Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
johny555
6
jako bonus, po půl roce čekání dostane auto, co stálo celou zimu na mokré trávě. Ano, vážně kousek od nás je velký travnatý pozemek, na kterém stálo cca 500 nedodělaných Škodovek. Teprve teď se pomalu vyprazdňuje.
vondry87
0
Já bych to neřešil, je prostě jasné, že dnes kupuje auto jen ten, kdo opravdu musí. Zbytek si jednoduše počká rok dva, až se zase (doufejme) svět vrátí do normálu.
Emel
Naja, to je přesně jako u Octavie... 50t za 2.0TSI oproti 1.5TSI by se ještě dalo, ale dalších povinných 50 za DSG a 50 za 4x4 a rázem je to 150...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
za to můžu mít asi milion lepších aut 😄 😄 😄 😄
Budu troškařit, můžeš mi vypsat aspoň 100tis těch lepších aut. Ok ať to neni na dlouho tak aspoň 1000 těch lepších aut?
100 tisíc je taky na moc dlouho. Radši jdu vydělávat na Teslu 😄 A nebo aspoň na Prius Prime.
chytrak1
Moc nechápu tu politiku čtyřkolek spojených jen s nejsilnějším motorem a automatem. V zemi kde jsou lidé ochotní za čtyřkolku relativně dobře solit jim ji zdraží tak moc že už solit nebudou? Spoustě lidí by 85 kW ve 4x4 stačilo. Takhle utečou jinam protože to auto je od 838 000 Kč.což je fakt dost, mohlo být o 100 000 kč levnější. Což mimochodem znamená že nejlevnější čtyřkolka od škodovky je za 785 000 octavia. No potěš koště.
Přesně tak, ty ceny Škodovek jsou úplně přestřelené. Vezmi si Yeti, rok 2009 Ambition 2.0TDI 81kW 4x4 za krásných 559tis Kč. To už nebude nikdy 😒
https😐/www.auto.cz/…nik-plakaty-4580
https😐/www.auto.cz/…nik-plakaty-4580
Hele, ten Yeti by mě tolik nemrzel, to je přece jen slabý malý auto a od tý doby uteklo dost vody.
Horší je, že když byl novinka Kodiaq, tak stál 677.900 - 1.4TSI 4x4 MT nebo 4x2 DSG.
Horší je, že když byl novinka Kodiaq, tak stál 677.900 - 1.4TSI 4x4 MT nebo 4x2 DSG.
Nejde o to, že by mě mrzelo, že je Yeti pryč, ale o to, že když si chtěl, měl si 4x4 s manuálem kolem 500tis Kč. Mohl si mít 4x4 ve všech výbavách a s několika různými motory 😉 Když ti stačil základ 2.0TDi 81kW Active, položil si na stůl půl milionu a měl si ji. Dneska když chceš 4x4 musíš max výbavu Style, automat a nejsilnější diesel = nemáš na výběr a už si v tom nejméně za 840tis Kč a větší zázrak než byl Yeti nedostaneš. Jen o něco větší kufr 😉 Obě SUV jsou postaveny na podvozku Octávek své doby…
Nejdřív technická - Style není nejvyšší výbava a 4x4 můžeš mít i v Ambition.
Potom... sice jsem vždycky za větší výběr, ale jinak vcelku souhlasím se Škodovkou, že taková minimální rozumná konfigurace u čehokoli (Octavia, Fabia, Karoq, Superb, ...) bývala Ambition+.
Nejsilnější diesel zní honosně, ale fakticky je to ten standard, 110kW z dvoulitru... nad kterým by správně tak jako u jiných modelů měl být ještě ten 147kW, ale není. Beru že by bylo hezký mít v nabídce třeba 85kW 4x4 s manuálem... mně to smysl dává, ale jestli by se to prodávalo, to netuším.
Hlavní pointa co jsem chtěl říct je ale ta, že 2009 určitě nebyla doba nejvýhodnějších cen, to bylo až tak 2013-2015 (a tohle srovnání nejvíc bolí)... zejména se zohledněním inflace a růstu mezd a tak, reálně je ten Karoq dneska za stejné peníze v mnohem lepší konfiguraci než byla ta Yetina.
Potom... sice jsem vždycky za větší výběr, ale jinak vcelku souhlasím se Škodovkou, že taková minimální rozumná konfigurace u čehokoli (Octavia, Fabia, Karoq, Superb, ...) bývala Ambition+.
Nejsilnější diesel zní honosně, ale fakticky je to ten standard, 110kW z dvoulitru... nad kterým by správně tak jako u jiných modelů měl být ještě ten 147kW, ale není. Beru že by bylo hezký mít v nabídce třeba 85kW 4x4 s manuálem... mně to smysl dává, ale jestli by se to prodávalo, to netuším.
Hlavní pointa co jsem chtěl říct je ale ta, že 2009 určitě nebyla doba nejvýhodnějších cen, to bylo až tak 2013-2015 (a tohle srovnání nejvíc bolí)... zejména se zohledněním inflace a růstu mezd a tak, reálně je ten Karoq dneska za stejné peníze v mnohem lepší konfiguraci než byla ta Yetina.
Průměrný plat v roce 2009 - 23 tis.. Průměrný plat dnes - 37 tis.. Takže to auto (Yeti tehdá a Karoq dnes) je dostupné téměř stejně.....
To by možná platilo, pokud by mezitím prudce nezdražily energie, voda, jídlo, benzín, nemovitosti,
nájemné, atd., atd.... 😲 Takže tvoje srovnání je zcela mimo mísu! :no:
nájemné, atd., atd.... 😲 Takže tvoje srovnání je zcela mimo mísu! :no:
V tomto bola yetina sikovnejsia ze vedela ponuknut 4kolku aj pre slabsie motorizacie.. napr 1,4 tsi 90kw... ci 2,0 tdi 81kw ... kdezto dnesne suv uz povacsinou maju 4kolky len pre top vrcholne verzie za neskutocne prachy ... tiez tejto po.ebanej mode nerozumiem... tym padom su obecne 4kolky stale tazsie dostupne a je ich aj celkovo uz menej v ponuke vyrobcov... pokrok proste nezastavime... aneb kdeze zlate casy aut su... v r.ti uz
Uz len cakam kedy zoberu 4kolku aj vitare a dusteru a bude vymalovane... potom uz ostanu len 4 kolky za melon a vyssie.. neviem pre koho... kedze zrovna zhyckani milionari moc v terene stejne v praxi nejazdia...
Uz len cakam kedy zoberu 4kolku aj vitare a dusteru a bude vymalovane... potom uz ostanu len 4 kolky za melon a vyssie.. neviem pre koho... kedze zrovna zhyckani milionari moc v terene stejne v praxi nejazdia...
To jsou ale dost rozdílné auta. Karoq není nástupce. Yeti skončil, protože o něj nebyl zájem, resp o tu kategorii nebyl zájem. Yeti byl spíše pracovní stroj. Na cestě v tom byli k vidění živnostníci, nebo ten typ obchoďáků, který vozí matroš s sebou apod. Karoq je už auto klidně i pro slečinky.
Fakticky to nástupce je. Největší slabina Yetiny byl malý kufr - Yeti pro rodinu nebyl, Karoq se dá... ale oboje to je +- ekvivalent Octavie.
Ale houby, skončil přesně na konci 7-8letého cyklu (2009-2017), prošlapal Škodě SUV cestu a byl nahrazen Karoqem, který povyrostl a převzal dražší specifikace, ze spodu ho pak doplnil Kamiq. Jak jednoduché 😉
Btw v Evropě se ho prodalo cca 460 tis ks, což je pěkný :yes:
Btw v Evropě se ho prodalo cca 460 tis ks, což je pěkný :yes:
Suzuki je specialista na čtyřkolky, tam to určitě neseberou. Hůře to vidím s novou generací Dusteru, protože platformy Renaultu čtyřkolky běžně nemívají.
V každém případě do budoucna se může stát, že většina čtyřkolek se bude do EU dodvážet přes neoficální dovozce, protože ti oficální budou příliš zatíženi pokutami za normované emise CO2.
V každém případě do budoucna se může stát, že většina čtyřkolek se bude do EU dodvážet přes neoficální dovozce, protože ti oficální budou příliš zatíženi pokutami za normované emise CO2.
Protože Škodárna neprodává jen v ČR. A fakt nebude kvůli několika balíkům v ČR překopávat pohonné ústrojí. To není na pár šroubků a hever. V ČR ji zajímá čím dál tím víc jen fleet. Zajímalo by mě, kolik ze všech zdejších řidičů má zbrusu novou Škodárnu, která není firemní. Mají ojetiny a to výrobce nezajímá.
V podstatě ano. "Balíci" z podhorských oblastí už teď hojně kupovali Suzuki a Dacie a Škodovka evidentně nemá zájem tomu konkurovat.
Spíš než rozlišení na firemní a nefiremní by mohlo být zajímavý to, kdo auto vybírá... já třeba jezdím firemním autem, ale vybírám si ho sám.
Barry Lyndon
akorát škoda těch povinných dementních fejkových polovýfuků u 2.0TSI, tuhle módu nikdy nepochopím a už se zdálo, že to odchází a tady se toho i po faceliftu drží...
Rovnako ako pri arone ci atece aj karoq faceliftom razom opeknel suhlasim... rozmerovo tiez dokonale posadene suv...aj ta outdooracka oranzova je dokonala... pasuje mi tu :yes:
Božíčku, to je láce! Myslím,že davy před Mototechnou už dosáhly neskutečných rozměrů, a pořadníky nestíhají.
Jookee
Tak to porovnávám s XCeedem a jsem smuten. Cenový rozdíl mezi 160 a 230 tisíci - dle výbavy.
Sice má možnost mít 4x4, ale kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc?
Sice má možnost mít 4x4, ale kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc?
...kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc? ...
- češi 😁 😁 😁
- češi 😁 😁 😁
A kolik dá za takovou konfiguraci Rakušan? 38.280€, v přepočtu 975t. No a dál? Jelikož konkurence nabízí svoje sofistikovaná řešení poplatná době a trhu... tak dá 😄
No, Rakušáci si to vzhledem ke své kupní síle mohou dovolit.... 😄
To je ale trošku jiná linie uvažování, ne?
Jestli je drahý auto jako takový nebo jestli je drahý pro někoho...
Jestli je drahý auto jako takový nebo jestli je drahý pro někoho...
Viem že ťa to trochu ťahá ku Škode, nielenže Karok je pekne hnusné auto, ale tá cena je desná. Ano asi žijem ešte cenovo 3 roky spät pretože keď vidim niektoré terajšie cenovky vozidiel tak mi je zle
Ono to vypadalo, že ta cena Karoqa je u nás nějak vyšší než jinde... což není, v Rakousku i Německu je Karoq dražší než tady.
Jinak jestli je to málo nebo hodně... samozřejmě je to hodně, za kompaktní SUV. Ale nejlevnější 4x4 Tucson v naftě stojí taky 899t ceník a 829t akční... a je to 1.6.
Jinak jestli je to málo nebo hodně... samozřejmě je to hodně, za kompaktní SUV. Ale nejlevnější 4x4 Tucson v naftě stojí taky 899t ceník a 829t akční... a je to 1.6.
Já mám ceníky posunuté o necelý rok a taky valím bulvy... 😉
A nemluvím jenom o Karoku, potažmo Škodovce.
A nemluvím jenom o Karoku, potažmo Škodovce.
Romcigan
Proč si nemůžu objednat lepší audio? Nedostatek čipů? U Atecy je normálně v nabídce...