Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Peugeot 308 SW má české ceny. Proti hatchbacku si za něj tučně připlatíte
68 komentářů
KANKUNEN
Kup si Peugeot s manuálem. To není řazení, ale mávání. A co takhle logika po francouzku. Kup si Traveller s nefungujícím gripcontrolem, rovnou dostaneš zimní pitomé gumy Céčkové na 17kách se zákazem použití řetězů. A ty jinak normální zesílené do techničáku nedopíšeš.
King of rain
Tady jsou dobré ceny, :yes: + mínus 30 tkč za výkup
https😐/s7g10.scene7.com/…e+-+nov%C3%BDpdf
https😐/s7g10.scene7.com/…_Akcni_Familypdf
https😐/s7g10.scene7.com/…e+-+nov%C3%BDpdf
https😐/s7g10.scene7.com/…_Akcni_Familypdf
caliban
Vždycky, když se podívám na palubní desku nějakého aktuálního pežotu, tak se pobleju.
SKAY
Ty elektromobily jsou čím dál levnější :yes: 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Katikakus
..o tridu vetsi, dvoulitr 200 koni, cena 729 000 az 789 000 Kc podle vybavy.
Ty ceny 308 jsou naprosto mimo misu.
Ty ceny 308 jsou naprosto mimo misu.
Taky na to koukám a zírám, kam se ceny Peugeotu dostali za 10 let 😲 V roce 2011 jsem kupoval novou 1G P5008 s 1,6THP pod 500tis Kč, hustý...
no vidis, ja o 8 rokov neskor za 850+
Síla, když přišla 2G 5008 a viděl jsem ceny, tak jsem šel koupit Touran. Udělal jsem dobře a kupodivu jsem ušetřil 😉
No vidis, ja to mam opacne. Po vyskusani touranu som siel kupit pezot, ktory ponukol viac a stal nezanedbatelne menej.
A co jste poptával za verzi Tourana, když jste koupil, jak píšete víše, Peugeot 5008 za 850+ a ještě jste výrazně ušetřil?
Nerozumiem otazke. Konfiguroval som si obe auta do podobnej vybavy a vykonu, V rovnakej vybave vysiel touran o 3k€ viac a ako bonus mal este aj slabsi motor.
Je to des ked to porovnám s tým čo stála 508GT vo fulllllllke.
Krišoty mám vcelku rád a teraz majú aj krásne autá ale nevybral by som ta už ništ.
Krišoty mám vcelku rád a teraz majú aj krásne autá ale nevybral by som ta už ništ.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je ale spíš výjimka než pravidlo.
Stellantis asi nebude vyrabat Insigniu popri 508ke, takze dost mozne ze s touto generaciou Insignia skonci. A bude to skoda...
To už je bohužel jisté, tedy určitě už to nebude pravý Opel s technikou GM... Takže zájemci o poslední pořádný velký Opel by si měli sakra pospíšit! 😲
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zkousel jsem oboji a vzal bych Insi, prostornejsi, lepe se mi ridila a nema icockpit. Musim ale rict, ze podvozky maji slusne obe auta.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přišla mi tužší, přesnější, ale neměl jsem ta auta vedle sebe. Navíc co jsem tak četl, tak 508 trpí na dost dětských nemocí, kdy tu a tam něco nefunguje, což u Insi asi neplatí, minimálně ne u nového auta.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Technika GM, hm... to je trošku obecná nálepka. Insignia má automat od Aisinu (bohužel) a čtyřkolku od GKN (bohudík)... tohle všechno by nakonec asi mohla mít i pod Stellantisem.
Dá se čekat, že 4x4 nebude vůbec... a převodovka od Aisinu zůstane... a co bude největší problém spojený s odchodem od GM budou motory. Aktuální nabídka nejsou vyloženě nějaké klenoty, no ale aspoň jsou to dvoulitry.
A pak samotná platforma... nová Insi je dobrá, ale ani 508 není úplně marná, tady asi spíš bude záležet jak se to povede odladit.
Dá se čekat, že 4x4 nebude vůbec... a převodovka od Aisinu zůstane... a co bude největší problém spojený s odchodem od GM budou motory. Aktuální nabídka nejsou vyloženě nějaké klenoty, no ale aspoň jsou to dvoulitry.
A pak samotná platforma... nová Insi je dobrá, ale ani 508 není úplně marná, tady asi spíš bude záležet jak se to povede odladit.
twistedTSD
Když přišel na trh předchůdce, byla pod 550 tisíc 1.6 THP Allure. Dnes když chcete srovnatelné auto, tak vám Hamuna zabychaří něco o hybridu za 900.
Asi má Peugeot zájemců víc než dost, když si dovolí takhle sebevědomé ceny. Spíš by bylo zajímavé vědět co vše je v kombi navíc nebo lepšího, když chtějí příplatek 65 tis. Kč? Nebo, že by do kombíku konečně začali v Peugeotu montovat lepší a odolnější řemen do 1.2 THP....
Spíše zřejmě zkoušejí v Peugeotu kopírovat Škodu s Octavií combi, tu Škodovka prodává aktuálně od 559 900,- Kč s litrovým trojválečkem o výkonu tak 81 kW.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mně nemusíš říkat, jak to hýbe, já s tím v trochu větším autě jel. Ale je to mimo realitu většiny zájemců o kompakt, chápeš to?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Simi_79
lebo v SR existuje cenník hatch aj sw od septembra a cenový rozdiel (allure pack) je 1000 eur. Cenník vydaný k 1.11. - rovnaký rozdiel 1000 eur (25000 czk), ale už o 500 eur navýšenie. Auto sa ešte nepredáva, ale cena sa za 2 mesiace navýšila !!! Nechápem ten rozdiel medzi hatch a sw v ČR a vydanie až teraz, nemáme rovnakého dovozcu? (asi nie)
rovnaky importer, akurat konfigurovane auto na iny trh. Skus porovnat detailne balik vybavy a mozno dojdes k rozdielu.
Ham.
by byly i akceptovatelné (v kontextu dnešní doby), ale chtělo by to za tyto ceny i nějaké motory. Tříváleček na několik způsobů a podměrečná nafta jako základní motorizace fajn, ale co dál? Nic než PHEV a ty vyhoví jen určitě specifické skupině zákazníků. Zrovna kombajn si o dvoulitrové HDI doslova žadoní.
308 SW FL 2.0 HDI 8AT bylo fakt příjemné auto. Na pendlování po dálnici dobrá volba.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Wtf, bavíme se o 130 kW 8AT.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
S prednym previsom dlhsim jak zadnym... to snad len pezot dokaze takuto nesymetriu pretavit aj do seriovej podoby ... vid aj 407 kombi ( dalsi "krasavec" ) a pod... inak auto fakt nechutne drahe a nevkusne.... a nesympaticke... pritom suv ako 2008 ci 3008 du fakt kukatelne... zlata corolla v tomto smere alebo leon a golfik.... vedla tohto pezota zlate vozy
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
AurisHSD
Cena vypadá hrozivě, ale při srovnání - základ
o 5 tis levnější než O4Combi ( určitě zase co nevidět vyrukují s akcí jako styl u Opelu)
308 SW má navíc 2 zón.AC, multi volant, bezdrát.Smartlink, čtení dopravních značek!, zadní PDC, dešťový senzor, akustické sklo, virtual, 10" displej, kožený volant, sklopná zrcátka, bederní opěrka, loketní opěrka, 12V vpředu
o 5 tis levnější než O4Combi ( určitě zase co nevidět vyrukují s akcí jako styl u Opelu)
308 SW má navíc 2 zón.AC, multi volant, bezdrát.Smartlink, čtení dopravních značek!, zadní PDC, dešťový senzor, akustické sklo, virtual, 10" displej, kožený volant, sklopná zrcátka, bederní opěrka, loketní opěrka, 12V vpředu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nebývalo zvykem, aby 308 stála o 5 tisíc méně než Octavia.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
...ty dotace na EV vzít.
Strašné ceny.
Strašné ceny.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renoo
S cenou hybridů jim asi přeskočilo... Dělají jako kdyby Peugeot nabízel širokou paletu elektromobilů a nutil zákazníky kupovat elektriku.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak za ty prachy se dá pořídit i SUV - Tucson, Kuga (Vignale, 4x4 a stojí míň), Megane plugin, Corolla,... všechno je buď levnější a nebo lépe vybavené. Nemluvě pak o tom, že Toyota má hybrida vyzrálého a je to víceméně tutovka, pokud bych měl jít o hybrida. A co víc, Corolla je jako kombík. Cenová politika Peugeota je postavená na hlavu. Pak se můžou divit, že Toyota je největší automobilkou a Stellantis se spojuje se všemi možnými značka do koncernu a stejně prim nehraje.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bylo by pěkné kdyby tak málo stála varianta PHEV. Jenže já porovnávám HEV. Tam jsou na tom víceméně stejně s výkonem. Jenže cena je v případě Peugeotu propadák. Obávám se, že kdyby byla Corolla v PHEV, tak to dopadne stejně. Stellantis dělá hybridy drahé a elektriku zatím nijak nenabízí. Místo toho šéf kritizuje elektromobilitu. To si měl ten mamlas nechat pro sebe.
mimochodem celou situaci komplikuje snadná dostupnost úvěrů a leasingů
jeden už neplatí za celé auto ale musí vydělat jen tolik, aby mu zbylo cca do 20 000 měsíčně na splácení ... a to dá spousta lidí a firem