontextu velikosti na tom skutecne (relativne) neni to GLE tak zle.
Priznavam, ze jsem do ted nevedel, ze GLE je o tolik delsi a tezsi.
_Karel_
Hyundai válí. Když pominu hodně kontroverzní čumák, je to pěkný auto, interiér paráda, na první dobrou bych řekl možná i nejlepší z mainstreamu.
Ač jsem byl s Kodiaqem hodně hodně spokojenej, těžko bych hledal argument, proč ho upřednostnit před Santou. Jen tedy nevím nevím, jestli tenhle PHEV je to pravý ořechový. El. dojezd dost malej, a soudě dle 0-100kmh je dynamika vzhledem ke koním prachbídná, to neomluví ani vyšší váha. Podle mě tam měl být 2,0T.
Ač jsem byl s Kodiaqem hodně hodně spokojenej, těžko bych hledal argument, proč ho upřednostnit před Santou. Jen tedy nevím nevím, jestli tenhle PHEV je to pravý ořechový. El. dojezd dost malej, a soudě dle 0-100kmh je dynamika vzhledem ke koním prachbídná, to neomluví ani vyšší váha. Podle mě tam měl být 2,0T.
Ten elan dost brzdi 6 stupnovy menicovy automat. Zviezol som sa s identickym pohonom v Sorente ako aj s obycajnym 230 k hybridom a ten obycajny hybrid bol o nieco sviznejsi napriek vykonovemu manku 35 koni.
To mohl zapricinit hlavne rozdil ve vaze. Prevodovku maji HEV i PHEV stejnou, jen naftova verze ma dvojspojku.
nižší řada tucson...kona má hev dvouspojku?
Kona HEV ma 6 stupnovu dvojspojku. Ale to je iny pohonny retazec zalozeny este na atmosferickej 1.6ke.
Prevodovka je sice rovnaka, ale v PHEV radila o poznanie pomalsie (vyskusane na vlastnej kozi). Dokazal to aj porovnavaci test u nas na SK, ked vedla seba postavili 2 Sorenta - HEV a PHEV a HEV bolo v dynamickych disciplinach rychlejsie, aj ked papierovo to tak nemalo byt.
.... no kdovíjaké svezení to asi fakt nebude.... ale jako auto na dojíždění do práce a pak poklidné výletování, případně dlouhé štreky na tempomatových 130-150 to asi bude fungovat zcela v pohodě....
spíš bych se zajímal o to co naznačuje i kolega výše, že Hyundaie rády i v EV režimu přepínají na výpomoc benzínu (viz nedávný test PHEV Tucsonu) a to bych třeba u PHEV absolutně nesnesl.... Jsem zvyklý třeba i týden jezdit čistě na elektro když nemám delší cestu a kdyby mi každý den trošku přicmrndával ICE, tak by mi to vadilo a i s ohledem na jeho životnost to asi není to pravé....
Ale pokud EV mód funguje jak má, tak se mi to auto líbí..... asi velice rozumná volba pokud chceš PHEV a 7 míst (ostatně, je vůbec na trhu něco dalšího v této konfiguraci?)
spíš bych se zajímal o to co naznačuje i kolega výše, že Hyundaie rády i v EV režimu přepínají na výpomoc benzínu (viz nedávný test PHEV Tucsonu) a to bych třeba u PHEV absolutně nesnesl.... Jsem zvyklý třeba i týden jezdit čistě na elektro když nemám delší cestu a kdyby mi každý den trošku přicmrndával ICE, tak by mi to vadilo a i s ohledem na jeho životnost to asi není to pravé....
Ale pokud EV mód funguje jak má, tak se mi to auto líbí..... asi velice rozumná volba pokud chceš PHEV a 7 míst (ostatně, je vůbec na trhu něco dalšího v této konfiguraci?)
Je možné že aj Pacifica je v PHEV ale nie som si istý. X5 45e je drahšia ale asi iba 5 miest?
7 mistny PHEV Ford E😜lorer😒br />
https😐/www.auto.cz/…nabidnout-138475
Akorat nema EL...
S emisema 72g.
https😐/www.auto.cz/…nabidnout-138475
Akorat nema EL...
S emisema 72g.
Tak tak. Zrovna jeden známý se mi teď pochlubil, že si koupil Santa Fe (Style Premium CRDI) a že je unešen jak je interiér komfortní a kvalitní a co to má všechno za funkce. Ptal jsem se ho, co měl předtím. Že Kodiaqa. Byl jsem dost překvapen, že někdo takto přejde, ale očividně byl velmi spokojen z upgradu.
Santa Fe ma povedený interiér. Crdi bych tedy nechtěl, zbytečně moc vibrací a hluku, ale je to ze uz jsem si zvykl je nemít. Pokud měl předtím TDI, tak to je zase o kus skok od těch vibrací a "nýtování"
Spytaj sa znameho ako to svieti oproti Kodiaq. Pretoze svetla to ma tragicke za tie peniaze.
kodiag oslňuje, santa svítí podle předpisů a homologace.
Jak jsi na to přišel? Ne, počkej, nech mě hádat... automobilka, která v Turecku vyrábí takový klenot, musí být prostě dokonalá? 😄
Prijed se podívat jak oslnuje Highlander. Ono to neni o seřízení světel jenom, ale i jak jsou vysoko. A kdyz ma světla výše než ostatní maji zrcátka, tak bude oslnovat i při maximálním sklopení od určité vzdálenosti.
U kodiaqu jsem si snad nikdy nevšiml, že by oslnoval.
U kodiaqu jsem si snad nikdy nevšiml, že by oslnoval.
Jo, SantaFe v posledních generacích hodně dobrý. Za mě teda vzhledově vede Kia, ale to je nakonec o vkusu každého... ani s Hyu nemám problém, je to hezká avantgarda, ale Sorento má ten šmrnc i bez kontroverzí (vpředu, zadek je zase trošku slabší).
Ten PHEV mě teda z testů zatím úplně nepřesvědčuje.
Ten PHEV mě teda z testů zatím úplně nepřesvědčuje.
hanz_1
Výkladní skříň Hyundai za 1,5M a světla jsou jen obyčejná led jako v i30, a jejich nastavení probíhá kolečkem vlevo od volantu. Hlavně, že to má kamery kolem dokola, ale taková zásadní věc jako pořádná adaptivní světla tomu nedají.
tohle je dělaný pro lidi, zeptej se škodovkářů co stojí jenom tuknutí na parkovišti a ještě ty víš, co ten obrázek znázorňuje? Třeba škodovka za 1,6M má škrabku na okna.
Co jsi chtěl říct tou škrabkou? Jakože u auta za 1,6M řešíš namrzlý okna fénem od Gucciho a škrabka patří jen do levných aut?
Za 1.6 by mohlo být přední okno Vyhřívané snad.
správně, třeba jen pod stěrači a vlastně škrabku mají firemní vozy, neškodovky mají garáž nebo přístřešek.
No rozhodně vyhrivane okno chce s vyhrivanim stěračů. Na staré rav4 to nemá vyhřívání stěrače i když to má vyhřívané okno a je to opruz. Stěrače primrzaji i za jízdy, i když je okno vyhřívané. To uz je jen to vyhřívání stěračů lepší.
To by mohlo. A nemůže snad? Koukám na Kodiaqa LaK, vyhřívané sklo má. Takže pořád pointě chytrolína Umra nerozumím.
kyklop
Čítam na záver: Nejvyšší toč. moment elektromotoru (Nm / ot/min): 67 / 0 - 0; Nejvyšší výkon elektromotoru (kW / ot/min): 304 /0. To vážne? Podľa výkonu elektromotora by to mala byť raketa a nie zdochlina
Othello
....Výsledkem je tak systémový výkon 195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm v rozmezí 1500 až 4500 min-1.....
takto nelze, hodnoty se vzájemně vylučují
takto nelze, hodnoty se vzájemně vylučují
Jakto?
Ja spocetl 143kW pri 4.500.
Neznam moment pri 5.500 otackach, ale nebude-li dostatecny pro 195kW, tak je jiste doplnen vykonem elektro...
Aha, uz chapu. 195kW je pocitano s maximem kroutaku pri 5.500.
Nicmene v hybridu se to podle me nevylucuje 😄
Ja spocetl 143kW pri 4.500.
Neznam moment pri 5.500 otackach, ale nebude-li dostatecny pro 195kW, tak je jiste doplnen vykonem elektro...
Aha, uz chapu. 195kW je pocitano s maximem kroutaku pri 5.500.
Nicmene v hybridu se to podle me nevylucuje 😄
Hybrid nehybrid, fyzika je jen jedna.
Někdo holt ty údaje splácal hrušky s jabkama
Někdo holt ty údaje splácal hrušky s jabkama
A proc by nemohl byt systemovy vykon 195kW?
To ze jsou tu hodnoty (a jejich jednotky..) splacany je normalka.
Udajum z textu taky nerozumim. 😄
To ze jsou tu hodnoty (a jejich jednotky..) splacany je normalka.
Udajum z textu taky nerozumim. 😄
Systémový výkon klidně těch 195 kW může být, to přece nikde nerozporuju
jen upozorňuju že hodnoty
....195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm...
se vzájemně vylučují takže některé z nich jsou určitě chybné
v textu jsou uvedeny společně a měly by proto vzájemně korespondovat.
jen upozorňuju že hodnoty
....195 kW při 5500 táčkách a nejvyšší točivý moment 304 Nm...
se vzájemně vylučují takže některé z nich jsou určitě chybné
v textu jsou uvedeny společně a měly by proto vzájemně korespondovat.
Jo to je pravda.
Pokud systémový výkon je 195 kW při 5500 ot., pak je v té chvíli moment 339 Nm
Co je o dost víc než udané maximum 304 Nm
Já v tom chybu vidím, ty ne ?
Edit: jo už jsi to opravil, ok
Co je o dost víc než udané maximum 304 Nm
Já v tom chybu vidím, ty ne ?
Edit: jo už jsi to opravil, ok
Ale 304Nm je podle tabulky kroutak elektromotoru.
Jestlize by me to zajimalo, tak radeji kouknu jinam...
Jestlize by me to zajimalo, tak radeji kouknu jinam...
To ale chybu nijak nevysvětluje
jasně že můžeme hledat i jinde, je to snad záměr autora testu ?
jasně že můžeme hledat i jinde, je to snad záměr autora testu ?
CHerokee
Santa Fe PHEV...hnus. Neexistující slovo, které zní jak zvuk při první šavli. Takže to už samo v sobě nese negativní hodnocení....tak možná proto, vzhledem k tomu, co to má označovat.