Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot se v Evropě stane čistě elektrickou značkou. Je to reakcí na plány EU
44 komentářů
KANKUNEN
47
rozpadlá EU, křesťansko muslimská válka, zákaz vlastnictví auta. Jedno je však jisté. Bude hůř, protože společnost zdegenerovala z blahobytu a musí padnout na hubu.
Katikakus
...v EU se nekona. EU prohrala😒br />https😐/www.autozive.cz/…jspise-neprijde/
Konecne nejaka pozitivni zprava. :yes:
Konecne nejaka pozitivni zprava. :yes:
Tak zdá se, že v poslední chvíli konečně začíná vítězit zdravý rozum! 😄 :yes: P.S Elektrošílenci Diessovi asi začíná být pořádně horko! 😒]
Proč by mu mělo být horko? Přečti si ten odkaz, "antichartu" nepodepsalo VW, Toyota a Hyundai. Takže Diess je jeden z těch, co nepodepsal.
Tak tato sprava ma potesila 😊.
Moj nazor je ze elektricke auto na baterky nie je buducnost. Avsak nejaky progres by mal existovat. Napr zdokonalit paliva, alternativne paliva.... Mne sa este paci myslienka hybridov. Ale cisto EV je podla mna holy nezmysel. Pre masovu vyrobu EV pohonu moc neverim
Moj nazor je ze elektricke auto na baterky nie je buducnost. Avsak nejaky progres by mal existovat. Napr zdokonalit paliva, alternativne paliva.... Mne sa este paci myslienka hybridov. Ale cisto EV je podla mna holy nezmysel. Pre masovu vyrobu EV pohonu moc neverim
No, pod timhle clankem je to co pises docela vtipny.
😁
Precetl sis alespon nadpis?
😁
Precetl sis alespon nadpis?
replicant
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, BEV jsou mrtva technologie bez budoucnosti. To uz je dnes nad slunce jasnejsi a vypada to, ze si to zacinaji uvedomovat i ti, co o budoucnosti dopravy rozhoduji.
Cha cha cha, dalsi co si neprecetl ani nadpis.
Jinak tva hlava asi nejak nefunguje, protoze v clanku stoji toto😒br /> "Generální ředitelka značky Linda Jacksonová oznámila, že všechny modely Peugeotu budou v Evropě elektrické do konce tohoto desetiletí....
Strategie Peugeotu přitom reaguje na budoucí plány Evropské unie. Počítá se s tím, že by od roku 2035 mohly být v EU nabízeny jen vozy s nulovými emisemi."
Ty tyto vety chapes tak, ze jsou BEV bez budoucnosti? Vazne? 😁
PS Norsko nam ukazuje cestu...
https😐/www.hybrid.cz/…oro-neprodavaji/
"Čistě naftová a benzinová auta se už skoro neprodávají" :yes:
Jinak tva hlava asi nejak nefunguje, protoze v clanku stoji toto😒br /> "Generální ředitelka značky Linda Jacksonová oznámila, že všechny modely Peugeotu budou v Evropě elektrické do konce tohoto desetiletí....
Strategie Peugeotu přitom reaguje na budoucí plány Evropské unie. Počítá se s tím, že by od roku 2035 mohly být v EU nabízeny jen vozy s nulovými emisemi."
Ty tyto vety chapes tak, ze jsou BEV bez budoucnosti? Vazne? 😁
PS Norsko nam ukazuje cestu...
https😐/www.hybrid.cz/…oro-neprodavaji/
"Čistě naftová a benzinová auta se už skoro neprodávají" :yes:
replicant
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hlava nefunguje tobe, jak je uz obvykle. Vrat se na zacatek vlakna, at vis, na co reagujes a nedelej tady ze sebe jeste vetsiho blba, nez za jakeho te uz vsichni mame.
replicant
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
replicant
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
brzdil by som optimizmus - ano, nebude celoplosny zakaz spalovacich aut v EU, to ale snad nikto nepredpokladal, problem ostava, a tym je neoficialny zakaz.
Uz 2027 ci skor je problem kvoli EURO7, sice sa budu moct predavat spalovaky, ale ked miniauta nebudu, fabia a spol. bude od 500000 a nizsia stredna od 750000 a viac a benzin za 50 Kč a na spalovaky pokuty a na EV dotacie pri kupe, budu to mat automobilky velmi tazke predavat v EU spalovaky...
Jednoducho zase utrpime my spotrebitelia.
Uz 2027 ci skor je problem kvoli EURO7, sice sa budu moct predavat spalovaky, ale ked miniauta nebudu, fabia a spol. bude od 500000 a nizsia stredna od 750000 a viac a benzin za 50 Kč a na spalovaky pokuty a na EV dotacie pri kupe, budu to mat automobilky velmi tazke predavat v EU spalovaky...
Jednoducho zase utrpime my spotrebitelia.
to je ptakovina
spotreba benzinu a nafty je u nas cca 7mld litru rocne, na vyroby 7mld litru syntetickyho benzinu bys potreboval cca 80TWh energie, tedy vse co vyrobi elektrarny na uzemi CR.
kdyz to prezenes pres baterky, tak ti staci ctvrtina
pro nejaky spalovaci specialy, kde litr bude stat ke 100kc proc ne, ale jako masovka to je nesmysl
ekonomicky i energeticky
zkuste aspon nekdy myslet hlavou a zkuste kroti emoce kluci
spotreba benzinu a nafty je u nas cca 7mld litru rocne, na vyroby 7mld litru syntetickyho benzinu bys potreboval cca 80TWh energie, tedy vse co vyrobi elektrarny na uzemi CR.
kdyz to prezenes pres baterky, tak ti staci ctvrtina
pro nejaky spalovaci specialy, kde litr bude stat ke 100kc proc ne, ale jako masovka to je nesmysl
ekonomicky i energeticky
zkuste aspon nekdy myslet hlavou a zkuste kroti emoce kluci
Nikdo neříká, že to nemůže být v kombinaci s elektromobilitou či třeba vodíkem. A zejména ignoruješ, že se syntetika nemusí vyrábět na území ČR. Elektřina ano.
Vůbec ne. V EU to může projít většinovým hlasováním, bez ohledu na nějakou deklaraci.
Potesilo... kedze nasledujuce auto planujem opat spalovak...
Mitsubishi ASX :yes😒br />
Po dvacatem druhem faceliftu.
Tentokrat to das.
Tentokrat to das.
Týjo to je napínavý, bude mít dříve topper ASX nebo DonVito Teslu?
Tesla se mi libi asi jako ostatnim Ferarri.
Uz jsem to psal mnohokrat, ze nepotrebuji jezdit Teslou. Staci mi neco mensiho, co ani Tesla nevyrabi. 😉
Takze to bude asi nerozhodne. 😁
Uz jsem to psal mnohokrat, ze nepotrebuji jezdit Teslou. Staci mi neco mensiho, co ani Tesla nevyrabi. 😉
Takze to bude asi nerozhodne. 😁
Erik
2030, to už budu minimálně druhý rok (možná že třetí, čtvrtý) v penzi, pokud budu ještě živ.
Potřeba druhého auta v rodině už nebude tak nutná, asi nám s manžeĺkou bude stačit jedno vozidlo, budeme jezdit méně, jistě nebudu potřebovat jezdit denně hákovat někam do práce a spíš se budu, pokud mi zdraví a hlava dovolí, zabývat posledními věcmi člověka.
To, jaký si uděláte svět pro sebe, už bude spíš na vás. Jsem rád , že jsem žil v době, která voněla benzinem a ne spálenými dráty. :-!
Potřeba druhého auta v rodině už nebude tak nutná, asi nám s manžeĺkou bude stačit jedno vozidlo, budeme jezdit méně, jistě nebudu potřebovat jezdit denně hákovat někam do práce a spíš se budu, pokud mi zdraví a hlava dovolí, zabývat posledními věcmi člověka.
To, jaký si uděláte svět pro sebe, už bude spíš na vás. Jsem rád , že jsem žil v době, která voněla benzinem a ne spálenými dráty. :-!
Anonym
naučit se vyrábět do té doby elektromobily. Moc času už na to soudruzi nemáte.
Tak hoci akurat peugeot velmi nemusim, ten pristup s jednou platformou pre vsetko - ci benzin, diesel, plug-in, EV, je velmi zaujimavy. Urcite to ma aj nevyhody, ale bolo by zaujimave vidiet, co je lepsie - dve rozdielne platformy alebo jedna spolocna.
Ono ked sa nebudu velmi predavat EV, resp. ten maly dopyt uspokoji hlavne tesla, tak automobilky ako VW by mali stratit miliardy na tej specializacii cisto na EV.
Ono ked sa nebudu velmi predavat EV, resp. ten maly dopyt uspokoji hlavne tesla, tak automobilky ako VW by mali stratit miliardy na tej specializacii cisto na EV.
ericn
… si Peugeot zadělá na prodejní průšvih, jelikož ani teď jim nejde výroba elektrik a ani hybridů 😒] Co asi budou dělat?
Dláždí si cestu do pekla. A přitom mohli vyčlenit některé značky pro elektro. A ostatní mohli mít ICE. Mimochodem, ten "méně vyspělý trh" jsme také my. Prostě barbaři, ale já jsem barbarem rád. 👽👽👽
replicant
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Stejsn
jak se k tomu staví státy organizace OPEC. Příjde mi divné, že od nich nevidím žádný tlak ani lobbying, protože jim jde o biliony. Má k tomu někdo nějakou teorii?
OPEC - Alžírsko, Angola, Gabon, Irák, Írán, Konžská republika, Kuvajt, Libye, Nigérie, Rovníková Guinea, Saúdská Arábie, Spojené arabské emiráty a Venezuela (zdroj: Wikipedie). Osobně tam žádnou demokratickou a "západní civilizaci" nakloněnou zemi nevidím, takže možná i proto se "západní civilizace" snaží poněkud odklonit od závislosti na ropě. V našem případě máme vlastní ropy asi 2-3 % spotřeby, 67 % je z ropovodu Družba (údaj z roku 2006) a 33 % je přes ropovod IKL napojen na Terst, kam jde ropa od Arabů a ze severní Afriky.
twistedTSD
Jedna automobilka za druhou jasně říká, že termíny stanovuje kvůli plánům EU a jinde takový krok zpravidla tak brzy neplánuje. Ale stejně se najde nějaká Hamuna nebo DonVito, kteří napíšou, že je to globální trend a EU nijak nevybočuje.
Co tihle obhájci EU zapomínají, je fakt, že automobilka si nemůže dovolit rok co rok předělávat modelovou strategii na příští dekádu. A EU je v tomhle úplně mimo, již zavedené harmonogramy překopává a ještě přitvrzuje, čímž ohrožuje existenci automobilek. Viz teď momentálně Euro 7, která bude platit za 4 roky, ale její podoba není venku (!). Zato se ví, že původní návrh byl mimo realitu fyzikálních zákonitostí. Obdobně vítězoslavně hodí do éteru zákaz v roce 2035, ačkoli schválen zdaleka není, a automobilky musí reagovat, protože s jejich současnou strategií je to nekompatibilní (208 za 800 tisíc a za 300 tisíc je trochu rozdíl). Nebavíme se jen o nějakém termínu zákazu, ale o tom, že již nyní je problém udržet výrobu levných spalovacích aut při aktuálních flotilových limitech a v roce 2030 to může být skoro nemožné.
A lidi pak vidí, že automobilky plánují elektromobilitu v roce 2030, a myslí si, že vlastně není co řešit a zákaz je formalita. Ne, budou zanikat pracovní místa, poklesne výroba a automobilky to ví.
Co tihle obhájci EU zapomínají, je fakt, že automobilka si nemůže dovolit rok co rok předělávat modelovou strategii na příští dekádu. A EU je v tomhle úplně mimo, již zavedené harmonogramy překopává a ještě přitvrzuje, čímž ohrožuje existenci automobilek. Viz teď momentálně Euro 7, která bude platit za 4 roky, ale její podoba není venku (!). Zato se ví, že původní návrh byl mimo realitu fyzikálních zákonitostí. Obdobně vítězoslavně hodí do éteru zákaz v roce 2035, ačkoli schválen zdaleka není, a automobilky musí reagovat, protože s jejich současnou strategií je to nekompatibilní (208 za 800 tisíc a za 300 tisíc je trochu rozdíl). Nebavíme se jen o nějakém termínu zákazu, ale o tom, že již nyní je problém udržet výrobu levných spalovacích aut při aktuálních flotilových limitech a v roce 2030 to může být skoro nemožné.
A lidi pak vidí, že automobilky plánují elektromobilitu v roce 2030, a myslí si, že vlastně není co řešit a zákaz je formalita. Ne, budou zanikat pracovní místa, poklesne výroba a automobilky to ví.
To ovšem automobilkám nebrání ve vytváření rétorických cvičení na téma "kdo bude dříve 100% elektrický" (tedy vlastně jen v Evropě, vlastně jen v západní, vlastně jen v Německu, Holandsku, Belgii, Švédsku a Norsku... asi se přidá i Francie a konečně bude vytvořeno to tvrdé jádro.
A potom se přijde na to, že mluví o elektrifikovaných modelech, ne o elektrických, protože se mild hybridy, full hybridy a PHEV tak pěkně přičítají k EV aby to vypadalo mnohem líp a mohlo se to hodit do éteru a médií .....
A nezapomeňme !!! Helmuti nedělají MALÉ chyby !!! Vždycky si musí rozbít dršťku ale vždycky nás ostatní donutí rýt bradou v hlíně s nimi.
A potom se přijde na to, že mluví o elektrifikovaných modelech, ne o elektrických, protože se mild hybridy, full hybridy a PHEV tak pěkně přičítají k EV aby to vypadalo mnohem líp a mohlo se to hodit do éteru a médií .....
A nezapomeňme !!! Helmuti nedělají MALÉ chyby !!! Vždycky si musí rozbít dršťku ale vždycky nás ostatní donutí rýt bradou v hlíně s nimi.
máme tříprocentní nezaměstnanost - ale reálně chybí lidi úplně všude... a vzhledem k tomu, kolik fachá v automobilkách Rumunů, Srbů apod tak bych to tak tragicky neviděl.
To je hodně krátkozraké zhodnocení problematiky.
ještě že to umíš vysvětlit tak vědecky 😉
edit: třeba když potřebuju instalatéra, tak se rovnou zeptá, jak velká zakázka to bude, a když mu řeknu, že mi teče geberit a už se v něm vyměnilo všechno, co se dalo, řekne, že tak za tři měsíce, že toho má moc... nejlíp to vystihuje hláška ze Švejka😒br />
"Jestli ta vojna potrvá, tak budou lidi zase jíst šťovík a pučálku. Beztak už nevěděli roupama co dělat. Už jim ani to skopový nešlo pod fousy! Byli by žrali jenom samý vepřový, drůbež a všechno maštěný sádlem a máslem."
edit: třeba když potřebuju instalatéra, tak se rovnou zeptá, jak velká zakázka to bude, a když mu řeknu, že mi teče geberit a už se v něm vyměnilo všechno, co se dalo, řekne, že tak za tři měsíce, že toho má moc... nejlíp to vystihuje hláška ze Švejka😒br />
"Jestli ta vojna potrvá, tak budou lidi zase jíst šťovík a pučálku. Beztak už nevěděli roupama co dělat. Už jim ani to skopový nešlo pod fousy! Byli by žrali jenom samý vepřový, drůbež a všechno maštěný sádlem a máslem."
Mig_35
jak může hlasovat Čína o (ne)zákazu spalovacích aut v EU? A nechápu toho víc, to teď přestane EU zpřísňovat emisní normy? Ano, globálně asi spalovací auta nezakážeme, ale co si bude dělat EU to asi Čína nebo USA neovlivní...
A už teď se do všeho cpou baterky aby to prošlo emisema a pochybuju, že ten trend se teď zvrátí...
A už teď se do všeho cpou baterky aby to prošlo emisema a pochybuju, že ten trend se teď zvrátí...
Já Prvni_1
Jo, obcas zaznivaji i nejapne vykriky o ukonceni vyroby spalovacich motoru.
Ale veta, ze vsechny modely budou elektrifikovany fakt znamena neco jineho.
Mene sileneho.
Ale veta, ze vsechny modely budou elektrifikovany fakt znamena neco jineho.
Mene sileneho.
Ja_Druhy_2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.