Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Prohlédněte si základní Volkswagen Multivan T7. Za tento dáte 1,2 milionu Kč

45 komentářů

Já Prvni_1
Svet se fakt asi zblaznil.
Tak nejak komplet.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pajaweb
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - toomuch
toomuch
No nevím nevím.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tři příspěvky a dva z toho Kyliena a Schimanski pod jinými nicky.
traveldrive
A k tomu ešte tento Volkswagen - dosť aj na koňa. 😉
ericn
Takže, co za ty peníze dostanu? Dodávku? Vlasně už ne, má podvozek z Golfa. Slušný motor? Do Golfa ano, ale ne do 2t-2,6t těžkého MPV, navíc podladěný o 10kW. Design je hodně subjektivní, ale tohle se nepovedlo, vypadá to stejně bezpohlavně jako iD řada, interiér je užší, sedadla také, šetřilo se kde se dalo. Tuna lesklých plastů, vše dotykové… Přemýšlím, kde tu cenu vzali, na těch obrázcích je auto tak za půlku, takže proč si něco takového koupit? Fakt nevím….
petrolhead
S 1,5TSi 110kw jsem se svezl v Octavii 4 a byl jsem dost zklamán, motor se chová hodně mdle, hlavně z nízkých otáček. T,4TSi bylo o hodně živější. Do takovýho auta patří nafta, starším Mulťákem 128KW jsme s rakví na střeše a kolama na dveřích jeli dálku za 6,5litrů nafty a ve 160km/h uměl ještě pěkně zatlačit do sedačky. Nový tu spotřebu neudělá ani prázdný.
Avatar - Dinar
Dinar
Jj, je to bída, ve srovnání se starou dobrou T5 s tím udrnčeným pětihrnkem, šest lidí, dvě rakve, zavazadel po střechu a 140 km/h kopec nekopec. Akorát už dosluhuje, a když vidím tuhle možnost náhrady, tak nevím, 1,5ka je mimo výkonem, ty silnější motorizace zas cenou, bohužel, když se podívám na lehce ojeté T6, tak jednak nejsou, a když už ano, tak za podobnou cenu jako nová auta. Aktuálně je lepší vzít véčko, s dvoulitrovým dýzlem a 120 kW je to za stejnou cenu jako tahle T7 s 1,5kou.
chytrak1
No on Multivan nebyl nikdy levný zboží, spíš naopak. Ale tohle mi v kontextu cen nových jiných vozů přijde jako Ok. Multivan stál vždy přes milion, v základu vždycky trojnásobek toho co octavia či golf v základu. Teď oktávka stojí přes půl míče základ, golf kombi přes 600 základ a multivan je stále na 1,2 mil s velmi hezkou výbavou a za 1,3 se 110kW TDI - mne to neprijde špatný.
chytrak1
JO a ta stará T5 měla základní motor 1.9 tdi 62 kw. s maximálkou okolo 140 prázdný. 😄 Kopec nekopec plný tak do 80km/h. Ta 128 bejvala okolo 1,5 mil Kč myslím. A o jejích kvalitách si myslím svoje.
Avatar - Dinar
Dinar
T5 Multivan (neplést s transporterem) měl základ tdi 75 kw, vmax. kolem 160ti, byla to bída, ale to auto bylo levnější než dnešní základ (a nemyslím čistě nominálně). Problém nového T7 je v tom, že za stejný peníz je tu aktuálně MB s lepším (díky podstatně vyššímu krouťáku pro tento typ auta vhodnějším) motorem. Stačilo vzít 110kW tdi verzi z T6 (to byl výborný motor), dát ho za cenu od 1,1 mil a byla by to jiná story.
chytrak1
Není to tak důležitý ale i multivan se dělal jako 62kW - startline. Co se motorů MB týče, tak to žádná výhran není. Přes solidní nominální výkon jsou dost zdechlý - teď teda nemluvím o 300d, s ním zkušenost nemám. ale např. 120kW d motor jede o dost hůř než 110 kWTDI - mylšeno V třída vs. multivan.
Avatar - Dinar
Dinar
Multivan t6 tdi 110kW 0-100 13,5s vmax 179 km/h
V-classe d 120kW 0-100 11,2s Vmax 195 km/h
chytrak1
Já vim. Teda ten Multivan má ty hodnoty 183 a 12,9, ale to není tak důležitý. To očem mluvím já je osobní zkušenost lidí z mého okolí. I když to vypadá divně tak jsem se tím už mnohokrát potkal, že svoji volbu zdůvodňovali známí zkušenostís dynamikou po přesednutí z jednoho do druhého.
Avatar - Dinar
Dinar
Psal jsem, že T7 chybí motor tdi 110kW, jel jsem s ním v T6, líbil se mi, jako náhrada za 2,5ku, která nebyla nikdy etalonem spolehlivosti. Ale, 128kW verze v T5, jede výrazně lépe než 110kW verze v T6, to mám vyzkoušeno, přímo fyzicky porovnáno, tu T6 jsme vybírali, nakonec žádnou nekoupili, protože u každého kusu byl nějaký problém, vzhledem k ceně, za kterou byly k mání. Dynamicky ten motor na multivana stačí, je to takový standard, ale dvoulitr od MB je lepší motor a zcela jistě nejede hůř, viz. uvedené hodnoty. Osobně s ním mám poměrně slušnou zkušenost, mám ve firmě tři různé modely mb s tímto motorem v růz. výkon. variantách, co můžu říct (nejel jsem ho ve v-classe), i verze 120kw jede lépe než 110kw tdi v jakémkoliv autě, a navíc rozdíl např. v mb glc mezi 120kW a 143kW variantou je velmi malý, většina lidí ho ani nepozná, je to díky malému rozdílu v krouťáku, každopádně zrovna dýzlový dvoulitr od MB (jedno v jaké výkon verzi) je akt. nejlepší čtyřválcový dýzl na trhu, a to co píšeš, že "není žádná výhra", to je prostě nesmysl, véčko s tímto motorem za podobnou cenu jako T7 s 1,5tsi je prostě výhra v každém ohledu.
Dole čtu, že T7 bude tvoje příští auto, tedy chápu tvoje zaujetí a obhajobu výběru do vlastní garáže, ale zas to nepřeháněj podobnými výroky.
chytrak1
No moje nebude, ale budu se moct v případě potřeby vzít. Míváme tento typ auta pro různé účely. Jinak já chápu že někdo rád MB, to nejsou úplně špatný auta. 😄 Ve velkých vanech mne ale vůbec neoslovují, za mne je vw propracovanější. A co se t7 týče - ta už se s 110KW TDI nabízí.
https😐/www.autorevue.cz/…rad-strika-luxus
ericn
No jde o to, jak byl ten motor zajetý, do 10tis km je takový uťápnutý. Já mam tedy v OIV s 96kW CNG a na dynamiku si moc nestěžuju. Ano na 1.4TSI v Touranu neco ztrácí, ale jede pěkně :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Taky přemýšlím, co přesně na tom stojí 1.2 milionu.
ericn
já je tam prostě nevidím, tak 800tis základ hmmm dobrý, ale o 400tis výš? No to fakt ne :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevím no, tento segment jde mimo mě, ale nějaké úchvatné konkurenční výhody nevidím.
chytrak1
No já tam vidím slušnou výbavu, skvělý (a jedinečný) koncept interiéru, a čekám jizdní vlastnosti výrazně lepší než konkurence (tím že je to osobácká platforma a ne dodávková). Až se svezu bude jasno.
ericn
Takovou výbavu má dneska kdejaký auto nižší střední za půlku 😉 Takže to neni žádný terno. Být ta základní cena kolem 800k neřeknu ani slovo…
Avatar - speedfred
speedfred
nad tým koľko stála najvačšia Proace (skoro alebo snáď v plnke) a teraz vidím čo stojí toto tak je mi do plaču. A zárukou 5r alebo milion km radšej ani neprovokovať. Kopec výbavy naviac a za menej peňazí.
Avatar - SKAY
SKAY
Kousek míň než tenhle VW.
ptr078
mkova zafira vo fulke s najsilnejsim dizlom stala v lete s metlou a stresnym oknom 36k
chytrak1
A jak to souvisí s Multivanem?
chytrak1
Základní proace verso - 1,5 motor s 88kW a max rychlostí 160 Km/h 😁
Rasto
Hej, lenže v cene základného Multivanu máš 180k diesel. To, že si môžeš ProAce kúpiť za 620 000Kč + dph so zákadným motorom mi ako chyba nepríde, skôr ďalšia výhoda.
Avatar - speedfred
speedfred
Možno je taký základ (nezaujima ma) ale za akú cenu vs Mulťák?
Proace má 180PS automat,nezávislé topení, 3-zon klima, 9 kožených sedačiek, panoráma, všetko v elektrike, masáž a pod. Za cenu 1mil s DPH. O záruke ani nehovorím.
Netvrdím že je lepšia ako VW, ale keď sa na to pozrieš skrz cenu tak určite.
Avatar - caliban
caliban
To jsou 13" kola? A ty poklice na nich vypadaj jak koupené v Lídlu, 4ks za 169,-
Tom Pro
Lepsi nez vylitanou vranu za 500tis a kazdy dva roky servis za 30tis.
petrolhead
Ta roční prohlídka u novýho auta taky něco stojí, za to už se na starým něco nechá udělat.
traveldrive
Aj za 10 rokov by to bolo 800 tisíc, hlboko pod cenou tohto Multivanu.
petrolhead
Co se mi na Multivanech líbilo, byly oboustranné loketky předních sedaček, na delší cestu super. Jestli se nepletu, předchozí generace Multivanu nevyjela z továrny bez loketních opěrek vepředu, tady budou za příplatek??? ;-\
Mammut
Za priplatek a jenom vnitrni😊
chytrak1
Ja v na kofigurátoru vidím obě dvě. Bavíme se o sedadle řiče a toho vedle něj, že?
chytrak1
To auto mne dost zajímá, takže to hltám. Barva na obrázku je sice hnus, ale výbava na základní úroveň je super. Úplně nevolkswagenovská. Např. aneb po paroubkovsku, kdo to z vás to má (v základu)😒br /> Asistent odbočení vlevo
Lane Assist😒br /> Tempomat s omezovačem rychlosti
Bezdrátový App Connect / WLAN pro Apple Car Play😒br /> Hlasové ovládání
Multifunkční kožený volant
Rádio 10" barevný dotykový display + digital cockpit
Boční a hlavové airbagy😒br /> LED světla vzadu a vpředu
Multifunkční kamera vpředu
Systém rozpoznávání dopravních značek😒br /> Keyless start😒br /> Manuální klimatizace
Záruka 4 roky nebo 200 000.

A hlavne uvnitř to vypadá skvěle už v zákadu + je skvělý že to má ty samostatný pojízdný sedadla. To bohužel nikdo jiný nemá.

https😐/konfigurator.vw-uzitkove.cz/cc-cz/cs_CZ_LNF19/L/design/253/STMB27W0/J2J2/ZE/@/@/interior?variant=Multivan

Za mne tedy :yes:
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Chápu že jeden holky, druhý vdolky, ale velkou část těch serepetiček co píšeš beru jako odstrašující nesmysly které v autě nechci/ vypínám/ na5raně musím tolerovat, nikoliv jako bonus a :yes:
Asistent odbočení vlevo (wtf?), lane assist, hlasové ovládání, barevný dotykový displej, digital cockpit, systém rozpoznání dopravních značek, ... strašné hlouposti, děs a hrůza.
Subjektivně auto navíc hrůzostrašně vypadá, bez ohledu na výbavu.
chytrak1
Neříkám že mi obecně všechny asistenty vyhovují ale převážná většina toho co je tady určitě jo, Značky, tempomat, LEDky, bezklíčkový start to vše je supr. A takový bezdrátový apple car play velký bonus. To neumí spousta značek za příplatek a tady je to v základu. :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Manuální klimatizace jako výhoda? To už bych nechtěl ani omylem, dnes ma člověk v B segmentu bezne utomarickou a ta yv aute za 1.2M to je výhoda, aha. Bezpečnostní prvky jako lane assist apod už jsme dnes v základních vybavach vsech nových mainstreamů.
ericn
Přesně tak 😉
chytrak1
No to sis asi splet segmenty. Zde opěvovaná toyota proace má lane asisit až ve výbavě VIP (4. úroveň), xenony taky, LEDky nenabízí vůbec. A ta manuální klima, je u velkýho auta trochu jiný zařízení než ve fabii, proto je důležitý že tam je. Ale taky ji chápu jako základ,v základní výbavě. Ale chtít automatickou trojzónu v základu je trochu mimo. Na to jsou vyšší výbavy.
Rasto
Tak do tej toyoty si line asist s kopou ďalšej výbavy môžeš dokúpiť za 34 000kč aj v nižších výbavach. Ako ja si nemyslím, že toto bude zlé auto, ale proste hrá to skôr na osobák, ako dodávku (taký nafúknutý Sharan) a v osobáku za 1.2mil ja tak nejako očakávam dostatočne výkonný motor na pohodovú jazdu po diaľnici. A nie 250Nm a 100kw, to keď sa plne naloží, tak jazda bude biedna. Pri osobnej dodávke pre partiu robotníkov zas človek očakáva, že bude čo najlacnejšia a nejaká dynamika nikoho moc nezaujíma.
chytrak1
A tys někde četl že si nejde připlatiti za lepší motor? Bavíme se tu o základu a jeho ceně. Podle mne je ten motor jako základ ok. Byly hroší doby. To samé platí o ceně. Dřív byly základní multivany holota s motorem minimálně o 20% slabším a a stály okolo milionu. To u novýho neplatí. Takže za mne dobrý. To je celý.

Toyota bude vždy levnější protože je to v této třídě budget car. Což je na něm vidět. A to je taky celý.

A každej si může vybrat co chce. Tečka.