Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Modernizovaná Škoda Karoq má kompletní ceník. Může stát i přes milion

52 komentářů

johny555
jako bonus, po půl roce čekání dostane auto, co stálo celou zimu na mokré trávě. Ano, vážně kousek od nás je velký travnatý pozemek, na kterém stálo cca 500 nedodělaných Škodovek. Teprve teď se pomalu vyprazdňuje.
vondry87
Já bych to neřešil, je prostě jasné, že dnes kupuje auto jen ten, kdo opravdu musí. Zbytek si jednoduše počká rok dva, až se zase (doufejme) svět vrátí do normálu.
Avatar - Emel
Emel
Naja, to je přesně jako u Octavie... 50t za 2.0TSI oproti 1.5TSI by se ještě dalo, ale dalších povinných 50 za DSG a 50 za 4x4 a rázem je to 150...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
za to můžu mít asi milion lepších aut 😄 😄 😄 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Budu troškařit, můžeš mi vypsat aspoň 100tis těch lepších aut. Ok ať to neni na dlouho tak aspoň 1000 těch lepších aut?
Avatar - Anonym
Anonym
100 tisíc je taky na moc dlouho. Radši jdu vydělávat na Teslu 😄 A nebo aspoň na Prius Prime.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aha, tak mi ukáž novú Teslu za milión korún. 😊
Avatar - Anonym
Anonym
Tak nebuď na mě tak přísný 😄
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
To se říká doma vždy nižší cena.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
ty si myslíš, že druhé automobilky nevyrobí 100t aut. Kolik vyrábí toyota, hyundai, kia atd. aut za rok?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty jsi to vůbec nepochopil ani jedné z příspěvků co? 😒]
webpaja
Tam už byla moc vysoká intoxikace 😉
chytrak1
Moc nechápu tu politiku čtyřkolek spojených jen s nejsilnějším motorem a automatem. V zemi kde jsou lidé ochotní za čtyřkolku relativně dobře solit jim ji zdraží tak moc že už solit nebudou? Spoustě lidí by 85 kW ve 4x4 stačilo. Takhle utečou jinam protože to auto je od 838 000 Kč.což je fakt dost, mohlo být o 100 000 kč levnější. Což mimochodem znamená že nejlevnější čtyřkolka od škodovky je za 785 000 octavia. No potěš koště.
ericn
Přesně tak, ty ceny Škodovek jsou úplně přestřelené. Vezmi si Yeti, rok 2009 Ambition 2.0TDI 81kW 4x4 za krásných 559tis Kč. To už nebude nikdy 😒

https😐/www.auto.cz/…nik-plakaty-4580
Avatar - Emel
Emel
Hele, ten Yeti by mě tolik nemrzel, to je přece jen slabý malý auto a od tý doby uteklo dost vody.
Horší je, že když byl novinka Kodiaq, tak stál 677.900 - 1.4TSI 4x4 MT nebo 4x2 DSG.
ericn
Nejde o to, že by mě mrzelo, že je Yeti pryč, ale o to, že když si chtěl, měl si 4x4 s manuálem kolem 500tis Kč. Mohl si mít 4x4 ve všech výbavách a s několika různými motory 😉 Když ti stačil základ 2.0TDi 81kW Active, položil si na stůl půl milionu a měl si ji. Dneska když chceš 4x4 musíš max výbavu Style, automat a nejsilnější diesel = nemáš na výběr a už si v tom nejméně za 840tis Kč a větší zázrak než byl Yeti nedostaneš. Jen o něco větší kufr 😉 Obě SUV jsou postaveny na podvozku Octávek své doby…
Avatar - Emel
Emel
Nejdřív technická - Style není nejvyšší výbava a 4x4 můžeš mít i v Ambition.
Potom... sice jsem vždycky za větší výběr, ale jinak vcelku souhlasím se Škodovkou, že taková minimální rozumná konfigurace u čehokoli (Octavia, Fabia, Karoq, Superb, ...) bývala Ambition+.
Nejsilnější diesel zní honosně, ale fakticky je to ten standard, 110kW z dvoulitru... nad kterým by správně tak jako u jiných modelů měl být ještě ten 147kW, ale není. Beru že by bylo hezký mít v nabídce třeba 85kW 4x4 s manuálem... mně to smysl dává, ale jestli by se to prodávalo, to netuším.
Hlavní pointa co jsem chtěl říct je ale ta, že 2009 určitě nebyla doba nejvýhodnějších cen, to bylo až tak 2013-2015 (a tohle srovnání nejvíc bolí)... zejména se zohledněním inflace a růstu mezd a tak, reálně je ten Karoq dneska za stejné peníze v mnohem lepší konfiguraci než byla ta Yetina.
msifa
Průměrný plat v roce 2009 - 23 tis.. Průměrný plat dnes - 37 tis.. Takže to auto (Yeti tehdá a Karoq dnes) je dostupné téměř stejně.....
Arese
To by možná platilo, pokud by mezitím prudce nezdražily energie, voda, jídlo, benzín, nemovitosti,
nájemné, atd., atd.... 😲 Takže tvoje srovnání je zcela mimo mísu! :no:
msifa
Aha, takže všechno ostatní může zdražovat, jen u aut je to problém 😁
Inflace ti asi nic neříká? Co?
Arese
Ne, problematické je jen tvoje tvrzení, že "to auto je dostupné téměř stejně" Právě z těch důvodů, co jsem uvedl.
Scarab
Souhlasím s tím, že ceny Škodovek jsou přestřelené na druhou stranu to i za ty ceny lidi stále kupují a ještě jsou ochotni na to minimálně 6 měsíců čekat, tak proč by to Škodovka nezdražila.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Preco ludi nepodojit a najlepsie svojich, ktori za to este budu aj bojovat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
V tomto bola yetina sikovnejsia ze vedela ponuknut 4kolku aj pre slabsie motorizacie.. napr 1,4 tsi 90kw... ci 2,0 tdi 81kw ... kdezto dnesne suv uz povacsinou maju 4kolky len pre top vrcholne verzie za neskutocne prachy ... tiez tejto po.ebanej mode nerozumiem... tym padom su obecne 4kolky stale tazsie dostupne a je ich aj celkovo uz menej v ponuke vyrobcov... pokrok proste nezastavime... aneb kdeze zlate casy aut su... v r.ti uz

Uz len cakam kedy zoberu 4kolku aj vitare a dusteru a bude vymalovane... potom uz ostanu len 4 kolky za melon a vyssie.. neviem pre koho... kedze zrovna zhyckani milionari moc v terene stejne v praxi nejazdia...
Renoo
To jsou ale dost rozdílné auta. Karoq není nástupce. Yeti skončil, protože o něj nebyl zájem, resp o tu kategorii nebyl zájem. Yeti byl spíše pracovní stroj. Na cestě v tom byli k vidění živnostníci, nebo ten typ obchoďáků, který vozí matroš s sebou apod. Karoq je už auto klidně i pro slečinky.
Avatar - Emel
Emel
Fakticky to nástupce je. Největší slabina Yetiny byl malý kufr - Yeti pro rodinu nebyl, Karoq se dá... ale oboje to je +- ekvivalent Octavie.
ericn
Ale houby, skončil přesně na konci 7-8letého cyklu (2009-2017), prošlapal Škodě SUV cestu a byl nahrazen Karoqem, který povyrostl a převzal dražší specifikace, ze spodu ho pak doplnil Kamiq. Jak jednoduché 😉

Btw v Evropě se ho prodalo cca 460 tis ks, což je pěkný :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Suzuki je specialista na čtyřkolky, tam to určitě neseberou. Hůře to vidím s novou generací Dusteru, protože platformy Renaultu čtyřkolky běžně nemívají.
V každém případě do budoucna se může stát, že většina čtyřkolek se bude do EU dodvážet přes neoficální dovozce, protože ti oficální budou příliš zatíženi pokutami za normované emise CO2.
Renoo
Protože Škodárna neprodává jen v ČR. A fakt nebude kvůli několika balíkům v ČR překopávat pohonné ústrojí. To není na pár šroubků a hever. V ČR ji zajímá čím dál tím víc jen fleet. Zajímalo by mě, kolik ze všech zdejších řidičů má zbrusu novou Škodárnu, která není firemní. Mají ojetiny a to výrobce nezajímá.
Arese
Tak třeba já. Ale uznávàm, že v Česku je nàs rok od roku míň... 😢 :no:
Avatar - Midlosek
Midlosek
Taky se hlásím.
Avatar - Anonym
Anonym
V podstatě ano. "Balíci" z podhorských oblastí už teď hojně kupovali Suzuki a Dacie a Škodovka evidentně nemá zájem tomu konkurovat.
Avatar - Emel
Emel
Spíš než rozlišení na firemní a nefiremní by mohlo být zajímavý to, kdo auto vybírá... já třeba jezdím firemním autem, ale vybírám si ho sám.
Avatar - Anonym
Anonym
To je politika, kterou určil koncern VW, nikoliv Škodovka.
Suzuki, Dacia či Ssangyong posílají do Wolfsburgu tisíce děkovných dopisů, protože o jejich čtyřkolky bude ještě větší zájem než doposud.
ericn
Taky mám ten pocit 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
akorát škoda těch povinných dementních fejkových polovýfuků u 2.0TSI, tuhle módu nikdy nepochopím a už se zdálo, že to odchází a tady se toho i po faceliftu drží...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Rovnako ako pri arone ci atece aj karoq faceliftom razom opeknel suhlasim... rozmerovo tiez dokonale posadene suv...aj ta outdooracka oranzova je dokonala... pasuje mi tu :yes:
calamar
Božíčku, to je láce! Myslím,že davy před Mototechnou už dosáhly neskutečných rozměrů, a pořadníky nestíhají.
Jookee
Tak to porovnávám s XCeedem a jsem smuten. Cenový rozdíl mezi 160 a 230 tisíci - dle výbavy.
Sice má možnost mít 4x4, ale kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc?
Scarab
...kdo dá za malou 4 kolku v ZÁKLADU 840 tisíc? ...

- češi 😁 😁 😁
Avatar - Emel
Emel
A kolik dá za takovou konfiguraci Rakušan? 38.280€, v přepočtu 975t. No a dál? Jelikož konkurence nabízí svoje sofistikovaná řešení poplatná době a trhu... tak dá 😄
Arese
No, Rakušáci si to vzhledem ke své kupní síle mohou dovolit.... 😄
Avatar - Emel
Emel
To je ale trošku jiná linie uvažování, ne?
Jestli je drahý auto jako takový nebo jestli je drahý pro někoho...
Avatar - speedfred
speedfred
Viem že ťa to trochu ťahá ku Škode, nielenže Karok je pekne hnusné auto, ale tá cena je desná. Ano asi žijem ešte cenovo 3 roky spät pretože keď vidim niektoré terajšie cenovky vozidiel tak mi je zle
Avatar - Emel
Emel
Ono to vypadalo, že ta cena Karoqa je u nás nějak vyšší než jinde... což není, v Rakousku i Německu je Karoq dražší než tady.

Jinak jestli je to málo nebo hodně... samozřejmě je to hodně, za kompaktní SUV. Ale nejlevnější 4x4 Tucson v naftě stojí taky 899t ceník a 829t akční... a je to 1.6.
Johnn
Tucson v benzínu 4x4 za 670t. je podstatně méně.
lukas13
Já mám ceníky posunuté o necelý rok a taky valím bulvy... 😉

A nemluvím jenom o Karoku, potažmo Škodovce.
Avatar - Romcigan
Romcigan
Proč si nemůžu objednat lepší audio? Nedostatek čipů? U Atecy je normálně v nabídce...
Avatar - Emel
Emel
A ty už jsi viděl novej konfigurátor?
Čipy jsou asi docela dobrej tip...
Avatar - Romcigan
Romcigan
Právě že viděl a nenašel...