Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW Multivan prozrazuje další české ceny. Kolik dáte za TDI či prodlouženou verzi?
20 komentářů
Vermo
6
Som si myslel ze Sharan bolo drahe auto, ale toto je brutal. Normalne vybavene auto za 73K? A to bez 4motion a bez hybridu. Za tie peniaze radsej ist do rozumne nakonfigurovanej Q7 alebo multivan 6.1
KacerMartin
4
Pokud takovou osobní dodávku tak za 1,7 si už můžu jít pro základní Véčko s 240 koníkama a 4x4
KacerMartin
4
Píšu základní v této motorizaci protože samozřejmě cena se dá vyšponovat o pořádný kus nahoru. Ale to tenhle zázrak taky.
Barry Lyndon
4
Souhlas, že na krabici postavenou na MQB je do dost bláznivé, holt nová doba, zvykejme si. Ony ty věci stojí vlastně cca pořád stejně, akorát naše peníze poněkud ztratily na hodnotě. 😁
rado driver
1,5TSI ako zaklad je vysperkovana tupost - ten, kto si to kupi, bude nestastnik.
Zaklad mal by 2.0 TDI a 110 kW / 340 Nm. To je u mna desive minimum na taketo auto.
Za tie peniaze kupis Hondu Oddyssey = so zakladom 3,5V6, s 350 Nm a 280k, a +/- s rovnakou spotrebou (+20😖.
Zaklad mal by 2.0 TDI a 110 kW / 340 Nm. To je u mna desive minimum na taketo auto.
Za tie peniaze kupis Hondu Oddyssey = so zakladom 3,5V6, s 350 Nm a 280k, a +/- s rovnakou spotrebou (+20😖.
NO není to tak dávno co byl základní motoro multivanu 62 kW. Takže pokrok je to slušný. 😄 Ale vážně zrovna 100 kW mi nepřijde jako nedůstojný základ. Doposud to odpovídalo +- druhý nejsilnější verzi. Takže OK.
Prečo? Pozri sa na základné motorizácie naprieč generáciami a zistíme, že súčasný základ je najvýkonnejší
Protože 110kw z 1.4/1.5TSI stačí ideálně na Tourana, když ho máš naložený do plna, už vezeš 2t a dynamika je celkem dostatečná. U tohoto Multisharanu budeš mít o 600kg navíc - prázdná Touranu je 1454kg/plná 2050kg (mám z TP) a prázdná Multivanu je 2043kg/plná 2600kg (podle VW) + je to větší krabice, navíc má o 10kW méně. Takže ta dynamika bude max na úrovni základní litrové Fabie TSI 😉
pajaweb
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
FMach
no to je ten problém, kupte si jej a za pár let bude neprodejné a navíc budete za něj platit vysoké daně.
EU nám to spočítá. Věřte nebo ne, ale EU je čím dál tím horší spolek. Dle pravidel jsme si všichni rovni, ale v EU už ne!
EU nám to spočítá. Věřte nebo ne, ale EU je čím dál tím horší spolek. Dle pravidel jsme si všichni rovni, ale v EU už ne!
MartinNejedly
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
tak by na Kanadu vytáhl hokejisty vegetariány. V je jinde i motoricky, francouzská pětiznačka umí být menší i větší, má 180 PS HDI + Aisin a stojí mnohem méně.
twistedTSD
Dodávka na MQB s motory z Octavie. Co je na tom tak skvělého proti Travelleru za trochu jiné peníze?
Ono je to skorej asi o mentalite ludi u nas. Poznam vela ludi, co jazdil👋jazdi starsie Multivany a ziadnu variaciu Travelleru by nekupili nikdy kvoli tomu, ze to je frantik.
Novy Multivan je bohuzial totalne mimo, hlavne cenovo. Po jeho ohlaseni som ho zvazoval, kedze potrebujem auto pre 3 deti, ale je velmi pravdepodobne, ze skoncim u niektorej z variant Travelleru.
Novy Multivan je bohuzial totalne mimo, hlavne cenovo. Po jeho ohlaseni som ho zvazoval, kedze potrebujem auto pre 3 deti, ale je velmi pravdepodobne, ze skoncim u niektorej z variant Travelleru.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.