Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOdbory Škody: Kvůli přechodu na elektromobily hrozí ztráta 10.000 pracovních míst
28 komentářů
vladas75
2
jestli to spíš nebude tím, kam až slavné odbory vyšponovali platy ve Škodovce + k tomu ještě různé bonusy i v době kdy píšou, jak prodávají méně aut a stát jim krásně dotoval kurzarbeit. Tam to spíš ***y ty nenažraný odbory ...Němci raději přesunou výrobu tam, kde jim to vyjde o něco levněji, tady už je pro ně draho
petr petrumr
0
Co jen ve škodovce, oni zvedli třeba i platy autobusáků co je tam vozí, udělali velkou inflaci v čr, škodovka je fašistická, chce zničit republiku a budeme skákat, jak němci budou pískat, když jim dojde elektrika vezmou si ji od nás, jsme uplně v háji
Renoo
0
Nebyla při prodeji Škody nějaká časově omezená fixace, že se to musí vyrábět v ČR?
twistedTSD
0
Kam ji přesunou?
petr petrumr
0
superb půjde na slovensko, vše neelektrické se může přestěhovat na ukrajinu a elektro půjde do německa.
Beefcake
Clanok hovori o prechode na Euro7, nie na elektriku.
A po druhe, znamenalo by to, ze el.auta su menej narocne na vyrobu, nebude treba tolko ludi a budu lacnejsie. To sa vsak nestane, na to su automobilky privelmi rozoztate.
A popritom kazda automobilka dnes pocita rekordne zisky, nie ?
A po druhe, znamenalo by to, ze el.auta su menej narocne na vyrobu, nebude treba tolko ludi a budu lacnejsie. To sa vsak nestane, na to su automobilky privelmi rozoztate.
A popritom kazda automobilka dnes pocita rekordne zisky, nie ?
ve svy manufakture prechazim od jara u nejnarocnejsich operaci k plne automatizovany vyrobe
tam kde sem to uz zaved stoupla produktivita 3-5 nasobne, tedy udelam toho za stejnej cas 3-5x vic, navic s mensim vypetim, a to to jeste nemam plne optimalizovany.
tedy potencialni zisk vzrost 3-5x
myslis ze budu zlevnovat?
naopak, kazdej pochopi, ze ceny chipu jdou nahoru a navic jsou radi ze sem schopnej dodavat, a davaj mi najevo, ze vyssi cena neni problem, hlavni je abych vyrabel a dodaval
pro letosek ceny drzim, pristi rok spis ne - zdrazim
tam kde sem to uz zaved stoupla produktivita 3-5 nasobne, tedy udelam toho za stejnej cas 3-5x vic, navic s mensim vypetim, a to to jeste nemam plne optimalizovany.
tedy potencialni zisk vzrost 3-5x
myslis ze budu zlevnovat?
naopak, kazdej pochopi, ze ceny chipu jdou nahoru a navic jsou radi ze sem schopnej dodavat, a davaj mi najevo, ze vyssi cena neni problem, hlavni je abych vyrabel a dodaval
pro letosek ceny drzim, pristi rok spis ne - zdrazim
U nás se taky automatizuje a mechanizuje. Celková změna výroby probíhala 3 roky a firma nikoho nepropustila a stále nemá dost lidí. Takže asi toliko k těm propuštěným chudáčkům ve Škodárně.
Na niečo to zvaliť musia, keby náhodou. A pripravia tým živnú pôdu aj pre prípad, že ľudí nebudú musieť prepustiť aby sa mohli pochváliť, akí sú machri, že im zabezpečili prácu aj napriek elektromobilite.
Zlevnovat nebudu, preto pisem (s preklepom), ze su dnes rozozrate a doslovne rozmlsane, lebo ludia kupuju auta za uplne uletene ceny.
Dovod na zdrazenie sa vzdy najde, ci uz cena metrialov, dostupnost materialov, doprava, cipy, nariadenia ohladne vybavy aut atd.... Ze kopec z toho uz mozno nebude o rok platit nikoho nezaujima.
Dovod na zdrazenie sa vzdy najde, ci uz cena metrialov, dostupnost materialov, doprava, cipy, nariadenia ohladne vybavy aut atd.... Ze kopec z toho uz mozno nebude o rok platit nikoho nezaujima.
Ach jo, jak může člověk trošku znalý v oblasti automotive napsat, že el. auta budou méně náročné na výrobu a tím levnější?
Podívej se jak vypadá ten malý elektromotor do EV.
A ten elektromotor Ti navíc vyrobí kdokoliv.
Za 2 roky můžeš vozit z Malajsie nejen čipy, ale i elektromotory do aut.
A ten elektromotor Ti navíc vyrobí kdokoliv.
Za 2 roky můžeš vozit z Malajsie nejen čipy, ale i elektromotory do aut.
Elektromotory vozit nemusí. Je to tak "nenáročné", že to dokáže ze zásadní části vyrobit automat. A i to jsme jen v začátcích. Možná to časem zvládnou robotizovat úplně. Ostatně to je důvod, proč se elektromotory nadále vyrábí i v Evropě nebo USA.
Minimálne polovica z toho je pravda. Menej náročné na výrobu sú, len tým pádom nie sú automaticky lacnejšie a kým sa nebudú vyrábať v takých sériách ako spaľováky, tak pravdepodobne nebudú.
topten
to je uspora 10mld rocne
to chce článek, kolik ty odbory si berou výpalný od pracovníka a kolik pracovníků škody jsou v odborech.
Renoo
A co je nás po tom. Maj tam hromady ukáček a poláků, tak ať si ztratí. Máme minimálně 300 000 neobsazených míst, máme tu stovky tisíc ukáček, kteří nejsou levní, tak je mi to šumák. Jo být tam o nulu víc, tak bych to bral v potaz.
no jo, ale třeba covidové jde na pracujícího z našich daní a nerozlišuje národnost. Vezmi si kolik stálo nás jenom to železničční nádraží, ale už bylo někde, že stát tam dává více jak bere, už se něco děje a možná fialkova vláda ačkoliv leze němcům někam, bude hledat právě ty ztracený biliony v koncernu.
No to ale neplatí jen pro Škodovku. Navíc ono covidové tu je jen jednorázově. Příště nebude, protože na to nemáme.
PowerHouse
Prostě konkurence.
Foxconn zatopí i Škodárně, která pod jeho tlakem bude muset propouštět.
Foxconn zatopí i Škodárně, která pod jeho tlakem bude muset propouštět.
Tebe už zatopil. Máš to v hlave riadne vyhorené.
Proč nerozebereš ty činy Foxconnu v EV a jenom tak nepochopitelně urážíš?
Prostě Foxconn fantasticky jede a to je fakt.
Prostě Foxconn fantasticky jede a to je fakt.