Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda bude mít do konce roku ještě asi 20.000 nedokončených aut. Špatná situace s čipy setrvává
39 komentářů
Anonym
7
Santaklaus.
ptr078
Nerozumiem preco to nepredavaju ako tie katalogove stavebnice cez telepredaj a cipy poslu ako posledne
zaplosak
odstoupil od smlouvy - auto má vyrobené na přelomu srpna a září a doteď ho nedostal, odmítl ho tedy a po komunikaci se škodou objednal stejnou specifikaci kde ale bude chtít větší slevu a auto co nejdřív - prý pokud ne - končí se škodou...
No asi takhle. Já bych si krám, který mi někde rezavěl x měsíců bez pohybu na letišti a žvýkaly ho kuny ani nekoupil. Nemluvě o tom z čeho je takový auto vyrobený. Rozhodně ne z toho z čeho mělo být vyrobeno. S nedostatkem materiálů se používalo kde co. Až jednou budu kupovat auto, tak se ročníku 2021 budu obloukem vyhýbat. Myslím, že udělal dobře. On ho rychle stejně nedostane, takže spíš skončí se Škodou a bude muset koupit něco jinýho.
To oni jen tak kecají, to jsou lidi kteří znají jen svět Škody. Bijí se v prsa, dělají hluk a skutek utek.
Jinak souhlas, jel jsem onehdy na vyhlídku Kozákov a po cestě jsem u něčeho co připomínalo kravín viděl tisíce odstavených nedodělků.
Takhle se předtestují vozy proti korozi, prostě kupuješ auto které je vlastně 6 měsíců i víc staré.
Jinak souhlas, jel jsem onehdy na vyhlídku Kozákov a po cestě jsem u něčeho co připomínalo kravín viděl tisíce odstavených nedodělků.
Takhle se předtestují vozy proti korozi, prostě kupuješ auto které je vlastně 6 měsíců i víc staré.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tam je akorát výhoda toho, že to nestálo nikde na letišti. Jinak jsou ty auta zbastlený ze všeho možnýho co bylo po ruce úplně stejně. Nicméně tyhle korejský auta jsou udělaný už v základu z mizernejch materiálů. Hlavně interiér je zoufalost. To vypadá jako že má auto 300 tkm už po roce dvou používání. Vidím to na IX35 co máme v rodině. Místo kůže koženka a levný plasty. Oni jsou ti korejci levnější, ale je to na tom autě pak vidět.
tak nevím s těmi Korejci
testoval jsem Rexton a materiály na výbornou, vše na výbornou, civilizační šok
už se těším, leden/únor
testoval jsem Rexton a materiály na výbornou, vše na výbornou, civilizační šok
už se těším, leden/únor
O auto sa treba aj starať. Neohovaraj výrobcu, keď auto má v rukách humusak. Moja žena má 6 r. i30 a koža je stále koža a v interiéri nič nechrasti. Naj asi 60 000.
Já tím autem občas jedu, takže ten mizernej interiér vidím na vlastní oči a to má auto najeto polovinu toho co můj Superb a je o 5 let novější. Možná i ta Dacia používá už kvalitnější materiály v interiéru než Hyundai.
Jako že "když nemáte vysokopevnostní ocel, dejte tam normální"? Tomu bych věřil možná tak u Lady....
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No ani tomu bych se popravdě nedivil, že se fixluje v rámci automobilky. Nicméně myslel jsem spíš celej dodavatelskej řetězec komponent. Všichni TIER1 a TIER2 😉
to ani nejde, lisy by to nevylisovaly tak jak to má být, nejsou na "normální" ocel projektované
a Vy Kefalín, čo je to také "normální ocel" ??? 😒] 😒] 😒]
a Vy Kefalín, čo je to také "normální ocel" ??? 😒] 😒] 😒]
Tak to jsem se zasmál 😁 😁 . Z čeho si jako představuješ, že to teda vyráběli? Místo plechu že dali duroplast, místo žárovek olejovou lampu, blok motoru odlili z plastu a ne z hliníku, nebo co na těch autech podle tebe je ošizené? Jediné co na tom autě chybí, je jedna součástka z důvodu polovodičové krize, jinak jsou ty auta samozřejmě jedno jako druhé, tak jak byly naprojektovány.
A s tím stáním taky nemáš pravdu, každých 6 týdnů na těch autech probíhá péče 😉
A s tím stáním taky nemáš pravdu, každých 6 týdnů na těch autech probíhá péče 😉
Ne místo prvojakostního plastu použili recyklát, nebo mizernější plast co kde sehnali a je podobný. U kovových dílů je mizernější povrchovka nebo jsou vyrobený z plechu jiný specifikace atd. To je z mého oboru co vím. Jak to vypadalo u dodavatelů skel, sedaček, koberců, pneumatik atd nevím, ale vzhledem k tomu, že suroviny byl problém ve všech odvětvích, tak si nedělám iluze, že to bylo jiný. Moc se nesměj, tak to letos prostě bylo.
Tak zrovna co se plechu týče, tak to "víš" špatně, protože toho má zrovna Škoda na skladě mraky, takže proč by používali horší? Nehledě na to, že kdyby se to provalilo, tak musí každé to auto vyrobit zákazníkovi znovu. Co se plastu týče, tak recyklát se používá v určitém % standartně a navíc to je záležitost dodavatele, ne Škodovky, a ten dodavatel musí plnit určité kvalitativní parametry, takže opět nevidím důvod, proč by to mělo být nějak ošulené.
Představa, že začnou výrobci šidit pneumatiky je úsměvná. Sklo taky nevím, v čem by mělo být jiné. Jakože nebylo sklo, tak obešli šatny a koupelny ve fabrice, strhli zrcadla a nechali si z nich vyřezat boční a čelní skla do aut??
Evidentně vaříš z vody a nemáš vůbec potuchu, jak automobilky fungují a jak časově a finančně náročné, je změnit něco ve výrobě, kór tak podstatného, jako je vstupní materiál.
Představa, že začnou výrobci šidit pneumatiky je úsměvná. Sklo taky nevím, v čem by mělo být jiné. Jakože nebylo sklo, tak obešli šatny a koupelny ve fabrice, strhli zrcadla a nechali si z nich vyřezat boční a čelní skla do aut??
Evidentně vaříš z vody a nemáš vůbec potuchu, jak automobilky fungují a jak časově a finančně náročné, je změnit něco ve výrobě, kór tak podstatného, jako je vstupní materiál.
Ty vole, jenže nejde jen o plech, ze kterýho je vyrobená karoserie. Víš kolik je v autě kovových komponent, který jsou součástí nějakýho většího celku? A ty dodává nějaký TIER1 dodavatel nebo TIER2. Informace o tom, že ta a ta komponenta použitá na tom a tom místě je vyrobená z něčeho jiného nebo má jinou povrchovku, která nevydrží třeba 1000 hodin v solný mlze, ale jen 200 hodin, se nesmí dostat do automobilky. To ti je snad jasný. Tohle celý se se ti začne projevovat až po pár letech provozu (samozřejmě ne u všech dílů). Já v tom pracuju, takže vím co se dělo od ledna do července za čachry. Ve spoustě firem neměli z čeho vyrábět, takže se vymýšlela nouzová řešení jak dodat díly a nezastavit automobilku. Hledalo se co by šlo použít, aby to fungovalo a mohly se dodat díly. Taková je prostě realita. Pak naštěstí šel objem produkce dolů, takže se celý dodavatelský řetězec dokázal stabilizovat a teď už se to neděje. Jestli tomu chceš věřit nebo ti to hlava nebere je tvoje věc.
Mam dva dotazy😒br />
1) To "se pouzivalo kdeco" muzes nejak rozvezt / dolozit. Docela tezko se to predstavuje jak se zabehla vyroba nejak lehce osuli.
2) Kolik kun si myslis ze zije v CR? Je to sice malo dotceny druh, ale i tak musi byt celorocne chraneny aby jeho populace nesla zase do kopru. Takze kolik z tech desitek tisic aut odstavenych na letistich maji sanci poskodit? Jednotky nebo nizke desitky kusu? Tenhle argument tu ctu pravidelne a pravidelne me pobavi. 😄
2) Kolik kun si myslis ze zije v CR? Je to sice malo dotceny druh, ale i tak musi byt celorocne chraneny aby jeho populace nesla zase do kopru. Takze kolik z tech desitek tisic aut odstavenych na letistich maji sanci poskodit? Jednotky nebo nizke desitky kusu? Tenhle argument tu ctu pravidelne a pravidelne me pobavi. 😄
Arese
...jsem zareagoval včas a svého Karoqa dostal za necelé 3 měsíce od objednávky. A na rozdíl od Asiatů v konfiguraci přesně na mojí míru! 😄 :yes:
Tvoje presna mira pocitala s elektronickou brzdou? 😁
jo a před tím to stálo rok na odstavném parkovišti ...... to je dost jisté :-!
Škoda, že nechápeš napsaný text. To auto bylo mnou konfigurované a dodané za 3 měsíce, ty "chytráku"! 😒]
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
topten
cely dopoledne sem stravil vytahovanim chipu z vrakoviste pristroju, ktere se mi po 15 letech vraci k likvidaci, protoze jejich moralni zivotnost skoncila.
zakaznik i za tuhle cenu pozaduje puvodni pristroje, i kdyz nove mam k dizpozici okamzite, jsou levnejsi a mnohem vykonnejsi.
chipy nejsou, a jestli skoda bude mit nedodelek 20tis aut, tak vzhledem k celkovemu objemu produkce to je vylozene optimisticky cislo.
az ale budete novej pekac v autosalooonu prebirat, radeji otevrte kapotu s motorem (vetsinou vepredu), jestli tam neni motor z vrakoviste ....
zakaznik i za tuhle cenu pozaduje puvodni pristroje, i kdyz nove mam k dizpozici okamzite, jsou levnejsi a mnohem vykonnejsi.
chipy nejsou, a jestli skoda bude mit nedodelek 20tis aut, tak vzhledem k celkovemu objemu produkce to je vylozene optimisticky cislo.
az ale budete novej pekac v autosalooonu prebirat, radeji otevrte kapotu s motorem (vetsinou vepredu), jestli tam neni motor z vrakoviste ....
nebuď labuť a poděl se s námi o matroš co hulíš .... ty čipy Ti vlezly do mozku, snažíš se je "vykouřit" a tak to s tebou pořádně mlátí 😒] 😒] 😒]
vezmes normalni horkovzdusnou pajku, chipa pofoukas horkym vzduchem, jako kdyz Ti maminka pofoukava bolistku, a tak za pul minuty ho jemnou pinzetou vyndas.
je to delany jeste olovnatou pajkou, tak to jde docela dobre, ty bezolovnaty jdou mnohem hur, protoze se to musi foukat o 50K tepleji. pak pomoci odsavaciho knotu ocistis nozicky aby to slo dat do osazovaciho automatu a pak jen zmacknes tlacitko a automat to i s ostanima soucastkama osadi. a posledni krok je ze to das do vypalovaci pece, jako kdyz maminka dava do trouby buchty, ktera to krasne zapaji, az se to leskne jako psi kulky.
po zauceni to urcite zvladnes i Ty, wine.
jestli potrebujes brigadu aby sis vydelal na darky, tak se ozvi, treba se dohodnem, auto ale nechas stat o 2 ulice dal kvuli smradu z toho Tvyho dyzlu.
wine
je to delany jeste olovnatou pajkou, tak to jde docela dobre, ty bezolovnaty jdou mnohem hur, protoze se to musi foukat o 50K tepleji. pak pomoci odsavaciho knotu ocistis nozicky aby to slo dat do osazovaciho automatu a pak jen zmacknes tlacitko a automat to i s ostanima soucastkama osadi. a posledni krok je ze to das do vypalovaci pece, jako kdyz maminka dava do trouby buchty, ktera to krasne zapaji, az se to leskne jako psi kulky.
po zauceni to urcite zvladnes i Ty, wine.
jestli potrebujes brigadu aby sis vydelal na darky, tak se ozvi, treba se dohodnem, auto ale nechas stat o 2 ulice dal kvuli smradu z toho Tvyho dyzlu.
wine